مهاجرت تحصیلی پاراگوئه

رشته اقتصاد در پاراگوئه

رشته اقتصاد در پاراگوئه

علاقه مندان به تحصیل رشته اقتصاد در پاراگوئه می توانند با کسب اطلاعات لازم در برترین دانشگاه های این کشور پذیرش گرفته و اقامت را بدست آورند. این کشور، کشوری محصور در خشکی واقع در آمریکای جنوبی است. به طوری که، از جنوب و جنوب غربی با آرژانتین، از شرق و شمال شرقی با برزیل و از شمال غربی با بولیوی همسایه است. از اوایل قرن بیست و یکم رشد سریع اقتصادی داشته است. در سال 2010، اقتصاد 14.5% رشد کرد که بیشترین رشد اقتصادی در آمریکای لاتین است. فرصت های تحصیل در سراسر جهان وجود دارد. برای دانشجویانی که قصد سفر به خارج از کشور را دارند، یک گزینه معمول رفتن به اروپا یا آسیا است.

با این حال، دانشجویان بیشتر از هر زمان دیگری بهتر است به مکانی مانند پاراگوئه سفر کنند. جالب، متنوع و مملو از امکانات، این منطقه یکی از بهترین گزینه ها برای آن دسته از افرادی است که می خواهند فرهنگ کاملا متفاوتی را تجربه کنند. دانشجویانی که به اینجا سفر می کنند باید توانایی مالی برای تأمین هزینه زندگی خود را داشته باشند. با توجه به فقر بیشتر افراد، هزینه های زندگی پایین است. با این حال، در شهرهای بزرگ، جایی که بیشتر کالاها وارد می شوند، هزینه ها می توانند به طور قابل توجهی بالاتر و هزینه های زندگی بسیار بیشتر باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات کامل و لازم درباره رشته اقتصاد در پاراگوئه در این نگارش ارائه خواهد داد.

تحصیل رشته اقتصاد در پاراگوئه

توجه به این نکته مهم است که آموزش عالی در این کشور چیزی نیست که به راحتی در دسترس باشد. تا دهه 1990 بود که 2 نهاد آموزش عالی وارد کشور شدند. در آن زمان دانشگاه ملی و دانشگاه کاتولیک درهای خود را به روی عموم گشودند. از آن زمان، دانشگاه ها و مدارس دیگر برای خدمت به مردم به کشور نقل مکان کرده اند.

در زیر لیستی از برخی از دانشگاه ها جهت تحصیل رشته اقتصاد در پاراگوئه موجود در کشور وجود دارد:

  • دانشگاه متروپولیتن آسونسیون
  • دانشگاه ملی شرق
  • دانشگاه آمریکایی
  • دانشگاه خودمختار آسونسیون
  • دانشگاه شمال
  • دانشگاه ملی Caaguazú
  • دانشگاه کاتولیک آسونسیون (ایتاپا)

هم اکنون چندین مدرسه خصوصی در سطح دانشگاه موجود است. مدارس خصوصی در اینجا ممکن است از کیفیت بالاتری برای آموزش دانشجویان برخوردار باشند. اما از آنجا که کنترل دولتی بر این سازمان ها کم است، این امر می تواند دامنه قابل توجهی داشته باشد. دانشجویانی که قصد تحصیل در پاراگوئه دارند، به ویزای دانشجویی نیاز دارند. این ویزا، شامل نامه ای از مدرسه است که دلیل خاص این بازدید را نشان می دهد. همچنین دانشجویان ممکن است ملزم به اثبات توانایی پرداخت هزینه نیازهای خود در طول اقامت خود شوند. مدارسی که تحصیلات بین المللی دانشجویی ارائه می دهند به دانشجویان در یافتن مسکن یا سایر اماکن کمک می کنند، اما این اغلب بخشی از هزینه های تحصیل نیست.

تحصیل رشته اقتصاد در دانشگاه ملی شرق پاراگوئه

تحصیل رشته اقتصاد در دانشگاه ملی شرق پاراگوئه

دانشگاه ملی شرق در این کشور (UNE)، در سال 1993 تأسیس شده است. آلتو پارانا این موسسه همچنین دارای یک واحد شعبه در شهر شرقی است.

در نمودار زیر نرخ پذیرش این دانشگاه را مشاهده می کنید:

نرخ پذیرش دانشگاه ملی شرق پاراگوئه

همان طور که در نمودار مشاهده می کنید، نرخ میزان پذیرش 60% است که این سازمان آموزش عالی این کشور را به یک موسسه متوسط ​​انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی نیز واجد شرایط درخواست ثبت نام بوده و می توانند در این دانشگاه تحصیل کنند. به علاوه این دانشگاه خدمات رفاهی بسیاری در اختیا دانشجویان قرار می د هد. دانشجویان امکان اسفاده از کتابخانه را دارند. به علاوه، این دانشگاه خدمات اداری به دانشجویان ارائه می دهد. برای علاقه مندان به رشته اقتصاد در پاراگوئه این دانشگاه بهترین انتخاب است.

دانشگاه ملی شرق به طور رسمی توسط شورای ملی شورای عالی، این کشور به رسمیت شناخته شده است. این دانشگاه، یک موسسه آموزش عالی این کشور است که دامنه ثبت نام آن بین 10000 تا 14999 نفر می باشد. این دانشگاه، دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به مدارک آموزش عالی رسماً شناخته شده مانند درجه کارشناسی، درجه کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیل می شود. این برای قبولی در این دانشگاه، دانشجویان باید آزمون ورودی را با موفقیت بگذرانند. هزینه تحصیل در پاراگوئه به نوع دانشگاه بستگی دارد.

در جدول زیر هزینه تحصیل در این دانشگاه را مشاهده می کنید:

دانشجویانمقطع کارشناسی به دلارمقطع تحصیلات تکمیلی به دلار
دانشجویان محلی1000$بین 1000$ تا 2500$
 دانشجویان بین المللی1000$بین 1000$ تا 2500$

همان طور که در جدول مشاهده می کنید، هزینه تحصیل در مقاطع مختلف برای دانشجویان بومی و بین المللی یکسان می باشد.

تحصیل Economy در دانشگاه متروپولیتن آسونسیون پاراگوئه

پردیس اصلی دانشگاه متروپولیتن آسونسیون در پایتخت این کشور یعنی آسونسیون است. این دانشگاه، یکی از بهترین موسسات آموزشی در این کشور است که با توجه به رتبه بندی ملی در میان 5 دانشگاه برتر قرار دارد. ورود به دانشگاه گام مهم و تعیین کننده ای در زندگی است. هنگام اقدام در دانشگاه های برتر خارج از کشور، دانشگاه با استعدادترین متقاضیان کشورهای مختلف رقابت می کند. طبق آمار، کمتر از 10% متقاضیان در برابر رقابت مقاومت می کنند.

موفقیت آن ها مبتنی بر بسته اسنادی است که به طور ایده آل آماده شده است، که طبق آن کمیته پذیرش ثبت نام یا دعوت به مصاحبه را در نظر می گیرد. همان طور که می دانید، هنگام پذیرش مدارک قبلی شما و نمرات شما تاثیر بسیاری دارد. این دانشگاه، حتی با بودجه محدود نیز قادر به ارائه شایسته ترین آموزش به شما است. این دانشگاه استراتژی ثبت نام و آموزش را تدوین می کند که به شما کمک می کند در هزینه های کل آموزش و پرورش به میزان قابل توجهی صرفه جویی کنید. برای مثال، امکان دریافت بورسیه تحصیلی در پاراگوئه توسط این دانشگاه امکان پذیر می باشد.

این دانشگاه که در سال 2003 تاسیس شده است، یک موسسه آموزش عالی خصوصی می باشد. این دانشگاه، دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به مدارک آموزش عالی رسمی می شود. علاقه مندان به تحصیل رشته اقتصاد در پاراگوئه از طریق ارتباط با مشاوران و وکلای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قادر خواهند بود اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب نمایند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *