مهاجرت تحصیلی ایرلند

رشته اقتصاد در ایرلند

رشته اقتصاد در ایرلند

برنامه ها و دوره های متنوعی برای علاقه مندان به رشته اقتصاد در ایرلند وجود دارد و آن ها می توانند جهت تحصیل به این کشور مهاجرت کنند. از سال 500 میلادی، این کشور و راهبان و صومعه های آن در مرکز یادگیری در اروپا بودند. این کشور لقب سرزمین مقدسین و دانشمندان را گرفت. در سال 1592، دانشکده ترینیتی دوبلین منشور و وضعیت دانشگاه خود را دریافت کرد. تاسیس دانشگاه ملی ایرلند مینوث به سال 1795 برمی گردد و دانشگاه های گالوی و کورک هر 2 در سال 1845 تاسیس شدند.

تاریخ این کشور از یادگیری، قدردانی و احترام عمیقی به وجود آورده است. امروزه، نرخ تحصیلات در بالاترین سطح در جهان است. بیش از 85% جوانان تحصیلات متوسطه را به پایان می رسانند و بیش از دو سوم افراد تحصیلات سطح بالاتر را ادامه می دهند. این کشور از نظر فارغ التحصیلان به ازای هر 1000 نفر در رتبه اول اروپا قرار دارد. این مقاله برای ارائه اطلاعات رشته اقتصاد در ایرلند توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است.

تحصیل رشته اقتصاد در ایرلند

اگرچه بسیاری از مردم به دلیل مناظر و آرامش اغلب به این کشور می آیند، اما اگر می خواهید تحصیلات خود را ادامه دهید، دلایل زیادی برای بازدید وجود دارد. یکی از مهم ترین دلایل تحصیل در این کشور، این است که زبان آموزش انگلیسی است. به علاوه، این کشور مدرن بوده و به اندازه انگلستان و ایالات متحده آمریکا متنوع می باشد. به علاوه، هویت فرهنگی قوی تری نسبت به هر 2 کشور دارد. اگر می خواهید هنر بخوانید یا امیدوارید که در مورد کشاورزی بیاموزید و از همه مهم تر قصد تحصیل رشته اقتصاد در ایرلند دارید، این کشور، بهترین انتخاب است. پس از اتمام تحصیلات متوسطه، 3 گزینه اصلی مطالعه در دسترس دانشجویان قرار دارد.

این گزینه ها عبارتند از:

  • حضور در دانشگاه ها
  • حضور در دانشکده های تخصصی
  • حضور در موسسات فناوری

دانشکده های تخصصی یک گزینه معمول است. اما آن ها بیشتر شبیه یک برنامه کارآموزی است. دانشجویان برای یادگیری یک موضوع در این نوع دانشکده ها ثبت نام می کنند.

علاقه مندان به رشته اقتصاد برترین دانشگاه های این کشور عبارتند از:

  • دانشگاه دوبلین
  • دانشگاه مینوث
  • کالج دانشگاه دوبلین
  • کالج دانشگاهی چوب پنبه
  • دانشگاه شهر دوبلین

تحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته اقتصاد در ایرلند

مطالعات در سطح کارشناسی ارشد رشته اقتصاد در ایرلند، شامل مطالعه تخصصی در یک زمینه تحقیقاتی یا یک حوزه عمل حرفه ای است. کسب مدرک کارشناسی ارشد سطح بالاتری از تسلط بر موضوع را نشان می دهد.

 طول دوره کارشناسی ارشد در این کشور به شرح زیر است:

  • حداقل طول دوره: 1 سال
  • حداکثر طول دوره: 3 سال

همان طور که در نمودار بالا مشاهده می کنید، مقطع کارشناسی ارشد می تواند از 1 سال تا 3 سال طول بکشد. قبل از فارغ التحصیلی، معمولا باید یک پایان نامه بنویسید و از آن دفاع کنید. در آخر یک مقاله باید از کار خود تهیه کرده و آن را چاپ کنید. این کشور به تازگی قانونی را به اجرا درآورده است که طبق آن، کلیه دانشجویان تحصیلات دانشگاهی موظف هستند برای دریافت وام های دولتی تقاضای دریافت وام های دولتی کنند. اولین زبان رسمی ایرلندی است که به آن گالیایی ایرلندی نیز گفته می شود، اما انگلیسی (دومین زبان رسمی) بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. پایتخت ملی دوبلین است. این کشور، به دلیل بزرگداشت روز سنت پاتریک (17 مارس) در سراسر جهان مشهور است.

تحصیل رشته اقتصاد در دانشگاه دوبلین ایرلند

تحصیل رشته اقتصاد در دانشگاه دوبلین ایرلند

گروه اقتصاد در دانشکده علوم اجتماعی و فلسفه دانشگاه دوبلین واقع شده است. این دانشگاه، به دلیل تخصص تحقیقاتی خود، به ویژه در اقتصاد کاربردی، که در سطح بین المللی شناخته شده است، متعهد به ارائه آموزش با کیفیت بالا و ارائه یک برنامه درجه دکترا در کلاس جهانی می باشد. رشته اقتصاد در ایرلند، یک پایه محکم در ریاضیات، آمار، اقتصاد و امور مالی برای مطالعات سلفی آینده فراهم می کند. این برنامه، به طور خاص برای کسانی که به دنبال ورود به حرفه عملگرایی هستند طراحی شده است

این برنامه برای متقاضیانی با مدرک در یک زمینه کمی مانند ریاضیات، آمار، علوم کامپیوتر، مهندسی یا اقتصاد یا امور مالی در نظر گرفته شده است. افتخارات کلاس دوم بالاتر یا معادل بین المللی مورد نیاز است. مقاطع تحصیلی در بازرگانی یا حسابداری به طور کلی محتوای ریاضیات و آماری کافی را ندارند تا دانشجویان را واجد شرایط دریافت دیپلم گراد در علوم تطبیقی کنند. توجه داشته باشید، که برای تحصیل در ایرلند، متقاضیانی که زبان اول آن ها انگلیسی نیست باید مهارت زبان انگلیسی در آیلتس 6.5 یا معادل آن را نشان دهند.

تحصیل در دانشگاه مینوث ایرلند

دانشگاه ملی ایرلند، مینوث ریشه در دانشکده سلطنتی سنت پاتریک دارد که برای آموزش کشیش ها در سال 1795 تاسیس شد. با این حال، این موسسه به طور رسمی در سال 1997 به عنوان یک دانشگاه خودمختار به طور رسمی تأسیس شد.

در جدول زیر اطلاعات کلی درباره این دانشگاه را مشاهده می کنید:

پارامتردرصد
تحقیقات28.8%
رتبه جهانیبین 401 تا 500
سال تاسیس1997

در نتیجه قانون دانشگاه های این کشور، این دانشگاه را به عنوان یکی از قدیمی ترین و جوان ترین موسسات آموزش عالی این کشور تبدیل کرد. در سال 1896، این دانشگاه، قبل از تبدیل شدن به یک دانشکده شناخته شده از دانشگاه ملی ایرلند در سال 1910، یک دانشگاه پاپی شد. پایگاه اصلی این موسسه که معمولا به عنوان دانشگاه مینوث شناخته می شود، به یک پردیس شمالی و یک پردیس جنوبی تقسیم شده است. این 2 با یک جاده اصلی از هم جدا می شوند. دانشگاه مینوث همچنین دارای یک محوطه دانشگاه کوچک واقع در کیلکنی است که در سال 1997 تأسیس شده و در دانشکده سنت کایران مستقر است.

این دانشگاه به 3 دانشکده تقسیم شده است که عبارتند از:

دانشکده های اقتصاد در ایرلند

افراد معروف بسیاری از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند که شامل نمایشنامه نویس ها، مجریان تلویزیونی، وزیر اسبق امور اجتماعی و خانواده و غیره می باشند. بعضی از این اشخاص جایزه نوبل و برنده مسابقه آواز شده اند. این دانشگاه بالاترین نسبت دانشجویان را از بین دانشگاه های این کشور دارد. به طوری که حدود 32% از دانشجویان کل کشور را تشکیل می دهد. برای اطلاعات بیشتر درباره دانشگاه ها می توانید مقاله معرفی دانشگاه های ایرلند را که در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است، مطالعه نمایید. همچنین، جهت دریافت مشاوره مهاجرت تحصیلی می توانید با این موسسه تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *