مهاجرت تحصیلی فیلیپین

رشته اقتصاد در فیلیپین

رشته اقتصاد در فیلیپین

رشته اقتصاد در فیلیپین فرصت خوبی برای تحصیل مقرون به صرفه با فرصت های شغلی باشد. فیلیپین یک کشور خوب و مدرن در زمینه تحصیل و آموزش است. فارغ التحصیلان لیسانس رشته اقتصاد در فیلیپین قادر به تجزیه و تحلیل عمیق شرایط پیرامون حوزه اقتصاد کلان یا اقتصاد خرد خواهند بود. این رشته موضوعاتی مانند سیاست های مالی، تورم، قیمت گذاری، مصرف کنندگان یا بازارها را در بر می گیرد. این دانش به فارغ التحصیلان اجازه می دهد تا در موقعیت های مختلف، در همه صنایع در بخش خصوصی و دولتی فعالیت کنند. فیلیپین، یک کشور مستقل در جنوب شرقی آسیا در غرب اقیانوس آرام است. انگلیسی یکی از زبان های رسمی فیلیپین است و در همه مدارس یک درس اجباری است. پس این زبان در این کشور رایج است. شما می توانید دوره هایی به زبان انگلیسی را در فیلیپین تجربه کنید.

فیلیپین یک بهشت ​​گرمسیری و یک مقصد محبوب برای مطالعه است، به ویژه برای دانشجویان بین المللی که از آسیا می آیند. همچنین دانشجویان قاره های دیگر را که به دنبال تحصیلات دانشگاهی مقرون به صرفه هستند، جذب می کند. با تشکر از زبان انگلیسی و تصمیم دولت برای سرمایه گذاری در برنامه های تحصیلی مفید و جذاب برای دانشجویان بین المللی، شما می توانید به گرفتن مدرک کارشناسی اقتصاد در فیلیپین فکر کنید. زندگی و تحصیل در فیلیپین بسیار مقرون به صرفه است. دانشگاه های این کشور در مقایسه با ایالات متحده یا انگلستان، شهریه بسیار کمی دارند. این کشور مجمع الجزایر از انگلیسی به عنوان زبان پیش فرض آموزش در موسسات آموزشی استفاده می کند، از کودکستان ها گرفته تا دانشگاه ها.

زبان های رایج در فیلیپین

تحصیل رشته اقتصاد در فیلیپین

جزیره های معتدل، سواحل بکر، و صخره های مرجانی، دانشجویان می توانند پس از کلاس های خود، از استراحت لذت ببرند. هوای آفتابی و آب و هوای استوایی از مزایای خوب تحصیل و زندگی در این کشور محسوب می شود. نوع سیستم آموزشی در این کشور براساس الگوهای مستقر در ایالات متحده است. در فیلیپین، همان سیستم کالج آمریکایی و ساختار مستحکم را، بدون شهریه های عظیم را تجربه خواهید کرد. با تحصیل در فیلیپین تجارب فوق العاده ای را کسب خواهید کرد. شما در آنجا تنها دانشجوی بین المللی نخواهید بود، زیرا جوانان سایر کشورهای آسیایی و روسیه یا برزیل نیز در دانشگاه های فیلیپین ثبت نام می کنند. رشته های مختلفی در کشور فیلیپین برای دانشجویان بین المللی به زبان انگلیسی ارائه می شود.

موارد زیر برخی از محبوب ترین رشته های دانشگاهی در بین دانشجویان بین المللی فیلیپین است:

  • رشته مدیریت
  • رشته تجارت
  • رشته مهندسی
  • رشته علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات
  • رشته پزشکی

دانشگاه های رشته اقتصاد در فیلیپین

هر دانشگاه در فیلیپین سیستم پذیرش خاص خود را در وب سایت خود دارد که به دانشجویان آینده امکان می دهد برای برنامه های کارشناسی یا کارشناسی ارشد خود درخواست داده و ثبت نام کنند. اسکن دیپلم شما و سوابق دوره های قبلی و اسکن گذرنامه و مدارک بورسیه یا بودجه و توصیه نامه ها و نمونه کارهای نمونه کارها و مدرک زبان انگلیسی اعم از تافل و آیلتس برای تحصیل در فیلیپین لازم است. همچنین می توانید انواع دوره ها را در این کشور بگذرانید. این نوع دوره ها دانشجویان متقاضی مدرک را قادر می سازد تا قبل از شروع دوره کارشناسی ارشد یا سایر برنامه های تحصیلات تکمیلی خود، یک افزایش آموزشی اضافی داشته باشند. در سراسر فیلیپین، دانشگاه های معتبری وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

در اینجا برخی از بهترین دانشگاه ها از فیلیپین آورده شده است:

  • دانشگاه فیلیپین
  • دانشگاه آتنئو مانیل
  • دانشگاه د لا سال
  • دانشگاه سانتو توماس

دانشگاه های رشته اقتصاد در فیلیپین

کارشناسی و ارشد رشته اقتصاد در فیلیپین

مدرک لیسانس اقتصاد در فیلیپین همه عوامل دخیل در تولید، توزیع و مصرف کالاها و خدمات را بررسی می کند. مدارک کارشناسی اقتصاد در کشور فیلیپین که توسط دانشگاه ها و کالج های معتبر ارائه می شود، به دانشجویان می آموزد که چگونه همه اقدامات اقتصادی را برای بهبود رفاه و شکوفایی نهادهای اقتصادی و مصرف کنندگان بهینه سازی کنند. در این رشته شما با اعداد و عملیات ریاضی و آمار و و حل مسائل ریاضی سروکار دارید. در فیلیپین می آموزید چگونه در رشته اقتصاد وضعیت اقتصادی موجود را تجزیه تحلیل کنید. و همچنین یاد خواهید گرفت برای حل مشکلات اقتصادی ساز و کارهای خلاقانه ای از خود ارائه دهید. اگر بخواهید نوع نگاه خود را به جهان تغییر دهید لیسانس اقتصاد ممکن است برای شما مناسب باشد. در رشته اقتصاد می توانید در مقطع ارشد گرایش های کاربردی را بخوانید.

گرایش های اقتصاد در مقطع ارشد عبارت است از:

  • اقتصاد مالی
  • اقتصاد کار
  • اقتصاد بین الملل
  • اقتصاد تجارت
  • اقتصاد محیط زیست
  • اقتصاد توسعه
  • اقتصاد سنجی

فرصت های شغلی در فیلیپین

هنگام تحصیل در مقاطع مختلف فیلیپین در رشته اقتصاد، در کلاس های مختلفی شرکت خواهید کرد که بسته به دانشگاهی که در آن شرکت خواهید کرد، متفاوت است. برخی از کلاس های عمومی که شما مجبور به شرکت در آنها هستید عبارتند از: نظریه بازی، مبانی اقتصاد کلان و اقتصاد خرد، توسعه اقتصادی و اقتصاد منابع، آمار و حساب. در فیلیپین اقتصاد یک رشته گسترده است. شما به عنوان دانشجوی بین المللی در فیلیپین خواهید آموخت که چگونه متغیر خطر را ارزیابی و محاسبه می کنید. و در مورد چگونگی تأثیر برخی عوامل بر رفتار جامعه پیش بینی می کنید. در حالی که مهارت های خود را برای تجزیه و تحلیل توسعه می دهید، با مدل های ریاضی و نحوه استفاده از آنها آشنا خواهید شد.

تحصیل در فیلیپین در رشته اقتصاد منبع اطلاعاتی و تخصصی خوبی است، و پس از فارغ التحصیلی نیز به یک حرفه خاص محدود نمی شود. فرصت های شغلی زیادی در فیلیپین زیادی در بخش های دولتی و خصوصی در انتظار فارغ التحصیلان اقتصادی هستند. اگر قصد ادامه تحصیل در مقطع دکترا در اقتصاد را داشته باشید، در دولت، بانک ها، مجلات تجاری یا آموزش عالی کار پیدا خواهید کرد. شما قادر خواهید بود عناوین شغلی مانند اقتصاددان، مشاور، تحلیلگر اقتصادی، محقق اقتصادی، تحلیلگر مالی یا بازرگانی یا متخصص بورس را برای خود مناسب بدانید. فارغ التحصیلان رشته اقتصاد در کشور فیلیپین می توانند از تحصیلات لیسانس خود در سایر رشته ها مانند حسابداری، حسابرسی، بیمه، مدیریت، تبلیغات استفاده کنند. اگر قصد مهاجرت به فیلیپین را دارید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *