مهاجرت تحصیلی تایلند

رشته اقتصاد در تایلند

رشته اقتصاد در تایلند

شرایط تحصیل رشته اقتصاد در تایلند در مقاطع مختلف و در بهترین دانشگاه ها امکان پذیر است. تحصیل کارشناسی 3-4 سال و ارشد 2 سال طول می کشد. شما می توانید در طیف گسترده ای از موضوعات مانند اقتصاد مالی، اقتصاد بین الملل، اقتصاد تجارتی، اقتصاد توسعه، اقتصاد سنجی و موارد دیگر تخصص داشته باشید. هنگام تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی در رشته اقتصاد در تاجیکستان، کلاس های مختلفی را می گذرانید. در این کلاس ها استادان و دکترا علم اقتصاد به شما علم اقتصاد را منتقل می کنند. تایلند یکی از مقرون به صرفه ترین کشورهای آسیا است. به طور کلی، هزینه های تحصیل برای برنامه های تحصیلی که به زبان انگلیسی تدریس می شوند، بیش از 2500€ (یورو) در سال نیست. این کشور زیبا به لطف مهمان نوازی عالی و دوستی مردم تایلند، سرزمین لبخندها نیز شناخته می شود.

تایلند به دلیل دوستی و مهمان نوازی مشهور مردم تایلند و فرهنگ غنی و توسعه اقتصادی این کشور، یک انتخاب عالی برای مطالعه بین المللی است. تایلند با ترکیبی جذاب از سنت و مدرنیسم و ​​مناظر عجیب و غریب سالانه بیش از 20000 دانشجوی بین المللی را پذیرا است. تحصیلات عالی در تایلند در دانشگاه ها، موسسات فناوری، کالج های فنی و حرفه ای، کالج های معلمان و سایر کالج های حرفه ای مانند کالج های پرستاری و آکادمی های پلیس و نظامی ارائه می شود. رشته اقتصاد نیز در دانشکده های اقتصاد و تجارت در دانشگاه های خوب به دانشجویان بین المللی ارائه می شود. مدت زمان استاندارد تحصیل در اکثر برنامه های کارشناسی 4 سال است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مسیر مهاجرت به تایلند شما را یاری می کند.

الزامات تحصیل رشته اقتصاد در تایلند

یکی از مهم ترین الزامات برای دانشجوی بین المللی که در تایلند به زبان انگلیسی تحصیل می کند تسلط بر این زبان است. برای نشان دادن سطح انگلیسی خود، ملزم به شرکت در آزمون مهارت انگلیسی مانند آزمون TOEFL یا IELTS شوند. برای برنامه های تایلندی، آزمون تایلندی به عنوان یک زبان خارجی گواهی رسمی مورد قبول وزارت آموزش و پرورش تایلند است. موسسات آموزش عالی به دانشجویان بین المللی کمک می کنند تا مراحل ساده درخواست را دنبال کنند، یا درخواست آنلاین یا از طریق ایمیل به دانشگاه انتخاب شده را ارسال کنند. کلیه متقاضیان پذیرفته شده از دانشگاه نامه پذیرش دریافت می کنند. طبق سیاست دانشگاه، ممکن است اسناد اضافی لازم باشد، مانند مقاله بین 300 تا 500 کلمه در مورد موضوع مورد نظر شما. توصیه می شود که همیشه نوع دقیق مدارک مورد نیاز را با دانشگاه منتخب خود بررسی کنید.

 لیستی از رایج ترین اسناد مورد نیاز برای درخواست دانشگاه وجود دارد که عبارت است از:

  • فرم درخواست تکمیل شده
  • کپی گذرنامه
  • رونوشت ها از دبیرستان یا موسسه آموزشی قبلی یا فعلی مدارک رسمی (نسخه ها باید به زبان انگلیسی باشد و نسخه اصلی یا رسمی رسمی باشد.)
  • دو توصیه نامه
  • زبان تدریس انتخاب شده با پیوست آزمون مهارت زبان

الزامات تحصیل رشته اقتصاد در تایلند

دانشگاه های اقتصاد در تایلند

برنامه های مدرک بی شماری وجود دارد که به زبان انگلیسی تدریس می شوند و موسسات آموزش عالی به افزایش دوره ها ادامه می دهند. برخی از دانشگاه ها به داوطلبان این امکان را می دهند که دوره های دانشجویان تایلندی را به زبان انگلیسی دنبال کنند. دانشکده اقتصاد تایلند از بهترین دانشگاه ها بریا تحصیل رشته اقتصاد است. این دانشکده که از سال 2013 در رتبه بندی های جهانی وجود دارد. با داشتن تیم عالی از اساتید آگاه، موسسه برجسته ای است که برای آموزش و تحقیقات اقتصاد در سراسر جهان پذیرفته شده است. این دانشکده در سال 1970 تأسیس شد. دانشگاه دیگر دانشگاه اتاق بازرگانی تایلند یک موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی خصوصی در بانکوک، تایلند است. منشأ این دانشگاه به سال 1940 و با تأسیس کالج بازرگانی در بانکوک برمی گردد.

همه برنامه های تحصیلی، به زبان انگلیسی و تایلندی، تا سطح دکترا را ارائه می دهند. این دانشگاه از طریق نهاد موسس خود، اتاق بازرگانی تایلند، با کارآفرینان در تایلند ارتباط قوی دارد. این دانشگاه همچنین زمینه کار دانشجویی در تایلند را فراهم می کند. دانشگاه دیگر دانشگاه شرق و مدیریت و فناوری یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر بزرگ اوبن راتچاتانی واقع شده است. به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش، تایلند معتبر و شناخته شده است، دانشگاه شرق مدیریت و فناوری یک موسسه آموزش عالی تحصیلات تکمیلی است. دانشگاه مدیریت و فناوری شرق دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به مدارک آموزش عالی رسمی در چندین زمینه تحصیل می شود.

در نمودار زیر شاهد مقاطع تحصیلی مختلف در رشته اقتصاد در تایلند هستید. این موضوع نشان دهنده علاقه دانشجویان به مقاطع تحصیلی است:

مقاطع تحصیلی رشته اقتصاد در تایلند

دروس رشته اقتصاد در تایلند

تحصیل در مقاطع مختلف تایلند مزایای بسیاری دارد. یکی از این مزایا شهریه کم است. برای کسانی که قصد تحصیل در یک دانشگاه دولتی در تایلند را دارند، باید گفت که شهریه معمولاً بین 1600€ تا 2500€ (یورو) در سال است. البته موارد استثنایی نیز وجود دارد و شما باید انتظار هزینه های بسیار بالاتر در دانشگاه های خصوصی را داشته باشید. آب و هوای متعادل و شرایط رفاهی و اماکن مناسب برای تفریح نیز از بهترین مزایا برای تحصیل در این کشور محسوب می شود. دانشجویان علاقمند به تحصیل در فضایی هستند که فرصت های تفریح خوبی مهیا باشد. همچنین در این کشور کادر آموزشی و چهارچوب آموزشی نیز استاندارد و معتبر می باشد. مشهورترین رشته های تحصیلی در بین دانشجویان خارجی مدیریت بازرگانی، بازاریابی زبان تایلندی ، مدیریت عمومی و مدیریت بازرگانی بین المللی و اقتصاد و حقوق است.

دروسی که دانشجویان رشته اقتصاد در کشور تایلند می گذرانند برای شما جذاب است در جدول زیر دروس این رشته را می بینید:

سال تحصیلیدروس
سال اولمقدمه اقتصاد
تحلیل مالی اقتصادی
اقتصاد کلان
اقتصاد خرد
سال دومسمینار تئوری و عمل اقتصادی
امور مالی شعبه
اقتصاد مالی
ارزیابی شرکت
تجزیه و تحلیل و مدیریت ریسک
سال سومارزیابی شرکت
اقتصاد محیط زیست و انرژی
چند ملیتی و سرمایه گذاری خارجی
دارایی کاربردی
اقتصاد تجربی

اگر قصد تحصیل رشته اقتصاد در تایلند را دارید و به تحصیل در تایلند به زبان انگلیسی فکر می کنید می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شما را راهنمایی کنند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *