مهاجرت تحصیلی اکوادور

رشته اقتصاد در اکوادور

رشته اقتصاد در اکوادور

رشته اقتصاد در اکوادور یک حوزه هیجان انگیز و منحصر به فرد است. در اکوادور رشته اقتصاد و مدیریت درباره علم اقتصاد و تاثیر رفتارهای فردی است. علم اقتصاد علاوه بر آموزش مبانی اقتصاد و تحلیل آن در تجارت، امور مالی و سیاست های عمومی فرصت های شغلی بسیاری را برای متخصصان فراهم می کند. اقتصاددانان در اکوادور آموزش داده می شوند تا به سازمان های بخش دولتی و خصوصی کمک کنند. افرادی که علاقه مند به دنبال یک حرفه چالش برانگیز و تحقق بخش در اقتصاد هستند باید مدرک کارشناسی در اقتصاد را در اکوادور در نظر بگیرند. اگر می خواهید در این کشور تحصیل کنید، پس باید بدانید کدام یک از دانشگاه های آن برای شما مناسب است. در این کشور چندین دانشگاه با رتبه های خوب واقع شده اند. اسپانیایی زبان رسمی اکوادور است، اما رشته هایی به زبان انگلیسی نیز ارائه می شود.

مزایای تحصیل در رشته اقتصاد در اکوادور

از سال 2008، دانشگاه های دولتی در اکوادور بدون شهریه شدند. این یکی از دلایل ثبت نام اکثر دانشجویان (حدود 80%) در دانشگاه های دولتی است. هزینه تحصیل دانشجویان بین المللی در دانشگاه های خصوصی می تواند از 2000$ به 6000$ (دلار) در سال برسد. در این کشور اخذ مدرک کاردانی و کارشناسی معمول تر است. مدرک کاردانی در اقتصاد یک برنامه مطالعات اقتصادی شامل دوره هایی در اقتصاد کلان، اقتصاد خرد، ریاضیات بازرگانی، حسابداری، آمار و حقوق تجارت است. این دروس پایه های اقتصادی قوی را برای دانشجویان فراهم کند. این امر دانشجویان را قادر می سازد تا اقتصاد را با موفقیت تجزیه و تحلیل کنند. اقتصاددانان از این جزئیات برای تعیین مسیر مناسب برای مدیریت موفقیت آمیز انواع سرمایه گذاری های مالی استفاده می کنند. در چندین سال اخیر دانشجویان از سراسر جهان این کشور را برای تحصیل انتخاب می کنند.

برخی از مزایای تحصیل در این کشور عبارت است از:

  • دانشگاه های دولتی رایگان با کیفیت و مدرن
  • زبان اسپانیایی حاکم بر جامعه
  • تحصیل به زبان انگلیسی
  • موقعیت جغرافیایی
  • آب و هوای خوب و متعادل
  • عضو اتحادیه اروپا بودن
  • ادامه تحصیل در دانشگاه های معتبر
  • فرصت کار دانشجویی
  • فرهنگ متنوع و آشنایی با ملل مختلف
  • هزینه های مقرون به صرفه
  • امکانات خوب دانشجویی
  • انجام تحقیقات و تحصیلات تکمیلی
  • امکان اخذ اقامت دائم

مزایای تحصیل در رشته اقتصاد در اکوادور

هزینه تحصیل و زندگی در اکوادور

در بسیاری از دانشگاه ها اطلاعات و مساعدت به زبان انگلیسی موجود است، اما تعداد برنامه ها به زبان انگلیسی بسیار محدود است. تحصیل در اکوادور برای کسانی که به زبان اسپانیایی صحبت می کنند یا می خواهند آن را یاد بگیرند بسیار مناسب است. انتخاب محل تحصیل در اکوادور یکی از بزرگترین تصمیماتی است که می گیرید. اکوادور که درست در وسط جهان واقع شده است، کشوری در آمریکای جنوبی است که دارای اقتصادی در حال رشد و سیستم آموزش عالی اخیراً بهبود یافته است. تغییرات اخیر در دانشگاه ها و قوانین آموزش و پرورش اکوادور را به مقصدی جذاب برای دانشجویان بین المللی تبدیل کرده است. اگر این موضوع را را با قیمت های مقرون به صرفه و دلار آمریکا به عنوان واحد پول رسمی آن ترکیب کنید، این کشور برای کسانی که می خواهند در رشته های جنوبی جهان جدید تحصیل کنند، مناسب است.

در جدول زیر هزینه های زندگی در اکوادور ا مشاهده می کنید:

کالا یا خدماتهزینه به دلار
اجاره خانه آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر420$
اجاره خانه آپارتمان یک خوابه در خارج از شهر275.67$
شیر 1 لیتر1.03$
تخم مرغ 12 عدد1.78$
پنیر 1 کیلو گرم4.47$
مرغ 1 کیلو گرم5.70$
گوشت 1 کیلو گرم6.34$
پیاز 1 کیلو گرم1.18$
سیب زمینی 1 کیلو گرم1.05$
سیب 1 کیلو گرم1.98$
موز 1 کیلو گرم1.04$
بلیط یک طرفه0.30$

فرصت های شغلی رشته اقتصاد در اکوادور

مزایای ثبت نام در دوره کاردانی در اکوادور در مطالعات اقتصادی زیاد است. علاوه بر بهبود سواد اقتصادی و مالی، دانشجویان می توانند از تحصیلات خود برای تأمین موقعیت های سطح ابتدایی در زمینه اقتصادی استفاده کنند. دانشجویان همچنین می توانند به عنوان مشاغل مالی، حسابداران، مشاوران مالی و غیره به دنبال مشاغل پاداش آور باشند. آنها به نقش های پردرآمد و چالش برانگیز در شرکت ها و سازمان های مختلف در بخش های دولتی و خصوصی در اکوادور دسترسی پیدا می کنند. همچنین طول تحصیل کوتاه مدت از مزایای خوب آن است. مقطع کارشناسی برای تحصیلات آکادمیک و تخصصی تر مناسب هستند و شما می توانید که دروس بیشتری را بیاموزید. پس از فارغ التحصیلی، در اکوادور دانشجویان واجد شرایط هستند تا بتوانند در مشاغل مرتبط با اقتصاد مشغول به کار شوند. برخی از فرصت های شغلی در اکوادور عبارتند از:

  • مشاور مالی
  • حسابدار
  • کمک حسابدار
  • مشاوره اقتصادی
  • مشاور فروش
  • متخصص در واردات و تولیدات

در اکوادور دانشجویان می توانند در انواع زمینه های مرتبط با اقتصاد و خرید و فروش و حسابداری و موقعیت های مالی شغل پیدا کنند. آنها سرمایه داران کارفرمایان خود می شوند، زیرا توانایی آنها در تصمیم گیری های مناسب اقتصادی باعث افزایش عملکرد روزانه، سودآوری و موفقیت سازمان ها و شرکت های مربوطه می شود. دانشجویان همچنین می توانند برای اطمینان از ثبت نام در دوره کارشناسی، از تکالیف درسی خود استفاده کنند تا اعتبار و بازاریابی خود را افزایش دهند. اکوادور با هدف بهبود استانداردهای آموزش عالی و عادلانه تر کردن پذیرش ها، در حال اصلاح سیستم دانشگاهی خود است. از سال2012، این کشور برای 29 دانشگاه دولتی آزمون استعدادیابی استاندارد ارائه داده است که حدود70% دانشجویان را پوشش می دهد.

در نمودار زیر تحصیلات فارغ التحصیلان رشته اقتصاد در اکوادور را می بینیم:

دانشگاه های تحصیل در رشته اقتصاد در اکوادور

موسسات عالی در اکوادور به مدارس پلی تکنیک، دانشگاه های خصوصی و دولتی تقسیم می شوند. پذیرش در دانشگاه های دولتی از طریق آزمون استعداد ملی انجام می شود که محدودیت سنی ندارد. دانشگاه های رایگان اکوادور از مهم ترین دلایل جذب دانشجویان به اکوادور است. برخی از دانشگاه های خصوصی نیز در آزمون استعداد ملی گنجانده شده اند، اما برخی دیگر از دانشگاه ها نیز مراحل پذیرش خود را دارند. همچنین می توانید در صورت دارا بودن شرایط بورسیه تحصیلی در اکوادور می توانید هزینه های خود را کاهش دهید. دانشگاه سانفرانسیسکو در کویتو (USFQ) در سال1988 به عنوان دانشگاه خصوصی هنرهای لیبرال تاسیس شد. همراه با پردیس اصلی آنها در کویتو ، دو پردیس نیز در Cumbayá و جزایر Galapagos وجود دارد.

مدرسه ملی پلی تکنیک (EPN) نیز در سال 1869 تاسیس شد، در زمینه های تحقیق و آموزش علمی و فناوری رهبر هستند. این دانشگاه پس از دانشگاه سانفرانسیسکو در کویتو در اکوادور دومین دانشگاه خوب و معتبر در این کشور است. این دانشگاه ارزان قیمت در اکوادور دارای امکانات مدرن است. پذیرش از طریق کنکور انجام می شود. دانشگاه بعدی دانشگاه کاتولیک پاپی اکوادور در سال1946 تاسیس شد، که این دانشگاه را به قدیمی ترین دانشگاه این کشور تبدیل می کند. دانشگاه کوئنکا نیز در سال1867 به عنوان یک دانشگاه دولتی تأسیس شد. این دانشگاه دارای هفت بخش تحقیقاتی است که پروژه هایی را در شش حوزه توسعه می دهند. اگر می خواهید در خصوص شرایط اعزام دانشجو به اکوادور بیشتر بدانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *