مهاجرت تحصیلی کره جنوبی

رشته آنکولوژی در کره جنوبی

رشته آنکولوژی در کره جنوبی

رشته آنکولوژی در کره جنوبی از رشته های ارائه شده در پزشکی در بخش تخصصی است. دانشگاه های پزشکی کره جنوبی از برترین دانشگاه های آسیا هستند. رشته آنکولوژی که یک رشته مهم از نظر جهانی است در دانشگاه های کره جنوبی دنبال می شود. به صورت کلی دانشجویان بایستی 6 سال را صرف تحصیل کنند. در 2 سال ابتدایی دانشجویان در حد کاردانی رشته های پزشکی را مطالعه می کنند. در 2 سال دوم دانشجویان با علوم پایه و مقدماتی بالینی دوره ها را مطالعه می کنند. در سال های پایانی دانشجویان علوم بالینی را به همراه کار در بیمارستان ها فرا می گیرند.

از آنجایی که رشته آنکولوژی یک رشته مهم در حال حاضر و در آینده است این رشته متقاضیان زیادی دارد. با راهنمایی های مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید بهترین گزینه برای مهاجرت تحصیلی متناسب با شرایط خود را بیابید.

تحصیل رشته آنکولوژی در کره جنوبی

برنامه های آنکولوژی در کره جنوبی بیک برنامه تخصصی پزشکی است که برای جذب طیف وسیعی از دانشجویان علاقمند به مطالعه و تحقیقات در سرطان طراحی شده است. این دوره ها مطالعه و تحقیقات پیشرفته ای را در زمینه های مختلف مرتبط با آنکولوژی ارائه می دهد، از جمله:

  • زیست شناسی مولکولی و سلولی
  • محیط زیست تومور
  • آسیب شناسی مولکولی
  • ایمونولوژی تومور
  • بیوفیزیک
  • متاستاز
  • ژنتیک
  • بیوانفورماتیک
  • علوم دارویی
  • علوم رادیولوژی
  • مطالعات اجتماعی رفتاری
  • اپیدمیولوژی و غیره

 هدف از این برنامه ها ارائه دانشجویان فارغ التحصیل از زمینه های مختلف، آموزش در تعدادی از رشته های مرتبط با آنکولوژی و ارائه فرصت های آموزشی فشرده در جنبه های تخصصی تحقیقات سرطان است.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده رشته آنکولوژی برای تحصیل در کره جنوبی معرفی شده اند:

شهرنام دانشگاه
سئولدانشگاه ملی سئول کره جنوبی
سئولدانشگاه سانگ کیونکوان
سئولدانشگاه یونسی
اولساندانشگاه اولسان
چئونگجودانشگاه چونگبوک

شرایط تحصیل آنکولوژی در کره جنوبی

دانشگاه های کره جنوبی برای پذیرش دانشجویان در رشته های پزشکی از جمله رشته آنکولوژی آزمون ورودی می گیرند. لذا برای تحصیل رشته آنکولوژی بایستی در آزمون های ورودی دانشگاه های کره جنوبی شرکت کنید. علاوه بر این نیز آشنایی به زبان کره جنوبی برای ارتباط برقرار کرده با بیماران به خصوص در دوره های پایانی بسیار اهمیت دارد. بسیاری از دوره ها در این کشور به زبان کره ای و برخی دور ها به زبان انگلیسی برگزار می شوند. همانطور که گفته شده دوره های تحصیلی آنکولوژی به صورت 6 ساله و به 3 بخش 2 ساله تقسیم می شود. مسیر تحصیلی در شکل زیر در دوره های آنکولوژی در کره جنوبی مشخص است:

مسیر تحصیلی دوره های آنکولوژی در کره جنوبی

 تحصیل آنکولوژی در دانشگاه ملی سئول کره جنوبی

اخیراً، مراقبت های پزشکی به سرعت در حال تغییر به سمت “پزشکی دقیق” است که عوامل ژنتیکی تک تک بیماران را مورد تجزیه و تحلیل و درمان قرار می دهد. مرکز آنکولوژی پزشکی در بیمارستان سرطانی دانشگاه ملی سئول، الگوی درمان سرطان را از طریق داروهای دقیق و درمان ضد سرطانی مناسب با استفاده از ژنوم بر اساس نتایج بالینی یا تحقیقات انباشته پیش می برد. با کارکردن مطب سرپایی مرکز آنکولوژی پزشکی، بخش پذیرش روز ضد سرطان و تخت های کوتاه مدت در بیمارستان سرطان، مرکز تلاش می کند تا زمان انتظار بیماران را به حداقل برساند و درمان لازم را به موقع و بدون بستری در اختیار بیماران قرار دهد. این مرکز نقش اصلی را در توسعه داروهای ضد سرطان جدید و درمان های هدفمند با رهبری آزمایشات بالینی چند ملیتی بر عهده دارد.

این مرکز همچنین در توسعه داروهای ضد سرطان در داخل و خارج از کره مشارکت دارد و تحقیقات خود را به طور مداوم در مجلات و کنفرانس های بین المللی منتشر می کند. این مرکز نه تنها به نتایج تحقیقات علمی در مورد داروهای ضد سرطان دست می یابد، بلکه دستورالعمل های مبتنی بر شواهد را برای شیمی درمانی تهیه می کند. همچنین تلاش می کند با ترکیب شیمی درمانی اولیه و بهترین درمان کمکی ممکن، موثرترین و راحت ترین روش های درمانی را برای بیماران ارائه دهد. دانشجویان در سال های پایان خود در بیمارستان ملی سئول مشغول به کارآموزی و فعالیت شده و در تحقیقات و کارهای علمی و پزشکی مشارکت دارند.

 تحصیل آنکولوژی در دانشگاه ملی سئول کره جنوبی

درآمد آنکولوژیست ها در کره جنوبی

رشته آنکولوژی و مشاغل رشته آنکولوژی جزو مشاغل مهم و حیاتی برای حفظ سلامت جامعه و مراقبت از بیماران سرطانی است. از این رو این رشته جزو یکی از رشته های پر درآمد پزشکی در کره جنوبی می باشد. البته با توجه به نیاز این حرفه در سراسر جهان مشاغل این رشته جزو مشاغل پر درآمد هستند. افرادی که در رشته آنکولوژی در کشور کره جنوبی کار می کنند به صورت متوسط 10.5 میلیون KRW (وون کره جنوبی) در ماه حقوق دریافت می کنند. این مبلغ بالغ بر 9000$ (دلار) می باشد. همچنین در حداقل میزان درآمد ماهیانه کار در کره جنوبی در مشاغل رشته آنکولوژی به میزان 5.1 میلیون KRW (وون کره جنوبی) و حداکثر به میزان 16.3 میلیون KRW (وون کره جنوبی) می باشد.

میزان حقوق حرفه آنکولوژِی نسبت به میزان تجربه کاری در کره جنوبی در زیر مشخص است:

حقوق مشاغل آنکولوژی در کره جنوبی نسبت به تجربه

تحصیل آنکولوژی تابشی در دانشگاه پزشکی کره جنوبی

پرتودرمانی یکی از 3 روش اصلی درمان ضد سرطان همراه با جراحی و شیمی درمانی است. Radiation Oncology رشته ای از آنکولوژی بالینی است که تومورهای خوش خیم و بدخیم را با استفاده از یک شتاب دهنده خطی که تابش انرژی بالا تولید می کند یا تجهیزاتی که با استفاده از ایزوتوپ رادیواکتیو تابش یونیزان کننده تولید می کند، درمان می کند. از آنجا که هنگام تصمیم گیری در مورد روش های درمانی تومورهای ایجاد شده در بدن انسان، عوامل و شرایط زیادی باید در نظر گرفته شو ، پرتودرمانی به طور گسترده ای برای درمان سرطان استفاده می شود، گاهی اوقات همراه با سایر روش های درمانی مانند شیمی درمانی و جراحی می باشد.

دپارتمان آنکولوژی تابشی دانشگاه کره خود را به طور کامل به بهبود روش های درمانی و دستیابی به تکنیک های درمانی جدید برای درمان بیماران سرطانی اختصاص می دهد، به طوری که می تواند با به حداقل رساندن عوارض جانبی و به حداکثر رساندن اثرات درمانی، از اشعه درمانی با کیفیت اطمینان حاصل کند. در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت درباره مدارک لازم برای پذیرش تحصیلی در کره جنوبی بخوانید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *