مهاجرت تحصیلی بلغارستان

رشته بازیگری در بلغارستان

رشته بازیگری در بلغارستان

مطالعه رشته بازیگری در سایر کشورهای دنیا اعم از بلغارستان برای متقاضیان بین المللی جذابیت بسیاری خواهد داشت. در مقاله رشته بازیگری در بلغارستان به شرح کامل این رشته، بازارکار و نحوه تحصیل و دورس انتخابی در دانشگاه های این کشور خواهیم پرداخت. رشته بازیگری یکی از زیرشاخه های رشته هنر و تئاتر می باشد. میزان علاقه متقاضیان به این رشته در موفقیت کاریابی نیز تاثیر خواهد گذاشت. مشاورین ارشد ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با کسب تجارب موفق در زمینه اعزام دانشجو در رشته های مختلف به این کشور پیشنهاد می کند تا پایان مقاله همراه ما باشید.

مباحثی که در این مقاله مورد بررسی قرار خواهد گرفت بدین شرح می باشد:

  • شرایط تحصیل در رشته بازیگری در این کشور به چه صورت می باشد؟
  • میزان درآمد حاصل از رشته بازیگری در این کشور چه میزان می باشد؟

شرح کشور بلغارستان

متقاضیان بین المللی قبل از انتخاب این کشور برای تحصیل در رشته بازیگری بایستی اطلاعات کاملی درخصوص این کشور اخذ نمایند. این کشور رسما به عنوان جمهوری بلغارستان نامیده می شود. موقعیت جغرافیایی این کشور در جنوب شرقی اروپا می باشد. از سمت شمال با کشور رومانی، از سمت غرب با صربستان و مقدونیه شمالی همسایه می باشد. همچنین در جنوب این کشور کشور یونان و ترکیه قرار دارد. پایتخت و بزرگترین شهر این کشور، صوفیه می باشد. دانشگاه های واقع در این کشور در پایتخت این کشور بیشتر خواهد بود. مساحت این کشور حدود 110994 کیلومترمربع می باشد.

جزئیات اصلی درخصوص این کشور بدین شرح می باشد:

جزییات کشور بلغارستان

بررسی تحصیل در رشته بازیگری در بلغارستان

جهت تحصیل در این کشور متقاضیان می باید کسب اطلاع یابند که امکان تحصیل در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا امکان پذیر خواهد بود. یکی از مشهورترین کالج های تئاتر این کشور به نام Luben Groys می باشد. این کالج نه تنها در کشور بلغارستان بلکه در میان اروپاییان به عنوان انجمن بین المللی شکسپیر در ویمار مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. دانشجویان با تحصیل در این کالج مدرک کارشناسی در زمینه حرفه ای هنر تئاتر و بازیگری را دریافت می نمایند.

برنامه های آموزشی در این موسسه آموزشی عبارتند از:

  • مهارت بازیگری
  • آموزش تکنیک های رقص
  • آموزش صحیح گفتار در صحنه
  • آموزش موسیقی
  • تئاتر و ادبیات
  • روانشناسی شخصیت

جهت اطلاع از هزینه های تحصیل و زندگی دانشجویی در این کشور می باید در نظر داشته باشید که با توجه به ملیت متقاضی متفاوت می باشد. از این رو هزینه زندگی در این کشور بطور کلی در نمودار زیر بیان گردیده است:

هزینه زندگی در کشور بلغارستان

چگونگی اخذ ویزای تحصیلی بلغارستان

جهت تحصیل در رشته بازیگری در این کشور متقاضیان بین المللی بایستی ابتدا ویزای تحصیلی این کشور را اخذ نمایند. شرایط اخذ ویزای تحصیلی این کشور برای متقاضیان بین المللی متفاوت می باشد. همچنین هزینه ویزا با توجه به ملیت متقاضی متغیر خواهد بود. در سال 2024 جهت تحصیل در این کشور کلیه مدارک زیر بایستی تهیه گردد. توجه داشته باشید ابتدا می باید از دانشگاه هنر مربوط به رشته بازیگری در این کشور نامه پذیرش رسمی دریافت نمائید. جهت به روزرسانی اطلاعات فوق درخصوص ویزای تحصیلی این کشور می باید ابتدا مقاله ویزای دانشجویی بلغارستان را مطالعه بفرمائید.

مدارک مهم جهت اخذ ویزای تحصیلی این کشور در جدول زیر شرح داده شده است:

مراحلمدارک
1ارائه فتوکپی از کلیه مدارک هویتی متقاضی اعم از گذرنامه معتبر
2ارائه نامه پذیرش رسمی از دانشگاه هنر در این کشور
3ارائه گواهی پزشکی جهت تایید سلامت جسمی و روحی متقاضی
4ارائه رسید پرداخت شهریه دانشگاه و ویزا
5ارائه تمکن مالی مناسب
6ارائه کلیه مدارک تحصیلی متقاضی
7ارائه تایید گواهی خوابگاه متقاضی یا محل اقامت جهت تحصیل متقاضی

درآمد رشته بازیگری در کشور بلغارستان

متقاضیانی که پس از فارغ التحصیلی در رشته بازیگری به دنبال کار و ادامه این حرفه در این کشور می باشند. ابتدا بایستی از میزان درآمد در این کشور آگاهی یابند. درآمد این رشته با توجه به عواملی مانند تجربه کاری، سن، میزان تحصیلات و شهری که متقاضی به ادامه فعالیت کاری می پردازد، بستگی خواهد داشت. درآمد این رشته در این کشور بدین شرح می باشد:

  • حداقل درآمد حدود1520BGN (لو بلغارستان)
  • میانگین درآمد حدود 3040BGN (لو بلغارستان)
  • حداکثر درآمد حدود 5900BGN (لو بلغارستان)

جهت کسب اطلاعات دقیق درخصوص اشتغال در این کشور مقاله ویزای کاری بلغارستان در سال 2024 را مطالعه بفرمائید. یکی از مواردی که موجب تفاوت درآمد در این رشته خواهد شد، موقعیت مکانی می باشد. در جدول زیر درآمد این رشته در شهرهای مختلف این کشور بدین شکل طبقه بندی شده است:

نام شهرمیزان درآمد به لو بلغارستان
بورگاس3470BGN
پلوودیو3820BGN
روس3510BGN
صوفیه3950BGN
وارنا3600BGN
استارا زاگورا3380BGN

درآمد رشته بازیگری در کشور بلغارستان

هزینه زندگی در کشور بلغارستان

متقاضیانی که این کشور را برای تحصیل انتخاب کرده اند، بایستی از شرایط زندگی در این کشور نیز اطلاع یابند. متقاضیان جهت تحصیل در این کشور بایستی از هزینه های مربوط به خرید اقلام غذایی، پوشاک و مسکن اطلاع یابند. مهمترین بخش هزینه برای دانشجویان در این کشور مربوط به اجاره آپارتمان می باشد. اکثر متقاضیان به دنبال خوابگاه دانشجویی می باشند. در صورت نیافتن خوابگاه به هر دلیلی می باید محل اقامتی برای خود برگزینند. جهت کسب اطلاعات جامع در این خصوص مقاله هزینه زندگی در بلغارستان را بررسی بفرمائید.

هزینه های مربوط به اجاره آپارتمان در این کشور در لیست زیر بیان شده است:

  • هزینه اجاره آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر حدود BGN50687 (لو بلغارستان)
  • هزینه اجاره آپارتمان یک خوابه در خارج از مرکز شهر حدود 37001BGN (لو بلغارستان)
  • هزینه اجاره آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر حدود 89842BGN (لو بلغارستان)
  • هزینه اجاره آپارتمان 3 خوابه در خارج از مرکز شهر حدود 62743BGN (لو بلغارستان)

دانشگاه هنر بلغارستان جهت تحصیل رشته بازیگری

آکادمی موسیقی هنر بلغارستان، رقص و هنرهای زیبا را در پلوودیو مشهورترین موسسه آموزش عالی در زمینه هنر بلغارستان ارائه می کند. این دانشگاه به عنوان ارائه دهنده متخصصان با تحصیلات عالی در زمینه های موسیقی، هنرهای نمایشی و تجسمی و مربیان در این حوزه ها شناخته می شود. در حال حاضر بیش از 1000 دانشجو در دانشکده های آموزش موسیقی، فولکلور موسیقی و رقص و دانشکده هنرهای زیبا مشغول به تحصیل هستند. آنها از امکانات مدرن و مطلوب استفاده می کنند مانند یک کتابخانه دانشگاهی با یک مرکز اطلاعات، یک کتابخانه سوابق صوتی و تصویری، استودیوهای صوتی و تصویری، اتاق های کامپیوتر، فضاهای نمایشگاه و یک سالن کنسرت با 140 صندلی که به تازگی بازسازی شده است.

از سال 2011 دانشجویان دکترا به مطالعات آکادمیک و فعالیت های تحقیقاتی در محدوده حرفه ای هنر موسیقی و رقص پیوسته اند. آکادمی موسیقی، رقص و هنرهای زیبا یک مدرسه عالی از نوع اروپایی است و مدارک آن در سراسر جهان تایید می شود. این آکادمی اولین مدرسه عالی بلغارستانی در حوزه هنر بود که در سال 1999 اعتبار کامل دولتی را دریافت کرد، شناختی که آغاز دوره تغییر و جوان سازی نهادی را رقم زد. دارایی های اصلی آکادمی دانشجویان، مدرسان و مربیان آن هستند که متعهد به حفظ و توسعه بیشتر سنت های فرهنگی غنی بلغارستان و ترویج و ارائه آنها به مخاطبان اروپایی و جهانی هستند.

رشته های هنری در بلغارستان

رشته های این دانشگاه در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد شامل موسیقی، هنرهای نمایشی و سازهای کلاسیک و آواز کلاسیک، هنرهای نمایشی، موسیقی پاپ و جاز، رهبری گروه کر و ارکستر، آهنگسازی، موسیقی شناسی، مهندسی صدا، موسیقی کلیسای ارتدکس، ویرایش موسیقی رسانه، بازیگری، تئاتر، کارگردانی، مجسمه سازی است. سازهای محلی و آواز عامیانه، موسیقی سنتی بلغارستان با سازهای کلاسیک، رهبری گروه‌ های فولک، رقص بومی بلغارستان، آموزش باله، تکنیک ‌های رقص معاصر، مدیریت هنری، سازمان ‌های روابط عمومی هنری؛ هم دیگر رشته های این دانشگاه هستند.

در بخش زیر شاهد رشته های مرتبط بازیگری در بلغارستان هستید:

رشته های مرتبط بازیگری در بلغارستان

بررسی هزینه تحصیل در کشور بلغارستان

هزینه های تحصیل در این کشور نسبت به سایر کشورهای اروپایی کمتر می باشد. سال تحصیلی در این کشور حدود 10 ماه خواهد بود. هزینه ماهیانه حدود €200 الی 800€ (یورو) در نظر گرفته شده است. البته با توجه به نوع رشته و نوع دانشگاه هزینه های تحصیل متفاوت خواهد بود. جهت کسب اطلاعات دقیق جهت تحصیل در این کشور مقاله شرایط اعزام دانشجو به بلغارستان را مطالعه بفرمائید. مقاله رشته بازیگری در بلغارستان به قلم نویسندگان ما به تحریر درآمده است. از این رو کارشناسان و متخصصان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تمام سعی خود را بر این داشته اند که بهترین روش مهاجرت به این کشور را در اختیار شما قرار دهند.

سوالات متداول در خصوص رشته بازیگری در بلغارستان

در بخش پایانی مقاله مفتخر به پاسخ گویی سوالات پرتکرار شما خواهیم بود:

  • دانشگاه هنر بلغارستان جهت تحصیل رشته بازیگری چگونه است؟ آکادمی موسیقی هنر بلغارستان، رقص و هنرهای زیبا را در پلوودیو مشهورترین موسسه آموزش عالی در زمینه هنر بلغارستان ارائه می کند. این دانشگاه به عنوان ارائه دهنده متخصصان با تحصیلات عالی در زمینه های موسیقی، هنرهای نمایشی و تجسمی و مربیان در این حوزه ها شناخته می شود. در حال حاضر بیش از 1000 دانشجو در دانشکده های آموزش موسیقی، فولکلور موسیقی و رقص و دانشکده هنرهای زیبا مشغول به تحصیل هستند. آنها از امکانات مدرن و مطلوب استفاده می کنند مانند یک کتابخانه دانشگاهی با یک مرکز اطلاعات، یک کتابخانه سوابق صوتی و تصویری، استودیوهای صوتی و تصویری، اتاق های کامپیوتر، فضاهای نمایشگاه و یک سالن کنسرت با 140 صندلی که به تازگی بازسازی شده است.
  • درآمد رشته بازیگری در کشور بلغارستان به چه صورت است؟ حداقل درآمد حدود1520BGN (لو بلغارستان)، میانگین درآمد حدود 3040BGN (لو بلغارستان) و حداکثر درآمد حدود 5900BGN (لو بلغارستان) است.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *