مهاجرت تحصیلی ایرلند

رشته ارتودنسی در ایرلند

رشته ارتودنسی در ایرلند

رشته ارتودنسی در ایرلند موقعیت مناسبی برای دانشجویان خارجی است. این کشور به خاطر تاریخ، فرهنگ و زندگی پر جنب و جوش شهرت دارد. ایرلند یک کشور انگلیسی زبان است و هم کشوری است که در اتحادیه اروپا قرار دارد. به خاطر هزینه های معقول زندگی ایرلند را به یکی از جذاب‌ترین مقاصد تحصیلی در خارج از کشور برای بسیاری از دانشجویان تبدیل کرده است. اکثر دانشجویان بین المللی از اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا، سوئیس، بریتانیا و آمریکای شمالی می آیند. ایرلند نیز کشوری بسیار امن است. این کشور سابقه اخیر حملات تروریستی ندارد و جنایت در آن به خصوص در مقایسه با همسایه خود، بریتانیا نسبتاً پایین است. اگر شما هم قصد مهاجرت به کشور ایرلند را دارید همین حالا با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

تاریخچه ایرلند

ایرلند، کشور اروپای غربی که پنج ششم غربی ترین جزیره بزرگ بریتانیا را اشغال می کند. مناظر با شکوه در امتداد خط ساحلی اقیانوس اطلس قرار گرفته است که وسعتی به طول 2000 مایل (3200 کیلومتر) را دارا می باشد. در آغاز قرن بیست و یکم، مشکلات اقتصادی طولانی مدت ایرلند به دلیل اقتصاد متنوع صادرات محور آن در حال کاهش بود، اما فاجعه بار دیگر در سال 2008 زمانی که یک بحران مالی و اقتصادی جدید بر این کشور وارد شد و با کمک مالی بسیار پرهزینه ای به اوج رسید، رخ داد. اقتصاد ایرلند توسط اتحادیه اروپا (EU) و صندوق بین المللی پول اداره می شود.

تحصیل در ایرلند

ایرلند سیستم آموزش عالی خود را زمانی که در سال 1922 استقلال یافت، از انگلستان به ارث برد. امروزه هفت دانشگاه در ایرلند وجود دارد. مدارک لیسانس معمولاً 3 یا 4 سال طول می کشد. مدارک تحصیلات تکمیلی معمولاً 1 سال طول می کشد و دوره دکتری بسته به اینکه در حین تحقیق تدریس می کنید یا نه معمولاً بین 3 تا 5 سال ادامه خواهد داشت. مگر اینکه شما به طور خاص زبان ایرلندی را مطالعه کنید، اکثر دوره های تحصیلی رشته ارتودنسی در ایرلند به طور کامل به زبان انگلیسی تدریس می شوند.

دانشگاه های رشته ارتودنسی در ایرلند

دانشگاه های ایرلندی دارای پیوندهای تحقیقاتی و ارتباطات عالی با دانشگاه های دیگر در سراسر جهان هستند و مهمترین آن ها به شرح زیر است:

  • دانشگاه ترینیتی کالج دوبلین
  • دانشگاه لیمریک
  • دانشگاه کالج دوبلین
  • دانشگاه کالج کورک
  • دانشگاه رویال کالج جراحان

مدارک مورد نیار رشته ارتودنسی در ایرلند

مدارک مورد نیار رشته ارتودنسی در ایرلند

ایرلند یک کشور عضو اتحادیه اروپا است، اما در محدوده منطقه شنگن عاری از کنترل مرزی قرار ندارد. از این روی اتباع اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا، سوئیس یا بریتانیا که می‌توانند آزادانه به آنجا نقل مکان کنند، تأثیری نمی‌گذارد، اما بر افراد خارج از این کشورها تأثیر می‌گذارد. ویزای شنگن در ایرلند معتبر نیست. شما به ویزای تحصیلی ایرلند نیاز دارید. اما ایرلند دستیابی به یکی از این موارد را دشوار نمی کند. در واقع، آنها این کار را تا حد امکان برای آمریکایی ها و کانادایی ها ساده می کنند. اول از همه، دوره شما باید حداقل سه ماه طول بکشد، در غیر این صورت شما به عنوان یک توریست طبقه بندی می شوید. ایرلند بسیاری از پیچیدگی‌ها و بوروکراسی را حذف می‌کند، زیرا در بیشتر موارد، این فرآیند کاملاً آنلاین انجام می‌شود.

شما باید سه ماه قبل از ورود به ایرلند برای ویزای تحصیلی خود اقدام کنید. اول از همه، فهرست اسناد را بررسی کنید. اسنادی را که هویت، سوابق تحصیلی، توانایی انگلیسی شما (اگر اهل یک کشور انگلیسی زبان نیستید)، سابقه شغلی و مدارک مربوط به هر گونه شکاف در تحصیلات شما، مانند سال های فاصله، و غیره را اثبات می کند، جمع آوری کنید. شما همچنین باید ثابت کنید که در طول تحصیل خود از نظر مالی خودکفا خواهید بود.

هزینه های تحصیل رشته ارتودنسی در ایرلند

هزینه زندگی در ایرلند بستگی به نوع تحصیل شما دارد. به طور معمول امکان اخذ بورسیه در این کشور بسیار نادر و سخت است و شما باید در طول یکسال هزینه ای در حدود 22500£ تا 39000£ (یورو) برای رشته ارتودنسی در ایرلند بپردازید. هزینه ماهانه زندگی در این کشور حدود 1000£ (یورو) می باشد و شما امکان کار به صورت نیمه وقت و 20 ساعت در هفته خواهید داشت.

شرایط کار یک ارتودنتیست در ایرلند

دو راه برای کار در زمینه ارتودنسی در ایرلند وجود دارد. راه اول گرفتن مدرک در ایرلند است که بسیار آسان به نظر می رسد، اما راه دوم که کمی سخت تر است، گرفتن مدرک از یکی از برترین کشورهای دنیا و سپس معادل سازی مدرک در ایرلند است. یک متخصص ارتودنسی در ایرلند به طور متوسط 10000£ (یورو) در ماه درآمد دارد و این مقدار برای یک زندگی با کیفیت مناسب می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر همین حالا با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *