مهاجرت تحصیلی قبرس

رشته ایمنی شناسی در قبرس

رشته ایمنی شناسی در قبرس

رشته ایمنی شناسی در قبرس یکی از رشته های ارائه شده در قسمت زیست پزشکی است. دانشگاه های مختلفی در قبرس رشته ایمنی شناسی ارائه می کنند. توجه داشته باشید که قبرس دو بخش است و قبرس جنوبی که به جمهوری قبرس شناخته می شود عضو اتحادیه اروپاست. این در حالی است که قبرس شمالی به نام قبرس ترکیه ای شناخته می شود و در اتحادیه اروپا عضویتی ندارد. چنانچه قصد تحصیل رشته ایمنی شناسی در قبرس را دارید به زبان ارائه شده توجه فرمایید. برای بررسی مهاجرت تحصیلی می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همکاری کنید.

تحصیل رشته ایمنی شناسی در قبرس

علاقه مندان به تحصیل رشته ایمنی شناسی در قبرس می توانند از مقطع کارشناسی به دنبال تحصیل لیسانس زیست پزشکی باشند. همچنین در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا نیز این رشته به صورت تحصیلات تکمیلی و دوره های تخصصی ارائه می شود. با تحصیل رشته ایمنی شناسی در قبرس در مطالعه، درمان و تجزیه و تحصیل سیستم ایمنی بدن در موجودات زنده دانش لازم را کسب می کنید. کارشناسی به صورت 4 ساله در قبرس و کارشناسی ارشد به صورت 2 ساله ارائه می شود.

در جدول زیر دانشگاه ها برای تحصیل رشته ایمنی شناسی در قبرس معرفی شده اند:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه اروپایی قبرس
2دانشگاه قبرس
3دانشگاه نیکوزیا
4دانشگاه مدیترانه شرقی

لیسانس زیست پزشکی در دانشگاه اروپایی قبرس

کسب دانش و مهارت برای تبدیل شدن به یک حرفه ای که به بالاترین استانداردهای بهداشت و درمان و علم در یک بخش همیشه در حال رشد اختصاص دارد. لیسانس زیست پزشکی در دانشگاه اروپایی قبرس EUC دانشجویان را برای ایفای نقش کلیدی در تشخیص و درمان بیماری ها آماده می کند. این برنامه مدرک مبانی زیست شناسی، بیوشیمی، آناتومی، ایمونولوژی و فیزیولوژی را در رابطه با سلامت و بیماری انسان پوشش می دهد. با یادگیری تکنیک‌ های آزمایشگاهی پیچیده، دانشجویان برای انجام آزمایش ‌ها و آنالیزها برای ارائه اطلاعات تشخیصی ضروری و تعیین و نظارت بر یک دوره درمانی برای بیماران آموزش می ‌بینند.

فارغ التحصیلان لیسانس زیست پزشکی در دانشگاه اروپایی قبرس به مهارت های آزمایشگاهی، مهارت های ارتباطی و نوشتاری و استانداردهای اخلاقی بالا برای استخدام فوری مجهز هستند. این برنامه همچنین به فارغ التحصیلان این امکان را می دهد که تحصیلات تکمیلی و و تحصیل دکترا در قبرس را در حرفه های بهداشتی دنبال کنند تا بتوانند پزشک شوند یا حرفه آکادمیک یا تحقیقاتی را در زمینه های پزشکی یا زیست پزشکی دنبال کنند.

کارشناسی ارشد رشته ایمنی شناسی دانشگاه نیکوزیا قبرس

کارشناسی ارشد رشته ایمنی شناسی دانشگاه نیکوزیا قبرس

کارشناسی ارشد رشته ایمنی شناسی دانشگاه نیکوزیا قبرس با هدف ارائه آموزش با کیفیت و داشتن فارغ التحصیلانی با درجه بالایی از اخلاق حرفه ای و تخصص در زمینه های تخصصی مرتبط با تشخیص آزمایشگاهی و نظارت بر بیماری ها است. این یک برنامه یکپارچه است که متعهد به ترویج آموزش تئوری اصلی، عمل و اصول تحقیقاتی علوم زیست پزشکی و همچنین ترویج آموزش تخصص های بالینی (روش ها) در یکی از زمینه های زیر است:

  • ایمونولوژی
  • میکروبیولوژی
  • بیوشیمی بالینی یا هماتولوژی

برای شروع، هدف این برنامه این است که فارغ التحصیلان را قادر به تخصص در ایمونولوژی مجهز کند. در زمان مقتضی، دوره های تمرکز در سایر رشته ها (مثلاً میکروبیولوژی، بیوشیمی بالینی و هماتولوژی) به برنامه اضافه می شود و به فارغ التحصیلان این امکان را می دهد که در صورت تمایل در یک یا چند زمینه تحصیل و تخصص داشته باشند. اهداف خاص کارشناسی ارشد رشته ایمنی شناسی دانشگاه نیکوزیا قبرس:

  • برای ارائه دانش عمیق از جنبه های مربوط به ساختار و عملکرد سیستم ایمنی.
  • ارائه عوامل موثر بر پاسخ های ایمنی مرتبط با مکانیسم های دفاعی، ایجاد آلرژی و ایجاد خودایمنی.
  • برای ارائه دانش عمیق از سایر پیامدهای سلامتی ناشی از عملکرد غیر طبیعی سیستم ایمنی.
  • شناسایی نشانگرهای پاسخ و ارائه روش ‌های مبتنی بر فناوری ایمنی برای تشخیص و پایش بیماری‌ های ایمنی و سایر بیماری‌ها.
  • ارائه دانش در مورد روش ‌ها و فن‌آوری‌ های مبتنی بر مولکولی مدرن که در تشخیص بالینی اختلالات مربوط به سیستم ایمنی استفاده می‌شوند.
  • برای ارائه پیشرفت های اخیر در تحقیقات ایمنی شناسی، پیشگیری و ایمونوتراپی.

کار در رشته ایمنی شناسی در قبرس

علم زیست پزشکی باید نقش مهمی در مراقبت های بهداشتی ایفا کند. فارغ التحصیلان این برنامه قادر خواهند بود اکتشافات، بحث ها و نگرانی های جاری در مورد سلامت و بیماری های انسان را درک کنند. بنابراین، فارغ التحصیلان این رشته می توانند در زمینه های مختلف در بخش های مرتبط با سلامت دولتی و خصوصی استخدام شوند، زیرا تحصیلات آنها شامل علوم زیستی و پزشکی می شود.

به طور کلی بر اساس دروس اصلی و دوره های تخصصی که دانشجویان می توانند در قبرس بگذرانند، پس از فارغ التحصیلی آنها را واجد شرایط کار در رشته ایمنی شناسی در قبرس یا ارائه خدمات یا انجام تحقیقات در زمینه مربوطه، در یک بیمارستان خصوصی یا دولتی یا در آزمایشگاه های پزشکی یا تحقیقاتی صنعت داروسازی می کند. از طرف دیگر، آنها همچنین می توانند یک پست اداری در صنعت داروسازی و سازمان های غیر دولتی، شرکت ها، دولت یا سازمان های بین المللی مرتبط با سلامت (به عنوان مثال شرکت های بیمه سلامت، ارائه دهندگان خدمات بهداشتی، WHO، صلیب سرخ و غیره) داشته باشند.

زمینه های شغلی کار در رشته ایمنی شناسی در قبرس عبارتند از:

  • آزمایشگاه های ملی پاتولوژی و بالینی
  • آزمایشگاه های خدمات ملی خون
  • آزمایشگاه های خصوصی پاتولوژی
  • آژانس حفاظت از سلامت
  • آزمایشگاه های دامپزشکی و کشاورزی
  • آزمایشگاه های ژنتیک بالینی
  • آزمایشگاه های پزشکی قانونی
  • آزمایشگاه های تحقیقاتی در دانشگاه ها
  • آزمایشگاه های تحقیقاتی دولتی یا خیریه
  • تحقیق و توسعه برای تجهیزات دارویی، تشخیصی، پزشکی
  • و ابزار دقیق آزمایشگاهی

میزان درآمد کار در رشته ایمنی شناسی در قبرس در نمودار زیر آمده است:

درامد ماهانه رشته ایمنی شناسی در قبرس10 شغل پر درآمد در قبرس در اینجا معرفی شده است.

کارشناسی ارشد ژنتیک پزشکی دانشکده پزشکی مولکولی قبرس

کارشناسی ارشد ژنتیک پزشکی در دانشکده پزشکی مولکولی قبرس یک برنامه کارشناسی ارشد 1 ساله است که به زبان انگلیسی تدریس می شود. همچنین دانشجویان امکان تکمیل این برنامه را در 2 سال با تحصیل پاره وقت خواهند داشت. این مدرک ژنتیک پزشکی شامل دروس اجباری و انتخابی در ژنتیک پزشکی و پزشکی مولکولی است که به دنبال آن یک پروژه تحقیقاتی کارشناسی ارشد انجام می شود. دانشجویان موفق باید تمام امتحانات دوره و آزمون پایان نامه کارشناسی ارشد یا گزارش پروژه کتابخانه را بگذرانند.

این برنامه تعالی را ارتقا می دهد و دانشجویان را در مورد مسائل مهم در ژنتیک پزشکی آموزش می دهد. برنامه درسی چالش برانگیز شامل دوره های آموزشی اجباری است که جنبه های اصلی ژنتیک پزشکی و تعدادی دروس انتخابی را پوشش می دهد که دانشجویان را قادر می سازد دانش خود را در زمینه های دیگر ژنتیک پزشکی گسترش دهند. شرایط اعزام دانشجو به قبرس در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توضیح داده شده است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *