مهاجرت تحصیلی هند

رشته ارتودنسی در هند

رشته ارتودنسی در هند

رشته ارتودنسی در هند برای کسانی که به زبان انگلیسی تسلط دارند یک کشور ایده آل و ارزان قیمت در زمینه ارتودنسی می باشد. دانشجویانی که مایل به مطالعه موسیقی، مذهب، معماری و هنر غیر غربی هستند، هند را بهترین مکان برای یادگیری عمیق این موضوعات خواهند یافت. فرهنگ متنوع و جذاب آن ترکیبی مقاومت ناپذیر از سبک های باستانی و مدرن است که هنرهای آزاد را از سراسر جهان جذب می کند. علاوه بر این، هند برنامه های درجه فناوری اطلاعات پیشرفته را برای دانشجویانی که علاقه مند به کسب مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد مرتبط با رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات هستند، ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

تاریخچه هند

هند کشوری در آسیای جنوبی است که نزدیک به یک میلیارد و نیم نفر جمعیت دارد و بعد از چین دومین جمعیت جهان است. مرزهای دریایی هند شامل اقیانوس هند، دریای عرب و خلیج بنگال است و زمینی آن با چین، پاکستان، بوتان، نپال، بنگلادش و برمه مرز مشترک دارد. به دنبال تغییرات چشمگیر در عملیات مبتنی بر بازار در اوایل دهه 1990، هند به سرعت به یک اقتصاد برجسته جهانی تبدیل شد، جایی که اکنون کشوری نوآور و صنعتی در نظر گرفته می شود که عنوان سومین کشور بزرگ را از نظر PPP یا قدرت خرید دارد. با این حال، این رشد شتابان به مسائل عمیق و مستمر هند با فقر، مراقبت های بهداشتی ناکافی، بی سوادی، سوء تغذیه و فساد در بخش های پلیس و دولتی رسیدگی نکرده است.

اگرچه مدرن‌سازی هند در حال انجام است، اما جامعه سنتی به‌شدت توسط سیستم کاست هندی تعریف می‌شود، نوعی آرایش طبقه‌ بندی اجتماعی که مانع از تعامل اجتماعی رها شده و تحرکی است که اکثر کشورهای توسعه‌ یافته از آن لذت می‌ برند. طبقات اجتماعی در هند به عنوان «کاست» تعیین می‌ شوند. برخی از کاست ها نخبه تر از سایرین به حساب می آیند. اگرچه هند قوانین ضد تبعیض برای جلوگیری از آزار و اذیت و تعصب علیه طبقات به اصطلاح پایین دارد، هندی‌ هایی که در مناطق روستایی زندگی می‌ کنند هنوز در معرض تبعیض و جداسازی در مناطق شهری هستند. ارزش‌های خانوادگی همچنان جنبه‌ ای تأثیرگذار از سنت هندی را نشان می‌ دهد، به طوری که ازدواج‌ های از پیش تعیین شده بین دو خانواده هنوز برای اکثر جامعه هند عادی است. علاوه بر این، طلاق عملاً در جامعه هند شنیده نشده است و تنها در موارد شدید سوء استفاده مجاز است.

تحصیل در رشته ارتودنسی در هند

پس از چین و ایالات متحده، سیستم آموزش عالی هند سومین سیستم بزرگ است و کمیسیون کمک هزینه های دانشگاه نماینده اصلی تنظیم کننده موسسات عالی است. بین سال‌ های 2000 تا 2010، هند 20000 دانشگاه و کالج ایجاد کرد که در آن زمان بیش از 8 میلیون دانشجو پذیرفتند. زمینه‌های علم و فناوری به‌شدت توسط دولت هند در سطح کالج ارتقا می‌ یابد، که باعث شد چندین مؤسسه فناوری مانند مؤسسه‌ های فناوری هند و مؤسسه‌ های مدیریت هند مورد تحسین سازمان‌ های آموزشی جهانی قرار گیرند. علاوه بر این، موسسه علوم پزشکی سراسر هند در دهلی نو یکی از مراکز تحقیقاتی پیشرو برای پیشرفت فناوری پزشکی و روش‌ های درمانی محسوب می‌ شود.

دانشجویان بین‌ المللی رشته ارتودنسی در هند که مایل به دریافت مدرک هستند، باید مدارکی دال بر گذراندن موفقیت‌ آمیز حداقل 12 سال تحصیلات متوسطه در کشور مبدا خود ارائه دهند. دانشجویان همچنین باید در آزمون ورودی شرکت کرده و نتایج را به وزارت امور خارجه در دهلی نو ارسال کنند. پذیرش مستقیم در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و مهندسی بدون توجه به مدارک تحصیلی گذشته دانشجو مجاز نمی باشد. با این حال، سایر برنامه های تحصیلی ممکن است دانشجویان خارجی را مجبور به شرکت در آزمون ورودی نکنند. در عوض، نمرات امتحان ورودی آموزش عالی یک دانشجو (مانند ACT یا SAT داده شده در ایالات متحده) ممکن است برای واجد شرایط بودن دانشجو در کالج های فنی خاص استفاده شود. دانشجویانی که علاقه مند به اخذ مدرک در هند هستند باید از این واقعیت آگاه باشند که دانشگاه های دولتی دانشجویانی را که شهروند هند نیستند نمی پذیرند.

تحصیل در رشته ارتودنسی در هند

زبان ها در هند

هند زبان رسمی ندارد اما هندی توسط تقریبا نیمی از جمعیت هند صحبت می شود. بنگالی، تلوگو، مراتی، تامیل، اردو و گجراتی زبان‌ هایی هستند که دانشجویان ممکن است در حین تحصیل در هند با آن‌ها مواجه شوند. انگلیسی توسط بسیاری از هندی ها صحبت می شود و به عنوان زبان انتخابی “دوم” هند در نظر گرفته می شود. هند همچنین دارای بسیاری از زبان‌های مختلف است که در فهرست «زبان در خطر انقراض» قرار گرفته‌اند، زیرا تعداد گویشوران بازمانده به دهکده‌های منزوی در روستاهای هند کاهش یافته است.

هزینه های تحصیل رشته ارتودنسی در هند

هزینه تحصیل و زندگی در هند بستگی به دانشگاه شما و بورسیه تحصیلی دارد. شما برای رشته ارتودنسی در هند باید سالیانه حدود 4000$ تا 9000$ (دلار آمریکا) هزینه کنید. هزینه های ماهیانه یک دانشجو خارجی بین 500$ تا 700$ (دلار آمریکا) می باشد. شما امکان کار کردن حین تحصیل نیز خواهید داشت و حداقل می توانید نیمی از هزینه های خود را پوشش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر شما می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *