مهاجرت تحصیلی اکوادور

رشته باستان شناسی در اکوادور

رشته باستان شناسی در اکوادور

رشته باستان شناسی در اکوادور در تمامی مقاطع تحصیلی با کیفیت آموزشی بالا توسط دانشگاه ها به دانشجویان بومی و بین المللی ارائه می شود. این کشور فرصت های یادگیری متنوعی را برای مسافران دانشجوی علاقه مند دارد. چه بخواهید مهارت های اسپانیایی خود را در یک کشور سرگرم کننده و منحصر به فرد در آمریکای جنوبی تمرین کنید، یا در موسیقی محلی و سنت های هنری غوطه ور شوید، یا از فرصتی بی نظیر برای قرار دادن کلاس های تاریخ خود در دنیای واقعی استفاده کنید، این کشور ممکن است چیزی برای شما داشته باشد.

اگر به دنبال فرصتی هستید تا مطالعات خود را در زمینه زیست شناسی، بوم شناسی، علوم محیطی، یا حفاظت از محیط خارج از کلاس درس انجام دهید، این کشور ممکن است مکانی برای شما باشد. این کشور که به دلیل موقعیت استوایی خود در شمالی ‌ترین قسمت آمریکای جنوبی نامگذاری شده است، دارای چشم‌ اندازهای طبیعی متنوعی است که از آند گرفته تا جنگل‌های بارانی و جزایر گالاپاگوس، که به ‌طور محلی Archipiélago de Colón نامیده می ‌شود، می ‌بالد.

مناظر متنوع، گیاهان و جانوران این کشور به گونه ای است که این کشور به عنوان یک کل از نظر حفاظت بین الملل “متنوع” در نظر گرفته می شود. به این ترتیب، این کشور ممکن است محل تحصیل در خارج از کشور ایده آل برای هر کسی باشد که علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد طبیعت، زیست شناسی، محیط زیست و حفاظت است. برای آشنایی با رشته باستان شناسی در اکوادور ای مقاله را که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نوشته شده است، مطالعه کنید.

تحصیل رشته باستان شناسی در اکوادور

در این کشور در خارج از کشور تحصیل کنید تا میراث فرهنگی جذاب، زیبایی طبیعی نفس گیر و فرهنگ پر جنب و جوش آن را تجربه کنید. تنوع زیستی شگفت ‌انگیز این کشور که از آمازون تا آند امتداد دارد، جزایر گالاپاگوس را در بر می‌گیرد که به خاطر گونه‌ های منحصر به ‌فرد و نقش تاریخی شان در الهام‌ بخش نظریه تکامل داروین مشهور است. این کشور زمانی بخشی از امپراتوری اینکاها بود و می ‌توانید تاریخ جذاب آن را در چندین سایت میراث جهانی یونسکو ببینید.

 

تاریخچه دانشگاه های این کشور به همان اندازه غنی است. دانشگاه ‌های این کشور اکنون می ‌توانند از شهرت تدریجی در علم، فناوری و مهندسی برخوردار شوند. دانشگاه‌ های دولتی رایگان هستند، اگرچه دانشگاه ‌های خصوصی همچنان به شهریه نیاز دارند. به عنوان یک دانشجوی بین المللی، شما همچنین واجد شرایط دریافت بورسیه ها و بورسیه های تحصیلی متعدد از سوی دولت این کشور خواهید بود که آن را به گزینه ای جذاب برای تحصیل در خارج از کشور تبدیل می کند. دوره های دانشگاهی این کشور به زبان اسپانیایی تدریس می شود و به شما فرصتی می دهد تا مهارت خود را در زبان اسپانیایی افزایش دهید.

دانشگاه های رشته باستان شناسی در اکوادور در جدول زیر آمده است:

نام دانشگاهرتبه
مدرسه عالی پلی تکنیک ساحل (ESPOL)1001-1200
دانشگاه کوئنکا
دانشگاه سانفرانسیسکو دی کیتو (USFQ)751-800
دانشکده ملی پلی تکنیک1001-1200

مشاغل و حقوق رشته باستان شناسی در اکوادور

مشاغل و حقوق رشته باستان شناسی در اکوادور

یک باستان شناس با مطالعه شواهد به جا مانده در نقاط مختلف جهان، تاریخ و فرهنگ گروه هایی از مردم را مطالعه می کند. نگاهی به آثار، ابزار و نوشته ها می اندازند تا رفتار، قوانین و آداب و رسوم یک تمدن را درک کنند. تحقیقات عمیق برای باستان شناسان بسیار مورد نیاز است. آن‌ ها باید در میدان باشند و بقایا سرنخ ‌هایی را که به آن‌ ها درباره گذشته بیشتر می ‌گوید، حفاری کنند. اما جدای از کندن این موارد، هر مورد را به دقت تحلیل و براساس آنچه تاکنون دیده‌ اند تفسیر می‌ کنند و براساس شواهد گذشته را می ‌سازند. کار آن ها نه تنها براساس زمین است، بلکه در زیر آب نیز به مطالعه کشتی ‌های غرق ‌شده یا شهرهایی که قرن‌ها زیر آب بودند، می ‌پردازند.

برای این منظور، تکنسین های باستان شناسی موظفند وظایف زیر را در این زمینه انجام دهند:

  • انجام بررسی باستان شناسی، آزمایش و بازیابی اطلاعات
  • ویژگی هایی را در پلان و نمایه ترسیم کنید که با قراردادهای نقشه برداری SRI مطابقت دارد.
  • دیوارهای یک واحد آزمایشی یا ترانشه را تمیز و صاف کند.
  • فرم های فیلد را به طور دقیق و مختصر تکمیل کند.
  • کیسه های جمع آوری و نمونه ها را به درستی برچسب بزند.
  • باید بتواند تا وزن 40 پوند را بلند کند.

حقوق ماهیانه کار در اکوادور برای باستان شناسان در نمودار زیر آمده است:

حقوق باستان شناسان در اکوادور

هزینه تحصیل و زندگی در اکوادور

هزینه تحصیل در این کشور بستگی به نوع موسسه آموزشی دارد که در نمودار زیر 2 نوع موسسه آموزشی آمده است:

هزینه تحصیل در کشور اکوادوردانشگاه های دولتی این کشور از سال 2008 شهریه دریافت نمی کنند. این یکی از دلایلی است که اکثریت دانشجویان (حدود 80%) در دانشگاه های دولتی ثبت نام کرده اند. هزینه تحصیل در اکوادور برای دانشجویان بین المللی در دانشگاه های خصوصی می تواند از 2000$ تا 6000$ (دلار) در سال افزایش یابد. البته برای رشته هایی مانند پزشکی یا معماری هزینه ها 2000$ (دلار) بیشتر خواهد بود.

واحد پول رسمی این کشور از دهه 2000 به دلار آمریکا تغییر کرد. این می تواند برای برخی از دانشجویان بین المللی خوب باشد زیرا پرداخت ها آسان تر و گیج کننده تر خواهد بود. برای مثال، اگر قصد اجاره آپارتمان 1 خوابه را دارید هزینه آن بین 350$ تا 400$ (دلار) خواهد بود. در مناطق دیگر، اجاره همان آپارتمان می تواند بین 200$ تا 300$ (دلار) هزینه داشته باشد. هزینه سبد غذایی آشنا حدود 700$ (دلار) است. بنابراین، شما می توانید انتظار داشته باشید که بین 150$ تا 200$ (دلار) به عنوان یک دانشجو به تنهایی هزینه کنید. بودجه ماهانه شما برای حمل و نقل باید 20$ (دلار) باشد.

ویزای تحصیلی اکوادور

برای اقامت بیش از 90 روز، دانشجویانی که در این کشور تحصیل می کنند به ویزای تحصیلی اکوادور (ویزا 12:V) نیاز دارند. برای درخواست به مدارک زیر نیاز دارید:

  • گذرنامه دارای حداقل 6 ماه اعتبار
  • اثبات عدم سوء پیشینه
  • گواهی پزشکی جهت اثبات سلامت دانشجو
  • بلیط رفت و برگشت جهت اثبات اینکه دانشجو پس از تحصیل به کشور خود باز می گردد.
  • 2 قطعه عکس در اندازه پاسپورت
  • فرم درخواست ویزا
  • گواهی ثبت نام دوره در یک موسسه آموزشی در اکوادور
  • اثبات تمکن مالی
  • اثبات پرداخت هزینه های ویزا و درخواست

چنانچه قصد تحصیل در این کشور را دارید می توانید از اطلاعات مشاوران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در رابطه با مهاجرت به اکوادور بهره مند شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *