مهاجرت تحصیلی نیوزلند

رشته اقتصاد در نیوزلند

رشته اقتصاد در نیوزلند

رشته اقتصاد در نیوزلند رشته ای جذاب و پویا است. تمام پیمان نامه های بین المللی امروزه در جهت تحکیم و پیشبرد اهداف اقتصادی پیش می روند. یکی از موضوعات مهم برای داشتن یک کشور قدرتمند داشتن اقتصاد قوی است. اقتصاد با ثبات و قدرتمند نیز توسط اقتصاددانان حرفه ای برنامه ریزی و اجرا و نظارت می شود. رشته اقتصاد است که تنظیم کننده روباط موفق یک کشور و دلت است. کشور نیوزلند به خوبی این موضوع را درک کرده و از طریق تربیت نیروهای تازه نفس و جوان که با تکنولوژی و آینده بیشتر در ارتباط هستند خود را آماده آینده می کند. این تربیت نیز از طریق دانشگاه ها و استادان متخصص صورت می گیرد.

اقتصاد و امور مالی از بسیاری جهات تمام زندگی ما را لمس می کنند. خانه ای که در آن زندگی می کنید چیزهایی که می خرید و قیمت هایی که می پردازید، شغلی که دارید همه تحت تأثیر عوامل اقتصادی قرار دارند. شما در تحصیل رشته اقتصاد در نیوزلند در مورد این رابطه و اینکه چرا افراد، مشاغل و دولت ها انتخاب های خود را انجام می دهند مطالعه خواهید کرد. با تحصیل رشته اقتصاد می توانید مشکلات دنیای واقعی را که عواقب واقعی دارند، کاوش کنید. چرا بسیاری از مردم نیوزیلند زندگی در استرالیا را انتخاب می کنند؟ چرا بیکاری نوجوانان اینقدر زیاد است؟ در این رشته فقر، تورم، آلودگی، جرم، مالیات، سرمایه گذاری و بسیاری از مسائل دیگر به طور انتقادی بررسی و بحث شده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به نیوزلند شما را یاری می کند.

تحصیل در نیوزلند در دانشکده اقتصاد

دانشکده مالی و اقتصادی به عنوان یکی از مراکز برجسته آموزش و تحقیق در زمینه اقتصاد و دارایی در است شناخته شده است. سخنرانان سابقه چشمگیری از مقالات پژوهشی در مجلات، کتب، گزارش ها و پایان نامه های برجسته دانشگاهی و حرفه ای دارند. دانشکده تجارت و دولت ولینگتون در میان گروه کوچکی از مدارس بازرگانی در سراسر جهان است که تاج 3 گانه اعتبارات بین المللی آموزش تجارت را دارند. شما می توانید اطمینان داشته باشید که صلاحیت شما در برابر بهترین ها در سراسر جهان ایستادگی خواهد کرد. شما ممکن است به عنوان یک بانکدار، تحلیلگر مالی، مشاور بازرگانی، کارگزار سهام، حسابدار یا به عنوان تحلیلگر یا مشاور سیاست گذاری در یک اداره دولتی کار کنید. سازمان های دولتی اغلب کارفرمایان بسیاری از فارغ التحصیلان دارای مدرک اقتصادی و دارایی هستند.

در نیوزلند اقتصاد در هر دو دانشکده تجارت و دانشکده هنر برای دانشجویان در دسترس است. در طول تحصیلات شما چارچوب ها و روش هایی برای تجزیه و تحلیل مسائل اجتماعی و اقتصادی ایجاد خواهید کرد. همچنین شما درکی از تصمیم گیری استراتژیک و توانایی مشاهده مسائل در یک زمینه ملی یا بین المللی کسب خواهید کرد. تأكيد بر توسعه صلاحيت شما در تحليل اقتصادي و بكارگيري اين امر در مسائل واقعي است. دانشجویان تحصیلات تکمیلی آموزش دقیق در روش اقتصادی فعلی را می بینند و تحقیقات خود را در مرزهای این رشته انجام می دهند. استادان این دانشگاه نیز دارای مدرک دکترا از بهترین دانشگاه های جهان هستند و در زمره محققان رتبه بندی شده در نیوزیلند قرار دارند

تحصیل رشته اقتصاد در دانشگاه های خصوصی و دولتی و کالج ها صورت می گیرد. در نمودار زیر شاهد نرخ تحصیل در دانشگاه های نیوزلند هستید:

تحصیل رشته اقتصاد در دانشگاه های نیوزلند

فرصت های شغلی رشته اقتصاد در نیوزلند

تحصیل در اقتصاد راهی برای کار پربار و سودمند در شرکت ها، شرکت های کوچک و متوسط ​​در بخش خصوصی یا سازمان های بخش دولتی است. مدرک تحصیلات تکمیلی فرصت های بیشتری را ایجاد می کند. در طول تحصیل خود از طریق دوره های تدریس پیشرفته در سال آخر از طریق یک پروژه تحقیقاتی کوچک مانند پایان نامه و یا کارورزی دانش خود را تکمیل خواهید کرد. البته در مقطع کارشناسی ارشد می توانید با ارتقا سطح مهارت های قابل انتقال و دانش تخصصی، توانایی شغلی خود را افزایش دهید. شما در این مقطع بینش ها و راه حل هایی را توسعه می دهید، تجزیه و تحلیل خود را در مورد اطلاعات پیچیده تیز می کنید و استدلال های محکمی را بیان می کنید. تجربه پایدار تحصیل در سطح افتخارات می تواند شما را به سمت جهات مختلف هدایت کند، زیرا برای دنیای آینده کار آماده می شوید.

در کشور نیوزلند پس از فارغ التحصیلی در رشته اقتصاد فرصت های شغلی متفوتی در انتظار شماست. نقش های بالقوه عبارتند از:

  • مشاور بانک های تجاری یا موسسات مالی
  • تحلیلگر بانک، خزانه داری، ادارات دولتی، شرکت های مشاوره یا موسسات تحقیقاتی
  • مشاور سیاست
  • مشاور تجارت
  • مدیرتجارت بین المللی
  • مدیر بازرگانی بین المللی
  • تحلیلگر بازار مالی
  • مذاکره کننده تجارت برای نیوزیلند در سازمان تجارت جهانی
  • مشاور سازمان غیردولتی
  • کارشناس اقتصاد در یک شرکت مشاور مدیریت

تحصیل رشته اقتصاد در دانشگاه اوتاگو

دانشگاه اوتاگو دانشگاهی است که در کشور نیوزلند واقع شده است. از نظر کیفیت متوسط ​​تحقیق نمره بالایی دارد و در سال 2006 بعد از دانشگاه اوکلند از نظر تعداد محققان دانشگاهی دارای رتبه A دوم است. این دانشگاه دارای رتبه بالایی در جدول لیگ ملی است. این دانشگاه اولین دانشجویان خود را در ژوئیه 1871 پذیرفت، و این دانشگاه را به عنوان قدیمی ترین دانشگاه در نیوزیلند و سومین دانشگاه پیر در اقیانوسیه تبدیل کرد. اوتاگو به دلیل زندگی پر جنب و جوش دانشجویی، مشهور است. عظمت معماری و باغ های همراه دانشگاه اوتاگو باعث شد تا این دانشگاه از سوی نشریات انگلیسی دیلی تلگراف و هافینگتون پست به عنوان یکی از زیباترین دانشگاه های جهان رتبه بندی شود. پس از فارغ التحصیلی از مقطع لیسانس، می توانید در مقطع ارشد و در ادامه دکترا تحصیل کنید و یا آنکه به شغل مورد نظر خود بپیوندید.

دانشگاه های کشور نیوزلند در جدول زیر برترین دانشگاه های کشور نیوزلند را مشاهده می کنید:

رتبه در نیوزیلندرتبه جهانینام دانشگاه
181دانشگاه اوکلند
2184دانشگاه اوتاگو
3223 =دانشگاه ویکتوریا ولینگتون
4270 =دانشگاه کانتربری
5272دانشگاه مسی
6375 =دانشگاه وایکاتو
7387 =دانشگاه لینکلن
8437 =دانشگاه صنعتی نیوزلن

دروس رشته اقتصاد در نیوزلند

دروس رشته اقتصاد در نیوزلند

رشته اقتصاد در 3 زمینه اساسی اقتصاد خرد اقتصاد کلان و اقتصاد سنجی بنا شده است. مفاهیم مربوط به این مناطق را می توان با هم ترکیب کرد تا پاسخگوی برخی از فوری ترین مشکلات جهان مانند فقر، بیکاری، تغییر اقلیم، جرم و جنس و نابرابری باشد. متناوباً، آنها می توانند در حوزه تجاری استفاده شوند و می توانند به موضوعاتی مانند رقابت داخلی و بین المللی، رفتار مصرف كننده و شركت، تجارت و دارایی جهانی و رشد و توسعه اقتصادی بپردازند. شما در این رشته درکی از چگونگی کاربرد تئوری اقتصادی در طیف وسیعی از موضوعات مصرف کنندگان، مشاغل و دولت ها ایجاد می کنید. شما می آموزید که چگونه دلایل ساختارهای مختلف بازار را توضیح دهید، پیامدهای سیاست دولت را تجزیه و تحلیل کنید، نحوه واکنش مردم به تغییرات قیمت را پیش بینی کنید و سودهای حاصل از تجارت را نشان دهید.

برخی از دروس و واحدهای تحصیلی در علم اقتصاد در طول تحصیل کارشناسی در نیوزلند را در لیست زیر مشاهده می کنید. دوره ها ممکن است شامل موارد زیر شود:

  • اقتصاد خرد
  • اقتصاد کلان
  • مقدمه ای در اقتصادسنجی
  • اقتصاد خرد کاربردی
  • اقتصاد کلان کاربردی
  •  اقتصادسنجی کاربردی
  • سازمان صنعتی
  •  اقتصاد تجارت بین الملل
  • تاریخ اقتصادی
  • اقتصاد منابع انسانی
  •  ارزیابی سیاست اقتصادی
  •  اقتصاد رفتاری

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اعزام دانشجو به نیوزلند متقاضیان را یاری می کند تا به هدف خود برسند. لذا می توانید با مشاوران این موسسه تماس حاصل نمایید تا شما را از جزئیات آگاه کنند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *