مهاجرت تحصیلی هند

رشته اقتصاد در هند

رشته اقتصاد در هند

تحصیل رشته اقتصاد در هند در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از دانشجویان بین المللی خصوصا آسیایی قرار گرفته است. در این کشور چندین دانشگاه وجود دارد که دانشجویان بین المللی را می پذیرد و آن ها می توانند در این کشور در مقاطع تحصیلی کارشناسی و ارشد و دکترا به زبان انگلیسی تحصیل کنند. رشته اقتصاد نیز از رشته های مهم در جهان می باشد. این اقتصاددانان هستند که تمام شرایط بازار، موقعیت های مالی و اقتصادی موجود در جهان را مطالعه می کنند. هرگونه پیش بینی رکود اقتصادی توسط اقتصاددانان با مطالعه تمام اوضاع اقتصادی در سراسر جهان انجام می شود. بسیاری از کشورها مقدمات رشد اقتصادی خود را آغاز کرده اند. با استفاده از این داده ها، بسیاری از افراد آگاه شدند و طبق آن رفتار کردند.

برای عملکرد متناسب با شرایط اقتصادی نیز، هند به اقتصاددانان نیاز دارند تا به ما بگویند حرکت بعدی شرکت یا کشور چیست. اما اقتصاددانان چگونه این کار را انجام می دهند؟ اقتصاددانان اقتصاد را در سطح بسیار عمیق مطالعه می کنند و مدرک اقتصادی می گیرند. اقتصاد موضوع گسترده ای برای مطالعه است. در دبیرستان اقتصاد یکی از دروسی است که دانش آموزان آموزش داده شده است. اقتصاد همیشه موضوعی بوده است که دارای تعادل دانش عملی و نظری باشد. شما می توانید نمونه های اقتصادی را در همه جا پیدا کنیم از مغازه داران کوچک گرفته تا حتی صنایع بزرگ، کشورها، همه باید دانش اولیه اقتصادی داشته باشند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به هند شما را راهنمایی می کنند.

تحصیل در هند

هند کشوری بسیار بزرگ با جمعیت عظیم است. هر ایالت دارای کالج های عالی برای مدرک اقتصادی در هند است. منطقه جنوب هند از ایالاتی مانند تامیل نادو، کارناتاکا و غیره تشکیل شده است. منطقه جنوبی دارای کالج های دارای رتبه بندی NIRF فراوان است. اقتصاد موضوعی است که عمدتا به ایده تخصیص منابع محدود برای توسعه جامعه به عنوان یک کل می پردازد. برای مطالعه پدیده ها به دلیل ریشه های فلسفی آن، از موضوعات مختلف دیگری توسط اقتصاد استفاده می شود. عمدتا، جامعه شناسی، ریاضیات، فلسفه، روانشناسی موضوعاتی هستند که اقتصاد با آنها ارتباط برقرار می کند. این به شما کمک می کند تا از ساختار مالی جهان آگاهی پیدا کنید. این امر درک درستی از تصمیم گیری صحیح در مورد نحوه کار تجارت و نحوه تجزیه و تحلیل بازار ایجاد می کند.

روند رشد اقتصاد در هند در سال های اخیر روند متفاوتی را سیر کرده است در نمودار زیر شاهد آن می باشید:

نرخ رشد اقتصاد در هند

تحصیل رشته اقتصاد در هند

اقتصاد برای درک کامل بازار، پول، تقاضا و عرضه و غیره مورد نیاز است. به ویژه شرکت ها، صنایع و کشورها باید اقتصاددانان خوبی استخدام شوند تا بتوانند حرکت اقتصادی و مالی بعدی خود را برنامه ریزی و تأمین کنند. اما بعضی از افراد تمایل دارند که به اقتصاد علاقه داشته باشند و هدفشان اقتصاددان بودن یا رسیدن به مدرک اقتصادی است. با شرایط اقتصادی کنونی در سراسر جهان، هر شرکت یا صنعت بزرگی باید یک اقتصاددان خوب داشته باشد تا بتواند بازار و اقتصاد بازاری را که شرکت در آن است درک کند. دانشجویان در مورد چرخه کسب و کار، بازار اقتصادی، تقاضا و عرضه، عوامل مختلف صنایع، موقعیت های مالی و غیره اطلاعات عملی مانند حسابداری مالی و حسابرسی قانون و مالیات شرکت را می آموزند.

یک تصور غلط وجود دارد که اقتصاد فقط به صنایع و بازارها محدود می شود، اما در واقع اقتصاد هیچ محدودیتی ندارد، می توان از آن در کشاورزی، منابع طبیعی و غیره استفاده کرد. اقتصاددانان می توانند هم در بخش دولتی و هم در بخش خصوصی، روزنامه نگاری، امور مالی، بانکداری سرمایه گذاری، سرمایه های خطر پذیر و غیره کار کنند. برخی از موقعیت های شغلی اقتصاددانان می تواند تحلیلگران بودجه، حسابداران، حسابرسان، روزنامه نگاران اقتصادی و غیره باشد. رشته اقتصاد در مقطع کارشناسی 3 ساله است که به طور گسترده در بسیاری از کالج های تجاری و هنری و دانشگاه ها ارائه می شود. هدف اصلی این دوره آموزش داوطلبان برای تجزیه و تحلیل و درک مفاهیم اساسی اقتصاد، پول، بازار، ابزار و غیره است. موضوعات اصلی در این دوره عبارتند از اقتصاد خرد، اقتصاد کلان و غیره. موضوع با رویکردهای کمی و کیفی علوم اجتماعی سروکار دارد.

شرایط تحصیل رشته اقتصاد در هند

به زبان ساده، می توان گفت که تحصیل کارشناسی در هند اقتصاد بیشتر یک دوره سطح مبتدی است. اقتصاد نه تنها به رویکردهای علوم اجتماعی محدود می شود، بلکه بخش بزرگی از آن به بازار، کالاها و خدمات و غیره مربوط می شود. این یک مطالعه عمیق تر در زمینه اقتصاد است. لیسانس علوم در اقتصاد نیز یک برنامه تحصیلات تکمیلی 3 ساله است که توسط بسیاری از کالج ها و دانشگاه ها ارائه می شود. این یک درجه اقتصادی عملی است و بیشتر روی ریاضیات و استاتیک، که موضوعات عملی هستند، تمرکز دارد. تحصیل ارشد در اقتصاد یک برنامه تحصیلات تکمیلی 2 ساله است. این شامل تمام جنبه های اقتصاد مانند اقتصاد کلان، اقتصاد خرد، اقتصاد عمومی، اقتصادسنجی و غیره است، و دانش بیشتری در مورد حواس پرتی های مالی و اقتصاد جهان می دهد.

شرایط مختلفی برای تحصیل در هندوستان در رشته اقتصاد وجود دارد برخی از شرایط عمومی را در لیست زیر مشاهده می کنید:

  • دانش آموز باید 10 + 2 آزمون را از یک هیئت شناخته شده و یک مدرسه شناخته شده به پایان برساند.
  • داوطلبان باید حداقل 50% در آزمون های 10 + 2 خود را کسب کنند.
  • داوطلب باید دوره کارشناسی خود را در رشته اقتصاد به پایان برساند.
  • داوطلبان در سال آخر خود نیز می توانند درخواست کالج را بدهند.

شرایط تحصیل رشته اقتصاد در هند

تحصیل رشته اقتصاد در هند در کالج تخصصی

کالج بازرگانی Shri Ram کالج معتبری وابسته به دانشگاه دهلی است. در سال 1920 توسط یک صنعتگر، آموزش دهنده، خیرخواه سر شری رام تاسیس شد. هر دو دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد در تجارت و اقتصاد در این کالج تخصصی به دانشجویان بین المللی ارائه می شود. به غیر از این، SRCC همچنین یک دیپلم تحصیلات تکمیلی در عملیات تجاری جهانی ارائه می دهد. پذیرش SRCC صرفا بر اساس شایستگی می باشد. این شهر به خاطر زیرساخت ها، برتری های علمی و دانشکده عالی خود شناخته شده است. استخدام کنندگان از رشته های مختلف مانند بانک، امور مالی، بیمه از کالج بازدید می کنند. روند پذیرش شامل ثبت نام در پرتال آنلاین است. دانشجویان موظفند مطابق با دسته بندی های خود ، محدودیت ها را برآورده کنند. اگر به اقامت بعد از تحصیل هند فکر می کنید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *