مهاجرت تحصیلی در صربستان

رشته اقتصاد در صربستان

رشته اقتصاد در صربستان

تحصیل رشته اقتصاد در صربستان در کشوری که دانشگاه های خوبی برای رشته اقتصاد دارد دوره تحصیلی خوبی را برای شما فراهم می کند. تحصیلات معتبر در یک کشور خوب به شما در کسب تجارب تحصیلی و شغلی کمک خواهد کرد. رشته اقتصاد یکی از رشته هایی است که در حال حاضر طرفداران زیادی دارد زیرا این رشته یکی از بازوهای قدرتی کشورهای جهان است. اقتصاد است که می تواند یک کشور را تبدیل به قدرت برتر کند. در این کشور رشته اقتصاد جایگاه مهمی دارد و می توان گفت که دانشجویان و جوانان نیز اهمیت این رشته را درک کرده اند و به همین دلیل تحصیل در این رشته را انتخاب می کنند. به عنوان دانشجو اقتصاد می توانید این کشور را برای تحصیلات تکمیلی خود انتخاب کنید.

رشته اقتصاد یک رشته جذاب و کاربردی است که می توانید از آن در حوزه های مختلفی استفاده کنید. مشاغل این رشته در طیف وسیعی گسترده شده اند. کشور صربستان نیز پذیرای دانشجویان از سراسر جهان است. شما می توانید به عنوان دانشجوی رشته اقتصاد در صربستان در مقاطع مختلف دانشگاهی و به زبان انگلیسی تحصیل کنید. دانشگاه های معتبری در این کشور وجود دارند که این رشته را ارائه می دهند. صربستان کشوری است که با سرعت به سوی پیشرفت و مدرنیته شدن قدم بر می دارد. لذا شما می توانید با همراه شدن در این مسیر توانایی های خود را بهبود ببخشید. با تحصیل در این کشور می توانید مهارت های بسیاری در خصوص زبان و کار کسب کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به صربستان به شما مشاوره می دهد.

تحصیل رشته اقتصاد در صربستان

خط اصلی در تدریس رشته اقتصاد و مطالعه آن استفاده از روش مطالعات موردی و مطالعات تحقیق است. این شیوه به دانشجویان مهارت های حل مساله را می دهد که در این مسیر می توانند از طریق تجزیه و تحلیل مطالعات و گزارشات و آمارها به نتایج مستدل و معتبری دست یابند. سخنرانی های دوره های اقتصادی کاربردی متکی به نرم افزار پیشرفته در زمینه امور مالی و حسابداری و است. متخصصان معاصر در زمینه مدیریت بازاریابی و عملیات بازرگانی باید در کارهای روزمره و تصمیم گیری استراتژیک کسب و کار به خوبی، ارتباطی، خلاق و خردمند باشند. خلاقیت آنها بر کیفیت روابط با مشتریان بالقوه و استفاده کنندگان از محصولات و خدمات تأثیر می گذارد. کار مداوم دانشجویان در کسب مهارت های شغلی حرفه ای و مهارت های تجاری شخصی، آنها را قادر می سازد طیف کاملی از مهارت های لازم برای پیشرفت شغلی موفق را کسب کنند.

در جدول زیر برخی از دانشگاه های صربستان و رتبه آن ها را مشاهده می کنید:

دانشگاهرتبه در کشور
Univerzitet u Beogradu1
Univerzitet u Novom Sadu2
Univerzitet u Nišu3
Univerzitet u Kragujevcu4

زمینه های تحصیلی رشته اقتصاد در صربستان

زمینه های تحصیلی رشته اقتصاد در صربستان

دانشکده تجارت از زمان تأسیس تاکنون سنت خود را در زمینه آموزش کارکنان در زمینه حسابداری و حسابرسی دارد. سیستم های تجاری مدرن بدون داشتن متخصص در این رشته ها نمی توانند کار کنند. زیرا این اشخاص به بهبود روند کار شرکت کمک می کند. یکی از وظایف یک اقتصاددان تصمیم گیری استراتژیک تجاری است. بر اساس آمارها می توان نتیجه گرفت که در سال های آینده نیاز فزاینده ای به متخصصین در این زمینه وجود خواهد داشت که می توانند به فعالیتهای روزمره تجاری کمک کنند. برنامه تحصیلی اقتصاد تجارت برای دانشجویانی طراحی شده است که به دنبال آموزش با کیفیت بالا هستند و مایل به کسب دانش و مهارت هایی هستند که به آنها امکان می دهد نقشی فعال در دنیای تجارت مدرن به عهده بگیرند.

 چهار زمینه انتخابی برنامه مطالعه اقتصاد تجارت عبارتند وجود دارند که شامل موارد زیر می شود:

  • امور مالی و بانکی: با در نظر گرفتن نقش اصلی امور مالی در رشد مشاغل و توسعه اقتصاد.
  • حسابداری و حسابرسی: حسابداری اساس تهیه صورته ای مالی برای تصمیم گیری است، در حالی که حسابرسی با شناسایی نقاط ضعف و نقص شرکت و یافتن راههایی برای غلبه بر آن
  • بازاریابی و مدیریت: این ماژول مطابق با خواسته های بازار مدرن طراحی شده است.
  • مدیریت منابع انسانی: کیفیت منابع انسانی و سیستم انگیزه کارکنان از عوامل اصلی بقای طولانی مدت شرکت در بازار است.

دانشگاه Economy در صربستان

دانشکده مدیریت کاربردی، اقتصاد و دارایی در بلگراد در سال 2000 تأسیس شد. این دانشکده برای 3 سطح تحصیلات معتبر شناخته شده است: تحصیلات کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا. موسسه توسعه استراتژیک، کارآفرینی و فرآیندهای تجارت، که یک واحد سازمانی در دانشکده است، برای تحقیقات نیز اعتبارنامه دریافت کرده است. کتابخانه دانشکده نیز شامل ادبیات علمی و مطالب آموزشی معتبر است. دانشکده همچنین طبق استاندارد بین المللی، گواهینامه ویژه ای برای کیفیت فرآیندهای تدریس دریافت کرده است. ساختار مطالعات بر اساس استانداردهای توسعه یافته آموزشی و مطابق با علایق و نیازهای توسعه اقتصادی اجتماعی صربستان است. دانشجویان آموزش دیده اند تا مهارت های لازم را کسب کنند. هدف نهایی کسب دانش لازم اقتصادی و تجارتی و مدیریتی و رهبری همراه با مهارت ها و توانایی های کارآفرینی، شبیه سازی روش ها و تکنیک هایی است که در فرآیندهای تجاری در شرکت های واقعی انجام می شود.

این دانشگاه خوب علاوه بر همکاری با همتایان خود در صربستان و خارج از کشور، همکاری هایی با بازار کار خدمات ملی استخدام، بازار ملی کالاها و خدمات جمهوری صربستان و انجمن مدیران صربستان برقرار کرده است تا دانشجویان راحت تر شغل بیابند. اساتید شناخته شده با تخصص در تئوری و عمل در این دانشکده تدریس می کنند. فرایند تدریس در کلاس های مجهز مدرن و موسسه، با مشارکت فعال دانش آموزانی که در مطالعات موردی و کارهای حل مسئله از زندگی واقعی شرکت می کنند، انجام می شود. پشتیبانی فناوری اطلاعات از فرایند آموزش به طور کامل در دوره ها استفاده می شود که شامل فناوری اطلاعات، سیستم های اطلاعاتی، تجارت الکترونیکی و همچنین شرکت های مجازی می شود.

میزان دانشجویان بین المللی در جمعیت صربستان میزان از آسیا و اروپا نرخ جالبی است که در نمودار زیر شاهد آن می باشید:

جمعیت دانشجویان بین المللی در صربستان

فرصت های شغلی اقتصاد در صربستان

یکی دیگر از مزایای تحصیلی و مهاجرت به صربستان، امکان یادگیری دو زبان خارجی است. انگلیسی اجباری است، در حالی که زبان خارجی دوم اختیاری است: آلمانی، ایتالیایی، فرانسوی. پس از اتمام موفقیت آمیز تحصیلات، دانشجویان این برنامه تحصیلی عنوان علمی کارشناسی علوم در اقتصاد را کسب می کنند. فرصت های شغلی پس از تحصیل بی شمار است و شامل مواردی مانند این است: افسر بانکی، کارگزار، فروشنده، معلم دبیرستان، ارزیاب دارایی، ارزیاب ریسک، کارآفرین، حسابدار، حسابرس داخلی و خارجی، مشاور در بخش مشتری و مدیر منابع انسانی، متخصص منابع انسانی می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص نحوه اخذ پاسپورت صربستان شما را یاری می کند و اطلاعات لازم در خصوص اخذ پذیرش از دانشگاه های صربستان در اختیار شما قرار می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *