مهاجرت تحصیلی آفریقای جنوبی

رشته اقتصاد در آفریقای جنوبی

رشته اقتصاد در آفریقای جنوبی

رشته اقتصاد در آفریقای جنوبی در تمامی مقاطع تحصیلی در بهترین دانشگاه های این کشور تدریس شده و علاقه مندان می توانند از این طریق مهاجرت نمایند. این کشور، در جنوب قاره آفریقا واقع شده است. این کشور یکی از قوی ترین اقتصاد در قاره آفریقا و از یک سیستم آموزش عالی بین المللی قدرتمند برخوردار است. پایتخت این کشور شهر پرتوریا است. به علاوه، شهر بلومفونتاین پایتخت قضایی و شهر کیپ تاون پایتخت قانونگذاری است. بزرگترین شهر این کشور ژوهانسبورگ است.

علاقه مندان می توانند در هر رشته ای که مورد علاقشان بوده، در این کشور تحصیل کنند. بسیاری از دانشمندان و رهبران موفق تجارت به این کشور آمده اند و آموزش عالی خود را گذرانده اند. بنابراین، صرف نظر از اینکه علاقه شغلی و رشته تحصیلی شما چیست، گزینه های بسیاری در تمامی مقاطع تحصیلی در دانشگاه های این کشور وجود دارد. در ادامه این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است، رشته اقتصاد در آفریقای جنوبی را بررسی کرده و بهترین دانشگاه هایی که در این کشور آن را ارائه می دهند معرفی خواهیم کرد.

تحصیل رشته اقتصاد در آفریقای جنوبی

رشته اقتصاد یک زیر شاخه در زمینه علوم اجتماعی است که نحوه تولید، توزیع، تجارت و مصرف کالاها و خدمات را بررسی می کند. به علاوه، هدف اقتصاد بهبود تخصیص منابع و ایجاد بازارهای پایدار و قابل پیش بینی است که اطمینان حاصل کند شهروندان می توانند زندگی مرفهی داشته باشند.

برخی از کلاس های عمومی که دانشجو مجبور به شرکت در آن ها است، در نمودار زیر آمده است:

کلاس عمومی اقتصاد در آفریقای جنوبی

اقتصاددانان همچنین در تلاش برای یافتن الگوها و پیش بینی تصمیمات مالی براساس عواملی مانند ریسک و پاداش، رفتار انسان را تجزیه و تحلیل می کنند. هنگام تحصیل رشته اقتصاد در آفریقای جنوبی، در کلاس های مختلفی شرکت خواهید کرد که بسته به دانشگاهی که در آن شرکت می کنید، متفاوت است. از آنجا که اقتصاد یک رشته گسترده است، این توانایی را دارد که به دانشجویان کمک کند مهارت های زیادی را توسعه دهند و در آینده، آن ها را در شغل خود به کار ببرند.

دانشجو چگونگی محاسبه و ارزیابی متغیر خطر را می آموزد. به علاوه، او در مورد تأثیر برخی عوامل بر رفتار جامعه را پیش بینی می کند. در حالی که مهارت های خود را برای تجزیه و تحلیل توسعه می دهد، با مدل های ریاضی و نحوه استفاده از آن ها آشنا خواهد شد. مطالعات اقتصادی نیز به دلیل درک عمیق بازار، مبنایی محکم برای مطالعات تجاری آینده ایجاد می کند. علاوه بر این، دانشجو یاد خواهد گرفت که چگونه یافته ها و ایده های خود را با افرادی که در این زمینه متخصص نیستند اما برای تصمیم گیری در زمینه تجارت نیاز به بینش او دارند، به بهترین نحو در میان بگذارد.

تحصیل رشته اقتصاد در دانشگاه ویتواترزراند آفریقای جنوبی

دانشگاه ویتواترزراند، واقع در شهر ژوهانسبورگ به دلیل رهبری فکری و تعهد خود در پرورش متفکران منتقد، مبتکران خلاق و حل کنندگان مشکلات شهرت دارد. قدرت این دانشگاه در پیگیری تعالی علمی و پژوهشی است. این دانشگاه در طول 89 سال سابقه خود، بیش از 120000 دانشجو فارغ التحصیل کرده است. این دانشگاه نشان خود را در سطح ملی و بین المللی به عنوان دانشگاه انتخابی متفکران منتقد ساخته است. دانشجویان علاقه مند به تحصیل رشته اقتصاد در آفریقای جنوبی مقطع کارشناسی را انتخاب می کنند. کارشناسی رشته اقتصاد در دانشگاه ویتواترزراند، یک برنامه آموزشی است که دانش تخصصی اقتصاد را به دانشجویان ارائه می دهد.

رشته اقتصاد در این دانشگاه دارای 3 زیر شاخه می باشد که عبارتند از:

نام رشتهتوضیحات
اقتصاداین برنامه برای کلیه دانشجویان کارشناسی بازرگانی و کارشناسی علوم حسابداری اجباری است.
علوم آماریاین برنامه برای دانشجویانی که علاقه مند به دانش اقتصاد ریاضی و آماری هستند، مناسب است.
مفاهیم اقتصادیاین یک برنامه اقتصاد برای دانشجویان علوم انسانی یا سایر دانشکده ها است، که الزامات ریاضی را ندارند.

دانشجویان علاقه مند به تحصیل در این دانشگاه می توانند برنامه مورد علاقه خود را پیدا کنند. لازم به ذکر است که زبان آموزش این دانشگاه انگلیسی می باشد. به همین دلیل برای دانشجویانی که علاقه مند به تحصیل در آفریقای جنوبی به زبان انگلیسی هستند، مناسب است

تحصیل رشته اقتصاد در دانشگاه ویتواترزراند آفریقای جنوبی

تحصیل Economy در دانشگاه آفریقای جنوبی

دپارتمان اقتصاد در دانشگاه آفریقای جنوبی (Unisa) بزرگترین دپارتمان اقتصاد در این کشور می باشد. بیشتر دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل در آفریقای جنوبی دارند، خواهان تحصیل در این دانشگاه می باشند. این دپارتمان در هر ترم تقریبا 30000 دانشجو ثبت نام می کند. به طوری که، توسط بیش از 40 نفر از کارکنان متخصص در آموزش از راه دور تدریس می شوند. برخی از آن ها بیش از 30 سال سابقه تدریس دارند. رشته اقتصاد در آفریقای جنوبی، یکی از رشته های اصلی در برنامه کارشناسی بازرگانی و چندین رشته در مقطع کارشناسی است.

دپارتمان اقتصاد در این دانشگاه، از تغییر جهان و خواسته ها و انتظارات ناشی از فارغ التحصیلان در محل کار، آگاه می باشد و از این رو برنامه درسی خود را به طور مداوم بررسی می کند. هدف از این بررسی این است که این دپارتمان، دانشجویان را به طور موثر برای خواسته های محل کار آماده کند. این دپارتمان طیف گسترده ای از واحدهای مطالعاتی را ارائه می دهد که هر یک در زمینه خاصی از تحصیل تخصص دارند.

مشاغل اقتصادی در آفریقای جنوبی

در حالی که تحصیل رشته اقتصاد در آفریقا منبع اطلاعاتی و تخصصی خوبی است، اما پس از فارغ التحصیلی تنها به یک حرفه خاص محدود نمی شود. رشته های زیادی در بخش های دولتی و خصوصی در انتظار فارغ التحصیلان اقتصادی می باشند. علاقه مندانی که قصد تحصیل در مقاطع بالاتر مانند دکترا را دارند، بعد از فارغ التحصیلی می توانند در دولت، بانک ها، مجلات تجاری یا آموزش عالی کار پیدا کنند. به علاوه، حقوق ماهیانه کار در آفریقای جنوبی برای کسانی که رشته اقتصاد خوانده اند، خوب است.

در نمودار زیر حقوق اقتصاد در این کشور را مشاهده خواهید کرد:

حقوق اقتصاد در آفریقای جنوبی

عناوین شغلی که قادر خواهید بود بدست آورید عبارتند از:

  • اقتصاددان
  • مشاور
  • تحلیلگر اقتصادی
  • محقق
  • تحلیلگر مالی یا بازرگانی
  • متخصص بورس

فارغ التحصیلان می توانند از تحصیلات کارشناسی خود در سایر رشته ها مانند حسابداری، حسابرسی، بیمه، مدیریت، تبلیغات و غیره استفاده کنند. علاقه مندان که قصد دریافت اطلاعات بیشتر دارند، با تماس به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قادر خواهند بود در این زمینه با کارشناسان مجرب این موسسه مشورت نمایند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *