مهاجرت تحصیلی اسلواکی

رشته ایمنی شناسی در اسلواکی

رشته ایمنی شناسی در اسلواکی

تحصیل رشته ایمنی شناسی در اسلواکی در مقطع تحصیلات تکمیلی ارائه می شود. ایمنی شناسی رشته ای در فیلد زیست پزشکی است. کارهای آزمایشگاهی را شامل می شود. برنامه های آموزشی رشته ایمنی شناسی در اسلواکی شامل آزمایشگاه ها و رویکردهای روش شناسی میکروسکوپ، سیتولوژی، بافت شناسی، هیستوپاتولوژی، هیستوشیمی، روش های سرولوژیکی، تکنیک های DNA نوترکیب و غیره است.

دپارتمان های ایمنی شناسی همچنین سفرهایی را برای دانشجویان به آزمایشگاه ‌های پزشکی و مولکولی و همچنین شرکت‌ های صنعتی و غذایی ترتیب می ‌دهد. موفقیت در درخواست شغلی از جمله آزمایشگاه های علمی، آزمایشگاه های تشخیص بالینی، آزمایشگاه های تشخیص دامپزشکی، موسسات علمی داخلی و خارجی، آزمایشگاه های تخصصی صنعتی و همچنین آزمایشگاه های نظارت بر آب و غذا بالاست. تیم محتوای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه رشته ایمنی شناسی در اسلواکی را بیشتر بررسی کرده اند.

تحصیل رشته ایمنی شناسی در اسلواکی

تحصیل رشته ایمنی شناسی در اسلواکی مطالعه سیستم دفاعی (ایمنی) بدن و نحوه محافظت از بیماری و کمک به آن است. این یکی از معدود برنامه‌ هایی است که مدرک افتخاری را ارائه می‌دهد که صرفاً بر روی ایمونولوژی تمرکز دارد. در این برنامه ها به شما یک مقدمه کلی با تمام جنبه های زیست شناسی مدرن داده می شود و تشویق می شوید که مهارت های علمی عمومی را کسب کنید. دانش خود را در مورد جنبه های اساسی زیست شناسی توسعه خواهید داد و با زمینه های موضوعی تخصصی مطابق با علایق خود آشنا خواهید شد (مانند زیست شناسی حیوانات، علوم زیست مولکولی، زیست شناسی انسانی، زیست شناسی عفونت).

همچنین می توانید دروس دیگری را مطالعه کنید. در برنامه ها در سخنرانی هایی شرکت خواهید کرد که کل زمینه ایمونولوژی و همچنین سخنرانی هایی در مورد زیست شناسی مولکولی، آمار و تجزیه و تحلیل داده ها را پوشش می دهد. مجموعه ای از کلاس های عملی آشنایی با بسیاری از تکنیک های ایمونولوژیک فعلی را افزایش می دهد. ایمونولوژی را می توان به عنوان مدرک کارشناسی ارشد در نظر گرفت، که شامل 2 سال تحصیل و ارائه پژوهش است.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده برای تحصیل رشته ایمنی شناسی در اسلواکی معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه پزشکی و داروسازی کوشیتسه
2دانشگاه کمنیوس براتیسلاو
3دانشگاه ترناوا

گروه میکروبیولوژی و ایمونولوژی دانشگاهKošice اسلواکی

گروه میکروبیولوژی و ایمونولوژی دانشگاه کوشیتسه اسلواکی در سال 2007 از مؤسسه میکروبیولوژی و ایمونولوژی، گروه بهداشت و فناوری غذایی تأسیس شد. دپارتمان میکروبیولوژی و ایمونولوژی که در سال 1990 توسط گروه میکروبیولوژی، ایمونولوژی و بهداشت جانوری تأسیس شد، مبنای تاریخی دپارتمان حاضر است. رئیس بخش از سال 1950 پروفسور بود. گروه میکروبیولوژی و ایمونولوژی به 2 مؤسسه تقسیم می شود:

  • مؤسسه میکروبیولوژی و گنوتوبیولوژی
  • و مؤسسه ایمونولوژی

این موسسات شامل 2 آزمایشگاه گنوتوبیولوژی و آزمایشگاه میکروبیولوژی زیست پزشکی و ایمونولوژی می باشد. این وزارتخانه در بازه زمانی 2007 تا 2013 تحت بازسازی گسترده ای قرار گرفت و همچنین به لطف صندوق های ساختاری اتحادیه اروپا، تجهیزات فنی و مادی قابل توجهی بازسازی شد. گروه میکروبیولوژی و ایمونولوژی دانشگاه کوشیتسه اسلواکی کار علمی، تحقیقاتی و آموزشی را در مورد مطالعه خواص میکروارگانیسم های مهم پزشکی در ارتباط با سیستم ایمنی، تشخیص و پیشگیری از بیماری های عفونی ارائه می دهد.

موسسه رشته ایمنی شناسی دانشگاه Košice اسلواکی

موسسه رشته ایمنی شناسی دانشگاه Košice اسلواکی

فعالیت ‌های پژوهشی موسسه رشته ایمنی شناسی دانشگاه کوشیتسه اسلواکی بر روی تأثیر باکتری ‌های مفید و مواد با منشاء طبیعی بر ایمنی حیوانات و میکروبیوسنوز روده به ‌ویژه در پیشگیری از بیماری ‌های عفونی بدون استفاده از آنتی ‌بیوتیک به منظور تولید مواد غذایی ایمن و باکیفیت برای مصرف انسان متمرکز است. در حال حاضر، تحقیقات عمدتاً بر روی گونه های دامی متمرکز است که اهمیت اقتصادی و پرورش آنها در جمهوری اسلواکی در حال افزایش است، یعنی زنبورهای عسل و ماهی.

  • موسسه رشته ایمنی شناسی دانشگاه کوشیتسه اسلواکی تدریس دروس اجباری و اجباری اختیاری را در 3 برنامه تحصیلی (GVM، بهداشت مواد غذایی و داروسازی) و همچنین تدریس به زبان انگلیسی ارائه می دهد.
  • این مؤسسه همچنین زمینه علمی برای تهیه پایان نامه های دیپلم دانشجویان و آموزش علمی دانشجویان دکتری را فراهم می کند و ضامن شاخه تحصیلی ایمونولوژی در سطح 3 تحصیلی می باشد.
  • بخشی از موسسه یک آزمایشگاه میکروبیولوژی زیست پزشکی و ایمونولوژی است، به عنوان محل کار مشترک UVMP در کوشیته و موسسه نوروایمیونولوژی (NIU) SAS در براتیسلاوا (تأسیس در سال 1996).

شرایط کار دانشجویی در اسلواکی را بررسی کنید.

کار در رشته ایمنی شناسی در اسلواکی

بسیاری از فارغ التحصیلان در اسلواکی به تحصیلات تکمیلی در مقطع کارشناسی ارشد یا دکترا ادامه می دهند یا وارد پزشکی، دندانپزشکی یا دامپزشکی می شوند. مقاصد شغلی مبتنی بر تحقیق شامل دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی و صنعت و تحقیقات بالینی و کارهای تشخیصی در آزمایشگاه های بیمارستانی است. بسیاری در زمینه های دیگر علوم مانند زیست شناسی عفونت، سرطان یا تحقیقات قلبی عروقی، یا زمینه هایی مانند تدریس، روزنامه نگاری علمی، تجارت و خدمات ملکی به شغل خود ادامه می دهند.

گزینه های شغلی:

  • ایمونولوژیست بالینی
  • مسئول ارتباطات پژوهشی
  • اپیدمیولوژیست
  • مدرس دانشگاه
  • مدیر عامل شرکت داروسازی
  • نویسنده پزشکی
  • مدیر تحقیقات
  • تکنسین آزمایشگاه

در نمودار زیر میزان درآمد کار در اسلواکی در رشته ایمنی شناسی در اسلواکی ذکر شده است:

درآمد متخصص ایمونولوژی در اسلواکی

دپارتمان میکروبیولوژی و ویروس شناسی دانشگاه کامنیوس اسلواکی

دپارتمان میکروبیولوژی و ویروس شناسی دانشگاه کامنیوس اسلواکی تنها موسسه در اسلواکی است که تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد (MSc) و PhD را ارائه می دهد. مطالعات در 2 برنامه معتبر – میکروبیولوژی و ویروس شناسی است. این دپارتمان در بسیاری از پروژه‌های تحقیقاتی به‌عنوان یک مؤسسه راهبر یا مشارکت‌کننده درگیر است، در حالی که با سایر مؤسسات علمی معتبر اسلواکی و خارجی همکاری می‌کند. بخش میکروبیولوژی با توجه به موضوعات مورد نظر به 3 گروه تحقیقاتی تقسیم می شود.

  • آزمایشگاه زیست شناسی مولکولی و سلولی توسط پژوهشی به سرپرستی پروفسور ارائه می شود. کار آنها بر مطالعه سیستم های حمل و نقل و تنظیم آنها در سلول های مخمر به عنوان ارگانیسم مدل متمرکز است.
  • آنها مکانیسم های مولکولی ترکیبات سمی را که از غشای سلولی عبور می کنند، نقش فسفولیپیدهای آنیونی مانند کاردیولیپین در متابولیسم سلولی و نقش آن در بیوژنز دیواره سلولی مخمر را تجزیه و تحلیل می کنند.
  • آزمایشگاه “میکروبیولوژی پزشکی” زیر نظر دانشیار کار می کند.

این آزمایشگاه بر جنبه ‌های مختلف بیوفیلم‌ های تشکیل ‌شده توسط باکتری‌ ها و مخمرهای مهم بالینی، عمدتاً بر روی نقش ژن‌ های مختلف دخیل در تشکیل بیوفیلم و همچنین مکانیسم‌ های مقاومت بیوفیلم در برابر مواد ضد میکروبی تمرکز دارد. هزینه تحصیل پزشکی در اسلواکی در مقاله ای دیگر در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارائه شده است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *