مهاجرت تحصیلی نیوزلند

رشته ارتودنسی در نیوزلند

رشته ارتودنسی در نیوزلند

رشته ارتودنسی در نیوزلند به علت پر هزینه بودن آن شاید به درد افرادی می خورد که از تمکن مالی خوبی برخوردار هستند. سیستم آموزشی در نیوزلند استثنایی است. از مسافران خارجی استقبال می شود. زندگی پر جنب و جوش در اینجا و همچنین امکانات مدرن و برجسته، آن را به مکانی ایده آل برای یادگیری و رشد تبدیل کرده است. اگرچه این منطقه فرصت های آموزشی فراوانی برای ارائه دارد. ولی از عشق محض به زندگی که بسیاری از مردم محلی در اینجا دارند چیزهای زیادی می توان آموخت. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نیوزلند همین حالا با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

تاریخچه نیوزلند

نیوزیلند کشوری متنوع با پیشینه فرهنگی منحصربه‌ فرد و امکانات فراوانی برای ارائه به دانشجویان بین‌ المللی است. این کشور جزیره‌ ای واقع در جنوب غربی اقیانوس آرام، نزدیک به استرالیا و همچنین فیجی و تونگا است. شهرهای بزرگ و رو به رشدی در سرتاسر کشور وجود دارد. در واقع، نیوزلند یکی از آخرین مناطق دورافتاده کره زمین بود. بزرگترین شهر اوکلند محل بسیاری از گزینه های آموزش عالی برای دانشجویان بین المللی است، اما گزینه های دیگری نیز در دسترس است. دانش آموزان در سن 6 سالگی در مدرسه ثبت نام می کنند. طبق قوانین فدرال، آنها باید تا سن 16 سالگی در مدرسه بمانند. شهروندان کشور در تمام این مدت هزینه ای برای تحصیل پرداخت نمی کنند. اکثر دانش آموزان تا سن 19 سالگی در مدرسه باقی می مانند که هزینه همه آنها توسط دولت پرداخت می شود. نرخ باسوادی این کشور 99% است.

در اکثر فصول سال، آب و هوای این کشور معتدل است. محدوده دمای سالانه حدود 50 درجه فارنهایت تا 61 درجه فارنهایت است. با این حال، دما می تواند بر اساس مکان جزیره ای که در آن زندگی می کنید متغیر باشد. ساحل غربی بسیار مرطوب است. منطقه مرکزی اوتاگو یک آب و هوای نیمه خشک است. در نیوزلند مناطقی از جنگل های بارانی و همچنین قله های کوه با دمای بسیار سرد وجود دارد.

تحصیل در رشته ارتودنسی در نیوزلند

هنگامی که دانش آموز تحصیلات پایه خود را به پایان رساند، فرد می تواند وارد یکی از موسسات عالی دولتی شود. این شامل دانشگاه ها، کالج های آموزشی، کالج های تخصصی و پلی تکنیک می شود. همچنین موسسات آموزشی خصوصی نیز در دسترس دانش آموزان است. حدود 14% از جمعیت بزرگسال کشور دارای مدرک لیسانس هستند، در حالی که حداقل 30% از جمعیت نیوزلند دارای مدرک تحصیلی ثانویه هستند. در مقایسه با سایر کشورهای جهان، سیستم آموزشی نیوزلند از جمله دانشگاه ها و کالج های آموزش ویژه عالی است. طبق رتبه بندی برنامه ارزیابی دانشجویان بین المللی رشته ارتودنسی در نیوزلند، این کشور در رتبه هفتم بهترین در جهان قرار دارد. این کشور به خاطر دبیرستان هایش در زمینه های ریاضی، علوم و خواندن شناخته شده است. نیوزلند در مجموع دارای هشت دانشگاه است که همه آنها در رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS رتبه بالایی دارند.

دلایل زیادی برای تحصیل در نیوزلند از جمله فرهنگ متنوع آن، شهرهای مدرن و پر جنب و جوش و ویژگی های زیست محیطی موجود در اینجا وجود دارد. همیشه کاری برای انجام دادن در این کشور خواه کاوش در فضای باز باشد یا کاوش در سرگرمی های مهم فرهنگی وجود دارد. برای ثبت نام به عنوان یک دانشجوی بین المللی، افراد باید ابتدا سطح تحصیلات شناخته شده ای داشته باشند. این شامل مهارت انگلیسی و تحصیلات متوسطه واجد شرایط از کشور خود است. دانشجویان همچنین باید مستقیما برای هر یک از دانشگاه‌ هایی که می‌خواهند در نظر گرفته شوند درخواست دهند. ضرب‌ الاجل‌ ها، هزینه‌ ها و الزامات برای هر یک از دانشگاه ها بسیار متفاوت است.

تحصیل در رشته ارتودنسی در نیوزلند

شرایط دریافت ویزای تحصیلی نیوزلند

برای اقامت در نیوزلند برای تحصیل تمام وقت، دانشجو باید ویزا دریافت کند. اگر قصد دارید کمتر از سه ماه در کشور باشید. هر چند، دانشجو باید شرایط خاصی را برای واجد شرایط بودن ویزای دانشجویی داشته باشد. این شامل داشتن تأییدیه از یکی از دانشگاه های شناخته شده کشور، داشتن بودجه برای پوشش هزینه های زندگی، از جمله پرواز به کشور خود، گواهی پزشکی در صورتی که قصد دارید بیش از 12 ماه در آن منطقه باشید و برای افراد بالای سن 18، نامه ای که نشان می دهد محلی برای زندگی فراهم شده است.

دانشگاه های رشته ارتودنسی در نیوزلند

دانشگاه های رشته ارتودنسی در نیوزلند به شرح زیر است:

  • دانشگاه اوکلند
  • دانشکده پزشکی دانشگاه اوتاگو
  • دانشگاه ماسی
  • دانشگاه صنعتی اوکلند
  • دانشگاه ویکتوریا ولینگتون

شهریه رشته ارتودنسی در نیوزلند

به طور کلی هزینه تحصیل در نیوزلند برای هر رشته و هر دانشجو متفاوت است. به طور کلی نیوزلند از آن دسته از کشورهای گران و پرهزینه است. هزینه سالایانه رشته ارتودنسی در نیوزلند حدود 45000$ (دلار نیوزلند) است. هزینه ماهیانه زندگی برای یک فرد دانشجو خارجی در این کشور حدود 1200$ (دلار نیوزلند) در ماه است. شما نمی توانید در حین تحصیل به کار مشغول شوید برای همین مهم است که برای مهاجرت به این کشور از وضعیت مالی خوبی برخوردار باشید. اگر شما هم به اطلاعات بیشتری در زمینه ی مهاجرت به این کشور نیاز دارید، همین حالا با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *