مهاجرت تحصیلی چین

رشته آنکولوژی در چین

رشته آنکولوژی در چین

دانشگاه های بسیاری در چین وجود دارند که آماده پذیرش تحصیلی دانشجویان به خصوص دانشجویان بین المللی برای تحصیل رشته آنکولوژی در چین می باشند. اگر به تحصیل در خارج از کشور فکر می کنید، این کشور انتخابی است که باید انجام دهید. این کشور، واقع در شرق آسیا، پرجمعیت ترین کشور روی زمین و همچنین کشوری با طولانی ترین تاریخ مکتوب 3500 سال است. زیرا، یکی از اولین تمدن های جهان است. این کشور، حدود 9.6 میلیون کیلومتر وسعت دارد و این کشور از نظر مساحت سومین کشور بزرگ است. همچنین دارای بیشترین مرزهای بین المللی است.

زیرا، با 14 کشور همسایه است و رسما از 56 گروه قومی تشکیل شده است. اگر در این کشور تحصیل می کنید، تنوع جغرافیایی را تجربه خواهید کرد. می توانید از کوه های متعدد، بنادر بزرگ و شهرهای زیبا یا حتی بیابان ها دیدن کنید. یکی دیگر از مزایای بزرگ در صورت انتخاب تحصیل در این کشور، تجربه فراموش نشدنی بازدید از دیوار چین یا بلندترین کوه جهان، قله اورست با بلندترین نقطه آن با 8849 متر است. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تصمیم دارند تا اطلاعاتی که درباره رشته آنکولوژی در چین بدست آورده اند را در این نگارش در اختیار متقاضیان قرار دهند.

تحصیل مقطع دکترا رشته آنکولوژی در چین

تحصیل دکترای رشته آنکولوژی در چین، یک برنامه 3 ساله است که به زبان انگلیسی به دانشجویان بین المللی آموزش داده می شود. دانشجویان می توانند برنامه را در سپتامبر هر سال شروع کنند. سرطان یکی از مشکل سازترین شرایط در دنیای پزشکی است. با توجه به ماهیت سرطان و سرعت تغییر و جهش آن، این برنامه بر مطالعه و درمان سرطان در اشکال مختلف آن تمرکز دارد. این برنامه در حالی که مدرک پزشکی در نظر گرفته نمی شود، می تواند دانشجویان را برای مشاغل پزشکی ترجمه و نحوه بهبود کیفیت زندگی برای کسانی که با سرطان زندگی می کنند آماده کند. دوره ها معمولا بر تحقیق و درمان سرطان، نحوه تعامل با بیمارانی که تشخیص داده شده اند با انواع شدیدتر سرطان و همچنین نحوه مناسب تعامل با مدیران بیمارستان و متخصصان پزشکی، متمرکز است.

معرفی دانشگاه های رشته آنکولوژی در چین

معرفی دانشگاه های رشته آنکولوژی در چین

این کشور، در حال حاضر یک مقصد تحصیلی بسیار محبوب برای دانشجویان بین المللی است و سالانه از حدود 500000 دانشجوی بین المللی استقبال می کند. بیشتر دانشجویان تحصیل در چین را انتخاب می کنند. زیرا، آن ها علاقه مند به فرهنگ چینی و تاریخ غنی، زبان و فرصت های شغلی هیجان انگیز این کشور می باشند. هنگامی که در این کشور تحصیل می کنید، خود را در حال کاوش در چنین محیط متنوع و چندوجهی خواهید دید که تجربه و توسعه بین المللی شما را افزایش می دهد.

دانشگاه های بسیاری وجود دارند که رشته آنکولوژی در چین را ارائه می دهند. جدول زیر 10 دانشگاه برتر این برنامه را نشان می دهد:

نام دانشگاهرتبه جهانیرتبه در بین دانشگاه های آنکولوژی
دانشگاه سون یات سن17756
دانشگاه شانگهای جیائو تونگ4658
دانشگاه فودان3462
دانشگاه پزشکی نانجینگ13397
دانشگاه پکن12102
دانشگاه علم و صنعت هوازونگ306110
دانشگاه مرکزی جنوبی499119
دانشگاه تونگجی212122
دانشگاه پزشکی تیانجین1148127
دانشگاه ژجیانگ42134

حرفه آنکولوژیست در چین

رشته آنکولوژی در چین شاخه ای از پزشکی است که با سرطان سروکار دارد. یک متخصص پزشکی که سرطان شناسی را انجام می دهد، متخصص سرطان یا آنکولوژیست نام دارد.

آنکولوژیست مربوط به موارد گفته شده در نمودار زیر است:

4 خرفه آنکولوژیست ها در چین

چندین تخصص فرعی در زمینه سرطان شناسی وجود دارد. علاوه بر این، غده شناسان غالبا علاقه و تخصص خود را در مدیریت انواع خاصی از سرطان نشان می دهند. آنکولوژیست ها ممکن است براساس نوع درمان ارائه شده یا اینکه نقش آن ها در درجه اول تشخیصی است تقسیم شوند. جدول زیر تمامی شاخه ها را به همراه توضیحات آن ها نشان می دهد:

شاخه آنکولوژیتوضیح
آنکولوژی پرتوییدرمان در درجه اول با اشعه، فرآیندی به نام پرتودرمانی
آنولوژی جراحیجراحانی که در برداشتن تومور تخصص دارند.
سرطان شناسی پزشکیدرمان در درجه اول با داروها (به عنوان مثال، شیمی درمانی)
آنکولوژی مداخله ایرادیولوژیست های مداخله ای که متخصص درمان های توموری با تصویر کم تهاجم هستند.
آنکولوژی کودکانمربوط به تشخیص و درمان سرطان در کودکان است.
آسیب شناسی آناتومیکمربوط به تشخیص قطعی سرطان ها در همه انواع است، که برای آن می توان توسط آنکولوژیست ها درمان انجام داد.

علاوه بر موارد گفته شده در جدول بالا، آنکولوژی زنان نیز یکی از شاخه های سرطان شناسی می باشد. نمودار زیر حقوق ماهیانه کار در چین را برای آنکولوژیست ها نشان می دهد:

حقوق ماهیانه کار در چین را برای آنکولوژیست ها

هزینه تحصیل در چین

این کشور مکانی ارزان برای تحصیل است. مگر اینکه دانشگاه معتبری را برای ادامه تحصیل انتخاب کنید. هزینه تحصیل در این کشور، براساس برنامه انتخاب شده، دانشگاه و طول دوره متفاوت است. هزینه تحصیل برای دانشجویان بین المللی می تواند بین 10000CNY تا 54000CNY (یوان)، سالانه متغیر باشد. در اینجا تجزیه تقریبی هزینه های تحصیل برای دوره های مختلف و سطوح تحصیلی ارائه شده است.

جدول زیر هزینه تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی را نشان می دهد:

مقطع تحصیلیهزینه به یوان
کارشناسی11000CNY تا 41000CNY
کارشناسی ارشد16500CNY تا 48000CNY
دکترا18000CNY تا 54000CNY

هزینه زندگی در چین

با توجه به موقعیت جغرافیایی هزینه زندگی در چین. همچنین گزینه های مختلفی برای انتخاب شیوه زندگی وجود دارد. در برخی شهرها مانند ژنجیانگ و یانگژو در جیانگ سو، هزینه غذاهای این کشور کمتر از 100$ (دلار) است. هزینه های زندگی در کلان شهرهایی مانند پکن، گوانگژو، شانگهای کمی گران خواهد بود. به عنوان مثال، پکن یکی از گران ترین شهرها است و برای تأمین هزینه های خود بین 1000$ تا 1200$ (دلار) در ماه نیاز دارید. شانگهای و شنژن دومین شهر گران قیمت هستند. زیرا، شما بین 850$ تا 1200$ (دلار) در ماه هزینه می کنید. سایر شهرها حدود 600$ تا 1000$ (دلار) در ماه هزینه دارند.

با این حال، این عمدتا به شیوه زندگی شما بستگی دارد. اگرچه، غذا خوردن در این کشور در مقایسه با بسیاری از کشورهای دیگر بسیار ارزان است. اما همیشه خوب است که به دنبال کارهای اضافی باشید. به عنوان مثال، همیشه فرصت های زیادی برای معلمان انگلیسی وجود دارد. این می تواند مقداری پول جیبی اضافی برای شما به ارمغان بیاورد. چنانچه تمایل به مهاجرت تحصیلی به این کشور دارید، توصیه ما این است که با تماس به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از کادر مجرب این مجموعه در این امر ارتباط برقرار کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *