مهاجرت تحصیلی نروژ

رشته باستان شناسی در نروژ

رشته باستان شناسی در نروژ

تحصیل رشته باستان شناسی در نروژ به دلیل هزینه مقرون به صرفه و وجود دانشگاه هایی با رتبه بالا در جهان در بین دانشجویان بین المللی محبوب است. این کشور، یک کشور نوردیک در شمال اروپا است که سرزمین اصلی آن غربی ترین و شمالی ترین بخش شبه جزیره اسکاندیناوی را تشکیل می دهد. مساحت این کشور 385207 کیلومتر مربع است و 5385300 نفر جمعیت دارد. این کشور یک مرز شرقی طولانی با سوئد به طول 1619 کیلومتر مشترک دارد.

بخش آموزش عالی این کشور به دلیل استانداردهای بالای آکادمیک، روش های آموزشی نوآورانه و روابط نزدیک و غیررسمی بین دانشجویان و اساتید شناخته شده است. امکان مطالعه ترکیب های جالب از موضوعات در دانشگاه ها و کالج های دانشگاهی این کشور وجود دارد و طیف گسترده ای از دوره ها و برنامه ها به زبان انگلیسی برای دانشجویان بین المللی در دسترس است. در این کشور تحصیل کنید و می توانید بهترین چیزهایی را که کشور ما ارائه می دهد، مانند آموزش با کیفیت و طبیعت دیدنی، تجربه کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای اطلاع شما درباره رشته باستان شناسی در نروژ این نگارش را آماده کرده است.

تحصیل رشته باستان شناسی در نروژ

موسسات آموزش این کشور با طیف گسترده ای از دوره های با کیفیت بالا و انعطاف پذیری زیاد، ثابت می کنند که یک مقصد تحصیلی ایده آل هستند. برنامه های بسیاری در مقاطع محتلف تحصیلی در این کشور هم برای دانشجویان مبادله ای و هم برای دانشجویان جویای مدرک وجود دارد. همچنین از فضای غیررسمی دانشگاه ها و کالج های دانشگاهی این کشور بهره مند خواهید شد، جایی که معلمان به راحتی قابل دسترسی هستند و کلاس ها اغلب در گروه های کوچک برگزار می شود. در اکثر مواقع، دانشجویان با شرکت در پروژه های تحقیقاتی که توسط اساتید برگزار می شود، می توانند بهره مند شوند.

دانشگاه های زیر جهت تحصیل رشته باستان شناسی در نروژ معرفی شده است:

نام دانشگاهرتبه جهانی
دانشگاه برگن207
دانشگاه اسلو101
دانشگاه علم و صنعت نروژ352
UiT دانشگاه قطب شمال نروژ454
دانشگاه استاوانگر603
دانشگاه علوم زیستی نروژ841

زبان تحصیل در این کشور در نمودار زیر آمده است:

زبان تحصیل در نروژتعدادی از برنامه ها و دوره ها به زبان انگلیسی تدریس می شود. دانشجویان غیر بومی انگلیسی زبان متوجه خواهند شد که مهارت های انگلیسی آن ها در طول تحصیل رشته باستان شناسی در نروژ بهبود می یابد، در حالی که دانشجویان بومی انگلیسی زبان خسته نمی شوند. سطح بالای تسلط به زبان انگلیسی در جامعه به طور کلی، تحصیل و زندگی در این کشور را آسان می کند.

هزینه تحصیل در نروژ

این کشور شهریه دریافت نمی کند. فرقی نمی کند اهل کجا هستید یا در چه رشته ای تحصیل می کنید، معمولا شهریه در این کشور پرداخت نمی کنید. با این حال، این فقط برای مدارس دولتی که بودجه دریافت می کنند از دولت اعمال می شود. منطق دولت این کشور این است که از آنجایی که ای کشور می تواند گران باشد، می توان این هزینه را از طریق شهریه رایگان جبران کرد.

مدارس خصوصی آزادند که هزینه های خود را تعیین کنند. این مبلغ می تواند از 9500$ (دلار) برای برنامه های کارشناسی تا 11300$ (دلار) یا بیشتر برای تحصیلات تکمیلی متفاوت باشد. شما معمولا می توانید در وب سایت آن ها متوجه شوید که یک مدرسه دولتی یا خصوصی است. برنامه های دکترا اغلب به عنوان مشاغل در این کشور طبقه بندی می شوند، به این معنی که در حین تحقیق و تدریس، حقوق دریافت می کنید.

ویزای تحصیلی نروژ برای ایرانیان

اگر دانشجوی ایرانی هستید، برای تحصیل در نروژ به مجوز اقامت برای تحصیل نیاز دارید. این ویزا به طور خاص برای دانشجویانی مانند شما که آماده شروع تحصیل در این کشور هستند ساخته شده است. هنگامی که برای ویزای خود درخواست می دهید، یکی از مهم ترین چیزهایی که باید ثابت کنید این است که می توانید در طول برنامه تحصیلی خود از خود حمایت کنید. برای این کشور، آن ها از شما می خواهند که ثابت کنید که پول کافی برای زندگی در نروژ 12211€ (یورو) در سال یا از یک منبع خارجی یا از قبل در حساب بانکی خود دارید.

دانشجویان ایرانی برای تحصیل در یک دانشگاه بین المللی در این کشور مجبور نیستند ثابت کنند که به اندازه کافی انگلیسی صحبت می کنند. این مهارت های زبانی تضمین می کند که می توانید در کلاس های خود موفق شوید و راه خود را در این کشور مدیریت کنید. دانشجویان ایرانی قبل از ورود به این کشور نیازی به تست پزشکی ندارند. دانشجویان ایرانی نیازی به ایجاد حساب بانکی محدود نخواهند داشت. این نوع حساب بانکی مقدار پولی را که می توانید هر ماه برداشت کنید محدود می کند و فقط در هنگام ورود به این کشور به شما امکان دسترسی به آن را می دهد.

کار در حوزه رشته باستان شناسی در نروژ

کار در حوزه رشته باستان شناسی در نروژ

با مدرک رشته باستان شناسی در نروژ چه کاری می توانید انجام دهید؟ شاید سوال مناسب تر این باشد که با آموزش باستان شناسی چه کاری نمی توانید انجام دهید؟ باستان شناسی ممکن است یک مسیر شغلی غیر متعارف به نظر برسد، اما نباید آن را با مسیری با گزینه های حرفه ای محدود اشتباه گرفت. فرصت های بی شماری برای اعمال آموزش در باستان شناسی یا مطالعات موزه ای در طیف گسترده ای از محیط های حرفه ای وجود دارد.

به لطف آموزش عملی و تجربه تحقیقاتی گسترده ای که برنامه ما ارائه می دهد، دانشجویان کارشناسی که بر باستان شناسی یا مطالعات موزه ای (چه به عنوان رشته های مردم شناسی و چه به عنوان خردسالان باستان شناسی) تمرکز کرده اند، در اخذ پذیرش در رتبه های برتر و در سطح ملی بسیار موفق بوده اند. برنامه های تحصیلات تکمیلی بسیاری از فارغ التحصیلان در بخش های زیر کار می کنند:

  • موزه ها
  • پست های دولتی و محلی
  • آموزش
  • قانون
  • سیاست های عمومی
  • حفاظت از تاریخ
  • برنامه ریزی شهر
  • گردشگری
  • کارهای مبتنی بر GIS
  • مهندسی
  • مدیریت منابع فرهنگی

حقوق ماهیانه کار در نروژ برای باستان شناسان در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهانه باستان شناسی در نروژ به کرونبرای اخذ مشاوره جهت تحصیل در دانشگاه های بهترین شهرهای نروژ با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *