مهاجرت تحصیلی پرتغال

رشته اقتصاد در پرتغال

رشته اقتصاد در پرتغال

تحصیل رشته اقتصاد در پرتغال برای دانشجویانی که می خواهند در خصوص اقتصاد تحصیل و کار کنند فرصت خوبی است. زندگی در پرتغال مزایای بسیاری دارد. در حال حاضر کشور پرتغال یکی از محبوب ترین مقاصد افرادی است که قصد تحصیل در اروپا را دارند. دانشگاه های پرتغال تمرکز زیادی بر تحقیق دارند و با مراکز تحقیقاتی مهم در سراسر جهان همکاری می کنند. در طول تحصیل، دانشجویان بین المللی فرصت های مختلفی را برای گذراندن دوره های کارآموزی در شرکت های محلی دارند. شما همچنین این فرصت را دارید که پرتغالی را یاد بگیرید، یک زبان بین المللی که بیش از 250 میلیون نفر در سراسر جهان صحبت می کنند.

رشته اقتصاد از رشته هایی است که در حال حاضر توجه بیشتری به آن می شود و دولت ها نیز به اقتصاددانان باهوش نیازمند هستند. مدارک تحصیلی در رشته اقتصاد در مقاطع مختلف ارائه می شود. تحصیل به زبان انگلیسی و پرتغالی صورت می گیرد و دانشجویان می توانند در طول تحصیل خود به صورت پاره وقت کار کنند و درآمد کسب کنند. به عنوان دانشجوی اقتصاد شما باید با استفاده از ریاضی و اعداد راحت باشید، اما اقتصاد چیزی فراتر از این است. اگر بخواهید نوع نگاه خود را به جهان تغییر دهید و تاثیر رفتار انسان را در شکل گیری زندگی ما درک کنید، لیسانس اقتصاد ممکن است برای شما مناسب باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص تحصیل در پرتغال شما را یاری می کند.

تحصیل در پرتغال

اقتصاد یک موضوع همه کاره است که به طیف گسترده ای از سایر رشته ها متصل می شود و همچنین نوعی زبان جهانی است که می تواند در بسیاری از زمینه ها به کار رود. شما می توانید در طیف گسترده ای از موضوعات مانند اقتصاد مالی، اقتصاد کار، اقتصاد بین الملل، اقتصاد تجارت، اقتصاد بین الملل، اقتصاد محیط، اقتصاد توسعه، اقتصاد سنجی و موارد دیگر تخصص داشته باشید. هنگام تحصیل در مقطع کارشناسی اقتصاد در پرتغال، در کلاس های مختلفی شرکت خواهید کرد که بسته به دانشگاهی که در آن شرکت خواهید کرد، متفاوت است. برخی از کلاس های عمومی که شما مجبور به شرکت در آنها هستید عبارتند از: مبانی اقتصاد کلان و اقتصاد خرد، توسعه اقتصادی و اقتصاد منابع، آمار و حساب.

از آنجا که اقتصاد یک رشته گسترده و گسترده است، این توانایی را دارد که به دانش آموزان کمک کند مهارت های زیادی را که می توانند در آینده شغلی خود استفاده کنند، توسعه دهند. شما خواهید آموخت که چگونه ارزیابی و محاسبه خطر را انجام می دهید، و پیش بینی می کنید که چگونه برخی عوامل بر رفتار جامعه تأثیر می گذارند. ضمن اینکه مهارت های خود را برای تجزیه و تحلیل توسعه می دهید، با مدل های ریاضی و نحوه استفاده از آنها آشنا خواهید شد. مطالعات اقتصادی نیز به دلیل درک عمیق از بازار، مبنایی محکم برای مطالعات تجاری آینده ایجاد می کند. همچنین شما خواهید آموخت که چگونه یافته ها و ایده های خود را به بهترین وجه با افرادی که در این زمینه متخصص نیستند اما برای تصمیم گیری در زمینه تجارت نیاز به بینش شما دارند، به بهترین نحو برقرار کنید.

فرصت های شغلی رشته اقتصاد در پرتغال

رشته اقتصاد پس از فارغ التحصیلی تنها به یک حرفه خاص محدود نمی شود. بخش های زیادی در بخش های دولتی و خصوصی در انتظار فارغ التحصیلان اقتصادی هستند. اگر قصد ادامه تحصیل در مقطع دکترا در اقتصاد را داشته باشید، در دولت، بانک ها، مجلات تجاری یا آموزش عالی کار پیدا خواهید کرد. شما قادر خواهید بود عناوین شغلی مانند اقتصاددان، مشاور، تحلیلگر اقتصادی، محقق، تحلیلگر مالی یا بازرگانی یا متخصص بورس را هدف قرار دهید. فارغ التحصیلان اقتصاد می توانند از تحصیلات لیسانس خود در سایر رشته ها مانند حسابداری، حسابرسی، بیمه، مدیریت، تبلیغات استفاده کنند. اقتصاد ابزارهای اساسی را برای شرکت در جامعه امروز به عنوان یک محقق یا تصمیم گیرنده سیاست های عمومی فراهم می کند. این رشته مهارت های تحلیلی را آموزش می دهد و به آگاهی سیاسی و اجتماعی مورد نیاز برای ایجاد یک حرفه موفق به عنوان یک اقتصاددان کمک می کند.

آگاهی از نرخ بیکاری جوانان برای دانشجویانی که قصد کار در این کشور را دارند بسیار حائز اهمیت است. در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری جوانان در پرتغال می باشید:

نرخ بیکاری جوانان در پرتغال

برترین دانشگاه های رشته اقتصاد در پرتغال

کلاس ها توسط محققان فعال در زمینه های مختلف از جمله اقتصاد رفتاری، سیاست رقابت، توسعه، آموزش، محیط زیست، سیاست مالی، اقتصاد سلامت، اقتصاد پولی، تا چرخه های واقعی تجارت برگزار می شود. آموزش با استفاده از هر دو روش پیشرفته نظری و تجربی، تجزیه و تحلیل دقیق مشکلات اجتماعی و اقتصادی زندگی واقعی را با رویکرد عملی ترکیب می کند. همکاری با بانک های مرکزی، نهادهای نظارتی، خدمات عمومی، خدمات عمومی و شرکت های خصوصی فاصله بین تئوری و عمل را برطرف می کند. دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه لیسبون، بزرگترین و بهترین دانشگاه پرتغالی برای تحصیل اقتصاد است. این دانشگاه در برنامه های تدریس و تحقیقات خود از بهترین استانداردهای بین المللی پیروی می کند. برنامه ها و رشته های این دانشگاه ما بسیاری از نهادهای معتبر بین المللی شناخته شده است.

دانشکده اقتصاد تخصصی ترین انتخاب برای تحصیل اقتصاد در پرتغال است. دلایل اصلی مطالعه در این دانشگاه را در لیست زیر مشاهده می کنید:

  • به دلیل استانداردهای بالای خود در امر آموزش و پژوهش در سطح بین المللی شناخته شده است.
  • تحصیل به زبان انگلیسی در پرتغال و یادگیری زبان پرتغالی
  • متعلق به دانشگاه لیسبون است. درست در مرکز لیسبون، یک پایتخت پر جنب و جوش اروپا واقع شده است.
  • این دانشگاه فرهنگ تعهد به جهانی بهتر فرهنگ همبستگی و همکاری را ترویج می کند.

برترین دانشگاه های رشته اقتصاد در پرتغال

مقاطع مختلف اقتصاد در پرتغال

تحقیقات علمی، همراه با تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشد، و سایر خدمات به جامعه یکی از وظایف اساسی هر دانشگاه است. به همین دلیل، تحقیقات علمی نقش اساسی در زندگی تحقیقات یکی از مهمترین نگرانی های شورای علمی در پرتغال است. تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در اقتصاد به شما امکان می دهد دانش خود را در اقتصاد تعمیق بخشید، مهارت های کمی و مفهومی را به شما ارائه دهد. هدف از تحصیل کارشناسی ارشد اقتصاد تربیت اقتصاددانان فارغ التحصیل با توانایی رهبری است که خود را برای یک جهان جهانی که دائماً در حال تغییر است آماده می کند. دانشگاه های مدرن و با کیفیت، با زیرساخت های عالی برای یادگیری و شروع به کار در پرتغال شرایط خوبی را برای تحصیل در مقاطع مختلف فراهم می کنند.

بهترین دانشگاه هایی که یک دانشجوی بین المللی می تواند به هنگام تحصیل در پرتغال 2023 توجه کند را در جدول زیر مشاهده می کنید:

رتبهنام دانشگاه
1دانشکده تجارت و اقتصاد نوا
2دانشکده اقتصاد و مدیریت، دانشگاه پورتو
3دانشکده اقتصاد و مدیریت لیسبون، دانشگاه لیسبون
4دانشکده تجارت و اقتصاد Católica لیسبون
5دانشکده تجارت
6دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه مینهو

اگر قصد مهاجرت تحصیلی به کشور پرتغال را دارید و می خواهید در رشته اقتصاد در پرتغال تحصیل کنید نحوه اخذ ویزای تحصیلی پرتغال برای شما حائز اهمیت است. بدین منظور می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *