مهاجرت تحصیلی هلند

رشته آنکولوژی در هلند

رشته آنکولوژی در هلند

رشته آنکولوژی در هلند یکی از رشته های مهم پزشکی در مقطع تحصیلات تکمیلی است. رشته آنکولوژی رشته ای درباره مطالعه و درمان سرطان است. این رشته به بخش مهمی از دروس پزشکی در بخش تخصصی تبدیل شده است. خوشبختانه هلند دارای دانشگاه های معتبر و متعددی در سطح اروپا و جهان است. اکثر این دانشگاه ها دوره های آنکولوژی را در بخش تخصصی و در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می کنند. با تحصیل معادل کارشناسی پزشکی می توانید به دوره های مستر و تحصیلات تکمیلی رشته آنکولوژی در هلند ورود پیدا کنید.

اگر چه هزینه تحصیل در این کشور بالاست و سالانه حدود 30000€ الی 40000€ (یورو) است اما کیفیت تحصیل در این کشور نیز بسیار بالاست. ضمن اینکه درآمد مشاغل پزشکی پس از تحصیل در این کشور بسیار زیاد است. می توانید روند مهاجرت به این کشور جذاب را از کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جویا شوید.

تحصیل رشته آنکولوژی در هلند

سرطان یک مشکل عمده پزشکی در جامعه امروزی است و مشکلی است که توجه جامعه علمی را می طلبد. برنامه های رشته آنکولوژی در مقاطع مختلف آموزش هایی را برای دانشجویان علوم زیست پزشکی ارائه می دهد تا محققان واجد شرایط شوند و بتوانند در آینده نزدیک در بهبود تشخیص و درمان سرطان سهم متمایزی داشته باشند. تحصیلات آنکولوژی در هلند اغلب در دوره های مستر و دکترا ارائه می شوند. زبان های تحصیل در این کشور انگلیسی و هلندی هستند. داشتن تسلط به زبان انگلیسی در حد آیلتس 6.5 برای پذیرش الزامی است. دوره های مستر یا کارشناسی ارشد در این کشور اکثرا 2 ساله هستند. رشته آنکولوژی در هلند در گرایشات مختلفی در مقطع تحصیلات تکمیلی ارائه می شود. از جمله:

  • آنکولوژی پزشکی (شیمی درمانی، ایمونوتراپی، هورمون درمانی و سایر)
  • پرتو درمانی آنکولوژی یا آنکولوژی رادیولوژی
  • آنکولوژی جراحی
  • هماتولوژی
  • آنکولوژی مولکولی

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده رشته آنکولوژی در هلند معرفی شده اند:

نام دانشگاهنمره رشته آنکولوژی
دانشگاه اراسموس روتردام در هلند63.9
دانشگاه وریجه VU61
دانشگاه گرونیگن55.6
دانشگاه رادبود54.9
دانشگاه اوترخت54.9
دانشگاه آمستردام53.9
دانشگاه لیدن53.5
دانشگاه ماستریخت51.3

اهمیت رشته آنکولوژی در هلند

سرطان یکی از عوامل اصلی مرگ و میر در جهان غرب است. تحقیقات در مورد پیشگیری، تشخیص و درمان آن مهم است. آنکولوژی به شما آموزش های لازم را می دهد. در جامعه پیر تعداد بیماران سرطانی در دهه های آینده همچنان افزایش می یابد، زیرا شیوع این بیماری در افراد مسن بیشتر است. بنابراین تحقیق در مورد چگونگی پیشرفت سرطان و اثرات طولانی مدت درمان سرطان ضروری است. به خصوص در حال حاضر که افراد بیشتری پس از درمان موفقیت آمیز عمر بیشتری دارند. تحقیقات سرطان چند رشته ای است و در یک شبکه جهانی صورت می گیرد. محققان باید به خوبی مجهز باشند تا بتوانند در چنین محیط سختی موثر عمل کنند.

 مدرک کارشناسی ارشد در آنکولوژی در هلند به شما این امکان را می دهد که در زمینه تحقیقات زیست پزشکی یا سرطان شناسی در دانشگاه ها یا سایر موسسات تحقیقاتی کار کنید. به عنوان مثال موسسه سرطان هلند و شرکت های دارویی یا بیوتکنولوژی در هلند یا خارج از آن. این سازمان ها به طور مستقیم به دانشجویان کارشناسی ارشد در زمینه سرطان شناسی نیاز دارند. اکثر دانشجویان آنکولوژی حرفه خود را با کار در مقطع دکترا (PhD) ادامه می دهند. سایر چشم اندازهای شغلی شامل تخصص بیشتر در برنامه های پزشکی یا بالینی است.

اهمیت رشته آنکولوژی در هلند

کارشناسی ارشد آنکولوژی در دانشگاه آمستردام هلند

مرکز پزشکی دانشگاهی و موسسه سرطان هلند (NKI) با دانشگاه آمستردام (UvA) همکاری کرده اند تا یک برنامه کارشناسی ارشد ایجاد کنند که به دانشجویان مقدماتی جامع در زمینه تحقیقات سرطان معاصر ارائه دهد. برنامه کارشناسی ارشد در آنکولوژی موضوعاتی مانند بیولوژی سلولی و مولکولی اساسی، ژنتیک، توسعه استراتژی های جدید برای تشخیص و درمان سرطان، اثبات اصل و همچنین مطالعات در سیستم های مدل و آزمایشات بالینی را پوشش می دهد. دانشجویان با انجام تحقیقات در آزمایشگاه ها تجربه عملی را کسب می کنند و از طریق ترکیب جلسات گروهی منظم با محققان واجد شرایط و دوره هایی که توسط دانشمندان برجسته در این زمینه تدریس می شود، زمینه نظری مناسبی کسب می کنند. هدف نهایی برای دانشجویان در این برنامه، ترجمه علوم پایه به عمل بالینی است.

این برنامه به دنبال دانشجویانی است که:

  • علاقه مند به مبنای مولکولی توسعه سرطان و یادگیری نحوه شناسایی مولکول های ناهنجار هستند که این فرایند را پیش می برند.
  • مجذوب فرآیندهای بیولوژیکی هستند و از انجام کارهای آزمایشگاهی در سطح مولکولی و سلولی لذت می برند.
  • قادرند روش های تجربی جدیدی را در نظر بگیرند و سوالات مناسب بپرسند.
  • توانایی جذب سریع و ادغام مفاهیم جدید را دارند.
  • احساس تنوع زیستی دارند.
  • مشتاق همکاری با 2 موسسه برتر در زمینه تحقیقات سرطان در جهان، AMC و NKI هستند.

درآمد آنکولوژیست ها در هلند

میزان درآمد کار در رشته آنکولوژی در هلند مانند سایر رشته های پزشکی در هلند بالاست. میزان حقوق ماهیانه کار در هلند در مشاغل مربوط به رشته آنکولوژی به صورت متوسط 12200€ (یورو) در ماه است که سالانه حدود 146000€ (یورو) می باشد. همچنین در حداقل میزان درآمد ماهیانه کار مشاغل رشته آنکولوژی در کشور هلند به میزان 6460€ (یورو) و حداکثر به میزان 18500€ (یورو) می باشد.

در نمودار زیر میزان مقایسه حقوق حرفه آنکولوژی در کشور هلند با سایر مشاغل آورده شده است:

مقایسه حقوق ماهیانه کار مشاغل در هلند

کارشناسی ارشد آنکولوژی دانشگاه وریجه هلند

تحقیقات سرطان یکی از زمینه های اصلی تحقیقاتی هلند است. مرکز سرطان آمستردام (CCA) با همکاری نزدیک مراکز بین المللی و ملی برتری در زمینه آنکولوژی، مانند موسسه سرطان هلند، همکاری می کند. هدف کارشناسی ارشد آنکولوژی انتقال ترکیب منحصر به فرد تحقیقات ترجمه آنکولوژی به نسل بعدی دانشجویان است. شما در تکنیک های پیشرفته در زمینه تحقیقات و درمان سرطان در محیطی چالش برانگیز توسط متخصصان این حوزه آموزش خواهید دید. شما با داشتن دانش، نگرش ها و مهارت های عمیق در زمینه تحقیقات سرطان، کارشناس ارشد آنکولوژی خواهید شد. این شامل توسعه، اجرا، سازماندهی و ارزیابی تحقیقات علمی است.

برنامه:

  • طراحی شده است تا شما را قادر سازد تا به نسل بعدی دانشمندانی تبدیل شوید که مشتاق درک علل سرطان و توسعه روش های جدید تشخیصی و درمانی هستند.
  • یک برنامه در مقیاس کوچک ارائه می دهد که توجه و راهنمایی شخصی را ارائه می دهد.
  • توسط دانشمندان بالینی و پیش بالینی پرشور که در زمینه سرطان شناسی فعال هستند توسعه داده شده است.

جهت اخذ اقامت هلند از طریق تحصیل شرایط را از زبان کارشناسان مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جویا شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *