مهاجرت تحصیلی سنگاپور

رشته بازیگری در سنگاپور

رشته بازیگری در سنگاپور

تحصیل در سنگاپور در کشوری زیبا و خوش آب و هوا یکی از اولویت های دانشجویان علاقمند به تحصیل رشته بازیگری در سنگاپور می باشد. با تحصیل در این رشته جذاب در این کشور خود را در دنیای پر جنب و جوش هنر و فرهنگ غرق کنید. می توانید در مقاطع مختلف و در رشته های نزدیک به بازیگری مانند کارگردانی به زبان انگلیسی تحصیل کنید. آنچه که دانشجویان بین المللی را تشویق به تحصیل در کشور سنگاپور می کند شرایط و مزایا خوب تحصیل و اقامت در این کشور می باشد.

در این کشور می توانید در مقاطع مختلف اعم از دیپلم و فوق دیپلم و یا کارشناسی و ارشد در رشته بازیگری تحصیل کنید. رشته بازیگری توسط دانشگاه هنر و موسسات و مدارس بازیگری ارائه می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت و اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های سنگاپور به شما کمک می کند.

بیشتر دانشجویان بین المللی در سنگاپور به دوره های کوتاه مدت و دیپلم و تحصیل در مدارس علاقمندند تا در دانشگاه ها در نمودار زیر این میزان تحصیل را مشاهده می کنید:

تحصیل رشته بازیگری در سنگاپور

دیپلم رشته بازیگری در سنگاپور

دیپلم تئاتر یک دوره مبتنی بر آموزش و یادگیری بر پایه عمل و تمرین است که هدف آن آموزش بازیگران کاملاً منظم و متخصص است. برنامه درسی اصلی شامل واحد های بازیگری، مطالعات متنی، تمارین حرکتی و صوتی و ساخت صحنه است. شما به عنوان دانشجو در معرض طیف وسیعی از شیوه های تئاتر بین المللی قرار خواهید گرفت و به عنوان یک هنرمند تازه کار تئاتر در صدد توسعه ایده خلاق خود بر خواهید آمد.

از طریق واحد های تمرینی بین رشته ای و آموزش مبتنی بر صنعت و کار، شما یاد خواهید گرفت که چگونه با هنرمندان سایر رشته ها همکاری کنید. علاوه بر این، شما فرصت های طلایی برای ادامه تحصیل در دیگر کشورهای خوب را دارید.
این دوره 3 ساله توسط یک دانشکده بین المللی و استادان حرفه ای از صنعت تئاتر محلی و بین المللی تدریس می شود. از جمله فعالیت هایی که باید در این دوره انجام دهید به شرح زیر می باشد:

  • محتوا ایجاد کنید و در زمینه ها و سبک های مختلف تئاتر اجرا کنید.
  • تکنیک های نمایشی را برای طیف وسیعی از اهداف خود توسعه دهید.
  • نیازهای اساسی بازیگری چه در حوزه فنی و چه در حوزه طراحی یک اجرای تئاتر را برآورده کنید.
  • درک کاملی از تاریخ و زمینه های عمده سبک ها، و شیوه های تئاتر بین المللی را بیان کنید.
  • مهارت ها و استراتژی های اساسی را برای آموزش درام و کمدی ایجاد کنید.
  • همکاری مشترک در طیف وسیعی از پروژه های مرتبط با تئاتر داشته باشید.
  • مهارت های اساسی و قابل انتقال را ایجاد کنید که می تواند در صنعت هنر و فرهنگ به کار گرفته شود.

دروس رشته بازیگری در سنگاپور

در دیپلم مدیریت هنر و تئاتر خواهید آموخت که چگونه بین مهارت های اصلی فنی و مدیریت یک مجموعه هنری فعالیت ها را هماهنگ و متعادل کنید. شما در این رشته همه چیز را در مورد مدیریت تئاتر کشف می کنید از جمله کار صحنه، طراحی تولید، بازاریابی، مدیریت صحنه و تولید. همچنین برای جلب مهارت فنی خود در تئاتر و سرگرمی های زنده، به امکانات پیشرفته تئاتر در مرکز فرهنگی دسترسی خواهید داشت. می توانید از طریق کارآموزی با نام های بزرگ در این صنعت مهیج شروع به کار کنید. در DATM ، به تمام موارد ضروری برای یک حرفه موفقیت آمیز و موفق نیاز دارید. هنگامی که شما فارغ التحصیل می شوید، مجهز خواهید بود که در صحنه هنر و تئاتر، در سطح محلی و بین المللی، یک کار با ارزش را شروع کنید.

برخی از مهم ترین دروس برای اشخاصی که به دنبال تحصیل در سنگاپور هستند حائز اهمیت می باشد. در لیست زیر برخی از دروس را مشاهده می کنید:

  • درک درام
  • مقدمه ای بر تئاتر فنی
  • مقدمه ای در مدیریت هنر
  • طراحی تولید
  • فن مایش وصحنه سازی
  • مدیریت تولید
  • تمرین تولید تئاتر

دروس رشته بازیگری در سنگاپور

مدرسه بازیگری در سنگاپور

این مدرسه درام با دو مکان اصلی در کوئین استون و دیگری در سیگلاپ، از طریق کلاس های بسیار جذاب و تعاملی به بچه ها از 3 سال تا 18 سال کمک می کند تا عشق به هنر را گسترش دهند. آموزش مبتنی بر عملکرد و در سنین پایین با بازی کردن روایت، موقعیت ها، داستان ها و شخصیت ها صورت می گیرد. کلاس ها متناسب با سن است و با هدف افزایش اعتماد به نفس و اشتیاق دنبال می شود. این کلاس ها همچنین باعث ایجاد همکاری، ارتباط، تخیل، سریع اندیشی، و بسیاری از مهارت های اجتماعی عاطفی دیگر می شوند. دانش آموزان می توانند با تمرین و تولید نمایش ها، به دوره های نمایشی کامل در صحنه بازیگری و تئاتر موزیکال که مجری جوان را برای صحنه آموزش می دهد، شرکت کنند.

در آکادمی پلی تکنیک سنگاپور یعنی دانشکده ارتباطات، هنر و علوم اجتماعی در کشور سنگاپور رشته بازیگری را ارائه می دهد. گواهینامه نمایش و تولید تئاتر که به اکثر دانشجویان ارائه می شود، یک برنامه تمام وقت دیپلماس پلاس است که شامل سه محور در زمینه بازیگری، مسئولیت های تولید در پشت صحنه و آخرین تولید تئاتر کامل است. درک پایه های درام و کمدی با تکمیل و تعمیق علاقمندی های خود دیپلم شما را به تجربه ارزشمندی در زمینه نمایش، اجرا و تولید به شما می دهد. مهارت های بازیگری مرحله ای خود را گسترش دهید. با استفاده از متن ها و نمایشنامه های واقعی از طیف وسیعی از ژانرها و دوره های تاریخی می آموزید. در این دوره کشف کنید که چگونه از صدا، بدن و پویایی گروه خود در بازیگری و خلق شخصیت استفاده کنید.

فرصت های شغلی بازیگران در سنگاپور

تحصیل در سنگاپور می تواند یک سکوی پرتاب برای شما باشد. این رشته بررسی می کند که چگونه می توان از بازیگری به عنوان تاثیرگذاری و تعلیم و تربیت در قرن حاضر استفاده کرد. شرکت کنندگان و دانشجویان کشف خواهند کرد که چگونه می توانند مهارت های شخصی را به زندگی انتقال دهند. در این جهان که به سرعت در حال تغییر است، اهمیت روزافزون جایگاه جوانان برای توسعه خود بسیار حائز اهمیت است. شما می توانید رشد شغلی خود را در موقعیت های عملیاتی، اداری، فنی و مدیریتی در اماکن هنری و سازمان ها، شرکت های تولید تئاتر و رویدادها، پارک های موضوعی، جاذبه های گردشگری و آموزش هنر گسترش دهید. شرایط کار ضمن تحصیل در سنگاپور نیز برای دانشجویان مناسب می باشد.

برای فارغ التحصیلان رشته های بازیگری در این کشور مهم است که از آینده شغلی خود بیشتر بدانند. در سنگاپور برخی از گزینه های شغلی این رشته عبارتند از:

  • بازیگر تئاتر و تلویزیون
  • دستیار کارگردان
  • کارگردان
  • مدیر هنر
  • برنامه ریز
  • مدیر تولید
  • طراح صحنه و لباس

اگر در خصوص تحصیل در سنگاپور به زبان انگلیسی سوال دارید می توانید با تماس با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت و مشاوره با مشاوران متبحر در امر مهاجرت به پاسخ سوالات خود دست یابید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *