مهاجرت تحصیلی اوکراین

رشته بینایی سنجی در اوکراین

رشته بینایی سنجی در اوکراین

رشته بینایی سنجی در اوکراین برای دانشجویان خارجی که می خواهند در زمینه اپتومتری متخصص باشند، بهترین تصمیم است. در کشور اوکراین می توانید دانشجویان بین المللی را از دیگر کشورها بیابید. در رشته های پزشکی دانشجویان از سراسر جهان خصوصا اروپا بیشتر وجود دارند. رشته بینایی سنجی در اوکراین فرصت های شغلی زیاد و متنوعی را برای فارغ التحصیلان و متخصصان فراهم کرده است. دانشگاه های برتر اوکراین که در شهرهای بزرگ واقع شده اند نرخ پذیرش بالاتری نیز دارند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای اخذ ویزای تحصیلی کشور اوکراین مشاور شما هستند.

تحصیل رشته بینایی سنجی در اوکراین

دانشجویان خارجی که برای تحصیل در رشته بینایی سنجی در موسسات اوکراینی آمده اند در خوابگاه های دانشگاهی با تمام امکانات زندگی مدرن زندگی می کنند. در تمام این محیط آکادمیک دلپذیر، دانشجویان خارجی به عنوان یک دانش ‌آموز بین ‌المللی که دور از وطن هستند، بهترین رتبه را کسب کردند. دانشجویان بین المللی و دانشجویان اوکراینی در خوابگاه ها باهم زندگی می کنند به همین دلیل می توانید زبان آن ها را سریع تر یاد بگیرید. رشته بینایی سنجی در اوکراین در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا در دسترس دانشجویان بین المللی می باشد.

رشته بینایی سنجی در مقطع ارشد در اوکراین

مقاطع تحصیلات تکمیلی در رشته بینایی سنجی به مدت 2 و 3 ساله ادامه می یابد. دانشجویان بین المللی که کارشناسی خود را در دیگر کشورها اخذ کرده اند می توانند با معادل سازی و ارائه مدارک لازم به تحصیلات ارشد و دکترای خود ادامه دهند. البته باید 1 سال را به عنوان دوره مقدماتی در رشته بینایی سنجی بگذرانید. در اوکراین و پس از شروع تحصیلات تکمیلی خود می توانید فرصت های شغلی زیادی را امتحان کنید.

در جدول زیر شاهد نرخ پذیرش دانشگاه های اوکراین برای تحصیل می باشید:

سالنرخ پذیرش
24%2020
29%2021
25%2022

رشته بینایی سنجی در مقطع ارشد در اوکراین

الزامات تحصیل رشته بینایی سنجی در اوکراین

دانشجویان خارجی برای پذیرش در مقطع کارشناسی دانشکده بینایی سنجی باید یک کپی گواهینامه دبیرستان و همچنین یک کپی پاسپورت مسافرتی معتبر به همراه داشته باشند. برای دانشجویان آسیایی شرط پذیرش گواهینامه آموزشی 12 ساله است. اتباع دیگر کشورها نیز برای پذیرش در دانشکده بینایی سنجی در مقطع لیسانس به همان مدرک متوسط ​​نیاز دارند. فعالیت های مربوط به ارائه مراقبت های بهداشتی (قانون مشاغل غیرپزشکی، اصلاح شده)، به طور کامل در محدوده مراقبت های پیشگیرانه، تشخیصی، پزشکی و توانبخشی در زمینه بینایی سنجی ارائه می شود. افرادی که در رشته بینایی سنجی در اوکراین از مقطع لیسانس فارغ التحصیل شده اند می توانند در حوزه های متفاوتی کار کنند.

به طور خاص، فارغ التحصیل می تواند به طور مستقل در موسسات بینایی سنجی، سرپایی ها و مراکز چشم پزشکی و اپتومتری خصوصی و دولتی، مراکز انکساری، مراکز تجهیز لنزهای تماسی، کلینیک ها، تولیدکنندگان عینک و لنز، فریم های عینک، دستگاه های پزشکی تولید شده به صورت جداگانه، دستگاه های بینایی سنجی و چشمی، کار کند.، که آنها نیز خدمت می کنند. هدف از برنامه تحصیلی کسب دانش نظری و مهارت های عملی برای انجام این حرفه است. برنامه مطالعاتی اپتیک و بینایی سنجی، به ترتیب بینایی سنجی، با هدف آموزش کارکنان مراقبت های بهداشتی غیرپزشکی مطابق با قانون حرفه های بهداشتی غیرپزشکی ارائه می شود. در طول مطالعه، بر ارتباط متقابل با شاخه های مرتبط در مراقبت از چشم، به ویژه چشم پزشکی تاکید شده است.

آموزش عملی رشته بینایی سنجی در اوکراین

رشته بینایی سنجی در مقطع کارشناسی در 4 سال و با آموزش و تمارین عملی و تئوری دنبال می شود. تمرین در آزمایشگاه های آموزشی تخصصی، در بینایی سنجی، محل کار اپتومتری، سرپایی چشم پزشکی و کلینیک ها انجام می شود. این تمرین به صورت گروهی خواهد بود سپس به صورت انفرادی با سرپرستی در تمامی ترم ها با تاکید بر نیمه دوم مطالعه پخش می شود. کالج تجهیزات پزشکی خارکف اوکراین از دانشجویان خارجی با تحصیلات متوسطه و دانشکده مقدماتی پایان یافته دبیرستان در اوکراین دعوت می کند تا برای تخصص ها درخواست دهند. رشته طب ورزشی در اوکراین هم می تواند فرصت تحصیلی مناسبی برای شما باشد.

در بخش زیر شاهد رشته های مرتبط با رشته بینایی سنجی در اوکراین می باشید:

فرصت های شغلی رشته بینایی سنجی در اوکراین

طراحی، ساخت و پشتیبانی فنی تجهیزات الکترونیکی با مدرک تکنسین الکترونیک فارغ التحصیلان در آزمایشگاه های اشعه ایکس و فیزیوتراپی در کلینیک ها و بیمارستان های پیشگیری کار می کنند. در کارخانجات پشتیبانی فنی و تعمیر تجهیزات پزشکی الکترونیکی؛ در آزمایشگاه های دزیمتری تابش نیز می توانند مشغول به کار شوند. ساخت تجهیزات اپتیکال و الکترونیک نوری با مدرک “تکنسین اپتیک، اپتومتریست فارغ التحصیلان در کارخانه های اپتومکانیکی، بیمارستان ها، پلی کلینیک ها، مراکز پزشکی چشم پزشکی کار می کنند. در آزمایشگاه های تولید و نصب لنز تماسی؛ در اتاق های نوری اصلاح و تولید عینک های پیچیده، در فروشگاه های اپتیک هم فرصت های شغلی وجود دارد.

فارغ التحصیلان کالج می توانند به عنوان متخصص تجهیزات الکترونیکی تشخیصی، پزشکی و زیبایی در عملیات و تعمیر، متخصص اشعه ایکس، تجهیزات تشخیصی و درمانی کار می کنند. همچینی در عملیات و تعمیر، متخصص در آزمایشگاه های دزیمتری و کنترل پرتو، دستیار آزمایشگاه اشعه ایکس مشغول به کار شوند. بینایی سنجی پزشکی, مشاور اپتیک در فروشگاه های اپتیک, تکنسین اپتیک (مونتاژ عینک) متخصص آزمایشگاه تصحیح تماس بینایی یا تکنسین تولید قطعات نوری یا بازرس کارگاه اپتیک یا تکنسین آزمایشگاه اندازه گیری اپتیک هم از تنوع طیف شغلی در حوزه بینایی سنجی محسوب می شوند. رشته آسیب شناسی در اوکراین هم از رشته های خوب این کشور است.

مزایای تحصیل رشته بینایی سنجی در اوکراین

دوره های آموزشی ارائه شده در دانشگاه ها یا کالج های پزشکی اوکراین با هدف ایجاد یک منطقه آموزش عالی اروپایی توسط فرآیندی که توسط 46 کشور شرکت کننده و شورای اروپا هدایت می شود، از فرآیند پیروی می کنند. اهداف اولیه به شرح زیر است: جابجایی آسان از یک کشور به کشور دیگر در منطقه آموزش عالی اروپا به منظور ادامه تحصیل یا اشتغال. افزایش جذابیت آموزش عالی اروپایی به طوری که افراد زیادی از کشورهای غیر اروپایی برای تحصیل به اوکراین یا کار در اروپا بیایند. ارائه یک پایگاه دانش گسترده، با کیفیت بالا و پیشرفته به اروپا و تضمین توسعه اروپا به عنوان جامعه ای باثبات، صلح آمیز و بردبار. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ارائه خدمات تخصصی و کامل در حوزه تحصیل کارشناسی در اوکراین همراه شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *