مهاجرت تحصیلی برزیل

رشته باستان شناسی در برزیل

رشته باستان شناسی در برزیل

رشته باستان شناسی در برزیل یکی از برترین و معروف ترین رشته ها بوده و موسسات بسیاری در این کشور این برنامه را ارائه می دهند. در کنار چین و هند، این کشور یک قدرت نوظهور در سناریوی جهانی است. تولید ناخالص داخلی این کشور در سال 2008 به میزان 5.1% و در سال 2007 به میزان 5.4% افزایش یافت. این کشور با جمعیتی بیش از 180 میلیون نفر، یکی از بازارهای مصرف کننده اصلی در جهان است. دانستن آن و یادگیری زبان آن تنها می تواند به شما در تلاش های حرفه ای آینده شما کمک کند.

وقتی به این کشور فکر می کنید، ممکن است به سواحل زیبا، ستاره های فوتبال و سامبا فکر کنید. با این حال این کشور خیلی بیشتر از این چیزهاست. این بزرگترین کشور آمریکای لاتین و یک مقصد محبوب برای دانشجویان بین المللی است که در خارج از کشور تحصیل می کنند. دانشجویان بین المللی وقتی در آنجا تحصیل می کنند احساس خوبی در خانه خواهند داشت. مردم این کشور به خاطر طبیعت گرم و صمیمی خود و لذت بردن از زندگی به طور کامل شناخته شده اند. تحصیل در این کشور به شما این امکان را می دهد که با افراد بسیار جذابی آشنا شوید، در مورد آن ها بیاموزید و با آن ها کار کنید. برای آشنایی با رشته باستان شناسی در برزیل موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این نگارش را تهیه کرده است.

تحصیل رشته باستان شناسی در برزیل

بیش از 2000 مدرسه خصوصی و دولتی وجود دارد که برنامه های آموزش عالی را در این کشور با کیفیت داخلی و بین المللی ارائه می دهند. دانشگاه‌ های دولتی این کشور شامل دانشگاه سائوپائولو (USP) است که در فهرست بهترین دانشگاه‌های جهان در سال 2008 در رتبه 196 قرار گرفت. دانشگاه کمپینسا (یونیکمپ) که در سال 2007 رتبه 203 را به خود اختصاص داد. دانشگاه دانشگاه دولتی سائوپائولو (UNESP) و دانشگاه فدرال میناس گرایس نیز در بین 500 دانشگاه برتر جهان قرار دارند.

دانشگاه های رشته باستان شناسی در برزیل در جدول زیر آمده است:

نام دانشگاهرتبه جهانی
دانشگاه سائوپائولو48
دانشگاه فدرال ریودوژانیرو210
دانشگاه فدرال میناس گرایس320
دانشگاه ایالتی کامپیناس367
دانشگاه فدرال ریو گراند دو سول376
دانشگاه ایالتی سائوپائولو415
دانشگاه فدرال پارا433
دانشگاه فدرال پارانا518
دانشگاه فدرال فلومیننزه575
دانشگاه فدرال سانتا کاتارینا577
دانشگاه برازیلیا579
دانشگاه ایالت ریودوژانیرو647
دانشگاه فدرال پرنامبوکو669

مشاغل و حقوق رشته باستان شناسی در برزیل

مشاغل و حقوق رشته باستان شناسی در برزیل

باستان شناس فردی است که فرهنگ های گذشته بشر را از طریق بقایای مادی آن ها مطالعه می کند تا راز پیرامون آن ها را کشف کند. باستان شناسان با بررسی آثار باستانی مانند ساختمان ها، گورها، ابزار و ظروف سفالی، افرادی را که قبل از ما در جهان زندگی می کردند، مطالعه می کنند. یک باستان شناس باید صبور، مشتاق، پرسشگر، مشاهده گر، مصمم و روشمند باشد و توانایی تفکر انتقادی و حل مسائل را داشته باشد. آن ها باید بتوانند به طور موثر ارتباط برقرار کنند و به خوبی با دیگران در یک تیم کار کنند.

باستان شناسان ممکن است برخی یا همه موارد زیر را انجام دهند:

  • شناسایی مکان های باستانی احتمالی
  • انجام تحقیقاتی برای مطالعه جوامع بشری گذشته از طریق آثار باستانی
  • سایت ها را حفاری کنید، موارد پیدا شده را بیابید و مستند کنید.
  • جمع آوری و تجزیه و تحلیل مصنوعات
  • انجام تجزیه و تحلیل آزمایشگاهی
  • تفسیر اطلاعات از مصنوعات
  • نظارت بر حفاری ها
  • تعیین سن یک مصنوع و منشاء آن
  • حفظ آثار و ساختمان های صنعتی
  • نوشتن و انتشار مقاله در مجلات دانشگاهی
  • سخنرانی های تخصصی ارائه دهید.
  • در کالج ها و دانشگاه ها تدریس کنید.

حقوق ماهیانه کاردر برزیل برای رشته باستان شناسان در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه باستان شناسان در برزیل

هزینه تحصیل در برزیل

مدارس این کشور می توانند هزینه های تحصیل خود را تعیین کنند. به طور کلی، برنامه ها بین 2000$ تا 10000$ (دلار) در هر سال تحصیلی هزینه دارند. به طور رسمی، هزینه ها باید به رئال پرداخت شود، اما برخی از مدارس دلار آمریکا را می پذیرند. هزینه تحصیل و زندگی در برزیل در نمودار زیر آمده است:

هزینه تحصیل در کشور برزیل به یاد داشته باشید، اگر می خواهید در حین تحصیل در مقطع دکترا به صورت پاره وقت کار کنید، باید ویزای تحصیلی خود را به مجوز کار تبدیل کنید. این را می توان در حالی که هنوز در این کشور است انجام داد. همان طور که شهرت آموزش عالی این کشور بالا می رود، گزینه های بورسیه در دسترس برای دانشجویان بین المللی نیز افزایش می یابد. بورسیه هایی که برای شما باز می شود به سطح تحصیل، موضوع، شهروندی شما و اینکه آیا به زبان پرتغالی یا انگلیسی تحصیل خواهید کرد بستگی دارد.

یکی از محبوب ترین بورسیه های تحصیلی، برنامه تبادل دولت این کشور است. این به دانش آموزان با پتانسیل تحصیلی از کشورهای در حال توسعه و مناطق درگیری یک سواری رایگان می دهد. برنامه ها هر ماه آگوست باز می شوند. دولت یک وب سایت معمولی ندارد، در عوض هر سال یک وب سایت کاملا جدید منتشر می کند. برای شروع آماده سازی درخواست خود باید در ماه جولای برنامه را جستجو کنید.

ویزای تحصیلی برزیل

اگر می خواهید در این کشور تحصیل کنید، به ویزا نیاز دارید. اگر تابعیت یکی دیگر از کشورهای آمریکای جنوبی را دارید، به استثنای گویان و سورینام، می توانید تنها با استفاده از کارت شناسایی ملی وارد این کشور شوید و همچنین بسیاری از مراحل ویزا را نادیده بگیرید. با این حال، از آنجایی که اکثر دانشجویان بین ‌المللی در این کشور اهل سایر نقاط آمریکای جنوبی نیستند، این بخش بر روی الزامات عمومی ویزا تمرکز خواهد کرد. اگر کمتر از 90 روز در این کشور می مانید، مثلا پرتغالی بخوانید، پس نیازی به ویزا ندارید. شما به سادگی می توانید به عنوان یک توریست وارد شوید.

اگر قصد دارید بیشتر بمانید، به مدارک زیر نیاز دارید:

  • گذرنامه
  • 2 قطعه عکس در اندازه پاسپورت
  • مدرک ثبت نام
  • اگر از کشوری درخواست می کنید که کشور اصلی شما نیست، مدرک اقامت
  • رسید هزینه ویزا 180$ (دلار) که باید در هنگام درخواست پرداخت شود.
  • گواهی پلیس صادر شده توسط نیروی کشور محل اقامت شما

برای اخذ مشاوره جهت تحصیل در برزیل می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *