مهاجرت تحصیلی لیتوانی

رشته اقتصاد در لیتوانی

رشته اقتصاد در لیتوانی

تحصیل رشته اقتصاد در لیتوانی در مقاطع مختلف در دسترس دانشجویان است. رشته اقتصاد یکی از رشته های پرطرفدار در کشور لیتوانی است. شما می توانید در صورت علاقمندی به کار در حوزه اقتصاد و بررسی شرایط کار و توزیع و مصرف در حوزه اقتصاد خرد و کلان به تحصیل رشته اقتصاد مبادرت بورزید. در کشور لیتوانی دانشگاه های خوبی برای تحصیل رشته اقتصاد وجود دارد. همسو با سایر کشورها در اروپا، مقاطع تحصیلی در لیتوانی در 3 دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا تدریس می شود. در سطح کارشناسی دانشجویان بین المللی می توانند برای تحصیل در مقطع لیسانس یا صلاحیت حرفه ای انتخاب کنند. برنامه های متنوعی وجود دارد که می توانید با تمرکز بر علوم و تحقیقات برای تحصیل در لیتوانی انتخاب کنید.

دانشگاه ها و مدارس مختلفی وجود دارد که دانشجویان بین المللی می توانند در کشور لیتوانی متقاضی شوند، از جمله مدارس تخصصی بازرگانی، دانشگاه های علوم پزشکی و دانشگاه های مهندسی را انتخاب کنند. این رشته از روش های ابتکاری یادگیری شامل تحقیق، یادگیری مسئله محور، تفکر انتقادی، یادگیری از طریق تعامل، مطالعات مستقل فردی و گروهی، بحث ها، مطالعات موردی، روش دلفی، توسعه مهارت های حل مسئله، شبیه سازی، روش پروژه، آموزش های فردی استفاده می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت تحصیلی و اخذ پذیرش تحصیل و ویزای دانشجوی لیتوانی شما را راهنمایی خواهد کرد. دانشجویان می توانند در این کشور در طول تحصیل خود به صورت پاره وقت کار کنند و درآمد کسب کنند.

تحصیل در لیتوانی

ویلنیوس پایتخت لیتوانی و بزرگترین شهر آن است. ویلنیوس در قسمت جنوب شرقی لیتوانی واقع شده است و دومین شهر بزرگ کشورهای بالتیک است. به دلیل نفوذ یهودیان این شهر تا قرن 20، ویلنیوس اغلب به عنوان اورشلیم لیتوانی توصیف می شود. دانشگاه های ویلنیوس در تحقیقات بین المللی و فعالیت های دانشگاهی شرکت می کنند و به دلیل آماده سازی متخصصانی که با موفقیت در جامعه مدرن اروپا ادغام می شوند، مشهور هستند. موسسات آموزش عالی محلی نوآوری های مبتنی بر تحقیق را ایجاد می کنند که بر پیشرفت علمی متمرکز هستند. دانشجویان بین المللی که به ویلنیوس می آیند، از جمله گشت و گذار در بسیاری از اماکن فرهنگی و تاریخی، کلیساها، کلیساهای جامع، قلعه ها، مناطق هنری، موزه ها، و همچنین رستوران ها و کافه های عالی، هیچ کمبودی نخواهند داشت.

در نمودار زیر ملیت ها را در کشور لیتوانی مشاهده می کنید:

ملیت ها را در کشور لیتوانی

بررسی اقتصاد لیتوانی

لیتوانی که در شمال اروپا در دریای بالتیک واقع شده است، ترکیبی منحصر به فرد از تأثیرات چندفرهنگی را با گذشته پیچیده و شهرهای دانشجویی مدرن و جهان وطنی ارائه می دهد. در طول تاریخ پیچیده خود، فرهنگ منحصر به فردی ایجاد کرده است که هم احترام عمیق به سنت ها و هم تمایل قوی برای یادگیری و نوآوری را در بر می گیرد. مردم لیتوانی ساده، آرام هستند و می توانند با خارجی ها تا حدودی خجالتی باشند، اما وقتی با آنها آشنا می شوید دوستانه و خوش فکر هستند. لیتوانی خانه یکی از سریع‌ ترین اقتصادهای در حال رشد در اتحادیه اروپا است، لیتوانی نسبت به بسیاری از کشورهای اروپای غربی هزینه‌ های زندگی کمتری ارائه می ‌دهد و مردم آن یکی از تحصیلکرده‌ ترین مردم اروپا هستند.

همچنین با وجود موقعیت شمالی، نسبتاً معتدل است و با ترکیبی از جنگل ‌های سرسبز، تپه ‌ها، رودخانه ‌ها، نهرها و دریاچه ‌ها، انتخابی ایده ‌آل برای دوستداران طبیعت است. لیتوانی به دلیل صادرات آشپزی خود سوپ چغندر سرد مشهور است. فرهنگ لیتوانی میراثی از تاریخ آن است و هر دو را دارد، حترام به سنت ها و اراده برای نوآوری و ترکیب چیزهای جدید. لیتوانی یکی از اعضای ناتو و اتحادیه اروپا است. لیتوانی یکی از کشورهای پیشرو در کاهش فساد به عنوان در بالاترین سطوح قدرت است، بنابراین در سطح اداری، به طور طبیعی هزینه های انجام تجارت را کاهش می دهد.

در این بخش ویژگی های اقتصاد لیتوانی را مشاهده می کنید:

ویژگی های اقتصاد لیتوانی

تحصیل در دانشگاه مدیریت و اقتصاد لیتوانی

ویلنیوس مهمترین مرکز اقتصادی لیتوانی و یکی از بزرگترین مراکز مالی کشورهای بالتیک است. صنایع اصلی حمایت از اقتصاد محلی عبارتند از: مراقبت های بهداشتی، املاک و مستغلات، ساخت فناوری، ساخت و ساز و تولید انرژی های تجدیدپذیر. از زمان آغاز فعالیت خود در سال 1999، دانشگاه مدیریت و اقتصاد ISM از همان ابتدا یک هدف داشت. ارائه مطالعات نوآورانه و کیفی و آموزش مدیریت و اقتصاد برای جوانان خلاق، جاه طلب و مدیران بازرگانی باتجربه از بهترین شرایط است. این دانشگاه پیشرو در لیتوانی است که تمام مقاطع تحصیلی از جمله تحصیلات کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا را ارائه می دهد. برنامه های تبادل و دو درجه در بیش از 100 دانشگاه در 40 کشور در سراسر جهان نیز موجود می باشد.

برنامه های مطالعه ISM با موفقیت دانش نظری و عملی را ترکیب می کنند. بسیاری از دانشمندانی که در اینجا کار می کنند، دکتران معتبری هستند، بنابراین آنها به خوبی از مشکلات پیش روی تجارت مدرن و دانش لازم برای حل آنها آگاهی دارند. استادان دانشگاه همچنین فعالیت های علمی فعال را از طریق تحقیق در مورد پدیده های مدیریت در ایالات منطقه بالتیک دنبال می كنند . ISM یكی از مبتدیان مجله مدیریت بالتیك است. این دانشگاه به طور فعال در فعالیت های سازمان های علمی بین المللی شرکت می کند، جایی که دانش و تجربه به روز را با شرکای خود تبادل می کند. پس می توانید در این دانشگاه تحصیل تخصصی خود را آغاز کنید و یا ادامه تحصیل کارشناسی خود را شروع کنید.

هزینه تحصیل رشته اقتصاد در لیتوانی

دانشجویان محل اقامت خود را انتخاب می کنند و می توانند در محوطه دانشگاه در خوابگاه دانشگاه، خوابگاه خصوصی یا اجاره آپارتمان در شهر زندگی کنند. هزینه های تحصیل در لیتوانی بسته به دانشگاه ، برنامه و سطح تحصیلات متفاوت است. به عنوان مثال ، تحصیل در مقطع کارشناسی می تواند 2500$ (دلار) در سال و تحصیل در دوره تحصیلات تکمیلی مانند دکترا 8500$ (دلار) در سال باشد. هزینه های دانشجویان غیر اتحادیه اروپا می تواند بیشتر باشد، بنابراین هزینه های دقیق را با موسسه ای که درخواست می کنید بررسی کنید. هزینه های زندگی در لیتوانی از بسیاری از کشورهای اروپایی منطقی تر و قابل توجهی ارزان تر از کشورهایی مانند انگلستان و آلمان است. قیمت ها در سراسر کشور متفاوت خواهد بود اما دانشجویان انتظار دارند که بودجه ای بین 5000$ تا 10000$ (دلار) در سال برای تأمین هزینه های زندگی نیاز داشته باشند.

دروس رشته اقتصاد در لیتوانی

دروس رشته اقتصاد در لیتوانی

هدف رشته اقتصاد ایجاد دانش و ایده های جدید و ایجاد ارتباطات برای ایجاد چشم اندازهای آینده در اقتصاد، سیاست و تجارت است. تحقیقات بین المللی گرا به تعالی، پرداختن به چالش های در حال تحول جامعه، اقتصاد و بخش شرکت ، با هدف تأثیرگذاری گسترده تر و تأمین منافع عمومی، متعهد است. گروه های تحقیقاتی در زمینه های مربوط به دولت ها، اقتصادها، مشاغل، به صورت محلی و منطقه ای متمرکز شده اند و با پشتیبانی از فرصت های یادگیری ترکیبی، به توسعه آموزش مبتنی بر تحقیق کمک می کنند. یکی دیگر از اهداف رشته اقتصاد آماده سازی متخصصان اقتصاد با مشخصات گسترده بسیار واجد شرایط که دانش جامع و خاصی را در زمینه مطالعه کسب کرده اند و قادر به تطبیق دانش برای فعالیت موثر در بخش های دولتی و خصوصی در شرایط فعلی بازار هستند.

رشته اقتصاد برای سازماندهی فعالیت ها از تقسیمات اقتصادی، و تجزیه و تحلیل و ارزیابی فرایندهای اقتصادی در شرکت ها و سازمان ها به منظور استفاده کارآمد از منابع موجود استفاده می کند.

دروس رشته اقتصاد در این کشور مشابه دیگر دروس در کشورهای دیگر است. دروس تحصیل در لیتوانی در رشته اقتصاد را در جدول زیر مشاهده می کنید:

سال تحصیلیرشته
سال اولاقتصاد خرد، اقتصاد کلان، مدیریت، سیستم های اطلاعات اقتصادی، اقتصاد سنجی، مدیریت پروژه اقتصادی
سال دومآمار اقتصادی، بازاریابی، اقتصاد بازرگانی، بازارهای مالی، اقتصاد منطقه ای، جغرافیای اقتصادی، قانون تجارت
سال سومروابط اقتصادی بین المللی، حسابداری، اقتصاد اروپا مسائل، اقتصاد محیط زیست، اقتصاد خدمات، اقتصاد بیمه، امور مالی و سرمایه گذاری

تحصیل رشته اقتصاد در دانشگاه فنی در لیتوانی

دانشگاه فنی ویلنیوس گدیمیناس (VGTU) در ویلنیوس، پایتخت لیتوانی مستقر است و یکی از دانشگاه های کشور لیتوانی است. دانشگاه برنامه هایی را آماده می کند که دانشجویان را برای بازار کار و حرفه ای های خلاق و فعال اجتماعی آماده می کند. این دانشگاه مطالعات خود را بر روی مهندسی، فناوری ها و فناوری اطلاعات متمرکز می کند، اما همچنین برنامه های مطالعاتی را در زمینه های دیگر، به عنوان مثال معماری و مدیریت ارائه می دهد. طیف وسیعی از برنامه ها در علوم برای دانشجویان دکترا VGTU در دسترس است. این دانشگاه پیشرو در علوم اجتماعی و تحقیقات بین رشته ای در لیتوانی و بسیار شناخته شده به ویژه برای بخش برجسته حقوق می باشد. همچنین جامعه دانشگاهی مدرن، خلاق و کارآفرین را در خود جای داده است.

مزایا و ویژگی های تحصیل در این دانشگاه از دلایلی انتخاب این دانشگاه برای تحصیل است که در لیست زیر آن را مشاهده می کنید:

  • همکاری نزدیک با بیش از 300 دانشگاه، دولتی و خصوصی موسسات
  • مشارکت فعال در شبکه های دانشگاهی، حرفه ای و بین المللی
  • عضویت کامل سازمان های آموزش عالی بین المللی

شما می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شما در خصوص ویزای دانشجویی لیتوانی و دیگر موارد مطلع کنند.

سوالات رایج در مورد رشته اقتصاد در لیتوانی

در این بخش از مقاله به سوالات رایج شما در مورد رشته اقتصاد در لیتوانی پاسخ داده ایم:

  • بهترین موقعیت جهت تحصیل رشته اقتصاد در لیتوانی چیست؟ دانشگاه مدیریت و اقتصاد ISM
  • هزینه تحصیل در رشه اقتصاد در لیتوانی چقدر است؟ تحصیل در مقطع کارشناسی می تواند 2500$ (دلار) در سال و تحصیل در دوره تحصیلات تکمیلی مانند دکترا 8500$ (دلار) در سال باشد.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *