مهاجرت تحصیلی آذربایجان

رشته ارتودنسی در آذربایجان

رشته ارتودنسی در آذربایجان

رشته ارتودنسی در آذربایجان توجه دانشجویان زیادی را در خصوص مهاجرت تصیلی به خصوص دانشجویان ایرانی به دلیل موقعیت جغرافیایی جذب کرده است. ارتودنس ها متخصصین دندانپزشکی هستند که به تشخیص، پیشگیری و درمان ناهنجاری های دندانی و صورت می پردازند. آنها 2 تا 3 سال دیگر آموزش تخصصی فراتر از دانشکده دندانپزشکی دریافت می کنند تا روش مناسب تراز کردن و صاف کردن دندان ها را بیاموزند. فقط کسانی که این تحصیلات رسمی را دارند می توانند خود را ارتودنتیست بنامند. شما می توانید همین حالا در رابطه با جزئیات تحصیل در کشور آذربایجان با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید

تاریخچه کشور آذربایجان

تاریخ آذربایجان به عنوان تاریخ منطقه ای است که اکنون جمهوری آذربایجان را تشکیل می دهد. از نظر توپوگرافی، این سرزمین در دامنه های جنوبی رشته کوه های قفقاز در شمال، دریای خزر در شرق و ارتفاعات ارمنستان در غرب قرار دارد. در جنوب، مرزهای طبیعی آن کمتر مشخص است و در اینجا کشور با فلات ایران ادغام می شود.

برای یک کشور کوچک، آذربایجان میزبان 9 دانشگاه است. همه برنامه ها به زبان انگلیسی تدریس می شوند. با این حال، 3 دانشگاه خزر غربی، دانشگاه دولتی باکو و دانشگاه مهندسی باکو معتبرترین دانشگاه‌های این کشور هستند. این 3 دانشگاه مدارکی را اعطاء می کنند که در اکثر کشورها به رسمیت شناخته شده اند و در سراسر قفقاز، بخش هایی از خاورمیانه و روسیه معتبر هستند.

تحصیل رشته ارتودنسی در آذربایجان

رشته ارتودنسی در آذربایجان همانند تمامی رشته ها مسیر مشخص خود را دارد. دوره های کارشناسی بسته به موضوع و مدت زمان صرف شده در خارج از کشور بین 3 تا 5 سال طول می کشد. دوره های تحصیلات تکمیلی بین 1 تا 2 سال طول می کشد، در حالی که دوره دکتری معمولاً حدود 4 سال طول می کشد، زیرا اکثر دانشجویان دکترا در حین تحقیق تدریس می کنند. برای دانشجویان در کنار ویزای تحصیلی، مجوز اقامت موقت نیز صادر می شود. این مجوز برای مدت زمان تحصیل شما معتبر است.

نحوه اخذ ویزای تحصیلی رشته ارتودنسی در آذربایجان

برای دریافت ویزا و مجوز، ارائه مدارک زیر الزامی می باشد:

  • 2 قطعه عکس پاسپورت
  • گواهی پزشکی (که نشان می دهد در وضعیت سلامت هستید) و بیمه پزشکی
  • پاسپورت و کپی از صفحات شناسنامه
  • فرم درخواست ویزا تکمیل شده

نحوه اخذ ویزای تحصیلی رشته ارتودنسی در آذربایجان

هزینه تحصیل و زندگی دانشجویی در آذربایجان

آذربایجان در مقایسه با بسیاری از شهرهای روسیه و همچنین بسیاری از شهرهای همسایه خاورمیانه خود هزینه زندگی بالایی دارد. اما هزینه های زندگی هنوز نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر با استاندارد آموزشی مشابه، مانند ایتالیا پایین تر است. از آنجایی که صنایع نفت و فناوری در آذربایجان بسیار بزرگ است، فقر نسبتاً نادر است. هزینه ها بسته به پاسپورت و وضعیت اقامت شما بسیار متفاوت است. واحد پول آذربایجان منات آذربایجان (AZN) است. پیدا کردن منات در خارج از آذربایجان ممکن است دشوار باشد، بنابراین دلار آمریکا یا یورو را با خود ببرید و آنها را در این کشور مبادله کنید. هزینه های تحصیل در آذربایجان نسبت به کشورهای همسایه کمی بیشتر است. برای دانشجویان خارجی هزینه تحصیل رشته ارتودنسی در آذربایجان در حدود 3800$ تا 5200$ (دلار) در سال است. یکی از نکات دارای اهمیت این است که هزینه تحصیل نسبت به سطح کیفیت در این کشور کمی زیاد است.

درآمد ارتودنسی در آذربایجان

اگر شما مسلط به زبان انگلیسی و یا آذری باشید به راحتی می توانید مانند رشته چشم پزشکی در کنار تحصیل رشته ارتودنسی در آذربایجان و هم بعد از درآمد خوبی داشته باشید. اگر شما بتوانید چیزی در حدود 9040AZN (منات آذربایجان) درآمد داشته باشید، از زندگی با کیفیتی برخوردار خواهید بود. همانطور که در بالا اشاره شد، پروسه اخذ ویزای تحصیلی شامل سلسه مراتبی می باشد که برای راهنمایی بیشتر می توانید با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *