مهاجرت تحصیلی اسلواکی

رشته باستان شناسی در اسلواکی

رشته باستان شناسی در اسلواکی

رشته باستان شناسی در اسلواکی یکی از برنامه های تحصیلی است که دانشجویان بین المللی می توانند برای تحصیل به این کشور مهاجرت کنند. این کشور یکی از مقرون به صرفه ترین مقاصد تحصیل در خارج از کشور در اروپا است. دلایل متعددی فراتر از مقرون به صرفه بودن وجود دارد که باعث می شود دانشجویان مدارک بالاتر را از این کشور واقع در قلب اروپا انتخاب کنند. این کشور بخشی از توافقنامه بولونیا است.

بنابراین، تمام مدارک تحصیلی که در اینجا اعطاء می شود در سایر کشورهای اروپایی بسیار مورد توجه قرار می گیرند. در حالی که در این کشور هستید، می توانید به گشت و گذار در مقاصد طبیعی خیره کننده اروپا نیز بپردازید. این کشور خانه بسیاری از قلعه ها و قلعه های شگفت انگیز، چشمه های آب گرم طبیعی، غارها و کوه های زیادی است. معماری، آشپزی و فرهنگ این کشور شما را عاشق آن می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش رشته باستان شناسی در اسلواکی را به طور مفصل شرح داده است.

معرفی دانشگاه های رشته باستان شناسی در اسلواکی

دانشگاه های این کشور از نظر کیفیت تدریس جزء دانشگاه های پیشرو در اروپا هستند در حالی که شرایط پذیرش در آن ها بسیار ساده است. علاوه بر این، تحصیل در این کشور حتی برای خارجی ها کاملا رایگان است. این کشور کشوری زیبا با تاریخی جالب است که در بخش مرکزی اروپا واقع شده است. بسیاری از متقاضیان با بازدید از آن به عنوان بخشی از دوره مقدماتی، اغلب دانشگاه های براتیسلاوا و سایر شهرها را برای پذیرش انتخاب می کنند. تحصیل در این کشور به هر متقاضی این فرصت را می دهد که در آینده خود را بشناسد. از این گذشته ، یک مدرک کارشناسی محلی را می توان تنها در 3 سال به دست آورد و فارغ التحصیلان مدرک کارشناسی ارشد می توانند بلافاصله برای موقعیتی با حقوق بالا درخواست دهند.

توجه به این نکته حائز اهمیت است، سند آموزش عالی مطابق با استانداردهای اتحادیه اروپا است، به این معنی که یک متخصص جوان می تواند در هر یک از کشورهای آن بدون گذراندن مراحل nostrification و بدون قبولی در آزمون کار کند. این لیست ناقصی از مزایای آموزش عالی دریافت شده در این کشور است. دانشگاه های این کشور دوره های کارشناسی ارشد و دکترا را به زبان انگلیسی ارائه می دهند. این موضوع افراد زیادی را جذب می کند که زبان مادری یا دوم آن ها انگلیسی است. در اکثر دانشگاه ها نیز اجباری برای اثبات مهارت زبان به زبان رسمی این کشور وجود ندارد.

دانشگاه های رشته باستان شناسی در اسلواکی عبارتند از:

دانشگاه های باستان شناسی در اسلواکی

مشاغل و حقوق رشته باستان شناسی در اسلواکی

باستان شناسان تاریخ بشر را از طریق بررسی بقایای حفاری شده و آثار باستانی مطالعه می کنند. این ها از ابزارها و ساختمان های ما قبل تاریخ گرفته تا استخوان های حیوانات و موجودات کوچک را شامل می شود. باستان شناسان با حفاری، قدمت گذاری و تفسیر اشیا و مکان های مورد علاقه تاریخی، فعالیت های انسانی گذشته را مطالعه می کنند. آن ها پروژه های حفاری را در مکان های تاریخی اجرا می کنند و داده هایی را جمع آوری می کنند که به درک گذشته کمک می کند.

این مثال شرح شغل باستان شناس شامل لیستی از مهمترین وظایف و مسئولیت های باستان شناس است که در زیر نشان داده شده است. می ‌توان آن را برای تناسب با مشخصات باستان ‌شناس خاصی که می ‌خواهید به‌ عنوان استخدام‌ کننده یا جوینده کار پر کنید، تغییر داد.

شرح شغل باستان شناس باید شامل وظایف و نقش های مختلفی باشد از جمله:

  • انجام حفاری با بیل و سایر ابزار
  • ایجاد و نگهداری پایگاه اطلاعاتی منابع فرهنگی برای این حوزه
  • انجام تحقیقات آرشیوی، آزمون و ارزیابی
  • حفظ موجودی های باستان شناسی
  • ارائه به عموم مردم، در کارگاه ها و مکان های دیگر
  • تکمیل فرم های میدانی، ترسیم نقشه های کروکی و تهیه نقشه های میدان نمای نمایه و پلان
  • شستن، بسته بندی و برچسب زدن مصنوعات
  • مشاوره با تیم پروژه در مورد قوانین و مقررات مربوط به مسائل منابع فرهنگی

حقوق ماهیانه کار در اسلواکی برای باستان شناسان در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه باستان شناسی در اسلواکی

هزینه تحصیل رشته باستان شناسی در اسلواکی

این کشور تحصیلات عالی را بدون پرداخت هزینه برای دانشجویان خود فراهم می کند. هزینه تحصیلات عالی در این کشور برای دانشجویان خارجی در جدول زیر آمده است:

پارامترهزینه به دلار
کمترین2500$
متوسط8000$

این فقط برای شهریه است. هزینه های زندگی بالاتر از برآورد است. این کشور، کشور گرانی نیست، به خصوص اگر حومه شهر را در نظر بگیرید. تنها استثنا خانه ها و آپارتمان های براتیسلاوا هستند که واقعا می توانند گران باشند. در این کشور، پارک ‌های ملی متعدد، کوه ‌ها، دره‌ ها، جنگل‌ ها و رودخانه‌ ها، گردشگران و ساکنان را خراب می‌کنند. در واقع، این کشور دارای 5 مکان فرهنگی و 2 مکان طبیعی در میراث جهانی یونسکو است. هزینه زندگی در اسلواکی بسیار متعادل است. برای مثال، میانگین حقوق ماهیانه حدود 800$ (دلار) و اجاره ماهانه تقریبا 400$ (دلار) برای یک آپارتمان 1 خوابه است.

هزینه تحصیل رشته باستان شناسی در اسلواکی

ویزای تحصیلی اسلواکی

اگر تحصیل در اسلواکی بیش از 90 روز طول بکشد، دانشجو نیاز به مجوز دارد. یک سند ویژه برای این کشور صادر می شود که نام آن ویزای دانشجویی است. این ویزای شنگن است که در قلمرو 27 کشور دیگر حوزه شنگن معتبر است و به دارنده آن اجازه می دهد آزادانه در سراسر اروپا سفر کنند.

برای اخذ ویزای دانشجویی مدارک زیر را ارائه دهید:

  • یک سند مسافرتی معتبر مانند پاسپورت و عکس در اندازه پاسپورت
  • نامه پذیرش از موسسه
  • شواهد وجوه کافی مانند صورت حساب بانکی
  • بلیط پیش رو یا برگشت
  • مدرک اقامت
  • بیمه درمانی
  • پرداخت هزینه ویزا
  • گواهی رفتار خوب

می توانید مدارک را از طریق ایمیل به سفارت این کشور ارسال کنید. اگر فرم به اشتباه پر شود، به احتمال زیاد درخواست رد خواهد شد. متقاضی شخصا مدارک را ارسال می کند و باید هنگام دریافت ویزا حضور داشته باشد. این یک نیاز مهم است، بنابراین، شرکت دانشجوی آینده در فرآیند اخذ ویزا اجباری است. چنانچه تمایل به تحصیل در این کشور دارید می توانید با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *