مهاجرت تحصیلی لهستان

رشته ایمنی شناسی در لهستان

رشته ایمنی شناسی در لهستان

رشته ایمنی شناسی در لهستان به صورت دوره های تحقیقاتی و برنامه های تخصصی در این کشور ارائه می شود. لهستان دارای دانشگاه های پزشکی معتبری است. انواع رشته های پزشکی در این دانشگاه های معتبر ارائه می شود. رشته ایمنی شناسی در لهستان نیز مانند سایر نقاط دنیا رشته ای با اهمیت زیاد شناخته می شود چرا که مربوط به سیستم دفاعی و مقابله با بیماری های عفونی، آلرژی و بیماری هایی از این دست است. برای کسب تخصص در رشته ایمنی شناسی در لهستان 6 سال پزشکی عمومی تحصیل و سپس دوره های تخصصی و تحقیقاتی در رشته ایمنی شناسی دنبال می شود. برای تحصیل در کشورهای حوزه شنگن و کسب اقامت در این کشورها می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

تحصیل رشته ایمنی شناسی در لهستان

پیشرفت های مستمری در درک فعلی ما از سیستم ایمنی و نحوه عملکرد آن برای محافظت از بدن در برابر عفونت وجود دارد. با توجه به ماهیت پیچیده این موضوع، بررسی عمیق از تمام جنبه های ایمونولوژی لازم است که با تحصیل رشته ایمنی شناسی در لهستان دنبال می شود. در برنامه های پایه ارائه مقدمه ای اساسی به اجزای اصلی و عملکرد سیستم ایمنی و نقش آن در سلامت و بیماری به دانشجویان پزشکی، دستیاران پزشکی، پزشکان مراقبت های اولیه و سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی صورت می گیرد. دانشگاه های لهستانی دارای امکانات خوبی برای تحقیق و تحصیل رشته های پزشکی از جمله رشته ایمنی شناسی هستند.

در جدول زیر دانشگاه ها برای تحصیل رشته ایمنی شناسی در لهستان معرفی شده اند:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه پزشکی وروکلاو
2دانشگاه جاگلونیا
3موسسه ایمونولوژی هیرسفیلد
4دانشگاه پزشکی ورشو
5دانشگاه پزشکی لودز

رشته ایمنی شناسی دانشگاه پزشکی ورشو لهستان

دانشگاه پزشکی ورشو موفق به ایجاد یک موقعیت بین المللی شناخته شده در تحقیقات، هم در پزشکی بالینی و هم در پزشکی نظری شده است. این دانشگاه با بسیاری از دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی در اروپا به ویژه آلمان، فرانسه، سوئد، هلند، اتریش و بریتانیا همکاری علمی تحقیقاتی دارد. در حال حاضر این همکاری با سایر شرکای خارجی از اروپا، آمریکا و آسیا – چین، هند، مالزی و ژاپن نیز در حال توسعه است.

  • پروژه های تحقیقاتی در پزشکی بالینی در نفرولوژی، پیوند، قلب، هماتولوژی، غدد درون ریز، گوارش، پوست، مغز و اعصاب، ریه، چشم، اورولوژی، جراحی، ارتوپدی، اطفال، زنان و زایمان، زنان و زایمان، ونیرولوژی و دندانپزشکی انجام و توسعه یافته است.
  • در پزشکی نظری (بافت شناسی، ایمونولوژی، آناتومی، زیست شناسی، فارماکولوژی و فیزیولوژی).

همکاری علمی شامل تبادل محققان و همچنین پروژه های تحقیقاتی و انتشارات مشترک است. تحقیقات در دانشگاه پزشکی ورشو از جمله رشته ایمنی شناسی دانشگاه پزشکی ورشو لهستان توسط بودجه خود دانشگاه، کمک های مالی کمیته تحقیقات علمی لهستان (تقریباً 150 پروژه در سال) و توسط صندوق های تحقیقاتی اتحادیه اروپا (برنامه های چارچوب ششم و هفتم) تأمین می شود.

مهمترین قراردادهای بین المللی عبارتند از:

  • ثبت اروپا برای اندام ‌ها، سلول ‌ها و بافت ‌ها
  • اثر نانوذرات بر سیستم مکمل در مدل کشت سلولی
  • بهینه سازی و پیش اعتبار سنجی استراتژی تست آزمایشگاهی برای پیش بینی سمیت حاد انسانی
  • تجزیه و تحلیل مکانیسم های ترمیم DNA منجر به بازآرایی های MLL ناشی از اتوپوزید و لوسمی مرتبط با درمان اقدامات ماری کوری

دانشکده بیوتکنولوژی دانشگاه وروکلاو لهستان

دانشکده بیوتکنولوژی دانشگاه وروکلاو لهستان

دانشکده بیوتکنولوژی دانشگاه وروکلاو لهستان در سال 2006 بر اساس تصمیم سنای دانشگاه Wrocław با جداسازی مؤسسه بیوشیمی و زیست‌شناسی مولکولی و همچنین چندین تیم تحقیقاتی مؤسسه ژنتیک و میکروبیولوژی از دانشکده علوم زیستی تأسیس شد. مؤسسه بیوشیمی و بیولوژی مولکولی ریشه در گروه بیوشیمی دارد که در سال 1959 در دانشکده علوم زیستی تأسیس شد. دانشکده در یک ساختمان جدید در خیابان Joliot-Curie 14a در Wrocław مستقر است. این دانشکده از 13 بخش و 2 آزمایشگاه تشکیل شده است. حدود 100 نفر از جمله 56 محقق در آن مشغول به کار هستند.

دانشکده بیوتکنولوژی دانشگاه وروکلاو لهستان حق اعطای مدارک آکادمیک زیر را دارد:

  • دکترا و پزشکی تخصصص در رشته های بیوشیمی و بیوتکنولوژی

کارکنان دانشکده تحقیقات را در زمینه بیوتکنولوژی، بیوشیمی، بیوانفورماتیک، میکروبیولوژی، ایمونولوژی، ویروس شناسی، زیست سلولی یا فیزیولوژی گیاهان انجام می دهند. دانشکده با طیف گسترده ای از مراکز علمی در لهستان و خارج از کشور و علاوه بر این، در سال های اخیر با شرکت های صنعت بیوتکنولوژی همکاری داشته است. این دانشکده عضو کنسرسیوم مرکز بیوتکنولوژی Wrocław است که ماهیت بین رشته ای آن طیف گسترده و گسترده ای از عملکرد و اجرای تحقیقات علمی را امکان پذیر می کند. همکاری نزدیک شرکای کنسرسیوم یک اقدام هم افزایی، استفاده کارآمد از نتایج تحقیقات پایه در توسعه فناوری های جدید و انتقال دانش به صنعت را فراهم می کند.

  • این دانشکده یک سیستم سه مرحله ای لیسانس (3 سال)، کارشناسی ارشد (2 سال) و دکترا (4 سال) را ارائه می دهد.
  • دانشکده همچنین برنامه های لیسانس و دکترا را به زبان انگلیسی ارائه می دهد.
  • در حال حاضر این دانشکده حدود 500 دانشجو دارد.

درآمد کار در رشته ایمنی شناسی در لهستان

رشته ایمنی شناسی در لهستان نیز به صورت تخصصی دنبال می شود که نیاز به داشتن تسلط به زبان لهستانی و مدرک در این باره است. میزان درآمد کار در رشته ایمنی شناسی در لهستان جهت کار در لهستان در نمودار زیر آمده است:

درآمد کار در رشته ایمنی شناسی در لهستان

گروه رشته ایمنی شناسی دانشگاه لودز لهستان

موضوعات تحقیقاتی گروه رشته ایمنی شناسی دانشگاه لودز لهستان شامل آزمایشات مربوط به تعدیل ایمنی، فرآیندهایی است که فعالیت اجزای سیستم ایمنی را مهار یا تغییر می دهد. تعدیل ایمنی بخشی از زمینه پویا در حال توسعه تحقیقات بالینی است که ایمونوتراپی است. تحقیق انجام شده به خواص تعدیل کننده ایمنی و ضد تومور اصلاح کننده های پاسخ بیولوژیکی با منشاء طبیعی، مانند پلی ساکاریدوپپتیدهای قارچ Coriolus versicolor و عصاره های دارواش مربوط می شود. علاوه بر این، ما اثرات هایپرترمی را بر عملکرد اجزای سیستم ایمنی مطالعه می شود. کار تحقیقاتی این گروه بر درک مکانیسم مولکولی سمیت سلولی القایی عصاره‌های ذکر شده برای سلول‌های سرطانی و تأثیر آن ‌ها بر سلول ‌های دارای قابلیت ایمنی در جریان فرآیند التهابی متمرکز است.

سایر کارآزمایی ‌های انجام‌ شده مربوط به جنبه‌ های مولکولی تب و ویژگی ‌های تعدیل ‌کننده ایمنی هیپرترمی کل بدن (WBH) است. حوزه دیگری از تحقیقات مربوط به یکپارچگی زیستی نانومواد ساخته شده از دی اکسید تیتانیوم و مشتقات آن، با کاربرد بالقوه در ایمپلنتولوژی است. برای پذیرش از بهترین دانشگاه های جهان مانند شرایط پذیرش در دانشگاه آکسفورد می توانید موارد را در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت دنبال کنید و یا مستقیما به کارشناسان ما صحبت کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *