مهاجرت تحصیلی دومینیکا

رشته بینایی سنجی در دومینیکا

رشته بینایی سنجی در دومینیکا

رشته بینایی سنجی در دومینیکا در سال اخیرمطابق با برنامه سازمان بهداشت جهانی برای چشم انداز 2023 در خصوص حق بینایی ، یک ابتکار جهانی معرفی شد. این شعار که در سال های گذشته ارائه شد نمایان گر مسیر و الزام آن برای این کشور است. در کشور دومینیکا برنامه بینایی سنجی از سال 2009 با موفقیت اجرا می شود و گروه های زیادی از فارغ التحصیلان را ایجاد کرده است که همگی شاغل هستند. برنامه بینایی سنجی بر اساس یک سیستم ترکیبی از دوره های انگلستان و ایالات متحده است. این کشور همچنین در حال برنامه ریزی و طراحی یک برنامه تحصیلات تکمیلی با شرکای خارجی خود در بریتانیا و ایالات متحده است. مقاله پیشرو به قلم نویسندگان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اعزام دانشجو به دومینیکا از طریق تحصیل رشته بینایی سنجی می باشد.

پذیرش در رشته بینایی سنجی در دومینیکا

شما در کنار یک مشاور هیئت علمی کار خواهید کرد که به شما کمک می کند اهداف حرفه ای خود را شناسایی، اصلاح و دنبال کنید. شما برنامه خود را به طور منظم در گفتگوهای مداوم با مشاور خود و با اساتید متخصص و دلسوز دیگری که درک می کنند برای ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد و موفقیت در حرفه های بهداشتی چه چیزی لازم است، اصلاح خواهید کرد. مشاور شما به شما در طراحی یک برنامه تحصیلی شخصی کمک می کند، شما را در فرآیند درخواست تحصیلات تکمیلی راهنمایی می کند، و شما را با تمام افراد، منابع و تجربیاتی که برای تحقق رویاهای خود نیاز دارید مرتبط می کند. این روابط سازنده در قلب برنامه ‌های پیش ‌حرفه ‌ای دومینیکن قرار دارند.

دومینیکا به صورت محلی با دولت ترینیداد و توباگو همکاری می کنند تا خدمات بینایی سنجی را در تمام بیمارستان های اصلی معرفی کنند و با انجمن رفاه نابینایان ترینیداد و توباگو برای توسعه پروتکل راهنما و همچنین درمان مراجعین کم بینای آنها این مسیر را ادامه داد. مدت زمان تحصیل در رشته بینایی سنجی در کشور دومینیکا 4 سال است. این فقط تمام وقت است، که شامل 1 سال دوره کارآموزی بالینی است و در پایان آن مدرک B.Sc بینایی سنجی توسط دانشگاه اعطا می شود. متقاضیان پذیرش در این دوره تحصیلی ملزم به رعایت حداقل استانداردهای ورود به برنامه مدرک هستند که توسط مقررات دانشگاه حاکم بر تحصیل و همچنین الزامات خاص دانشکده تعیین شده است.

شرایط لازم برای پذیرش در رشته بینایی سنجی در دومینیکا عبارت است از:

  • گذراندن در سطح مهارت عمومی
  • مدارک معادل در ریاضیات، زبان انگلیسی، زیست شناسی، شیمی و فیزیک
  • مدرک کاردانی مناسب یا گواهی معادل آن

تحصیل رشته بینایی سنجی در دومینیکا

اپتومتریست ها به معنای واقعی کلمه نگرش مردم به جهان را تغییر می دهند. اما، در دومینیکا، مدت ‌ها قبل از فارغ ‌التحصیلی، تأثیر مثبتی بر زندگی ‌ها ایجاد خواهید کرد. از زمان تأسیس، خدمات اجتماعی هسته اصلی رویکرد کالج بینایی سنجی نیوانگلند به آموزش بوده است. امروزه، از طریق خدمات بالینی، برنامه های توسعه، و تلاش های حمایتی، دانشجویان، اساتید و شرکای دومینیکا بر زندگی در سراسر جهان تأثیر می گذارند. خدمات در برنامه درسی دومینیکا گنجانده شده است. شما غربالگری های بینایی را برای جمعیت های تحت پوشش و در معرض خطر و چرخش های بالینی کامل در محیط های مختلف سلامت جامعه ارائه خواهید داد. به عنوان بخشی از یک پروژه یا فعالیت کلاسی، حتی ممکن است به شرکای صنعتی کمک کنید تا فناوری نوظهوری را توسعه دهند و آزمایش کنند که کیفیت و دسترسی به مراقبت را بهبود می بخشد.

این امر به ویژه برای دانشجویان بین المللی که اغلب قصد دارند دامنه تمرین در کشورهای خود را تغییر دهند، صادق است. در طول مدتی که در این کشور هستید، بدون شک زندگی را تغییر خواهید داد. پس از فارغ ‌التحصیلی، می‌ توانید به هر کجا که شغل شما را هدایت می‌کند، به تأثیرگذاری ادامه دهید. سازمان‌ های دانشجویی آزمایشگاهی برای تمرین مهارت ‌های رهبری ، و فرصتی برای کشف علایق، خدمت به جامعه و ایجاد روابط هستند. سازمان ‌های دانشجویی وسیله ‌ای هستند برای نشان دادن اثر شما بر جامعه، حرفه بینایی‌سنجی و افراد نیازمند در جامعه و در سراسر جهان. رشته همه گیرشناسی در دومینیکا را نیز می توان از رشته های خوب دانست.

تحصیل رشته بینایی سنجی در دومینیکا

مزایای تحصیل رشته بینایی سنجی در دومینیکا

دانش آموزان فرصت های زیادی برای فعال شدن در جوامع بینایی سنجی و رشته چشم پزشکی در دومینیکا دارند. دانشجویان بینایی سنجی می توانند در بسیاری از نزدیک به 1400 سازمان دانشجویی دانشگاه شرکت کنند. هر سال دانش ‌آموزان کالج نماینده همتایان خود در شورای بین‌ حرفه ‌ای یک سازمان دولتی دانش ‌آموزی مدرسه حرفه ‌ای ایالت هستند. بسیاری از دانشجویان همچنین نماینده بینایی سنجی در ارکستر بین حرفه ای و زنان با کت سفید هستند. گروه دانشجویان فارغ التحصیل و حرفه ای سیاه پوست همچنین فرصت های بسیار خوبی را برای شبکه های دانشجویی و دانشگاهی فراهم می کند.

هدف انجمن پیشرفت لنزهای تماسی کمک به دانش ‌آموزان برای افزایش تحصیلات خود در طیف وسیع لنزهای تماسی و همچنین ارتباط با نمایندگان لنزهای تماسی و سایر اپتومتریست‌ های با تجربه است. این گروه میزبان جلساتی با متخصصان برجسته در صنعت، تحقیقات و بخش خصوصی است تا به اعضا آموزش جامعی در مورد این بخش جدایی ناپذیر اپتومتری ارائه دهد. کالج بینایی ‌سنجی در توسعه بینایی یک انجمن بین ‌المللی غیرانتفاعی متشکل از متخصصان مراقبت از چشم است که ماموریت آن بهبود زندگی از طریق پیشرفت در درمان بینایی سنجی و توانبخشی است. این کالج یک محیط دانشجویی است که برای آموزش در مورد چگونگی بهبود زندگی بیماران از طریق بینایی درمانی، نحوه ادغام موفقیت آمیز بینایی درمانی در یک عمل، و همگام شدن با آخرین پیشرفت ها در این زمینه طراحی شده است.

در نمودار زیر شاهد افزایش تعداد دانشجویان برای تحصیل رشته بینایی سنجی در دومینیکا می باشید:

افزایش تعداد دانشجویان برای تحصیل رشته بینایی سنجی در دومینیکا

کار در رشته بینایی سنجی در دومینیکا

برنامه درسی پیشرفته شامل تمام دوره هایی است که برای موفقیت در مدرسه حرفه ای یا تحصیلات تکمیلی نیاز دارید. خانه جدیدی در پارمر هال، جدیدترین ساختمان پردیس، با 16 آزمایشگاه و تجهیزات تحقیقاتی پیشرفته پیدا خواهید کرد. برنامه کارآموزی بر اساس منابع تحقیقاتی و بالینی در سطح جهانی شیکاگو است. ارتباطات خود را به ارتباطات شما تبدیل کنید، بنابراین می توانید شغل رویایی خود را در دنیای واقعی آزمایش کنید. شما همچنین می توانید مطالعه آکادمیک را با خدمات دلسوزانه به افراد نیازمند، در منطقه کاری خود و فراتر از آن، ترکیب کنید. شما حرفه خود را با دانستن اینکه چگونه به عنوان یک عضو موثر در تیم های مراقبت های بهداشتی امروزی می دانید، شروع می کنید. با کار ضمن تحصیل می توان هزینه زندگی در دومینیکا را پوشش داد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت دارای متخصصان در حوزه اخذ اقامت از طریق تحصیل در دومینیکا می باشد.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *