مهاجرت تحصیلی آلمان

رشته ارتودنسی در آلمان

رشته ارتودنسی در آلمان

رشته ارتودنسی در آلمان دارای دانشگاه های معتبری می باشد و شما می توانید پس از پایان تحصیل خود در بهترین مراکز مشغول به کار شوید. تحصیلات تکمیلی در رشته ارتودنسی 3 سال طول می کشد. این 3 سال را می توان در بخش ارتودنسی یک بیمارستان دانشگاهی دندانپزشکی تکمیل کرد، اما 2 سال از این 3 سال را می توان در مطب ارتودنسی مجاز به داشتن دانشجوی کارشناسی ارشد سپری کرد. به همین دلیل، تحصیلات دانشگاهی در کشور آلمان بسیار معتبر و اصولی است. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند به شما در مسیر تصمیم گیری درست خدمات دهند.

تحصیل در کشور آلمان

آلمان کشوری در قلب اروپای غربی است و با دانمارک، لهستان، جمهوری چک، اتریش، سوئیس، فرانسه، لوکزامبورگ، بلژیک، هلند، دریای بالتیک و دریای شمال هم مرز است. علاوه بر این، در حالی که تحصیلات خود را در آلمان دنبال می کنید، می توانید از لینک های حمل و نقل عالی از آلمان به سایر کشورهای اروپایی بهره مند شوید که به دانشجویان امکان سفر و گشت و گذار در سایر شهرهای محبوب اروپا را می دهد و تجربه تحصیل در خارج از کشور را گسترش می دهد.

آلمان به دلیل داشتن سطح علمی بالا و دانشگاه های دولتی رایگان، یکی از محبوب ترین مقاصد برای تحصیل دانشجویان در خارج از کشور در جهان است. صدها دانشگاه در آلمان وجود دارد که دارای برنامه های شهریه رایگان یا بسیار کم برای دانشجویان بین المللی هستند. به همین دلیل است که بسیاری از مردم رشته ارتودنسی در آلمان را برای افزایش سطح علمی خود انتخاب می کنند.

ویزای تحصیلی رشته ارتودنسی در آلمان

شما درخواست ویزای خود را ارسال می کنید و مصاحبه ویزای خود را در سفارت آلمان در کشور خود انجام می دهید. پس از ارسال درخواست و مدارک مربوطه، آنها برای تایید به اداره مهاجرت دانشگاه انتخابی شما ارسال و سپس برگردانده می شوند. این فرآیند می‌تواند تا 25 روز طول بکشد.

مدارک کلی مورد نیاز به شرح زیر است:

  • ریز نمرات گواهی هر مدرک یا مدرک قبلی
  • اثبات اینکه شما منابع مالی کافی برای حمایت از خود را در طول تحصیل دارید که توسط دولت آلمان حداقل 720€ (یورو) در ماه است.
  • مدرک مهارت زبان آلمانی
  • مدرک ورود به دانشگاه که در آلمان به رسمیت شناخته شده است
  • یک پاسپورت معتبر، دو قطعه عکس در اندازه پاسپورت و یک فرم درخواست تکمیل شده همچنین باید 60€ (یورو) هزینه پرداخت کنید.

مجوز اقامت در آلمان

بر خلاف سایر کشورهای اروپایی که ویزا مستلزم اجازه اقامت است، آلمان از دانشجویان غیر اتحادیه اروپا می خواهد که جداگانه برای این درخواست اقدام کنند. اگر درخواست شما تایید شود، اجازه اقامت 2 ساله دریافت خواهید کرد. این می تواند حداکثر برای یک دوره 3 ساله برای جستجوی کار تمدید شود (شما باید قبل از انقضای مجوز برای این تمدید درخواست دهید). متقاضیان رشته ارتودنسی در آلمان باید در 3 ماه اول پس از ورود اجازه اقامت دریافت کنند و می توانید این کار را در اداره ثبت نام مدارک مورد نیاز برای اجازه اقامت شامل موارد زیر است:

  • تاییدیه ثبت نام از اداره ثبت احوال
  • تاییدیه که بیمه درمانی دارید
  • شناسه دانشجویی شما از دانشگاه آلمان
  • پاسپورت معتبر و ویزای دانشجویی شما
  • .همچنین ممکن است از شما خواسته شود در صورت وجود، گواهی سلامت و/یا قرارداد اجاره ارائه دهید
  • .هزینه اجازه اقامت نیز وجود خواهد داشت

بهترین دانشگاه های رشته ارتودنسی در آلمان

بهترین دانشگاه های رشته ارتودنسی در آلمان

5 دانشگاه ممتاز در زمینه پزشکی و دندانپزشکی در آلمان به شرح زیر است:

  • دانشگاه روهر بوخوم
  • دانشگاه ورزش آلمان کلن
  • دانشگاه لایبنیتس هانوفر
  • دانشگاه اتو فون گوریکه ماگدبورگ
  • دانشگاه ویتن/هردک

هزینه زندگی و تحصیل در رشته ارتودنسی در آلمان

یکی از مهم ترین عواملی که باید در هنگام تحصیل در خارج از کشور به آن توجه کنید، بودجه شما است. بسته به اینکه بخواهید در دانشگاه بمانید یا خوابگاه خصوصی در آلمان، هزینه های مسکن متفاوت خواهد بود. هزینه زندگی در آلمان نسبت به سایر کشورهای اروپایی کاملاً مناسب است. از سال 2023 برای تامین هزینه های زندگی خود در آلمان به حدود 950€ (یورو) در ماه نیاز دارید.

کشور آلمان یکی مقرون به صرفه ترین کشورهای اروپایی برای تحصیل می باشد. مهمترین قانون این کشور اثبات تمکن مالی در ابتدای هر سال تحصیلی است. به طور کلی هزینه سالیانه تحصیل در این کشور 2500€، هزینه زندگی 13000€ و بیمه 800€ (یورو) می باشد. یک ارتودنست پس از پایان تحصبلات خود می تواند در این کشور مشغول به کار شود و درآمد متوسط 11000€ (یورو) در ماه داشته باشد. کشور آلمان تمام استاندارهای لازم برای اقامت و زندگی با کیفیت را دارا می باشد. شما می توانید با مشاوران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید و از راهنمایی آن ها در زمینه اقامت در کشور آلمان استفاده کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *