مهاجرت تحصیلی آمریکا

رشته بینایی سنجی در آمریکا

رشته بینایی سنجی در آمریکا

رشته بینایی سنجی در آمریکا و مطالعه اپتومتری به مسیرهای حرفه ای متعددی منتهی می شود، اما همه چیز با دوره های آموزشی آغاز می شود. با کمک AOA، دانش ‌آموزان با ایجاد جدول زمانی آکادمیک، مدیریت کلاس ‌ها، شرکت در آزمون ‌های هیئت ملی و یافتن برنامه‌ های اقامتی بینایی ‌سنجی مورد حمایت قرار می‌ گیرند. تبدیل شدن از یک دانشجوی آینده دکتر اپتومتری به یک پزشک با بیماران هیجان انگیز و در عین حال سخت است و اگرچه بیشتر موفقیت یک دانش آموز در نهایت به فرد بستگی دارد، منابع بی شماری برای کمک به دستیابی به اهداف در دوران کالج و همچنین انتقال به تمرین حرفه ای وجود دارد. با کسب مشاوره از موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای مهاجرت دانشجویان و اخذ اقامت تحصیلی می توانید با اطمینان در این مسیر حرکت کنید.

تحصیل رشته بینایی سنجی در آمریکا

برای تحصیل در مقطع ارشد بینایی سنجی در آمریکا با اخذ مدرک لیسانس در پیش پزشکی یا علوم زیستی شروع کنید. در مرحله بعد، برای آزمون پذیرش بینایی سنجی آماده شوید و قبول شوید و یک برنامه دکتری اپتومتری 4 ساله انتخاب کنید. با اخذ مدرک دکترا، خود را برای امتحانات هیئت ملی ممتحنین در بینایی سنجی آماده کنید و قبول شوید. در نهایت، مجوز فعالیت خود را ایمن کنید. تحصیل برای دکتری بینایی سنجی چالش برانگیز است، اما پشتیبانی وجود دارد. دانش آموزانی که به دنبال منابع و فرصت ها هستند می توانند با پیوستن به AOSA از مزایای عضویت در AOA استفاده کنند.

مطالعه اپتومتری نیازمند تلاش دانش‌آموز در مدیریت بارهای کلاس، توسعه و پایبندی به جدول زمانی آکادمیک و قبولی در امتحانات هیئت مدیره است. البته سفر به همین جا ختم نمی شود. دوره های کارآموزی، اکسترنی، برنامه های اقامت و غیره.AOA اینجاست تا دانشجویانی را که در نهایت تلاش می‌کنند تا مراقبت ‌های چشمی با کیفیت را به مردم ارائه دهند، تشویق و حمایت کند، و AOA در انتقال به یک عمل و حرفه شما به عنوان یک دکتر بینایی ‌سنجی در کنار شما خواهد بود. AOA بیش از 44000 پزشک بینایی سنجی، کارکنان بینایی سنجی و دانشجویان را به عنوان مرجعی در زمینه مراقبت از چشم و سلامت عمومی نمایندگی می کند.

در بخش زیر شاهد مدت تحصیل در مقاطع مختلف رشته بینایی سنجی در آمریکا می باشید:

مدت تحصیل در مقاطع مختلف رشته بینایی سنجی در آمریکا

جایگاه رشته بینایی سنجی در آمریکا

اگرچه کره چشم، حدقه چشم و اعصاب بینایی در مقایسه با بسیاری از قسمت‌های دیگر بدن انسان کوچک هستند، اما اهمیت آن‌ها زمانی که فرد دچار اختلال بینایی می‌شود و می‌ترسد که توانایی دیدن خود را به طور کامل از دست بدهد، بیشتر می‌ شود. در چنین مواقعی، اپتومتریست ممکن است بتواند مشکل را تشخیص داده و بینایی را به فرد بازگرداند. گاهی اوقات راه حل یک جفت لنز یا عینک است و در موارد دیگر ممکن است یک درمان دارویی وجود داشته باشد. پیشگیری از نابینایی و مقابله با بیماری ها و اختلالات چشمی مسئولیت مهمی است، بنابراین هر اپتومتریست مشتاق قبل از ورود به این حرفه نیاز به آموزش دارد.

چگونه اپتومتریست ها با چشم پزشکان و بینایی شناسان مقایسه می شوند. یکی از نکات مهمی که باید در مورد اپتومتریست ها بدانید این است که آنها با چشم پزشکان که جراحان چشم هستند متفاوت هستند. اپتومتریست را به عنوان متخصص داخلی چشم در نظر بگیرید که بیماری ‌های اولیه را تشخیص داده و درمان می‌کند و چشم‌ پزشک را به عنوان جراحی که بیماری ‌های پیشرفته ‌تر چشم را درمان می‌ کند، در نظر بگیرید. بین وظایفی که چشم پزشکان و اپتومتریست ها انجام می دهند، تلاقی وجود دارد، زیرا چشم پزشکان اغلب آزمایش های بینایی را انجام می دهند و لنزهای اصلاحی را درست مانند اپتومتریست ها تجویز می کنند.

در جدول زیر شاهد نرخ پذیرش دانشگاه های آمریکا در رشته بینایی سنجی می باشید:

سالنرخ پذیرش
202137%
202229%
202332%

جایگاه رشته بینایی سنجی در آمریکا

حقوق در رشته بینایی سنجی در آمریکا

اپتومتریست‌ ها استقلال و اختیار بیشتری نسبت به بینایی ‌شناسان دارند بینایی ‌سنج ها نمی ‌توانند مشکلات چشمی را تشخیص یا درمان کنند. «بینایی ‌شناسان تکنسین ‌هایی هستند که برای طراحی، تأیید و نصب لنزها و فریم ‌های عینک، لنزهای تماسی و سایر وسایل برای اصلاح بینایی آموزش دیده ‌اند. آنها از نسخه های ارائه شده توسط چشم پزشکان یا اپتومتریست ها استفاده می کنند، اما بینایی را آزمایش نمی کنند یا نسخه ای برای اصلاح بینایی نمی نویسند. اپتومتریست ها معمولاً حقوق شش رقمی دریافت می کنند.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه بینایی سنجی در آمریکا هستید:

نرخ اشتغال در حوزه بینایی سنجی در آمریکا

مراحل تبدیل شدن به یک اپتومتریست در آمریکا

بینایی سنجی یک رشته دانشگاهی فنی و پیچیده است که علاوه بر مدرک لیسانس به مدرک دکترای حرفه ای نیز نیاز دارد. برای واجد شرایط بودن برای پذیرش در دانشکده بینایی سنجی، کسی معمولاً باید مقدار قابل توجهی از دوره های کارشناسی را با تمرکز بر موضوعات علمی مانند آناتومی، زیست شناسی، شیمی آلی و فیزیک تکمیل کند. مدرسه بینایی سنجی 4 سال به طول می انجامد. برخی از فارغ التحصیلان دانشکده بینایی سنجی انتخاب می کنند تا یک دوره رزیدنتی 1 ساله را با تمرکز بر یک مجموعه مهارت خاص مانند توانبخشی بینایی یا بینایی درمانی دنبال کنند. رشته شنوایی سنجی در آمریکا را نیز می توانید دنبال کنید.

در تمام کلاس های کالج لازم برای پذیرش در دانشکده بینایی سنجی شرکت کنید. کارشناسان می گویند که اپتومتریست های آینده به طور کلی در یک رشته علمی به عنوان دانش آموخته تحصیل می کنند، اگرچه انجام این کار اجباری نیست. در مقطع کارشناسی معدل بالایی کسب کنید. کارشناسان پیشنهاد می کنند نمرات جامد برای رقابت پذیری برای پذیرش در دانشکده بینایی سنجی ضروری است. در آزمون پذیرش اپتومتری خوب عمل کنید. این آزمون چند گزینه ای درک فرد از علوم طبیعی و فیزیک را اندازه گیری می کند و همچنین مهارت های استدلال کمی و درک مطلب را ارزیابی می کند. نمره این آزمون از 200 تا 400 است. تحصیل رشته ارتودنسی در آمریکا هم شرایط خاص خود را دارد.

دروس رشته بینایی سنجی در آمریکا

دانشکده های بینایی سنجی می خواهند اطمینان حاصل کنند که متقاضیان با کارهایی که اپتومتریست ها انجام می دهند آشنا هستند و مشخص کرده اند که از این نوع حرفه لذت خواهند برد. در یک دانشکده معتبر بینایی سنجی پذیرفته شوید. چان می گوید: «رفتن به مدرسه آسان نیست. این تعداد دانشکده بینایی سنجی در کل کشور وجود ندارد.

وب سایت انجمن مدارس و کالج های بینایی سنجی 23 مدرسه عضو ایالات متحده را فهرست می کند که یکی از آنها در پورتوریکو است. دانشکده بینایی سنجی، در سال اول با آناتومی و فیزیولوژی پایه آشنا خواهید شد. شما موضوعاتی مانند گلوکوم و سلامت چشم را پوشش خواهید داد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای تحصیل در آمریکا به شما مشاوره تخصصی ارائه خواهد داد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *