مهاجرت تحصیلی ژاپن

رشته ایمنی شناسی در ژاپن

رشته ایمنی شناسی در دانشگاه اوساکا ژاپن

 رشته ایمنی شناسی در ژاپن در دانشگاه های معتبر دنبال میشود. دوره های تخصصی و تحقیقاتی مانند ایمنی شناسی در مراکز و دانشگاه ها ارائه میشود. دانشمندان زیادی در رشته های پزشکی در این کشور پرورش می یابند. ژاپن یکی از کشورهای پیشرو در رشته های تحقیقاتی است و بودجه مناسبی نیز از سوی دولت این کشور برای کارهای تحقیقاتی کنار گذاشته شده است. برای بررسی بیشتر رشته ایمنی شناسی در ژاپن به ادامه مطلب ارائه شده توسط همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توجه فرمایید.

تحصیل رشته ایمنی شناسی در ژاپن

ژاپن سنت قابل توجهی در تحقیقات و تحصیل رشته ایمنی شناسی در ژاپن دارد، که از شیباسابرو کیتاساتو (1852-1931) شروع می شود، که پس از بازگشت به ژاپن از تحصیلاتش نزد رابرت کخ، تقریباً به تنهایی یک سنت تحقیقاتی در تحقیقات پزشکی ایجاد کرد و در عین حال خود را در مبارزه با بیماری های عفونی درگیر کرد. طی چند دهه گذشته، ایمونولوژیست های ژاپنی در بسیاری از اکتشافات مهم در خط مقدم تحقیقات ایمنی نقش داشته اند، با این حال، زمانی که صحبت از ترجمه اکتشافات جدید به نوآوری های بالینی و درمان های جدید می شود، سابقه ژاپن کمتر به نظر می رسد.

در ژاپن، مرکز تحقیقات آلرژی و ایمونولوژی یک ابتکار جدید که در سال 2001 راه اندازی شد با هدف ترویج دیدگاه سیستماتیک در تحقیقات در مورد اختلالات ایمنی و تنظیم ایمنی است. با این حال، زمینه متفاوتی برای ایجاد این سازمان جدید وجود دارد. اگرچه تمرکز در RCAI بر تحقیقات پایه است، حامیان سیاسی آن نیز مأموریت عملی تری را به این مرکز اعطا کرده اند. پس از دو دهه رشد بی ‌سابقه در بودجه ‌های تحقیقاتی برای علوم زیستی، امروزه از دانشمندان ژاپنی خواسته می ‌شود تا نتایج تحقیقات و تحصیل رشته ایمنی شناسی در ژاپن را ارائه دهند که از نظر اجتماعی مرتبط باشد.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده تحصیل رشته ایمنی شناسی در ژاپن معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه اوساکا
2دانشگاه چیبا
3دانشگاه توکیو
4دانشگاه کیوتو
5دانشگاه هوکایدو
6دانشگاه کیو

رشته ایمنی شناسی در دانشگاه اوساکا ژاپن

دانشگاه اوساکا یکی از مراکز تحقیقاتی ایمونولوژی در سطح جهانی است که محققان مشهور جهان می توانند دور هم جمع شوند. رشته ایمنی شناسی در دانشگاه اوساکا ژاپن به صورت جدی دنبال می شود. در 5 سال گذشته، 3 محقق ژاپنی برنده جایزه بین المللی کانادا گایردنر شده اند که از آن به عنوان پله ای از نردبان جایزه نوبل یاد می شود. 2 نفر از آنها استاد ایمونولوژی در دانشگاه اوساکا هستند. بسیاری از پایان نامه های محققان دانشگاه اوساکا توسط محققان ژاپنی و خارج از کشور استناد شده است و انتظار می رود در کاربردهای بالینی مورد استفاده قرار گیرند. در 11 سال گذشته، ژاپن از نظر تعداد استنادات در رتبه 5 در ایمونولوژی در رتبه 5 قرار گرفت. درصد در این زمینه، دانشگاه اوزاکا از دانشگاه توکیو و دانشگاه کیوتو فاصله گرفت و در ژاپن پیشتاز این رشته شد.

دانشگاه اوساکا کمک زیادی به کاربرد بالینی کرده است. آنتی بادی مهار گیرنده اینترلوکین یک داروی معجزه آسا که درمان روماتیسم مفصلی (AR) را به شدت تغییر داد، به طور مشترک توسط یک گروه تحقیقاتی و یک شرکت داروسازی به سرپرستی KISHIMOTO Tadamitsu که به مدت 6 سال به عنوان رئیس دانشگاه خدمت کرد، ساخته شد. این دارو برای بسیاری از بیماران فوایدی به همراه داشت. در سال 2013، فروش این دارو در جهان از 100 میلیارد ¥ (ین) فراتر رفت و آن را به یک داروی پرفروش تبدیل کرد.

رشته ایمنی شناسی در دانشگاه اوساکا ژاپن

دپارتمان رشته ایمنی شناسی دانشگاه توکیو ژاپن

نگرانی فزاینده در مورد عفونت های در حال ظهور و ظهور مجدد، تقاضا برای درک و کنترل این بیماری های عفونی را افزایش می دهد. دپارتمان رشته ایمنی شناسی دانشگاه توکیو ژاپن بر روی موارد زیر تمرکز دارد:

  • فعال کردن فعل و انفعالات مولکولی بین پاتوژن ها و میزبان
  • تشخیص مولکولی محصولات میکروبی توسط سیستم ایمن
  • مکانیسم های مولکولی کنترل کننده سیستم های دفاعی میزبان

دپارتمان رشته ایمنی شناسی دانشگاه توکیو ژاپن در نظر دارد مکانیسم های مولکولی زیربنایی برهمکنش های میزبان و پاتوژن را درک کند و واکسن ها یا رویکردهای جدیدی برای کنترل بیماری های عفونی و اختلالات ایمنی مرتبط ایجاد کند. این گروه با همکاری بسیاری از گروه ‌های دیگر در ژاپن و کشورهای خارجی، پروژه ‌های تحقیقاتی مشترک در زمینه عفونت و ایمنی را با موفقیت ترویج می‌کند. این بخش همچنین پروژه های مشترکی را با بیمارستان IMSUT و همچنین گروه های مختلف در شرکت های داروسازی برای توسعه داروها و همچنین واکسن ها ترویج می کند. یکی دیگر از ماموریت های مهم بخش، ترویج توسعه محققان مستقل جوان در زمینه های میکروبیولوژی و ایمونولوژی است.

درآمد متخصصین ایمونولوژی در ژاپن

میزان درآمد رشته های پزشکی در ژاپن به صورت متوسط رو به بالاست. با داشتن تحصیل و مدرک معتبر در رشته ایمنی شناسی و همچنین تسلط به زبان ژاپنی می توانید زمینه کار در ژاپن را برای خود فراهم کنید.

میزان درآمد متخصصین ایمونولوژی در ژاپن در نمودار زیر آمده است:

درآمد متخصصین ایمونولوژی در ژاپنهزینه زندگی در ژاپن در این مقاله بررسی شده است.

کار در رشته ایمنی شناسی در ژاپن

علیرغم نتایج فوق العاده و قابل مشاهده بودن تحقیقات پایه ایمونولوژیک در ژاپن امروز، وقتی صحبت از ترجمه علوم پایه به درمان های جدید یا محصولات دارویی می شود، ایمونولوژیست های ژاپنی به سختی پیشرو هستند. اگرچه رویکردهای جدید «پزشکی مبتنی بر شواهد» و «تحقیق ترجمه ‌ای» نیز به ژاپن رسیده است، یک مطالعه اخیر نشان می‌دهد که در حالی که بازده تحقیقاتی در علوم زیست پزشکی در ژاپن طی 2 دهه گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته است، در بسیاری از زمینه های بالینی صادق است.

در مورد ایمونولوژی و کار در رشته ایمنی شناسی در ژاپن، تقاضاهای جامعه نه تنها در کشورهای در حال توسعه بلکه در کشورهای پیشرفته نیز افزایش یافته است. با افزایش مقاومت به آنتی بیوتیک ها، ظهور سندرم حاد تنفسی (SARS) و ویروس نیل غربی، به ما یادآوری شده است که ریشه کن کردن بیماری عفونی بعید است رخ دهد. در عین حال، شیوع آلرژی در بسیاری از کشورهای صنعتی به سرعت در حال افزایش است. روش های مهاجرت به اروپا و سایر کشورهای جهان را می توانید از کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جویا شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *