مهاجرت تحصیلی قبرس

رشته ارتودنسی در قبرس

رشته ارتودنسی در قبرس

رشته ارتودنسی در قبرس برای کسانی که قصد بازگشت به ایران پس از تحصیل را دارند، یک گزینه رو به عقب تلقی می شود. با یک سیستم آموزشی قوی، تحصیل در قبرس به عنوان یک دانشجوی بین‌ المللی می‌ تواند فرصتی عالی برای کشف غنی‌ ترین تاریخ‌ های جهان و در عین حال زندگی در جامعه‌ ای دلپذیر با آب و هوای فوق‌ العاده باشد. علاوه بر این، فرصت های کاری برای کسانی که مهارت های کافی دارند، وجود دارد. اگرچه رقابت برای مشاغل سطح بالا می تواند چالش برانگیز باشد، اما بیشتر به دانشجویانی که می توانند چیزی منحصر به فرد و جذاب ارائه دهند، نگاه مثبتی دارند. اگر قصد مهاجرت به کشور قبرس را دارید، می توانید با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

تاریخچه قبرس

سومین جزیره بزرگ در دریای مدیترانه، قبرس در سواحل جنوبی ترکیه و سواحل غربی سوریه قرار دارد. قبرس یکی از مقاصد مهم گردشگری در دریای مدیترانه است. جمهوری قبرس یک اقتصاد پیشرفته و پردرآمد با شاخص توسعه انسانی بسیار بالا است. این کشور تا زمانی که در 1 می 2004 به اتحادیه اروپا ملحق شد، یکی از اعضای موسس جنبش غیرمتعهدها بود. تحصیل در خارج از کشور در قبرس به دانشجو این فرصت را می دهد تا منطقه ای از لحاظ تاریخی غنی از جهان را کشف کند. همچنین از نظر آب و هوا و چشم انداز یکی از زیباترین مناطق است. در شرق یونان و جنوب ترکیه، بازدیدکنندگان این منطقه اغلب از ترکیب امکانات مدرن و جذابیت تاریخی شگفت زده می شوند. زندگی در قبرس می تواند فرصتی هیجان انگیز برای تجربه یک آب و هوای زیبا باشد. این کشور دارای آب و هوای نیمه گرمسیری است که تا حدودی خشک است. زمستان ها به ویژه در نزدیکی خط ساحلی معتدل است.

شرایط تحصیل در قبرس

قبرس دارای یک سیستم آموزشی قوی است که با مدرسه ابتدایی و متوسطه شروع می شود. هم مدارس خصوصی و هم مدارس دولتی در دسترس هستند. بر اساس برخی منابع، 7% از تولید ناخالص داخلی کشور صرف آموزش می شود. این باعث می شود که پس از دانمارک و سوئد یکی از سه خرج کننده برتر آموزش در جهان باشد. مدارس دولتی و خصوصی هر دو برابر در نظر گرفته می شوند و هیچ کدام فرصت آموزشی بهتری را ارائه نمی دهند. مانند یونان، نمرات دبیرستان برای آن دسته از دانش آموزانی که در برنامه های دانشگاه ثبت نام می کنند مهم تلقی نمی شود. اگرچه داشتن مدرک دیپلم الزامی است، دانش‌ آموزان برای تعیین اینکه آیا می‌تواند در مدرسه تحصیل کند و در چه سطحی از دوره‌ها را باید بگذراند، در آزمون پذیرش شرکت می‌کنند. همه داوطلبان دانشگاه، از جمله افراد بین المللی، قبل از ورود به رشته ارتودنسی در قبرس باید این نوع آزمون را انجام دهند.

دانشگاه برتر رشته ارتودنسی در قبرس

دانشگاه قبرس و دانشگاه شرق قبرس از بهترین دانشگاه ها برای تحصیل رشته ارتودنسی در قبرس می باشد. ولی به طور کلی دانشگاه های این کشور اعتبار لازم را در سطح جهانی نداشته و حتی از دانشگاه های ایرانی پایین تر است. رشته ارتودنسی 3 سال در این کشور به طول می انجامد و دانشجویان پس از آن آماده ورود به بازار کار می شوند.

دانشگاه برتر رشته ارتودنسی در قبرس

شرایط اخذ ویزای تحصیلی در قبرس

اداره بایگانی مدنی و اداره مهاجرت دولت قبرس ویزاهای مورد نیاز برای دانشجویانی که در کالج یا دانشگاه تحصیل می کنند را انجام می دهد. به طور کلی، ویزای دانشجویی در دسترس است، اما تنها پس از پذیرش دانشجو در یک برنامه آموزشی از طریق یک دانشگاه معتبر و شناخته شده صادر می شود. دانشجویان باید در دانشگاه حضور یابند و دوره تحصیلی باید توسط وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ تایید شود. متقاضیان پس از دریافت پذیرش باید برای ویزای دانشجویی اقدام کنند. اینها فقط برای دانشجویانی صادر می شود که تمام وقت در اینجا ثبت نام می کنند. اینها توسط سفارت، کمیسیون عالی، یا کنسولگری جمهوری قبرس از کشور اصلی فرد صادر می شود.

هزینه های رشته ارتودنسی در قبرس

هزینه تحصیل و زندگی در قبرس به علت وجود منابع مالی و پایداری اقتصاد این کشور بسیار مناسب بوده و شرایط حضور بسیاری از افراد را تسهیل می بخشد. کشور قبرس یکی از گزینه های مقرون به صرفه نسبت به سایر کشورهای اروپایی می باشد. برای دانشجویان خارجی هزینه تحصیل چیزی در حدود 7600$ تا 14500$ (دلار) برای یک سال می باشد. متوسط هزینه ماهیانه شما 350$ تا 600$ (دلار) می باشد که این مقدار با توجه به امکان کار در کنار تحصیل پوشش داده می شود.

درآمد یک ارتودنتیست کار در قبرس

اگر مدرک خود را در این کشور کسب کرده باشید، موقعیت زندگی و کار برای شما به راحتی فراهم است. یک فرد ارتودنتیست کار در این کشور درآمدی در حدود 3020€ (یورو) در ماه دارد. این مقدار برای یک زندگی نرمال کفایت می کند ولی به طور کلی ممکن است شما را راضی نگه ندارد. به همین دلیل پیش از هر اقدامی می توانید با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *