مهاجرت تحصیلی ژاپن

رشته آنکولوژی در ژاپن

رشته آنکولوژی در ژاپن

رشته آنکولوژی در ژاپن یکی از بهترین شاخه های علوم پزشکی می باشد، سالانه دانشجویان بسیاری برای پذیرش تحصیلی با هم رقابت می کنند. درک این کشور، اغلب برای افرادی که در غرب تحصیل کرده اند دشوار است. آن ها می توانند پر از تناقض به نظر برسد. بسیاری از شرکت های این کشور بر صنایع خود تسلط دارند. شهرها مانند هرجای دیگر از فناوری مدرن و پیشرفته ای برخوردارند. اما هنوز هم می توان خانه های چوبی رو به پایین را در کنار کانکس های طراح با نمای شیشه ای مشاهده کرد. این کشور، دارای معابد و باغ های زیبایی است که اغلب با علائم زرق و برق دار و ساختمان های زشت احاطه شده است.

تحسین برانگیزترین رستوران کشور، که برای صرف شام صدها دلار هزینه دارد، یک مغازه کوچک است که در ایستگاه مترو واقع شده و کمتر از 10 نفر را در خود جای داده است. در وسط آسمان خراش های مدرن، درهای چوبی کشویی را مشاهده می کنید که به اتاق های سنتی با تشک های تاتامی، صفحه نمایش های شوجی و خوشنویسی، مناسب برای مراسم سنتی چای، منتهی می شود. این ترکیبات می تواند برای کسانی که به طبیعت یکنواخت تر شهرهای اروپایی و آمریکای شمالی عادت کرده اند، گیج کننده یا تکان دهنده به نظر برسد. اما اگر دست بردارید و زیبایی شناسی لایه ای را بپذیرید، مکان های جالب و شگفت انگیزی در سراسر کشور خواهید یافت. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش تحصیل رشته آنکولوژی در ژاپن را بررسی کرده اند.

معرفی دانشگاه های رشته آنکولوژی در ژاپن

تعداد زیادی از دانشجویان بین المللی در دانشگاه ها، مدارس حرفه ای و دیگر موسسات آموزشی این کشور مشغول به تحصیل می باشند. تعداد آن ها از دهه 1980 به سرعت در حال افزایش است و اکثریت دانشجویان از چین و ویتنام آمده اند.

تحصیل در خارج از کشور فرصتی بی نظیر برای زندگی، کار و کشف فرهنگ متفاوت به شما می دهد. شما قادر خواهید بود با مردم، فرهنگ، تاریخ و زبان یکی از منحصر به فردترین فرهنگ های جهان آشنا شوید. زندگی در خارج از کشور به شما کمک می کند تا به عنوان یک فرد رشد کنید، مستقل شوید و مسئولیت را بر عهده بگیرید. این به شما کمک می کند تا مسائل را از منظرهای جدید ببینید، و تفاوت های بین فرهنگ ها را درک کنید، در عین حال شباهت های عمیقی بین مردم مشاهده کنید. یادگیری فقط در کلاس درس اتفاق نمی افتد. ملاقات با افراد از فرهنگ های مختلف و دوست یابی از سراسر جهان نیز بخش های مهمی از بزرگ شدن است.

برای کسانی که علاقه مند به تحصیل رشته آنکولوژی در ژاپن می باشند، دانشگاه هایی که در جدول زیر نشان داده شده است، پیشنهاد می شود:

نام دانشگاهرتبه در QSWorld
دانشگاه کیو201
دانشگاه نیگاتا541-550
دانشگاه اوزاکا75
دانشگاه اوکایاما581-590
دانشگاه دوشیشا1001-1200
دانشگاه شهر اوزاکا571-580
دانشگاه توهوکو82
دانشگاه ریتسومیکان751-800
دانشگاه کیوتو33
دانشگاه هوکایدو145

مشاغل رشته آنکولوژی در ژاپن

آنکولوژیست یک پزشک متخصص در درمان افراد مبتلا به سرطان است. حقوق ماهیانه کار در ژاپن برای رشته آنکولوژی در ژاپن در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه آنکولوزیست ها در ژاپن به ین

متخصصان سرطان، جراحی و پرتودرمانی روی ناحیه خاصی از سرطان تمرکز می کنند. اغلب، این انواع مختلف آنکولوژیست ها برای تشخیص، درمان و نظارت بر فرد مبتلا به سرطان با هم همکاری می کنند. یکی از وظایف اصلی آنکولوژیست ها، تشخیص سرطان است. وظیفه دیگری که آن ها به عهده دارند، درمان سرطان می باشد که شامل موارد زیر می باشد:

  • شیمی درمانی و استفاده از داروهای دیگر برای از بین بردن سلول های سرطانی
  • عمل جراحي
  • بیوپسی
  • پرتو درمانی

یکی از 3 روش اصلی درمان سرطان، آنکولوژیست پزشکی است. این پزشکان بسیار متعهد و آموزش دیده به تشخیص و درمان سرطان اختصاص یافته اند. از تشخیص اولیه تا مراقبت های بعد از درمان، آنکولوژیست های پزشکی مشاوره، نظرات دوم، درمان و پیگیری را ارائه می دهند. آن ها از انواع مختلفی از داروها برای درمان سرطان استفاده می کنند.

مشاغل رشته آنکولوژی در ژاپن

هزینه تحصیل در ژاپن

اگر به تحصیل در این کشور علاقه دارید و قصد تحصیل در آن را دارید، مهمترین موارد را در نظر بگیرید که هزینه همه چیز چقدر است. هزینه تحصیل و زندگی در ژاپن در مقایسه با ایالات متحده، انگلستان، کانادا، استرالیا یا نیوزلند نسبتا مقرون به صرفه و ارزان است. هزینه تحصیل برای دانشجویان بین المللی با ملیت های ژاپنی یا کمی کمتر در بسیاری از موسسات (مانند در هنرستان، کالج و دانشگاه) است. شهریه مدارس زبان این کشور، در مقایسه با سایر برنامه های تحصیل در خارج از کشور در کشورهای توسعه یافته بسیار کمتر است. برای مثال، هزینه تحصیل در مدرسه زبان ایالات متحده برای یک سال 10000$ تا 12000$ (دلار) یا بالاتر خواهد بود.

شهریه مدرسه این کشور به طور متوسط بین 6000$ تا 7000$ (دلار) است. هزینه تحصیل در دانشگاه در این کشور شاید کمی بیشتر باشد.هزینه های زندگی ماهانه از جمله شهریه بسیار متفاوت است. بستگی به مکان، شهر و استان دارد که فرد تصمیم به زندگی و تحصیل گرفته است. متوسط هزینه ماهانه در سراسر کشور 138000JPY (ین) است. کمترین هزینه زندگی 104000JPY (ین) در منطقه شیکوکو و کانتو بالاترین هزینه زندگی را 154000JPY (ین) دارد.

کار حین تحصیل در ژاپن

برای کار حین تحصیل در ژاپن فرد باید به نوع ویزایی که دارد، دقت کند. 2 نوع ویزایی که می توان با آن کار کرد در نمودار زیر نشان داده شده است:

2 نوع ویزا برای کار حین تحصیل در ژاپن

با ویزای دانشجویی، دانشجو بعد از گرفتن مجوز، می تواند حداکثر 28 ساعت در هفته کار کند. یعنی، حداکثر 8 ساعت در روز در تعطیلات طولانی مدت مدرسه می تواند کار کند. برای مثال، دانشجو در تعطیلات بهاری و تابستانی می تواند کار کند. اما در تعطیلات ملی مجار به کار نمی باشد. ویزای تعطیلات کاری که فقط برای برخی از کشورها واجد شرایط است، دانشجو می تواند هر چند ساعت که می خواهید کار کند. اگرچه، هدف اصلی وی نباید کار باشد.

دانشجو باید برنامه ای برای سفر به این کشور داشته باشد. به عنوان مثال، حداکثر 3 ماه در یک مکان و برای تأمین هزینه های خود کار کند. مکان های متعدد یا برنامه های مطالعه کوتاه مدت را می توان توصیه کرد. یکی از موسساتی که می تواند به شما عزیزان در امر مهاجرت کمک کند، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می باشد. با تماس به این مجموعه می توانید از مشاوره، کارشناسان بهره مند شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *