مهاجرت تحصیلی روسیه

رشته اقتصاد در روسیه

رشته اقتصاد در روسیه

رشته اقتصاد در روسیه یک رشته مهم تلقی می شود و به همین دلیل دانشجویان بین المللی بسیاری در این کشور در حال تحصیل در این رشته هستند. در روسیه تجارت و اقتصاد خیلی به یکدیگر مرتبط هستند و تربیت دانشجویان اقتصادی که در آینده نزدیک به اقتصاد این کشور کمک خواهد کرد. خواه در تجارت، دولت یا دانشگاه، تقاضای زیادی برای متخصصان در زمینه اقتصاد در بیشتر زمینه های بخش های دولتی و خصوصی در روسیه و خارج از کشور وجود دارد. برنامه های کارشناسی و ارشد رشته اقتصاد در دانشگاه ها و مدارس بازرگانی در روسیه برای فارغ التحصیلان برنامه های کارشناسی طراحی شده است که مایلند با یک برنامه تحصیلات تکمیلی برتری خود را افزایش دهند. در روسیه می توانید به زبان انگلیسی و زبان روسی تحصیل کنند.

برخی از فارغ التحصیلان کارشناسی و ارشد رشته اقتصاد برای ادامه تحصیل در دوره دکترا در روسیه یا خارج از کشور ادامه می دهند، در حالی که دیگران بلافاصله در موقعیت های رهبری یا تدریس شروع به کار می کنند. دانشگاه های اکاترینبورگ، ولادیوستوک، سن پترزبورگ، مسکو و سراسر روسیه برنامه های کارشناسی و ارشد اقتصاد را 4 ساله و 2 ساله به صورت تمام وقت ارائه می دهند و برخی نیز به دانشجویانی که فقط می توانند به صورت نیمه وقت تحصیل کنند خدمت می کنند. نظریه اقتصادی، اقتصاد بین الملل، سیاست، امنیت، آمار و انفورماتیک برخی از دروس و حوزه های تدریسی برای دانشجویان بالقوه کارشناسی ارشد اقتصاد در روسیه است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به روسیه شما را یاری می کند.

دانشجویان بین المللی با ملیت متفاوت در حال تحصیل در روسیه هستند و در نمودار زیر می توانید ملیت ها را مشاهده کنید:

ملیت دانشجویان بین المللی در روسیه

 تحصیل رشته اقتصاد در دانشگاه های روسیه

HSE یک مدرسه عالی اقتصاد است که در مسکو واقع شده است و این دانشگاه رشته اقتصاد را در مقطع کارشناسی و ارشد را به صورت تخصصی ارائه می دهد. سیاست و تجارت در آسیا از HSE و دانشگاه کیونگ هی به طور ایده آل برای کسانی که مایل به تکمیل تخصص خود با دانش مدیریت تجارت، قانون، اخلاق و روابط بین الملل در شرق آسیا هستند، مناسب است. دانشگاه فدرال اورال یکاترینبورگ در روسیه برای مقطع ارشد یک مسیر 2 ساله را به صورت کاربردی و بین المللی ترسیم کرده است. این برای دانشجویانی طراحی شده است که می خواهند در مشاوره های اقتصادی یا مالی، تجارت بین المللی یا دانشگاهی شغل خود را دنبال کنند. اقتصاد مدرن و بازارهای جهانی به متخصصان نیاز دارند تا دانش صحیحی در تئوری اقتصادی داشته باشند.

در جدول زیر شاهد جزئیاتی در خصوص رشته اقتصاد در مقاطع مختلف در روسیه می باشید:

مقطعمدت تحصیلدروس و واحدها
لیسانس4 سالعلوم طبیعی، ریاضیات، اقتصاد اجتماعی و انسانی، ماژول های حرفه گرا و کارآموزی در شرکت های صنعتی و بازرگانی
ارشد2 سالدستاوردهای جدید در علوم، اقتصاد و فناوری خلاقیت علمی، فعالیت های مشاوره ای، کارهای عملی و تحقیقاتی

تحصیل رشته اقتصاد در روسیه در مقطع ارشد

دانشگاه سن پترزبورگ نیز رشته اقتصاد را ارئه می دهد. این دوره ها برای توسعه تشکیل شده اند که شامل توانایی های تحلیلی، حل مسئله و تصمیم گیری، آگاهی از محیط اقتصادی اجتماعی و افزایش دانش در زمینه های جدید ریاضیات می شود. زمینه های احتمالی برنامه های تحقیقاتی زمینه های مختلف تحقیق و توسعه فن آوری، فعالیت های اقتصادی، به ویژه در مذاکرات تجاری متنوع ، سرمایه گذاری خارجی و داخلی، توسعه بازار، سرمایه گذاری مشترک، استخراج منابع، بازاریابی رقابتی، همکاری منطقه ای است. دانشگاه دولتی پسکوف نیز این رشته را در مقطع کارشناسی و ارشد ارائه می دهد. هدف از این برنامه، آموزش متخصصان بسیار واجد شرایط سطح بین المللی است که می توانند به طور موثر از صلاحیت های تحلیلی و تحقیقاتی با اتکا بر روش های نوآورانه و دانش منحصر به فرد در توسعه و اجرای استراتژی های مدیریت استفاده کنند.

ماموریت از تحصیل در مقاطع مختلف روسیه در رشته اقتصاد ارائه آموزش جامع، چند سطح و نوآورانه برای آماده سازی متخصصین دارای استراتژیک و اخلاقی با سطح بالایی از تخصص در زمینه اقتصاد، مدیریت و امور مالی است. افزایش دانش علمی و انتشار نوآوری های اقتصادی و مالی و استفاده منطقی از منابع طبیعی، اطمینان از توسعه پایدار منطقه و کشور از مهم ترین اهداف تحصیل رشته اقتصاد در روسیه است. موسسه دولتی روابط بین الملل مسکو، MGIMO در اودینتسووو، در روسیه دوره 2 ساله کارشناسی ارشد در برنامه روابط بین الملل را ارائه می دهد که برای تأمین نیازهای رهبران در حال افزایش در حرفه خدمات عمومی، برنامه ریزی می کند. از جمله آژانس های دولتی داخلی و بین المللی و سازمان های غیر انتفاعی که با ارائه اطلاعات به روز و دست اول در مورد روسیه و اوراسیا به آن کمک می کنند.

مزایای تحصیل در دانشگاه های روسیه

به همین منظور از تجزیه و تحلیل داده ها، کار با نرم افزار کمی و توانایی مطالعه موثر استفاده کنند، این برنامه دوره های مختلفی را ارائه می دهد که و بهبود مهارت های تجربی و فنی دانشجویان سرعت می بخشد. کارفرمایان سال 1 این برنامه برای همه دانشجویان ثبت نام شده معمول است و شامل دوره های اصلی اقتصادی (اقتصاد خرد، اقتصاد کلان، اقتصاد سنجی، تئوری بازی) است که توسط چندین رشته روش تحقیق تکمیل می شود. در سال دوم، دانش آموزان می توانند یکی از 2 مسیر مطالعه را انتخاب کنند. مسیر کاربردی بر تجزیه و تحلیل اقتصادی و داده ها متمرکز است، در حالی که مسیر بین المللی با هدف ارائه مهارت به دانش آموزان در تجارت بین المللی و اقتصاد جهانی است.

مزایای بسیاری در تحصیل به زبان انگلیسی در روسیه در رشته اقتصاد وجود دارد که لیست زیر آن ها را مشاهده می کنید:

  • مقایسه بین المللی
  • تعادل روش های نوین تدریس با تأکید بر رشد رهبری و خلاقیت
  • انعطاف پذیری در شکل گیری مسیرهای آموزشی فردی
  • فرصت های قابل توجهی برای دانشجو برای انتخاب پروفایل ها و رشته های حرفه ای
  • مشارکت دانشجویان در کارهای تحقیقاتی
  • تحرک دانشجویان بین المللی

در پایان یک دوره کارشناسی ارشد اقتصاد، به طور معمول از دانشجویان انتظار می رود که یک پایان نامه کارشناسی ارشد مبتنی بر تحقیق را تکمیل کنند. دانشکده اقتصاد، دارایی و مدیریت عمومی برنامه کارشناسی ارشد در بانکداری به زبان انگلیسی را ارائه می دهد و بخشی از آن توسط اساتید بازدید کننده از ایالات متحده آمریکا، بریتانیا، فرانسه، ایتالیا ارائه می شود. اگر در خصوص ویزای تحصیلی روسیه سوال دارید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *