مهاجرت تحصیلی به کویت

رشته بازیگری در کویت

رشته بازیگری در کویت

یکی از رشته های هنری در کشور کویت رشته بازیگری در کویت است. کویت برخلاف سایر کشورهای منطقه توجه بیشتری به تئاتر و بازیگری داشته است. این کشور که اکنون به عنوان کشوری ثروتمند شناخته می شود دارای آکادمی ها و موسسات مجهز برای رشته های هنری است. کویت به دلیل محبوبیت در سریال های تلویزیونی و تئاتر، اغلب هالیوود خلیج لقب می گیرد. با رشد صنعت فیلم سازی در این کشور پیش بینی می شود بازیگری در کویت بیشتر مورد توجه و محبوبیت قرار گیرد. مردم این کشور همچنین به زبان انگلیسی آشنا هستند و مهاجرین از این بابت دچار مشکل نمی شوند. جهت تحصیل و کار در رشته بازیگری در کویت می توانید ادامه این نگارش را که توسط تیم ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده مطالعه کنید.

تاریخچه سینما در کویت

سینمای کویت به واردات فیلم از کشورهای خارجی وابسته است و آنها را در کویت نمایش می دهند. امپریالیسم آمریکا یک مشکل جدی در شکل گیری سینمای عرب به طور کلی و فیلم به ویژه در کویت است. این عمل باعث ایجاد شخصیت واقعی فرهنگ و تاریخ کویت نشده است. با این حال، کویتی ها سعی کرده اند با تولید و پخش محتوای محلی در کانال های تلویزیونی خود، هویت ملی خود را حفظ کنند. سلطه فیلم های آمریکایی و دیگر فیلم های خارجی و سینمای کویت برای الگوبرداری و وابستگی به او برای مدت طولانی دیده می شود. در سال 1971 استعداد جوان الصدیق خالد، اولین فیلم بلند کویت را که از تاریخ و میراث فرهنگی آن می گوید، ساخت و کارگردانی کرد. کویت کشوری است که به شدت به واردات فیلم وابسته است، اما آنها فرهنگ و سنت خود را کنار نگذاشتند.

در سال 1972، کویت اولین فیلم بلند خود را BAS I Bahr ساخت. این آغاز صنعت سینما در کویت بود زیرا یکی از مشهورترین و شناخته شده ترین فیلم در آن دوران بود. در سال 1976، کویت دومین فیلم بلند خود را با نام عروسی عروس در منطقه خلیج فارس منتشر کرد، کویت خانه فرهنگ خلیج و صنعت فیلم است. تاریخ کویت دارای زن بازیگر بود که در شکل گیری سینمای امروز نقش برجسته ای داشتند. یکی از آنها حیات الفهاد بود. این یکی از مشهورترین بازیگران زن کویتی در صنعت است، او همچنین در اولین فیلم بلند کویت بازی کرد. در سال 1954، شرکت ملی سینمای کویت ایجاد شد. اولین شرکت سرگرمی پیشرو در کویت و کشورهای حوزه خلیج فارس توسط سعد عبدالله بازیگر برجسته کویت تاسیس شد.

در شکل زیر از جمله برترین فیلم های کویتی را مشاهده کنید:

برترین فیلم های تاریخ کویت

تحصیل تئاتر در کویت

تئاتر در کویت که بیشتر به گویش کویتی نوشته می شود، بازتاب صفات ملی و اجتماعی بود. آغاز توسعه آن پلی است بین بداهه نوازی و نمایش نامه نویسی حرفه ای. اولین تلاش های نمایشی در سال 1948 توسط شاعر كویتی، احمد العدوین با بازی Mahzala fI mahzala انجام شد. در کویت ما 2 نوع تئاتر داریم:

  • تئاتر اجتماعی
  • تئاتر سرگرمی

کویت به خاطر سنت تئاتر که در خانه رشد می کند شهرت دارد. این تنها کشور عربی حوزه خلیج فارس است که دارای تئاتر است. جنبش نمایشی در کویت قسمت عمده ای از زندگی فرهنگی این کشور را تشکیل می دهد. فعالیت های نمایشی در کویت از دهه 1920 با انتشار اولین نمایشنامه های گفتاری آغاز شد. فعالیت های تئاتر امروزه نیز محبوب هستند. عبدالحسین عبدالرضا برجسته ترین بازیگر آن است. صنعت نمایش تلویزیونی کویت در راس سایر صنایع نمایشی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس قرار دارد و سالانه حداقل 15 سریال تولید می کند. کویت مرکز تولید صحنه درام و کمدی تلویزیونی خلیج فارس است و بیشتر تولیدات تلویزیونی درام و کمدی خلیج فارس در کویت فیلمبرداری می شود.

تحصیل رشته بازیگری در کویت

در سال 1973، مدرسه عالی هنرهای نمایشی توسط دولت تاسیس شد تا تحصیلات عالی را در هنرهای نمایشی ارائه دهد. این موسسه دارای چندین بخش است. بازیگران زیادی از موسسه مانند سواد عبدالله، محمد خلیفه، منصور المنصور همراه با تعدادی از منتقدان برجسته مانند اسماعیل فهد اسماعیل فارغ التحصیل شده اند. امروز با رشد و توسعه کویت و همچنین پیشرفت آموزش و پرورش در این کشور در سطح دانشگاهی و آکادمی نیز موسساتی برای تحصیل رشته بازیگری تاسیس شده اند. توجه داشته باشید که تحصیل در این موسسات به زبان عربی در رشته بازیگری می باشند و باید به این زبان مسلط باشید.

چنانچه علاقه مند به تحصیل در کویت در رشته بازیگری هستید می توانید موسسات زیر را در نظر داشته باشید:

ردیفنام موسسه
1American University of Kuwait
2Kuwait Academy Of Art
3School of Film
4LOYAC Academy of Performing Arts (LAPA)

تحصیل رشته بازیگری در آکادمی هنر کویت

آکادمی هنر کویت به هنرهای زیبا و طراحی اختصاص یافته است. این مجموعه طیف گسترده ای از دوره های هنری و خلاق را در این زمینه ها ارائه می دهد و تلاش می کند تا تجربه عملی دانشجویان را فراهم کند تا علاوه بر غنی سازی مهارت های هنری، مهارت های انتقادی و تحلیلی آنها را نیز افزایش دهد. این مرکز با معرفی انواع تکنیک ها به دو سبک سنتی و معاصر، هدف دارد که پایه ای محکم برای کسانی که می خواهند هنرمند حرفه ای باشند یا مایل به ادامه تحصیل در یک رشته هنری هستند، فراهم کند. آکادمی بین المللی هنر یک آکادمی فیلم است که رشته های زیر را آموزش می دهد:

  • بازیگری
  • کارگردانی
  • سینما
  • تدوین
  • ضبط صدا
  • پخش رادیویی
  • و موارد دیگر

آنها کلاس های مختلفی برای موضوعات مختلف دارند و به بسیار به روز هستند. جهت اخذ ویزای دانشجویی کویت بر روی لینک آبی کلیک کنید.

تحصیل رشته بازیگری در آکادمی هنر کویت

تحصیل بازیگری در دانشگاه آمریکایی کویت

دانشگاه آمریکایی کویت یکی از دانشگاه های معتبر این شور است. این دانشگاه دارای دانشکده موسیقی و نمایش است. هدف اصلی گروه موسیقی و نمایش ایجاد یک آموزش حرفه ای و درک پیچیدگی موسیقی و نمایش و نقش قابل توجه این هنرها را در جامعه به دانشجویان القا می کند. این اهداف از طریق انجام تکالیف درسی و همچنین فعالیت های گروه فوق برنامه درسی حاصل می شود. در این پیگیری، دانشجویان مهارت های زیر را کسب می کنند:

  • درک درست از مولفه ها و فرایندهای موسیقی و نمایشی
  • درک درست از فرهنگ های مختلف موسیقی و نمایشی، دوره های تاریخی و نظریه های هنری
  • مهارت های عمومی قابل انتقال
  • به عنوان بخشی از یک تیم تعامل موثر داشته باشید.
  • ارتباط برقرار کنند و کار خود را ارائه دهند.
  • فرآیند و محصول آنها را ارزیابی کنید.

گروه موسیقی و نمایش دانشجویانی را که در هنرهای نمایشی سرآمد هستند، تشخیص می دهد. دانشجویان که با 12 واحد درسی فارغ التحصیل می شوند که دارای پیشوند موسیقی هستند، می توانند گواهینامه معتبر را در موسیقی دریافت کنند. گواهینامه گروه آموزشی دراما به دانشجویان اعطا می شود که 9 واحد دروس را با پیشوند DRAM می گذرانند یا در دوره های مربوط به درام زیر را می گذرانند:

  • درام عربی
  • تاریخ تئاتر و نمایش
  • و درام مدرن

 گواهینامه ها در سطح دپارتمان صادر می شود و دانشجویانی که به عنوان یک فعالیت فوق برنامه (بدون دریافت اعتبار) درگیر نمایش و کنسرت های دپارتمان هستند، همچنین با بررسی رسمی دپارتمان، واجد شرایط دریافت گواهینامه هستند.

رشته بازیگری در مدرسه فیلم کویت

کویت بخاطر تئاتر و کار هنری مخصوصاً در سریال های تلویزیونی درام و کمدی تئاتر از شهرت خوبی در خاورمیانه برخوردار است. مدرسه فیلم کویت برنامه های زیر را ارائه می دهد:

  • مطالعات فیلم
  • تئاتر
  • تلویزیون و رسانه های دیجیتال

این مدرسه برای پیشرفت بورس تحصیلی، موفقیت های خلاقانه و هنری، آموزش و مشارکت مدنی کار می کند. تشویق نوآوری متمایز برنامه ای، افزایش تعالی از طریق تنوع در برنامه های آموزشی و جذب اعضای هیئت علمی و دانشجویی از اهداف این مدرسه است. دانشکده مطالعات فیلم با ارائه دوره های خود باعث موفقیت علمی و یا حرفه ای، با نشان دادن تجربه رهبری و اداری در یک محیط خلاق و دانشگاهی و تعهد قوی به تحصیلات و بورس تحصیلی، در سطح بین المللی است. جهت اطلاع از شرایط ویزای همراه کویت به وبسایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *