مهاجرت تحصیلی ارمنستان

رشته بینایی سنجی در ارمنستان

رشته بینایی سنجی در ارمنستان

رشته بینایی سنجی در ارمنستان را می توانید در چند دانشگاه دنبال کنید. متقاضیان تحصیل در مقطع ارشد باید مدرک کارشناسی در اپتومتری داشته باشند. این رشته حداقل 3 سال تحصیلات تمام وقت خواهد داشت که امکان دسترسی به برنامه های تحصیلی سطح کارشناسی ارشد را فراهم می کند. متقاضیانی که تحصیلات قبلی آنها در رشته بینایی سنجی یا علوم مرتبط نباشد باید دوره های آمادگی تکمیلی را بگذرانند. در ادامه مقاله در خصوص شرایط تحصیل رشته بینایی سنجی در ارمنستان بحث می کنیم. همچنین می توانید برای اخذ مشاوره در خصوص تحصیل در کشور ارمنستان با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

تحصیل رشته بینایی سنجی در ارمنستان

این برنامه بر اساس مطالعات علوم طبیعی، پزشکی و اصول اولیه خدمات مراقبت اولیه چشم است. برنامه کارشناسی ارشد حرفه ای دومین گام در طرح آموزش اپتومتریست حرفه ای در لتونی است. این برنامه مطالعات گسترده ای از علوم طبیعی از جمله شیمی آلی، زیست شناسی، حساب دیفرانسیل و انتگرال، فیزیک، دوره های پزشکی از جمله آناتومی و فیزیولوژی انسان، آسیب شناسی، میکروبیولوژی، بیوشیمی، آناتومی و فیزیولوژی چشم، فیزیولوژی بینایی، دوره های خاص در بینایی سنجی اپتیک ارائه می دهد. اپتیک هندسی، اپتیک چشم، ابزار اپتومتری، نقص انکساری، دید دوچشمی و غیره.

مدارک صلاحیت ورود به هر زبانی پذیرفته می شود (صادر شده یا ترجمه رسمی همراه با نسخه های تایید شده). زمانی که توانستید پذیرش را اخذ کنید باید اصل مدارک را همراه خود داشته باشید. برای هر مقطعی مدارک مختلفی در نظر گرفته می شود. لطفا مدرک لیسانس (برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد) یا فوق لیسانس (برای تحصیل در مقطع دکترا) را به زبان اصلی ارائه دهید. در صورتی که مدرک تحصیلی به زبان انگلیسی صادر نشده باشد، باید ترجمه تایید شده ارائه شود. سند باید قانونی/آپست شده باشد.

در بخش زیر شاهد تحصیل در رشته بینایی سنجی در مقاطع مختلف تحصیلی می باشید:

تحصیل در رشته بینایی سنجی در مقاطع مختلف تحصیلی

درباره دانشگاه طب سنتی بینایی ارمنستان

دپارتمان «پزشکی عمومی» در سال 1370 تأسیس شد. ریاست این گروه بر عهده رئیس: ا. کاراپتیان است. دانشگاه متخصصین علوم پزشکی سطح بالا را در این زمینه آماده می کند که در استفاده از روش های علمی تجربی تشخیص و درمان طب سنتی و نوین مجرب باشند. کسانی که تفکر انعطاف پذیر بالینی را به نمایش می گذارند، دانش نظری و عملی خود را که در دوران تحصیل به دست آورده اند، در عمل با ترکیب طب سنتی و روش های نوین تشخیص و درمان به کار می گیرند. این تخصص در سال 2001 توسط وزارت آموزش و پرورش تأیید شد و فارغ التحصیلان دیپلم دولتی دریافت می کنند. تحصیلات در گروه 6 سال به طول می انجامد و مجموع اعتبار دروس 360 می باشد.

نزدیک به 26 سال است که UTM در حال آماده سازی پرسنل پزشکی است که دارای روش های پزشکی مدرن و سنتی تشخیص و درمان هستند. فارغ التحصیلان دانشگاه در زمینه های پزشکی نظری و عملی در ارمنستان و خارج از کشور کار می کنند.15 نفر از فارغ التحصیلان دانشگاه اکنون دکترای علوم پزشکی هستند. اکثریت قریب به اتفاق فارغ التحصیلان با موفقیت به عنوان پزشک عملی، محقق، مدرس، سازمان دهنده سلامت در کلینیک ها و موسسات پزشکی پیشرو نه تنها ارمنستان بلکه در خارج از کشور کار می کنند. رسانه آموزشی برای دانشجویان خارجی برای تحصیل در ارمنستان انگلیسی است. دوره های مقدماتی برای ساکنان خارج وجود دارد تا لهجه ارمنی را در نظر بگیرند.

در نمودار زیر شاهد نرخ فارغ التحصیلی در ارمنستان در رشته بینایی سنجی می باشید:

نرخ فارغ التحصیلی در ارمنستان در رشته بینایی سنجی

مزایای تحصیل رشته بینایی سنجی در ارمنستان

دانشگاه با اجرای راهبردی، نظری و عملی بر اساس هدف تولید متخصصان ماهر در طب سنتی تشخیص و درمان، خط مشی مشخص خود را دارد. برنامه درسی دانشگاهی شامل موارد زیادی است که به طور سیستماتیک به صورت کمی برای دانشجویان ثابت شده است، مانند پروژه های علمی و تحقیقاتی ابتکار تحقیقات پزشکی قرن قدیم با ایده استفاده مجدد و چرخه مجدد روش های تحقیقاتی پزشکی.

کنفرانس های ملی، بین المللی، سمینارها و انتشار مقالات پژوهشی. حفظ جهت گیری های علمی در دانشگاه با توسعه ظرفیت های علمی در دانشگاه، انتشار مقالات پژوهشی، تک نگاری ها، نشریات علمی، کتاب های درسی و توسعه «طب سنتی» به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از دانشگاه با استفاده از رویکردهای سنتی پایه پزشکی قوی توسعه دانشکده های جدید هومیوپاتی، طب سوزنی، زنبورداری، ایریدولوژی، روان درمانی، درمان دستی، زالو درمانی و بسیاری برنامه های دیگر.

مزایای تحصیل رشته بینایی سنجی در ارمنستان

برنامه تحصیلی رشته بینایی سنجی در ارمنستان

دانشکده بینایی سنجی: برنامه درسی 4 ساله بینایی سنجی شامل لنزهای تماسی، اپتیک، علوم بینایی، پردازش حسی، بینایی درمانی، مدیریت عمل و دوره های مرتبط با علوم پایه پزشکی و بیماری های چشم است. تعداد کل ساعات کار دروس علوم پایه بر اساس ارزیابی دانشکده بینایی سنجی دانشگاه ایالتی نیویورک (SUNY) 572.5 ساعت برای یک ترم 12 هفته ای برآورد شده است.

در نواحی اپتومتری تمرکز و همچنین مناطق غیر بالینی (تئوری و روشهای بینایی سنجی، اپتیک یکپارچه، بینایی درمانی عمومی، لنزهای تماسی، اپتیک هندسی و فیزیکی، بینایی سنجی کودکان و جمعیت خاص، بینایی و یادگیری رفتاری، کودکان، بینایی و یادگیری، عملکرد بینایی: حسی و حسی حرکتی، توانبخشی بینایی از دروس مهم می باشند. رشته آسیب شناسی در ارمنستان را هم می توانید بررسی کنید.

در جدول زیر شاهد تعداد دانشجویان در رشته بینایی سنجی در کشور ارمنستان می باشید:

سالتعداد دانشجویان
202012840
202113691
202212962

دروس رشته بینایی سنجی در ارمنستان

بینایی سنجی: اپتومتریست ها هیچ آموزش بالینی برای مدیریت بیماران مبتلا به بیماری های سیستمیک مختلف دریافت نمی کنند. چشم پزشکی: دانشجویان پزشکی در 2 سال چرخش مراقبت از بیمار از طریق تخصص های مختلف شرکت می کنند و تجربه مستقیم مدیریت بیماران در تمام جنبه های پزشکی را کسب می کنند. علاوه بر این، همه چشم پزشکان باید یک سال کامل کارآموزی عمومی پزشکی، اطفال یا جراحی را بگذرانند. بینایی سنجی: هیچ آموزش اجباری در مقطع کارشناسی ارشد در اپتومتری وجود ندارد. در حال حاضر، گزارش شده است که کمتر از %20 از فارغ التحصیلان بینایی سنجی به یک برنامه آموزشی اختیاری 1 ساله می روند.9 طبق سرویس تطبیق رزیدانس بینایی سنجی در مجموع 280 جایگاه آموزشی وجود دارد، اما در مجموع 1317 فارغ التحصیل دانشکده بینایی سنجی می باشد. رشته ارتودنسی در ارمنستان هم یکی از رشته های پرطرفدار در این حوزه است.

برای تبدیل شدن به یک چشم پزشک پس از دانشکده پزشکی، یک دوره یک سال کارآموزی عمومی پزشکی، اطفال یا جراحی و برنامه آموزش دستیاری چشم پزشکی 3 ساله لازم است. حدود %40 از دانش آموزان برای تمرکز بر آموزش و تجربه در یک تخصص خاص به یک برنامه کمک هزینه تحصیلی 1 یا 2 ساله می روند. این یک دوره آموزشی اضافی 5 تا 6 ساله پس از دانشکده پزشکی برای کسانی است که یک برنامه فلوشیپ را تکمیل می کنند. استانداردهای ACGME ایجاب می کند که چشم پزشکان حداقل 612 ساعت زمان آزمایشگاهی و آموزش ساختار یافته را در مورد بیماری های چشمی و مدیریت در طول دوره آموزش دستیاری صرف کنند. برای مهاجرت تحصیلی به ارمنستان پیشنهاد می کنیم با متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *