مهاجرت تحصیلی سنگاپور

رشته باستان شناسی در سنگاپور

هزینه تحصیل رشته باستان شناسی در سنگاپور

رشته باستان شناسی در سنگاپور یک انتخاب عالی برای دانشجویان بین المللی است زیرا آن ها امکان کار بعد از تحصیل در این حوزه را خواهند داشت. این کشور یک کشور جزیره ای و یک دولت-شهر مستقل، خانه بیش از 5.6 میلیون نفر است. این کشور از 1 جزیره اصلی و 62 جزیره کوچکتر دیگر تشکیل شده است. این کشور به دلیل تبدیل از یک کشور جهان سوم به یک کشور جهان اول مشهور است، توسعه ای که می تواند به رهبر و بنیانگذار آن، لی کوان یو کمک کند.

این کشور به دلیل توسعه سریع خود، یک مرکز جهانی برای آموزش، سرگرمی، امور مالی و مراقبت های بهداشتی و بسیاری از زمینه های دیگر است. این کشور با وجود اینکه به عنوان شلوغ شناخته می شود، به عنوان امن ترین کشور جهان شناخته می شود. این شهر فرصت های عالی را هم از نظر حرفه ای و هم از نظر اجتماعی ارائه می دهد. جمعیت این کشور از حمل و نقل عمومی ساده، با قطارهای وقت شناس و جاده های عریض بهره می برند. این کشور به شدت تحت تاثیر فرهنگ های بسیاری از جمله بریتانیایی، چینی، مالزیایی و هندی است.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه درباره رشته باستان شناسی در سنگاپور به سوالات زیر پاسخ داده اند:

  • حقوق ماهیانه باستان شناسان در این کشور چقدر است؟
  • هزینه تصیل در این کشور چقدر است؟
  • آیا امکان کار ضمن تحصیل وجود دارد؟

تحصیل رشته باستان شناسی در سنگاپور

تحصیل رشته باستان شناسی در سنگاپور یک رشته خاص اما در حال رشد است. اگرچه عموما حمایت دولت از کارهای باستان شناسی وجود ندارد، آثار بسیاری در مکان های اطراف جزیره کشف شده است که به ارائه تصویر واضح تری از تاریخ این کشور، هم در مورد تاریخ اولیه این کشور و هم در مورد سکونتگاه های استعماری بعدی آن پس از تأسیس این کشور کمک می کند.

این کشور به حفظ استانداردهای بسیار بالای آموزش و یادگیری افتخار می کند. دانشگاه های این کشور نیز تمرکز تحقیقاتی قوی دارند. بسیاری از دانشگاه های این کشور پیوندهای قوی با صنعت دارند، به این معنی که شما می توانید در کنار مدرک تحصیلی خود، تجربه عملی نیز کسب کنید. این نه تنها زمان مطالعه شما را جالب‌ تر می ‌کند، بلکه می ‌تواند به این معنی باشد که راحت ‌تر شغل پیدا می ‌کنید.

این کشور دارای سیستم آموزشی به خوبی توسعه یافته است که فرصت های متعددی را برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند. آموزش در این کشور یک اولویت است و این کشور به عنوان یک مدرسه جهانی شناخته می شود. تاکید شدید بر آموزش زمانی آغاز شد که سیستم آموزشی مستقر در بریتانیا توسط سر توماس استمفورد رافلز (بنیانگذار موسسه این کشور، که اکنون به عنوان موسسه رافلز شناخته می شود) در سال 1823 معرفی شد. امروزه این کشور یکی از رهبران آموزش عالی در آسیا است.

کار در حوزه رشته باستان شناسی در سنگاپور

رشته باستان شناسی در سنگاپور رشته ای جذاب برای ورود به آن است. در واقع، در حالی که باستان شناسان بر روی سایت های حفاری در مکان های مختلف در سراسر جهان کار می کنند. هدف اصلی آن ها یافتن، تحقیق و تجزیه و تحلیل فرهنگ انسان های ماقبل تاریخ از طریق آثار باستانی و بقایای فیزیکی است. اگر حس ماجراجویی، اشتیاق به تحقیق و کنجکاوی پایان ناپذیر درباره تاریخ بشر و تمدن های باستانی دارید، این ممکن است مسیر شغلی مناسبی برای شما باشد.

اولین قدم خوب برای کار در حوزه رشته باستان شناسی در سنگاپور این است که خود را در معرض این میدان بی پایان هیجان انگیز قرار دهید. مهم است که با کارهای روزانه یک باستان شناس آشنا شوید. می توانید با بازدید از موزه های محلی و تورهای راهنما در اطراف مکان های باستانی یا شرکت در رویدادها و سمینارهای باستان شناسی شروع کنید. اگر متوجه شدید که این در واقع چیزی است که واقعا به آن علاقه دارید، می توانید به عنوان عضو به گروه ها یا سازمان های محلی بپیوندید.

حقوق ماهیانه کار در سنگاپور برای باستان شناسان در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه باستان شناسان در سنگاپور

هزینه تحصیل رشته باستان شناسی در سنگاپور

هزینه تحصیل در سنگاپور بستگی به این دارد که کجا و در چه سطحی تحصیل کنید. هزینه تحصیل در جدول زیر آمده است:

پارامترهزینه به دلار سنگاپور
کمترین14000SGD
بیشترین50000SGD

برای دانشجویان بین المللی، بورسیه های تحصیلی زیادی وجود دارد. برخی از این ها توسط وزارت آموزش این کشور و همچنین برخی دیگر توسط موسسات فردی ارائه می شود. موسسات دولتی معمولا شهریه کمتری نسبت به موسسات خصوصی دریافت می کنند. دانشجویان بین المللی نیز باید هزینه های زندگی خود را در نظر بگیرند. به طور متوسط، شما باید حدود 10000SGD در سال بودجه داشته باشید. شما می توانید تا 16 ساعت در هفته در طول ترم و تمام وقت در تعطیلات کار کنید. اگر می خواهید شغلی پیدا کنید، ابتدا باید از موسسه خود تأییدیه بگیرید.

هزینه تحصیل رشته باستان شناسی در سنگاپور

ویزای تحصیلی سنگاپور

دانشجویان بین المللی جهت تحصیل در سنگاپور باید ویزای دانشجویی داشته باشند. زمانی که نامه تاییدیه خود را دریافت کردید، ویزا نیز توسط موسسه شما صادر خواهد شد. ظرف 2 هفته پس از پذیرش، باید به اداره مهاجرت و نقاط بازرسی (ICA) برای پاس دانشجویی اقدام کنید. این نیز نباید زودتر از 2 ماه و حداکثر 1 ماه قبل از شروع دوره شما باشد. این فرآیند از طریق سامانه ثبت نام و درخواست آنلاین دانشجویی (SOLAR) انجام خواهد شد.

اطلاعات ثبت نام توسط موسسه شما به شما داده می شود که از آن ها برای پر کردن و ارسال فرم های مورد نیاز استفاده می کنید. پس از ورود به کشور، باید مراحل را تکمیل کنید. برای انجام این کار، باید یک قرار ملاقات با ICA بگیرید و کارت پیاده ‌سازی یا سواریابی که در هنگام ورود به این کشور به شما داده شده است را با خود ببرید.

زبان رسمی کشور سنگاپور

زبان های رسمی این کشور در نمودار زیر آمده است:

زبان های رسمی سنگاپورعلاوه بر این ها، بسیاری از زبان ‌های دیگر نیز وجود دارند که می ‌توانید انتظار شنیدن صحبت‌ هایشان در سراسر کشور را داشته باشید. ارائه دوره های آموزشی به زبان انگلیسی برای موسسات بسیار رایج است. اگر به زبان غیر مادری تحصیل کنید، احتمالا باید مدرکی دال بر مهارت زبان خود ارائه دهید. حتی اگر بتوانید به زبان انگلیسی تحصیل کنید، زندگی در این کشور فرصتی عالی برای یادگیری بیش از یک زبان جدید است. داشتن یک زبان دیگر مهارتی است که در رزومه شما فوق العاده به نظر می رسد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با داشتن کادر مجرب آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *