مهاجرت تحصیلی سوئیس

رشته اقتصاد در سوئیس

رشته اقتصاد در سوئیس

تحصیل رشته اقتصاد در سوئیس یکی از بهترین فرصت های شما برای تحصیل در اروپا است. همانطور که می دانید سوئیس کشوری چند زبانه و پیشرفته است. صلح و آرامش و امنیت این کشور یکی از دلایل معروف بودن این کشور است. وجود شرایط خوب رفاهی برای زندگی و آمارهای خوب شاخص های زندگی از مهم ترین عوامل تحصیل و زندگی در این کشور است. رشته اقتصاد در سوئیس در چند دانشگاه عالی رتبه تدریس می شود. مطالعه اقتصاد در سوئیس بی شک یکی از بهترین تصمیماتی است که گرفته اید. دانشگاه های معتبر که در سطح جهان معروف هستند و شرایط خوب تحصیل موجب جلب نظر بسیاری از دانشجویان به این کشور شده است. همچنین فضای بین المللی که موجب پیشرفت و بهبود مهارت های زبانی شما می شود از دلایل مهاجرت تحصیلی به سوئیس است.

لیسانس در مطالعات اقتصادی و حقوقی یک دوره اصلی از مطالعات است و تنها از نوع خود در سوئیس است. این رشته عالی به طور کارآمد ویژگی های اصلی مدیریت، اقتصاد و قانون را ترکیبی می کند. دانش آموزان با مفاهیم اصلی این حوزه ها آشنا می شوند. در بخش مدیریت، دانشجویان بر تصمیمات گرفته شده در تمام بخش های شرکت تمرکز می کنند که شامل: تولید، امور مالی و بازاریابی، حسابداری و کنترل، منابع انسانی و استراتژی می شوند. دانش آموزان یاد می گیرند که راه حل هایی را به منظور استفاده بهینه از منابع یا دستیابی به سازش های ایده آل برای رسیدن به اهداف مختلف تهیه کنند. در رشته اقتصاد، دانشجویان یاد می گیرند که چگونه برای بهبود گره های اقتصادی راه حل تخصصی پیاده کنند تا بهترین تاثیر گذاشته شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اعزام دانشجو به سوئیس به شما مشاوره می دهد.

تحصیل در سوئیس

در این رشته دانشجویان می آموزند که تجزیه و تحلیل رفتار انسان در مواجهه با کمبود منابع، و تعاملات انسانی در زمینه های تجاری یا موسسات عمومی در بازارها و به ویژه ابزارهای مداخله در دولت از طریق فرآیندهای اقتصادی و اجتماعی بسیار تاثیر دارد. دانشجویان می توانند عملاً در همه دوره ها به چند زبان انگلیسی و فرانسوی یا آلمانی شرکت کنند. فارغ التحصیلان این رشته در سوئیس قادر به استفاده از مفاهیم نظری مناسب، روش های تجربی و داده ها برای تجزیه و تحلیل سوالات کاربردی مربوط به سیاستگذاری اقتصادی، تصمیمات سرمایه گذاری خصوصی و عمومی و استراتژی تجاری هستند. تمام این مهارت ها به شما در جهت یافتن شغل مناسب کمک می کند. مهارت های تجزیه و تحلیل اقتصادی کاربردی همیشه بسیار مورد تقاضا بوده است.

با تحولات چالش برانگیز اخیر در اقتصاد جهانی، ارزش اقتصاد حتی بیشتر شده است. شرکت های خصوصی و همچنین آژانس های دولتی به خدمات متخصصانی نیاز دارند که بتوانند تئوری اقتصادی را با دانش داده های مربوطه و همچنین روش های تجربی کافی برای پاسخگویی به انواع سوالات عملی ترکیب کنند. در یک محیط جهانی و مستعد بحران با شرایط اقتصادی که دائماً در حال تغییر است، تصمیمات استراتژیک شرکت ها و همچنین طراحی سیاست های اقتصادی باید بر اساس تجربی تجربی صالح و به موقع باشد. کارشناسی ارشد در تحلیل اقتصادی کاربردی در دانشگاه برن اولین برنامه در سطح دانشگاه در سوئیس است که به طور خاص در آموزش این مهارت ها سرآمد است. این مجموعه ترکیبی از پیشرفته ترین دوره های نظری و روش شناسی و برنامه های منظم در موارد دنیای واقعی را فراهم می کند.

میزان تحصیل دانشجویان در سوئیس در دانشگاه های دولتی و خصوصی متفاوت است که در نمودار زیر آن را مشاهده می کنید:

تحصیل در دانشگاه های دولتی و خصوصی سوئیس

تحصیل رشته اقتصاد در سوئیس

 محبوب ترین برنامه های اقتصاد برای دانشجویان بین المللی در زوریخ نیز در دسترس است. تحصیل رشته مدیریت، فناوری و اقتصاد در موسسه فناوری فدرال سوئیس یکی از انتخاب های شماست. انستیتوی فناوری فدرال سوئیس یک برنامه آموزش مداوم چند رشته ای و گرا است که مدارک اصلی را برای موقعیت های مدیریت و اقتصادی فراهم می کند. هدف این برنامه توسعه مهارت های اساسی برای حل مسئله میان رشته ای در شرکت ها یا سازمان ها است. دانشگاه برن نیز یکی از دانشگاه هایی است که دانشجویان بین المللی در آن در رشته اقتصاد تحصیل می کنند. این دانشگاه با داشتن یک دانشکده مشهور در سطح بین المللی و ارتباط نزدیک با تصمیم گیرندگان سیاسی پایتخت ایده آل برای ارائه چنین برنامه ای است.

دانشجویانی که تحصیل در سوئیس به زبان انگلیسی را انتخاب می کنند و فارغ التحصیل رشته اقتصاد هستند توانایی های زیر را دارند:

  • استفاده از روش های علمی برای درمان سوالات اقتصادی کاربردی
  • اعمال تئوری اقتصادی را در موارد تحلیلی عملی اعمال
  • نحوه استفاده از از بهترین داده های موجود برای تجزیه و تحلیل

تحصیل رشته اقتصاد در مقطع کارشناسی ارشد در سوئیس

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت در سوئیس، فناوری و اقتصاد در ETH Zurich – انستیتوی فناوری فدرال سوئیس یک برنامه تمام وقت 4 ترم است که دانشجویان جاه طلب با مدرک لیسانس مهندسی یا علوم طبیعی را جذب می کند. این برنامه آموزش جامع در زمینه مدیریت و اقتصاد را ارائه می دهد. تحصیل رشته اقتصاد و مدیریت بهداشت در دانشگاه علمی کاربردی ZHAW زوریخ نیز عالی است. بخش بهداشت یک بازار رشد با اهمیت اقتصادی است. این یک سیستم میان رشته ای است که بطور مداوم در پیچیدگی رشد می کند و در آن مفاهیم پزشکی و اقتصادی با هم ارتباط تنگاتنگی دارند. کارشناسی ارشد اقتصاد بهداشت و مدیریت بهداشت شما را برای موقعیت های خواستار در بیمارستان ها، شرکت های بیمه، شرکت های دارویی و انجمن های مراقبت های بهداشتی آماده می کند.

دانش آموزان در کشور سوئیس در این مقطع شایستگی های اصلی زیر را کسب می کنند:

  • مهارت های تجربی (اقتصاد سنجی، تجزیه و تحلیل داده ها، تجزیه و تحلیل هزینه و سود، روش های ارزیابی)
  • کاربردهای مهارت روش شناختی به دست آمده در زمینه های مختلف سیاست اقتصادی، تصمیمات سرمایه گذاری و استراتژی تجارت
  • تخصص بین رشته ای احتمالی در توسعه اقتصادی منطقه ای
  • تجربه حرفه ای از طریق کارآموزی اختیاری

کارشناسی ارشد اقتصاد دانشگاه برن سوئیس یک برنامه پیشرفته است که توسط دانشکده اقتصاد ارائه می شود. هدف این است که به دانشجویان بیاموزد که چگونه مشکلات اقتصادی را در سطح ملی و همچنین بین المللی تجزیه و تحلیل کنند و چگونه مناسب ترین ابزارهای سیاست را شناسایی کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاور و راهنمای شما در مهاجرت به سوئیس است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *