مهاجرت تحصیلی لیتوانی

رشته ارتودنسی در لیتوانی

رشته ارتودنسی در لیتوانی

رشته ارتودنسی در لیتوانی آنچنان مورد توجه دانشجویان بین الملی قرار نمی گیرد. دانشگاه های این کشور رتبه بندی مناسبی در بین جهان ندارد. اکثر مردم در مورد تحصیل بین المللی گزینه های زیادی برای انتخاب دارند، اما سیستم آموزشی لیتوانی برای اکثر افراد ایده آل است. علاوه بر این، این کشور در برخی از بخش‌های در حال توسعه، از جمله در حوزه‌های فناوری و پزشکی، فرصت‌هایی دارد. اگرچه بسیاری از مردم به جای ماندن مهاجرت می کنند، اما دانشجویان بین المللی می توانند با ورود به اینجا از فرهنگ قوی و جامعه ای متنوع استقبال کنند. این کشور ممکن است مکان ایده آلی برای بازدید و مطالعه افراد برای چندین سال باشد. همین حالا با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید تا شما را در این مسیر بهتر راهنمایی کنند.

تاریخچه لیتوانی

لیتوانی در ساحل شرقی دریای بالتیک واقع شده و از شمال با لتونی، از شرق و جنوب با بلاروس و از جنوب غربی با لهستان و منطقه کالینینگراد روسیه همسایه است. این کشور دارای تپه‌های آرام، جنگل‌ها، رودخانه‌ها و نهرها و دریاچه‌های بسیار است. منبع طبیعی اصلی آن زمین های کشاورزی است. لیتوانی یکی از سریعترین اقتصادهای در حال رشد را در اتحادیه اروپا دارد و فهرست توسعه انسانی سازمان ملل متحد، لیتوانی را به عنوان کشوری با “توسعه انسانی بسیار بالا” فهرست می کند. برای بسیاری از دانشجویان، یافتن مکان مناسب برای تحصیل بسیار مهم است. برای دانشجویان بین المللی، کشور لیتوانی ممکن است یک انتخاب فوری به نظر نرسد، اما این کشور می تواند به افرادی که به دنبال یک برنامه آموزشی چالش برانگیز با فرصت کافی برای یادگیری فرهنگ های متنوع هستند، ارائه دهد.

زندگی در لیتوانی برای نیازهای آموزش عالی احتمالاً یک تجربه لذت بخش است. لیتوانی دارای آب و هوای معمولی اروپایی، با ماه های تابستان خشک و گرم و زمستان های سخت است. بادهای سرد در بسیاری از مناطق در طول ماه های زمستان باعث کاهش دما نزدیک به صفر درجه فارنهایت می شود. بارش برف محتمل است و در طول ماه های تابستان، رطوبت می تواند در اینجا زیاد شود. زندگی در لیتوانی به دانشجویان اجازه می‌دهد تا فرهنگ موسیقی، جشنواره‌ها و مذهب را بپذیرند. غذای خوب و هنرهای باورنکردنی (از جمله تئاتر، موسیقی و مجسمه‌ سازی) نیز در اینجا یافت می شود. از مسابقات اسب دوانی گرفته تا کاوش در گنجینه‌های ساختمان‌های تاریخی و مناطق کشور تا لذت بردن از یک بازی بسکتبال حرفه‌ای، این کشور چیزی برای ارائه دارد.

تحصیل در رشته ارتودنسی در لیتوانی

قبل از ثبت نام در یکی از دانشگاه های این کشور، سیستم آموزشی و شرایط تحصیل در لیتوانی را درک کنید. اولین مدرسه در اینجا به سال 1387 باز می گردد. بیشتر مدارس اولیه اینجا تأثیر مسیحی داشتند و از جهاتی این مورد هنوز در مدارس آموزش عالی مدرن امروزی وجود دارد. اگرچه زمانی فقط برای اشراف بود، اما شهروندان از سال 1579، زمانی که دانشگاه ویلنیوس در ابتدا تأسیس شد، به دنبال فرصت های آموزش عالی بودند. جمعیت امروزی از نرخ باسوادی بالایی برخوردار است. علاوه بر این، میزان بالایی از بزرگسالان دارای تحصیلات پیشرفته در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی است. بسیاری از مردم به زبان دوم صحبت می کنند که زبان انگلیسی رایج است. به دلیل عدم وجود مشاغل قوی در بسیاری از رشته‌های نوظهور، بسیاری از دانش‌جویان به مناطقی مهاجرت می‌کنند که در آن اشتغال در دسترس است.

تحصیل در رشته ارتودنسی در لیتوانی

مزایای تحصیل رشته ارتودنسی در لیتوانی

سیستم آموزش عالی لیتوانی به لطف تلاش‌های دولت برای مدرن‌سازی و بهبود مستمر امکاناتش، در سطح جهانی به رسمیت شناخته شده است. دانشگاه های کشور دارای اعتبار بالایی هستند و برای اطمینان از اینکه دانشجویان از آموزش عالی و جامع برخوردار می شوند، مورد ارزیابی منظم قرار می گیرند. هر ساله تعداد بیشتری از دانشجویان بین المللی برای تحصیل دندانپزشکی در لیتوانی به زبان انگلیسی به دلیل سابقه اثبات شده آن در تولید متخصصان برجسته مراقبت های بهداشتی انتخاب می کنند. پس از فارغ التحصیلی، یک دیپلم بین المللی به رسمیت شناخته شده دریافت خواهید کرد که به شما امکان می دهد یک دندانپزشک موفق شوید. علاوه بر این، این کشور بخشی از اتحادیه اروپا و شینگن است که مزایای اساسی بسیاری دارد.

مؤسسات آموزش عالی در لیتوانی دارای یک سنت طولانی مدت در تعالی هستند و فارغ التحصیلان برجسته زیادی را تولید کرده اند. دانشگاه های این کشور برنامه های درسی مربوطه خود را مطابق با الزامات سختگیرانه اتحادیه اروپا و استانداردهای بین المللی طراحی کرده اند. پس از فارغ التحصیلی، مدرک بین المللی شناخته شده ای دریافت خواهید کرد که به شما امکان می دهد یک دندانپزشک موفق شوید. شما می توانید انتظار داشته باشید که یک پایه نظری گسترده را به دست آورید و در عین حال تمام مهارت های عملی لازم را نیز به دست آورید. دانش ‌آموزان می‌ توانند با استفاده از تجهیزات شبیه ‌سازی پیشرفته قبل از انتساب به چرخش ‌های بالینی، به توانایی‌های خود اعتماد کنند. دوره های دندانپزشکی به زبان انگلیسی به مدت 5 سال در این کشور ادامه دارد و سال تحصیلی از سپتامبر آغاز می شود.

در این بخش شاهد مزایای تحصیل رشته ارتودنسی در لیتوانی هستید:

مزایای تحصیل رشته ارتودنسی در لیتوانی

دانشگاه های برتر رشته ارتودنسی در لیتوانی

این کشور حدود 15 دانشگاه دولتی دارد که در لیست زیر آمده است:

  • دانشگاه ویلنیوس قدیمی ترین دانشگاه در شمال اروپا است و یک دانشگاه دولتی است. این دانشگاه همچنین بزرگترین دانشگاه لیتوانی است.
  • دانشگاه صنعتی کاوناس، یک مدرسه بسیار مدرن، بزرگترین مدرسه با تمرکز فنی در تمام کشورهای بالتیک است. همچنین دومین مدرسه بزرگ کشور است.
  • دانشگاه پزشکی کاوناس
  • دانشگاه کشاورزی لیتوانی
  • دانشگاه ویتاوتاس مگنوس
  • آکادمی موسیقی و تئاتر لیتوانی
  • آکادمی تربیت بدنی لیتوانی
  • آکادمی نظامی ژنرال یوناس زمایتیس لیتوانی
  • دانشگاه سیائولی

شرایط دریافت ویزای تحصیلی لیتوانی

در برخی موارد، دانشجویان ممکن است نیازی به ویزا نداشته باشند. لیتوانی بخشی از اتحادیه اروپا است که سفر را برای کسانی که در کشورهای همسایه زندگی می کنند بسیار آسان می کند. با این حال، اکثر دانشجویان رشته ارتودنسی در لیتوانی همچنان برای ماندن طولانی مدت در این کشور به ویزا نیاز دارند. دانشجو باید ابتدا برای دریافت این مدرک به دفتر روابط بین الملل در دانشگاه انتخابی مراجعه کند. این دفتر سپس مدارک لازم را آماده می کند و درخواست اجازه اقامت موقت را ارائه می دهد. سپس، دانشجو باید برای تکمیل درخواست خود به سفارت لیتوانی مراجعه کند. برای این ویزاها هزینه هایی وجود دارد. ویزا به دانشجو اجازه می دهد تا حداکثر یک سال برای تحصیل در کشور بماند.

هزینه تحصیل رشته ارتودنسی در لیتوانی

هزینه تحصیل و زندگی در لیتوانی با توجه به محل سکونت می تواند بسیار متفاوت باشد. دانشجویان رشته ارتودنسی در لیتوانی می توانند از گزینه بورسیه تحصیلی در صورتی که حائز اهمیت هستند، استفاده کنند و به این صورت هزینه های خود را کاهش دهند. در صورت تحصیل در دانشگاه های غیر دولتی چیزی در حدود 300€-900€ (یورو) در ماه باید بپردازید. هزینه ماهیانه یک فرد دانشجو در این کشور حدود 300€-500€ (یورو) در ماه می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر همین حالا با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

سوالات مکرر در باب رشته ارتودنسی در لیتوانی

در این بخش از مطلب به سوالات مکرر در باب رشته ارتودنسی در لیتوانی هستید:

  • دانشگاه های مناسب جهت تحصیل رشته ارتودنسی در لیتوانی چیست؟ دانشگاه پزشکی کاوناس-دانشگاه علوم بهداشت لیتوانی-
  • هزینه تحصیل در رشته ارتودنسی در لیتوانی چقدر است؟ در صورت تحصیل در دانشگاه های غیر دولتی چیزی در حدود 300€-900€ (یورو) در ماه باید بپردازید. هزینه ماهیانه یک فرد دانشجو در این کشور حدود 300€-500€ (یورو) در ماه می باشد.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *