مهاجرت تحصیلی در صربستان

رشته بازیگری در صربستان

رشته بازیگری در صربستان

تحصیل رشته بازیگری در صربستان در کشوری که دانشگاه های خوب و سیستم آموزش معتبری دارد فرصت مناسبی برای تقویت پایه های بازیگری محسوب می شود. در این کشور سالانه تعداد زیادی دانشجویان بین المللی از سراسر جهان به این کشور برای مهاجرت می آیند و سعی می کنند از مزایا تحصیل در این کشور نهایت استفاده را کنند. فرصت های خوبی برای تحصیل به زبان انگلیسی در مقاطع مختلف در این کشور وجود دارد. در نظر داشته باشید که برای تحصیل در رشته بازیگری در دانشگاه های معتبر در صربستان باید مدارک زبان انگلیسی را اخذ کرده باشید. عموما آیلتس و تافل مورد قبول واقع می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به کشور صربستان و تحصیل در صربستان شما را یاری می کند.

بررسی تحصیل رشته بازیگری در صربستان

بازیگری در تلویزیون و تئاتر نه تنها برای بازسازی جهان، بلکه برای انتقال احساسات و انتقال تفکرات و ایده ها به اشخاص و جامعه مورد توجه قرار می گیرد. در این رشته دانشجویان با شرکت در دوره های خاص و تخصصی در زمینه بازیگری و در خصوص تولیدات فیلم، تعامل با افراد حرفه ای و کسب مبانی عملی و نظری تحت آموزش قرار می گیرند. تمام دروس به شما در ساختن حرفه ای موفق کمک می کند. شما در این کشور درک خود را از درام افزایش می دهید و در طول دوره تحصیل خود، مهارت های تفکر خلاق، توانایی های تحقیق و تحلیلی، مهارت های ارتباطی کتبی و کلامی و همچنین آموزش های دقیق نظری و عملی در بازیگری را کسب خواهید کرد.

در رشته بازیگری در صربستان اکثر جوانان به دلیل علاقمندی به کار و حرفه سعی می کنند مدت کمتری را به تحصیل اختصاص دهند و به همین دلیل در آموزشگاه ها بیشتر تحصیل می کنند. در نمودار زیر میزان تحصیل در دانشگاه ها و آموزشگاه ها را مشاهده می کنید:

تحصیل رشته بازیگری در صربستان

رشته های مرتبط با رشته بازیگری در صربستان

شما با تحصیل به عنوان دانشجو در آموزشگاه های تخصصی بازیگری در صربستان این فرصت را خواهید داشت که با اساتیدی که در زمینه خود شناخته شده اند، تحصیل و کار کنید، مانند کارگردان تئاتر مشهور در سطح بین المللی که به چهار زبان کار می کند. تجربیات عملی مهم ترین اجزای تحصیل شما است زیرا این تجربیات است که کمک می کند تا شما در آینده خود شغلی خوب داشته باشید. در زمان تحصیل خود می توانید هم به صورت پاره وقت کار کنید و در تئاترهای دوستان خود و استادان خود کار خواهید کرد. با به اجرا بردن تئاترها در این کشور و بازدید از گالری های هنری در تکالیف کلاس از صحنه های نمایشی و هنری شهر بهره ببرید.

رشته های مختلفی در زمینه بازیگری در صربستان وجود دارد که می توانید در کنار بازیگری آن را فرا بگیرید. برای این رشته ها دوره های فشرده در آموزشگاه ها و دانشگاه ها برگزار می شود. برخی از این رشته ها و مدت تحصیل در صربستان را در جدول زیر مشاهده می کنید:

رشتهمدت تحصیل
بازیگری1 – 3 سال
فیلم نامه نویسی1 – 3 سال
کارگردانی1 – 3 سال
فیلم برداری1 – 2 سال
تدوین1 – 2 سال

فرصت های شغلی رشته بازیگری در صربستان

تئاتر ها معمولا، پایگاه و خانه دانشجویان بازیگری و تئاتر هستند. تئاتر های صربستان هر ساله یک فصل کامل از نمایشنامه های انگلیسی و فرانسوی را تولید تمرین می کنند. شما برای بهبود و تقویت مهارت های خود باید از هر جنبه ای، از ساخت صحنه گرفته تا مدیریت صحنه و لباس و لوازم درگیر شوید. دانشجویان هنرهای تجسمی به استودیوی هنرهای تجسمی دسترسی کامل دارند. دانش آموزان همچنین با استفاده از تجهیزات پیشرفته و راهنمایی در زمینه ایجاد دیجیتال، از آزمایشگاه رسانه دیجیتال گلندون استفاده می کنند. به عنوان یک فارغ التحصیل، شما برای موقعیت های شغلی در زمینه هایی مانند سرگرمی، خدمات فرهنگی و بخش های دیگر آماده خواهید بود. یک مدرک هنر و بازیگری همچنین می تواند به عنوان یک پایه برای تحصیلات تکمیلی یا یا آموزش استفاده شود.

فرصت های شغلی در کشور صربستان برای کسانی که بازیگری خوانده اند و از دروس آن آگاهی دارند در طیف وسیعی وجود دارد. برخی از فرصت های شغلی برای کسانی که در رشته بازیگری تحصیل کرده اند عبارت است از:

  • بازیگری در تئاتر و تلویزیون و سینما
  • مدیر صحنه
  • مدیر تولید تئاتر
  • مجری تئاتر یا فیلم یا تلویزیون
  • معلم
  • سخنران عمومی
  • نمایشنامه نویس
  • برنامه ریز

فرصت های شغلی رشته بازیگری در صربستان

دانشکده هنرهای دراماتیک در صربستان

مهاجرت به صربستان برای تحصیل فرصت ویژه ای است. یکی از دانشگاه های تحصیل در رشته بازیگری دانشکده هنرهای دراماتیک بزرگترین مدرسه صربستان آموزش عالی در تئاتر، فیلم، رادیو و تلویزیون و دیگر هنرهای نمایشی است. دانشکده در همه زمینه ها، هم به توسعه هنری فردی و هم استاندارد حرفه ای تولیدات دانشجویی توجه دارد. معلمان و همکاران در همه بخش ها مشهورترین هنرمندان، نظریه پردازان و متخصصان در زمینه هنرهای نمایشی و سمعی و بصری هستند. ریشه دانشکده به گذشته باز می گردد. در اوایل سال 1869، اولین مدرسه بازیگری در بلگراد در تئاتر ملی تاسیس شد. تحصیلات عالی در زمینه هنرهای نمایشی در سال 1937 آغاز شد. دانشکده امروز در سال 1948 به عنوان فرهنگستان هنرهای تئاتر تأسیس شد که در سال 1974 بخشی از دانشگاه هنر شد. این دانشکده حدود 560 دانشجو ، 121 معلم و همکار دارد.

بخش های متفاوتی و یا در واقع مهارت های مختلفی در این دانشکده تخصصی به دانشجویان ارائه می شود که دانشجویان می توانند برای تقویت مهارت های خود به آن ها توجه کنند. برخی از این دوره ها عبارت است از:

  • دوبله و کار در رادیو
  • کارگردانی
  • تولید اثر در تئاتر و رادیو
  • صدابرداری
  • جلوه های ویژه
  • بدلکاری
  • نمایش نامه نویسی
  • فیلم نامه نویسی
  • تدوین

تحصیل در صربستان

رشته بازیگری در مقطع کارشناسی ارشد در صربستان بیشتر بر پایه تمرین است. عملکرد و تحقیقات مبتنی بر ارائه یک چارچوب نظری و انتقادی جامع با فرصت قابل توجه برای فرد می باشد. این مقطع متناسب با نیازها و خواسته های دانشجو، و تحقیقات و نمایش های عمیق تر شکل گرفته است. در این حوزه بازیگری تئوری عملکرد ابزاری را در اختیار شما قرار می دهد تا درک و ظرفیت شما را برای استفاده و کاوش در روش ها برای نقد و ارزیابی عملکرد از دیدگاه های نظری، خلاقانه و مخاطب افزایش دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اخذ ویزای دانشجویی صربستان و یا اخذ پذیرش تحصیلی به متقاضیان مهاجرت به این کشور خدمات و مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *