مهاجرت تحصیلی آرژانتین

رشته اقتصاد در آرژانتین

رشته اقتصاد در آرژانتین

در سال های اخیر متقاضیان بسیاری علاقه مند به تحصیل رشته اقتصاد در آرژانتین شده اند که این امر به دلیل کیفیت آموزشی بالای دانشگاه ها است. این کشور، در انتهای قاره آمریکای جنوبی است. این کشور، عظیم بوده که دانش آموزان بالقوه زیادی در آن به تحصیل مشغول می باشند. به عنوان هشتمین کشور بزرگ جهان و بزرگترین کشور اسپانیایی زبان، این کشور مناظر، فرهنگ ها و فرصت های آموزشی متنوعی را ارائه می دهد. دلایل خوبی برای تحصیل در این کشور وجود دارد.

تحصیل در این کشور مزایای زیادی دارد. یکی از مهم ترین مزیا این است که دانشجویان در یک کشور پیشرفته با بسیاری از فرصت های آموزشی، فنی و شغلی در معرض فرهنگ غنی قرار می گیرند. تحصیل در این کشور فرصتی را برای یادگیری زبان اسپانیایی، یک زبان مهم جهانی فراهم می کند و ممکن است هزینه آن بسیار کمتر از تحصیل در مکان های دیگر باشد. این کشور یک گزینه عالی برای کسانی است که مایل به تحصیل در دانشگاه های کشور دیگری می باشند. در ادامه این نگارش موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت رشته اقتصاد در آرژانتین را بررسی کرده است.

مقطع کارشناسی رشته اقتصاد در آرژانتین

در واقع مقطع کارشناسی رشته اقتصاد در آرژانتین وظیفه بررسی همه عوامل دخیل در تولید، توزیع و مصرف کالاها و خدمات را دارد. این رشته هر 2 عامل اقتصادی در مقیاس اقتصاد خرد و اقتصاد کلان را تحلیل می کند. این برنامه که توسط دانشگاه ها و دانشکده های این کشور ارائه می شود، به دانشجویان می آموزد که چگونه همه اقدامات اقتصادی را برای بهبود رفاه و شکوفایی نهادهای اقتصادی و مصرف کنندگان بهینه سازی کنند.

کسانی که تمایل به تحصیل در این برنامه می باشند، باید پایه ریاضی قوی داشته باشد. دانشجو باید نوع نگاه خود را به جهان تغییر دهد و پویایی نحوه رفتار انسان را در شکل گیری زندگی آن ها درک کند. اقتصاد موضوعی است که به طیف گسترده ای از سایر رشته ها متصل می شود و همچنین نوعی زبان جهانی است که می تواند در بسیاری از زمینه ها به کار رود.

فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی در این رشته با دانش خود قادر به تجزیه و تحلیل عمیق شرایط پیرامون حوزه اقتصاد کلان یا اقتصاد خرد می باشند. این 2 حوزه موضوعاتی مانند سیاست های مالی، تورم، قیمت گذاری، مصرف کنندگان یا بازارها را در بر می گیرد. فارغ التحصیلان این رشته فرصت این را خواهند داشت تا در موقعیت های مختلف و در همه صنایع در بخش های خصوصی و دولتی فعالیت کنند.

برترین دانشگاه های این کشور که این رشته را ارائه می دهند، در نمودار زیر مشاهده می کنید:

دانشگاه های برتر کشور آرژانتین

همان طور که در نمودار بالا مشاهده می کنید، 3 دانشگاه باگرانو، سالوادور و بوینس رشته اقتصاد را ارائه می دهند. دانشجویان می توانند برای تحصیل کارشناسی در آرژانتین در رشته اقتصاد از بین لیست بالا یکی از دانشگاه ها را انتخاب کنند.

مقطع کارشناسی رشته اقتصاد در آرژانتین

رشته اقتصاد در دانشگاه بلگرانو آرژانتین

علاقه مندان به تحصیل رشته اقتصاد در آرژانتین می توانند دانشگاه بلگرانو را انتخاب کنند. این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد، رشته اقتصاد سیاسی بین المللی را ارائه می دهد. این دانشگاه به دانشجویان بین المللی که علاقه مند به کسب دانش عملی و نظری می باشند این امکان را می دهد که در حوزه اقتصادی بین المللی پیشرفت کنند. همچنین به آن ها فرصت و تجربه یادگیری فوق العاده در این کشور را می دهد. برنامه اقتصاد سیاسی بین المللی این دانشگاه با کیفیت ترین آموزش را در یکی از معتبرترین دانشگاه های آمریکای لاتین ارائه می دهد.

در جدول زیر اطلاعات لازم درباره این دوره را مشاهده می کنید:

پارامترتوضیحات
طول دوره15 ماه
سطح زبان اسپانیاییمتوسط
هزینه13890$ (دلار)

همان طور که در جدول مشاهده می کنید، برنامه اقتصاد سیاسی بین المللی ارائه شده توسط این دانشگاه، 15 ماه طول می کشد. در این مدت دانشجویان فرصت دارند دوره های مختلفی را با توجه به علایق شخصی خود بگذرانند. پس از اتمام برنامه، فارغ التحصیل درک خوبی از اقتصاد سیاسی بین المللی و اقتصاد جهانی با تأکید بر آمریکای لاتین خواهد داشت.

آن ها می توانند تمایلات را تشخیص دهند، خطرات را تجزیه و تحلیل کند و سناریوها را در زمینه اقتصاد و روابط اقتصادی بین المللی ارزیابی کند. فارغ التحصیلان قادر به طراحی، پیاده سازی و ارزیابی سیاست ها و استراتژی ها برای بخش های دولتی و خصوصی می باشند. آموزش آن ها این امکان را می دهد تا فعالیت گسترده ای در ارگانیسم های بین المللی داشته باشند تا به عنوان مشاور یا تحلیلگر توسعه یابند.

تحصیل در آرژانتین

تحصیل در آرژانتین فرصت شغلی با درآمد بهتر در خارج از کشور را برای متقاضیان فراهم می کند. در مقایسه با سایر مقاصد تحصیلی بین المللی، این کشور مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد با قیمت مناسب تری ارائه می دهد. بسته به اینکه از کجا آمده اید، این کشور می تواند به کشور شما نزدیک باشد. بنابراین، مجبور نیستید هزینه زیادی را برای سفر صرف کنید و دیدار با خانواده و دوستان خود در تعطیلات راحت تر است.

در اکثر موارد، دانشگاه هایی در این کشور که دروس را به زبان انگلیسی ارائه می دهند توسط دولت ملی معتبر می باشند و می توانند به طور کامل یا جزئی توسط دانشگاه های کشورهای دیگر شناخته شوند. تحصیل در آرژانتین به زبان انگلیسی همچنین فرصتی عالی برای ایجاد یک شبکه حرفه ای است که منبع خوبی از فرصت ها و همکاری بالقوه پس از فارغ التحصیلی است.

دانشگاه های بسیاری در این کشور در QS رتبه آورده اند که در نمودار زیر 3 مورد از آن ها را مشاهده می کنید:

رتبه جهانی دانشگاه های آرژانتین در سال 2021

همان طور که در نمودار بالا مشاهده می کنید، دانشگاه های این کشور، رتبه جهانی بالایی در QS دریافت کرده اند. از مزایای تحصیل در این کشور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آشناسی با فرصت آموزشی عالی
  • یافتن شغل مناسب بعد از فارغ التحصیلی
  • تحصیل در کشوری با فرهنگ غنی

در این نگارش سعی شد اطلاعات لازم درباره رشته اقتصاد در آرژانتین به شما عزیزان ارائه شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره روش های مهاجرت و هزینه های زندگی و تحصیل در این کشور می توانید به صورت تلفنی یا حضوری با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *