مهاجرت تحصیلی فنلاند

رشته ایمنی شناسی در فنلاند

رشته ایمنی شناسی در فنلاند

رشته ایمنی شناسی در فنلاند به صورت دوره های پژوهشی در دانشگاه های معتبر ارائه می شود. فنلاند دارای دانشگاه های معتبری در شمال اروپاست. فنلاند دارای آزمایشگاه های پیشرفته در بیمارستان ها و دانشگاه های پزشکی برای انجام تحقیقات پزشکی و رشته های متنوع از جمله رشته ایمنی شناسی است. رشته ایمنی شناسی در فنلاند مطالعه آخرین تغییرات و تحقیقات در این زمینه است. برای مهاجرت تحصیلی به کشورهای اسکاندیناوی می توانید از کارشناسان ارشد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شرایط را جویا شوید.

تحصیل رشته ایمنی شناسی در فنلاند

ایمونولوژی رشته ای از علم است که به مطالعه سیستم ایمنی و عملکرد آن می پرداز و تحصیل رشته ایمنی شناسی در فنلاند نیز راجع به همین موضوع است. نقش سیستم ایمنی حفظ مقاومت بدن در برابر عوامل بیماری زا مختلف (باکتری ها، ویروس ها، انگل ها، قارچ ها و سلول های اصلاح شده خود بدن) است. به عنوان یک علم، ایمونولوژی با حوزه ‌های مختلف علوم دیگر مرتبط است و ایمونولوژیست‌ ها انواع مختلفی از صلاحیت ‌ها را از تحقیقات پایه بیولوژیکی تا تخصص در مورد اختلالات سیستم ایمنی که در عمل بالینی با آن مواجه می ‌شوند را نشان می ‌دهند. تحصیل رشته ایمنی شناسی در دانشگاه های معتبر فنلاندی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا امکان پذیر است و فرصت های زیادی را برای دانشجویان خارجی جهت تحصیل این رشته فراهم می کند.

در جدول زیر دانشگاه ها برای تحصیل رشته ایمنی شناسی در فنلاند معرفی شده اند:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه هلسینکی
2دانشگاه تورکو Turku فنلاند
3دانشگاه اولو
4دانشگاه فنلاند شرقی
5دانشگاه تامپره

دپارتمان رشته ایمنی شناسی دانشگاه هلسینکی فنلاند

دپارتمان رشته ایمنی شناسی دانشگاه هلسینکی فنلاند میکروب ها، ایمنی ذاتی و تطبیقی ​​و همچنین تعاملات میکروب میزبان و میکروب را مطالعه می کند. دانش به دست آمده برای تعیین پاتوژنز بیماری ها و توسعه ابزارهای تشخیصی ایمونولوژیکی و میکروبیولوژیکی نوآورانه استفاده می شود. در آموزش مقدماتی، تمرکز بر باکتری ها، قارچ ها و انگل های عفونی به انسان و داروهای مورد استفاده برای درمان بیماری های ناشی از آنها است. ایمونولوژی به مطالعه عملکردها، مکانیسم ها و اهمیت سیستم های دفاعی انسان در شرایط مختلف بیماری می پردازد. علاوه بر این، واکسیناسیون ها و اصول اساسی درمان های ایمونولوژیک جدید به دانش آموزان معرفی می شوند. در دوره پایانی، پاتوفیزیولوژی، تشخیص و درمان اساسی ترین بیماری های عفونی و ایمونولوژیک مورد مطالعه قرار می گیرد.

گروه‌های تحقیقاتی که در این بخش کار می ‌کنند، فرصت ‌هایی را برای دانشجویان فراهم می‌کنند تا مطالعات پیشرفته را در حوزه‌های تحقیقاتی خود تکمیل کنند. مطالعات پیشرفته را می توان به عنوان مثال، به عنوان پروژه های تحقیقاتی جداگانه، یا با آشنایی با موضوع مهم به شیوه ای خلاقانه و نوشتن یک بررسی مرتبط تکمیل کرد.

آموزش تخصصی رشته ایمنی شناسی دانشگاه هلسینکی فنلاند

آموزش تخصصی رشته ایمنی شناسی دانشگاه هلسینکی فنلاند

دپارتمان دانشگاه هلسینکی آموزش تخصصی رشته ایمنی شناسی دانشگاه هلسینکی فنلاند در میکروبیولوژی بالینی را سازماندهی می کند که اکثر آنها در عمل در آزمایشگاه های HUSLAB تکمیل شده اند. زمینه های اصلی تحقیق در باکتری شناسی و ایمونولوژی عبارتند از:

  • مکانیسم های شناسایی ایمونولوژیک و نقص آنها
  • پاتوژنز و تشخیص بیماری های خودایمنی
  • برهمکنش های میکروب میزبان، مکانیسم های حدت میکروبی، باکتریوفاژها
  • استفاده از توالی یابی ژنوم (ژنومیک، پروتئومیکس، زیست شناسی سیستم ها، مطالعات عملکرد)
  • مکانیسم های پاتوژنتیک بیماری های عفونی، اهمیت التهاب در بیماری های سیستمیک
  • تهدیدهای عفونی جدید
  • میکروبیوم
  • ایمونوتوکسیکولوژی و آلرژی
  • تشخیص میکروبی
  • توسعه روش های درمانی جدید و مطالعه فرصت های واکسیناسیون

انجمن ایمونولوژی فنلاند

انجمن ایمونولوژی فنلاند (FSI) انجمنی است که ایمونولوژیست های فنلاندی، یعنی دانشمندانی که در زمینه ایمنی شناسی تحقیق می کنند، گرد هم می آورد. در سال 2024، FSI تقریباً 300 عضو دارد. انجمن ایمونولوژی فنلاند به انجمن ایمونولوژی اسکاندیناوی (SSI) و در نتیجه به فدراسیون اروپایی انجمن های ایمونولوژیک (EFIS) و اتحادیه بین المللی انجمن های ایمونولوژیک (IUIS) تعلق دارد. FSI تحت شورای آکادمی های فنلاند به عنوان کمیته ملی ایمونولوژی فنلاند فعالیت می کند. این نشان دهنده تخصص فنلاند در زمینه ایمونولوژی در انجمن های بین المللی و اسکاندیناوی است. انجمن ایمونولوژی فنلاند فرصت تحقیقات و تحصیل در فنلاند را برای متخصصین این حوزه فراهم می کند.

در این قسمت شاهد مزایای تحصیل ایمنی شناسی در فنلاند هستید:

مزایای تحصیل ایمنی شناسی در فنلاند

کار در رشته ایمنی شناسی در فنلاند

کار در رشته ایمی شناسی در فنلاند شامل کار تحقیقاتی و همچنین کار در بیمارستان ها و مراکز درمانی در کشور فنلاند است. جهت کار در رشته ایمنی شناسی در این کشور متقاضیان بایستی به زبان فنلاندی تسلط داشته باشند. میزان درآمد متخصصین ایمونولوژی در فنلاند در نمودار زیر آمده است:

درآمد ماهانه متخصص ایمونولوژی در فنلاند

پژوهش ایمونولوژی در دانشگاه اولو فنلاند

پژوهش ایمونولوژی در دانشگاه اولو فنلاند شامل موقعیت پژوهشگری در زمینه میکروبیولوژی پزشکی و ایمونولوژی در واحد تحقیقات زیست پزشکی، در دانشکده پزشکی، دانشگاه اولو موجود است. دانشگاه اولو در شمال فنلاند، با تقریباً 16000 دانشجو و 3000 کارمند، یک دانشگاه تحقیقاتی بین المللی و چند رشته ای با مجموعه ای غنی از استعدادهای خلاق و فکری است. نقاط قوت دانشگاه شامل علایق تحقیقاتی گسترده و چند رشته ای، محیط تحقیقاتی و مطالعاتی مدرن، و همکاری گسترده با موسسات تحقیقاتی و آموزشی بین المللی است.

  • زمینه تحقیق برای این موقعیت، میکروبیولوژی پزشکی و ایمونولوژی خواهد بود. مدت این سمت 5 سال است. یک دوره آزمایشی 6 ماهه در ابتدای قرارداد 5 ساله موثر خواهد بود.
  • متقاضی موفق باید دارای مدرک دکترا در زیست پزشکی، یا رشته مرتبط، و تحقیق در زمینه زیست پزشکی و یا فناوری پزشکی یا سلامتی پس از دکترا باشد.

تسلط به زبان انگلیسی نوشتاری و گفتاری و همچنین مهارت های ارتباطی خوب و کار گروهی مورد نیاز است. تجربه اثبات شده در نگارش نشریات علمی، سابقه نظارت، فعالیت در جامعه علمی، پتانسیل در کسب بودجه تکمیلی و تجربه تدریس به عنوان شایستگی تلقی خواهد شد. به عنوان بخشی، این وظایف همچنین شامل نظارت بر تحقیقات علمی دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری است. مشارکت در تدریس در میکروبیولوژی پزشکی و ایمونولوژی و در کسب بودجه تحقیقاتی مورد انتظار است. در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید درباره اخذ ویزای تحصیلی فنلاند شرایط را مطالعه کنید.

سوالات پرتکرار در باب رشته ایمنی شناسی در فنلاند

در این بخش از مطلب به سوالات پرتکرار در باب رشته ایمنی شناسی در فنلاند پاسخ داده ایم:

  • دانشگاه های مناسب برای تحصیل رشته ایمنی شناسی در فنلاند کدامند؟ دانشگاه هلسینکی-دانشگاه فنلاند شرقی-دانشگاه تورکو
  • حداقل درآمد در رشته ایمنی شناسی در فنلاند چقدر است؟ درآمد در حوزه ایمنی شناسی در فنلاند از 4000€ (یورو) تا 12000€ (یورو) متغیر است.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *