مهاجرت تحصیلی برزیل

رشته بازیگری در برزیل

رشته بازیگری در برزیل

رشته بازیگری در برزیل در میان رشته های محبوب قرار دارد و هرساله تعداد زیادی از دانشجویان از سراسر جهان برای تحصیل در این رشته مهاجرت می کنند. اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه ها و یا موسسات تخصصی بازیگری شرایط خاص خودش را دارد. در این کشور تعداد مهاجران دانشجو بیش از دیگر مهاجران است. زیرا کشور برزیل سیستم آموزشی معتبری دارد و همچنین زبان انگلیسی نیز زبان تحصیلی در برخی از دانشگاه های معتبر در این کشور می باشد. رشته بازیگری و رشته های مرتبط نیز در دانشگاه های هنر این کشور و همچنین در آکادمی های تخصصی تدریس می شود. شما می توانید با در نظر گرفتن محل و شهر این مراکز آموزشی انتخاب بهتری داشته باشید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به کشور برزیل و اخذ پذیرش تحصیلی شما را یاری می کند.

داشتن اطلاعات عمومی و خلاصه در خصوص برزیل برای کسانی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند از سوالات اولیه است. در نمودار زیر شاهد این اطلاعات درباره برزیل می باشید:

درباره برزیل

تاریخچه تئاتر در کشور برزیل

تئاتر برزیل در ابتدا به عنوان ابزاری برای تبلیغ دین و ایده های استعمارگران در این کشور مورد استفاده قرار گرفت، از آن زمان به بعد کاملاً متفاوت شده است که نمایانگر تنوع فرهنگ ملی و خلاقیت مردم است. از همان ابتدای نمایش از طریق تئاتر آموزشی کاتولیک، مانند آثار پدر آنچیتا، نمایش های مردمی با ماسک و وسایل در جشن ها ظاهر شد که بی شباهت به کارناوال فعلی سنتی در برزیل نیست. اگر می خواهید در این کشور به بازیگری بپردزید باید از این موارد تاریخی و دیگر فرهنگ و سنن این کشور آگاهی یابید. در سال های اخیر کمدی در تئاتر واقع گرایانه به عنوان گرایش های جدید ظهور کرده است. نمایش های طنز و محبوب از شهرت سراسری برخوردار هستند.

علاقمندی مردم برزیل به ژانرهای مختلف در رسانه ها از مواردی است که آینده کاری بازیگران را تغییر می دهد. در نمودار زیر علاقه مردم برزیل به ژانرهای مختلف را مشاهده می کنید:

علاقمندی مردم برزیل به ژانرها در رسانه ها

تحصیل رشته بازیگری در برزیل

دوره و برنامه های مختلفی برای تحصیل رشته بازیگری در برزیل وجود دارد. از تحصیلات آکادمیک و دانشگاهی 4 و 3 ساله گرفته تا دوره ها فشرده در مدرسه های بازیگری که بلند مدت و کوتاه مدت هستند. به طور مثال یک دوره بازیگری فشرده 1 ماهه در ریودوژانیرو، برزیل وجود دارد که بسیاری از این مورد استقبال می کنند. در این دوره ها نیز کلاس های مختلفی اعم از بازیگری در تلویزیون، تکنیک های بازیگری درام، تکنیک های بازیگری در فیلم، و یا حتی آشنایی با دوربین، و شرکت در تئاتر برگزار می شود. در نظر داشته باشید که با توجه به علاقه و نوع و کاربرد این کلاس ها و دوره ها می توانید هر کدام را که با نیازها و شرایط شما هماهنگی بیشتری داشته باشد انتخاب کنید.

اینکه دانش آموزان می توانند چه دوره هایی را انتخاب کنند بستگی به شرایط شما دارد اما به طور کلی شامل موارد زیر می باشد:

  • کلاس های بازیگری سینما
  • تلویزیون و تئاتر
  • مجری تلویزیون
  • آمادگی صدا
  • زبان بدن
  • موسیقی
  • دوبله
  • تصویربردار

مراکز مرتبط با رشته بازیگری در برزیل

در برنامه های مطالعاتی ارائه شده در برزیل، شایان ذکر است که دوره هایی مانند نورپردازی، طراحی صدا و تکنیک های مرحله ای نیز برگزار می شود. به جز دانشگاه ها و موسسات و کارگاه های بازیگری مراکز دیگری نیز وجود دارد که شما باید در برزیل با آن ها آشنا شوید. یکی از مراکزی که ممکن است شما با آن سروکار داشته باشید تئاتر شهرداری سائوپائولو می باشد. این مجموعه در سال 1911 با ظرفیت 1400 ساخته شد و، با اپرای هملت، نوشته آمبروسیو توماس، افتتاح شد. این بنا تحت تأثیر یک جامعه مدرنیزه و یک شهر پراکنده که به شدت به پاشنه یک صنعت نوپا و اقتصاد قوی قهوه متکی است، از سنت اروپا الهام گرفت. برای آشنایی بیشتر این مجموعه فرهنگی بازدیدهای آموزشی رایگان را ارائه می دهد.

در این مکان های فرهنگی دانشجویان می توانند آینده خود را ترسیم کنند و در واقع راهی برای گرفتن انگیزه می باشد. یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری در این کشور، تئاتر خوزه دو آلنکار می باشد که در سال 1910 افتتاح شد. این ساختمان 800 صندلی دارد و بازدیدكنندگان می توانند از یك باغ طراحی شده توسط Burle Marx با بیش از 50 گیاه از تمام قاره ها لذت ببرند. مجموعه بعدی با الهام از نئوکلاسیک، تئاتر آمازوناس می باشد که در سال 1896 در دوره اقتصادی معروف به چرخه لاستیک، در آن زمان محرک اصلی اقتصادی منطقه شمالی برزیل، افتتاح شد. این تئاتر که صحنه ای برای اپرا، نمایش های موزیکال، قطعات و دیگر نمایش ها است، 700 تماشاگر را در خود جای داده است.

دوره های رشته بازیگری در برزیل

دوره های رشته بازیگری در برزیل

تحصیل در برزیل در یک دوره بازیگری موفق با هدف آموزش بازیگران نهایت سعی خود را در جهت پوشش دادن زمینه های بداهه پردازی و آموزش تکنیک های اساسی و پیشرفته صدا، آموزش بدنی و بازیگری و تجزیه و تحلیل ادبیات نمایشی می کند. این دوره ها به دانشجویان نحوه ایجاد نقش ها هم به معنای کلاسیک و هم به صورت معاصر می آموزد. رشته هنر در برزیل جایگاه ویژه ای دارد. در دوره های طراحی صحنه هدف آموزش جوانانی است که به کار طراحی صحنه و لباس در سطح حرفه ای علاقه مند هستند. آموزش و پرورش ایده های اصلی تولید یک مجموعه برای بازیگر و فیلم، و یا لباس تئاتر و نمایش از موارد آموزشی می باشد. این دوره علاوه بر کارگاه ها، برنامه های آموزشی را در تئاترها، مراکز فرهنگی، و آژانس ها برگزار می کند.

دوره کارگردانی تئاتر نیز برای آماده سازی کارگردانان جدید با نگاهی انتقادی و گسترده به جامعه و تئاتر سازی است. فعالیت های عملی نیز معادل آموزش در سراسر کشور نظری است. عامل مهم دیگر ارتباط آموزش و پرورش با تمرین دوره های دیگر در مدرسه و همچنین نزدیک کردن به امکانات متنوع سبک ها و ابزارهای ایجاد مانند مداخلات شهری، شکل های متحر، صحنه و تئاتر خیابانی است. دوره نمایش نامه نویسی نیز معادل آموزش فنی یا عالی در کشور می باشد. این دوره، از جمله مطالبی را که بخشی از اساس ایجاد سایر رسانه ها مانند رادیو، تلویزیون و اینترنت است، را متعادل می کند. همچنین در این دوره هدف از آموزش نظری و عملی در فرضیات اخیر پرورش جوانان با استعداد است. اگر در خصوص شرایط مهاجرت به برزیل سوال دارید می توانید با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *