دسته بندی نشده

رشته اقتصاد در امارات

رشته اقتصاد در امارات

رشته اقتصاد در امارات در برترین دانشگاه ها به خصوص دانشگاه امارات متحده عربی ارائه شده و دانشجویان بسیاری را سالانه به خود جذب می کند. این کشور بسیار مدرن، در خاورمیانه است که در قسمت جنوب شرقی شبه جزیره عربستان واقع شده است. این کشور با عربستان سعودی، عمان و قطر هم مرز است. این کشور، مقصد توریستی محبوب است. به طوری که، ترکیبی از یک سنت غنی فرهنگی است که قدمت آن بیش از 2500 سال با شهرهای مدرن که دارای آسمان خراش ها، موزه ها، گالری های هنری، زمین های گلف، آبگرم و پارک های موضوعی هستند، مخلوط شده است.

دانشگاه های بسیار خوبی در این کشور وجود دارد که شما می توانید در مقاطع مختلف درس بخوانید. به عنوان یک دانشجوی خارجی، گزینه های جالب توجهی وجود دارد و افراد زیادی می توانند از تاریخ، فرهنگ و سیاست یاد بگیرند که این کشور را منحصر به فرد می کند. علاقه مندان به تحصیل رشته اقتصاد در امارات برای دریافت اطلاعات می توانند این مقاله را که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است مطالعه کنند.

تحصیل رشته اقتصاد در امارات

رشته اقتصاد در امارات، مناسب ترین دوره برای ادامه کار در امور مالی است. به طوری که، هر یک از واحدها به متقاضی کمک می کند تا به طریقی یا روش دیگر آماده شود. اگر خود را در این کشور و به ویژه در شهری مانند دبی ببینید، طیف گسترده ای از ملیت ها، فرهنگ ها، زبان ها و آیین ها را احاطه خواهید کرد. فراتر از دانشگاه، آخر هفته ها مکان های زیادی برای تفریح دارید. که می توان به سواحل، مراکز خرید، باشگاه ها و آسمان خراش های غول پیکر اشاره کرد. دانشگاه های این کشور استاندارد بالایی برای پذیرش تحصیلی دارند. اگر در این کشور دانشجو باشید، در کنار دانشجویان بسیار جدی و باهوش از سراسر جهان خواهید بود.

برترین دانشگاه هایی که رشته اقتصاد را در این کشور ارائه می دهند عبارتند از:

  • دانشگاه آمریکایی شارجه
  • دانشگاه امارات متحده عربی

دانشگاه ها در این کشور، شهرت قابل توجهی را در سراسر جهان آغاز کرده اند و فارغ التحصیلان آن ها در رشته های علوم، فن آوری و سیاست کار می کنند و این کشور را به گزینه ای عالی برای آموزش عالی تبدیل می کنند. به طوری که سالانه دانشجویان بین المللی بسیاری جهت تحصیل در امارات به این کشور مهاجرت می کنند.

تحصیل مقطع کارشناسی رشته اقتصاد در امارات

هدف مقطع کارشناسی رشته اقتصاد در امارات، ارائه دانش موارد زیر به دانشجویان است:

هدف مقطع کارشناسی رشته اقتصاد در امارات

با توجه به نیاز به فارغ التحصیلان این رشته با درک خوبی از چالش های اقتصادی معاصر که این کشور با آن روبرو است، به روز و تقویت شده است. یکی از مهم ترین چالش های این کشور انتقال از اقتصاد مبتنی بر نفت به اقتصاد دانش بنیان است. برتری رقابتی به فارغ التحصیلان امکان می دهد تا در پویایی فعلی بازار کار چا بیفتند.

مباحث مطرح شده در برنامه درسی جدید عبارتند از:

  • اقتصاد عمومی
  • اقتصاد کاربردی خاورمیانه
  • اقتصاد محیط زیست و انرژی
  • اقتصاد کار و منابع انسانی

به طور کلی، این برنامه دانشجویان را برای استفاده موثر از مهارت های به دست آمده، که در بسیاری از مشاغل و سازمان های دولتی مهم است، آماده می کند و آن ها را درگیر تجزیه و تحلیل مهیج از مسائل اقتصادی دنیای واقعی می کند.

در جدول زیر می توانید اطلاعات کامل این برنامه را مشاهده کنید:

پارامترتوضیحات
مقطعکارشناسی
نوع دورهتمام وقت
طول دوره4 سال
زبان تحصیلانگلیسی

توجه داشته باشید که هزینه تحصیل و زندگی در امارات با توجه به دانشگاه و شهر محل تحصیل متفاوت است.

تحصیل رشته اقتصاد در دانشگاه آمریکایی شارجه امارات

تحصیل رشته اقتصاد در دانشگاه آمریکایی شارجه امارات

دانشکده مدیریت بازرگانی در دانشگاه آمریکایی شارجه، قرار دارد. اعضای هیئت علمی این دانشگاه در زمینه های زیر تحقیق می کنند:

  • تجارت بین الملل
  • کار
  • بهداشت
  • اقتصاد تجربی و رفتاری
  • اقتصاد سنجی
  • پول و بانک
  • تئوری بازی
  • سازمان صنعتی
  • اقتصاد شهری و زیست محیطی

اعضای هیئت علمی این دانشکده، مدرک دکترای خود را از دانشگاه های معتبر آمریکای شمالی دریافت کرده اند. همچنین، در دانشگاه ها و موسسات مالی رتبه بندی شده در خارج از کشور، از محققان می باشند. تخصص آن ها آموزش با کیفیت بالا را در 2 سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد تضمین می کند. این دانشکده 2 مدرک کارشناسی در رشته اقتصاد (BAE و BSBA) ارائه می دهد که هر 2 مورد توجه کارفرمایان و مدارس تحصیلات تکمیلی در سراسر جهان می باشند.

برای ذکر چند نمونه، فارغ التحصیلان این دانشکده، در سازمان های پیشرو از جمله بانک مرکزی امارات، شورای اقتصادی دبی، اتحاد ایرویز، بورس اوراق بهادار دبی، L’Oréal و KPMG کار کرده اند. دیگران در رشته های دکترا و کارشناسی ارشد در مکان هایی مانند دانشگاه کلمبیا، مدرسه بازرگانی لندن، دانشگاه آکسفورد، دانشگاه جورج واشنگتن و دانشگاه کلگری تضمین پذیرش در دوره های دکترا و کارشناسی ارشد را دارند.

تحصیل در دانشگاه امارات متحده عربی

برای علاقه مندان به تحصیل رشته اقتصاد در امارات، دانشگاه امارات متحده عربی، یکی از بهترین انتخاب ها می باشد. این دانشگاه دارای یک محیط یادگیری پر جنب و جوش و حمایتی با برنامه های درسی پیشرفته است. به طوری که، این خصوصیات باعث افزایش اعتبار و اشتغال فارغ التحصیلان این دانشگاه شده است. کارشناسان این دانشگاه در مورد طیف گسترده ای از موضوعات تحقیق می کنند. به طوری که، بینش هایی در مورد شیوه های جدید تفکر و یادگیری برای مشاغل و جامعه ارائه می دهند. مهارت، دانش و تعهد اعضای هیئت علمی و کارکنان حرفه ای این دانشگاه برای غنی سازی تجربه یادگیری دانشجو ترکیب شده است. این دانشگاه به طور پیاپی در سایت QSWORLD رتبه کسب کرده است.

در نمودار زیر می توانید رتبه این دانشگاه را بین سال های 2018 تا 2021 مشاهده کنید:

رتبه جهانی دانشگاه امارات متحده عربی

دانشکده تجارت و اقتصاد (CBE) از سال 1977 برنامه های تجاری با سنت قوی آموزش و تحقیق با کیفیت را ارائه داده است. اولین برنامه هایی در منطقه است که توسط AACSB معتبر شناخته می شود. این دانشکده به طور مستمر در تلاش است تا همه برنامه های خود را بهبود ببخشد. از تخصص در سراسر جهان استفاده می کند تا اطمینان حاصل کند که همه برنامه هایی که ارائه می دهد از بالاترین کیفیت برخوردار هستند. چیزی که کارفرمایان درک می کنند و از آن احترام می گذارند. دانشجویانی که علاقه مند به تحصیل این رشته یا رشته بازیگری در امارات می باشند، جهت نحوه مهاجرت از طریق تحصیل می توانند اطلاعات لازم را با تماس به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت کسب کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *