مهاجرت تحصیلی قبرس

رشته آنکولوژی در قبرس

رشته آنکولوژی در قبرس

رشته آنکولوژی در قبرس یک دوره تحصیلی 6 ساله است. زبان تحصیل در رشته های پزشکی در این کشور انگلیسی و یونانی است. قبرس دارای دانشگاه های معتبری در سطح اتحادیه اروپاست. افرادی که علاقه مند به کار پس از تحصیل در اروپا هستند می توانند در این کشور تحصیل کنند. هزینه تحصیل رشته آنکولوژی در قبرس تقریبا 7000€ (یورو) در سال است. هزینه تحصیل در 3 سال اول کم تر از 3 سال پایانی است. رشته آنکولوژی یک رشته بسیار تخصصی است. این رشته در دانشگاه های قبرس در مراکز تحقیقاتی و شامل کار در بیمارستان های این کشور است. با داشتن ویزای تحصیلی قبرس می توانید مجوز اقامت تحصیلی در قبرس را کسب کنید. جهت اخذ انواع ویزا از جمله ویزای تحصیلی کشورهای اروپایی می توانید جهت فرآیند آن را با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت انجام دهید.

تحصیل رشته آنکولوژی در قبرس

تحصیلات پزشکی یکی از رشته های پر طرفدار و پر تقاضا در کشور قبرس است. دوره های ارائه شده در این کشور به زبان های انگلیسی و یونانی هستند. تحصیل پزشکی در این کشور غالبا 6 ساله است. با تحصیل در این کشور و دریافت گواهی بورد از وزارت بهداشت این کشور می توانید مجوز کار پزشکی در قبرس را بدست آورید. رشته آنکولوژی در قبرس شامل دوره های آنکولوژی و رادیولوژی، زیست شناسی و آنکولوژی بالینی است. همچنین آنکولوژی جراحی از دوره های تخصصی در جراحی است. هزینه تحصیل رشته های پزشکی در قبرس در 3 سال ابتدایی 18000€ (یورو) و در سال های پایانی 22000€ (یورو) است.

از جمله شرایط تحصیل رشته آنکولوژی در قبرس:

ردیفشرط
1ارائه مدرک زبان
2داشتن مدرک تحصیلی معتبر همراه با ریز نمرات
3معدل 90% گواهی پایان دوره تحصیلات متوسطه
4موفقیت در مصاحبه

در زیر می توانید با بهترین دانشگاه های قبرس جهت تحصیل در قبرس در رشته آنکولوژی آشنا شوید:

دانشگاه های قبرس جهت تحصیل در قبرس در رشته آنکولوژی

اهمیت رشته آنکولوژی در قبرس

درک ما از سرطان در دهه های گذشته با کشف اصول اصلی حاکم بر ظهور و تنوع بیماری های نئوپلاستیک به طرز چشمگیری بهبود یافته است. این پیشرفت ها منجر به اولین درمان های موفق سرطان بر اساس دانش اهداف مولکولی خاص شده است. با این حال، سرطان همچنان عامل اصلی مرگ و میر در کشورهای توسعه یافته است. تصور و اجرای آینده درمان های جدید و موثرتر مستلزم پیشرفت های بیشتر در درک رشته آنکولوژی است که برای آنها یک رویکرد چندرشته ای بسیار ضروری است. سالانه 3.2 میلیون سرطان در اروپا به ویژه سرطان سینه، روده بزرگ، راست روده و ریه تشخیص داده می شود. این اعداد سرطان را به عنوان دومین علت شایع مرگ و میر در اتحادیه اروپا رتبه بندی می کند. کشور قبرس از این قاعده مستثنی نیست.

  • جایی که طبق آخرین آمار به طور متوسط ​​حدود 1600 مورد جدید در سال ثبت شده است.
  • همه می دانند که سرطان یک بیماری محدود به سطح شخصی نیست بلکه یک بیماری با جنبه های خانوادگی و اجتماعی است.
  • بنابراین مشکلات محدود به افرادی نیست که از این بیماری رنج می برند بلکه این مشکلات نیز به جامعه منتقل می شوند.
  • لذا تحصیل این رشته و توسعه دانش در این مورد بسیار حائز اهمیت است.

اهمیت رشته آنکولوژی در قبرس

کارشناسی ارشد زیست شناسی آنکولوژی دانشگاه اروپایی قبرس

آموزش های دقیق در زمینه زیست شناسی سرطان و پزشکی شخصی برای بهبود پیشگیری، تشخیص و درمان سرطان ها در دانشگاه اروپایی قبرس EUC ارائه می شود. کارشناسی ارشد زیست شناسی آنکولوژی در دانشگاه اروپایی قبرس اولین برنامه در نوع خود در قبرس است. بر اساس آخرین تحولات در این زمینه، این برنامه دانشجویان را با درک عمیق مکانیسم های پیچیده ای که زمینه ساز توسعه سرطان هستند، ارائه می دهد. دانشجویان در معرض رویکردهای جدید پیشگیرانه، تشخیصی و درمانی با استفاده از فناوری های جدید برای ارائه خدمات درمانی شخصی به بیماران سرطانی قرار می گیرند. این مدرک برای دانشجویانی است که دارای مدرک کارشناسی در رشته های زیر هستند:

  • زیست شناسی
  • علوم پزشکی
  • پزشکی
  • داروسازی
  • پرتودرمانی
  • پرستاری
  • یا سایر زمینه های زیست شناسی

فارغ التحصیلان شیمی، فیزیک یا علوم کامپیوتر با سابقه زیست شناسی ممکن است درخواست کنند. دانشجویان توسط اساتید متخصص در زمینه خود، اساتید برجسته از خارج از کشور و امکانات آزمایشگاهی مدرن در محوطه دانشگاه پشتیبانی می شوند. از طریق برنامه Erasmus+ دانشجویان قادر به شرکت در پروژه های تحقیقاتی با کیفیت بالا و پایان نامه با آزمایشگاه های همکاری خارج از کشور هستند.

درآمد آنکولوژیست ها در قبرس

طبق بررسی های صورت گرفته میزان حقوق ماهیانه کار در قبرس در مشاغل مربوط به رشته آنکولوژی به

صورت متوسط 5790€ (یورو) در ماه است که سالانه بالغ بر 69500€ (یورو) می باشد. همچنین میزان بازه درآمد ماهیانه کار مشاغل رشته آنکولوژی در کشور قبرس به میزان 2900€ الی 8980€ (یورو) می باشد. شرایط و نحوه کار در قبرس را در این مقاله مطالعه کنید. میزان درآمد این رشته همانطور که در شکل زیر مشاهده می کنید بیش از 2 برابر متوسط درآمد سایر مشاغل است.

مقایسه حقوق ماهیانه کار مشاغل در قبرس

موسسه تحقیقاتی آنکولوژی در Cyprus

موسسه تحقیقاتی سرطان قبرس (CCRI) یک موسسه غیر انتفاعی است که مایل به تبدیل شدن به یک موسسه تحقیقاتی بین رشته ای در سطح جهانی است که در شبکه ای از شرکای بالینی و دانشگاهی برجسته، یعنی دانشگاه قبرس (UCY)، بنیاد Karaiskakio (KF) و مرکز سرطان شناسی بانک قبرس (BOCOC) با هدف ارتقاء برتری در زمینه تحقیقات سرطان و توسعه و استفاده از روش های نوآورانه تشخیصی و درمانی در برابر این بیماری ویرانگر فعالیت می کند. این موسسه دانشمندان برجسته ای را که در زمینه های مختلف زیست شناسی و علوم پزشکی کار می کنند گرد هم می آورد تا یک برنامه تحقیقاتی بین المللی را با هدف بهبود درک فعلی در زمینه بیماری زایی سرطان و توسعه روش های درمانی جدید در برابر انواع مختلف سرطان گرد آورد.

این مرکز از طریق امکانات پیشرفته، یک تیم تحقیقاتی چندرشته ای قوی و ارتباط با موسسات برجسته جهان، در مرکز ارتباط محققان برجسته سرطان، آنکولوژیست ها، ارائه دهندگان خدمات سرطان، دانشمندان و دانشگاهیان قرار خواهد گرفت. یک شبکه ملی تحقیقات عالی سرطان، با این کار قبرس را در خط مقدم تحقیقات سرطان و مراقبت از بیماران سرطانی قرار می دهد. CCRI از پروژه های تحقیقاتی اساسی و ترجمه ای برای پیشگیری، تشخیص و درمان سرطان پشتیبانی می کند. CCRI از طریق یک برنامه علمی و تحقیقاتی دقیق و رقابتی، فناوری روز و زیرساخت های آینده نگر، همچنین به عنوان یک محرک برای توسعه و آموزش دانشمندان جوان عمل می کند که قبرس را به عنوان قطب اصلی پیشرو معرفی می کند.

شرایط تحصیل در قبرس به زبان انگلیسی توسط همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بررسی شده است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *