مهاجرت تحصیلی سوئیس

رشته آنکولوژی در سوئیس

رشته آنکولوژی در سوئیس

رشته آنکولوژی در سوئیس یکی از رشته های مهم پزشکی است که در مقاطع تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد و دکترا برای متقاضیان بین المللی ارائه می شود. علاقه مندان به این رشته در مقاطع دکترا تحقیقات خود را در زمینه انواع سرطان و درمان این بیماری می کنند. سوئیس یکی از کشورهای پیشرفته اروپاست و دارای مراکز تحقیقاتی مهم در بخش آنکولوژی است. افراد متخصص می توانند در بیمارستان ها، مراکز تخصصی آنکولوژی و پزشکی در سوئیس تحقیقات خود را انجام دهند و فعالیت کنند. با توجه به اهمیت بالای درمان سرطان و جلوگیری از این بیماری مهلک، رشته آنکولوژی در سوئیس توسط دانشگاه ها و بیمارستان های سوئیس بسیار مورد توجه قرار می گیرد. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه بیشتر درباره رشته آنکولوژی در سوئیس گفته اند.

تحصیل رشته آنکولوژی در سوئیس

تحصیل رشته آنکولوژی در سوئیس به زبان آلمانی و ایتالیایی ارائه می شود. سوئیس یکی از کشورهای برتر اروپا برای تحصیل و زندگی است. دوره های آنکولوژی در این کشور به صورت دوره های 6 ساله در کارشناسی ارشد ارائه می شود. البته برخی از دانشگاه های نیز دوره های کارشناسی 3 ساله را در این رشته ارائه می کنند. علاقه مندان به تحقیق و ادامه کار در رشته آنکولوژی می توانند در موسسات تخصصی مانند موسسه تحقیقانی آنکولوژی iOR مشغول شوند. جهت تحصیل در رشته آنکولوژی در سوئیس رعایت 3 نکته مهم ضروری است:

ردیفشرایط
1داشتن مدرک زبان (آلمانی یا ایتالیایی)
2داشتن مدرک تحصیلی معتبر
3قبولی در آزمون ورودی دانشگاه های سوئیس

رشته آنکولوژی در سوئیس یک رشته رقابتی است. لذا برای پذیرش و ورود کار دشواری خواهید داشت. این رشته در سوئیس شامل انجام کرهای تحقیقاتی، کار آزمایشگاهی و مطالعه بر شاخه های مختلف رشته آنکولوژی تومورهای سرطانی، رادیولوژی تومور، سارکوما و لیمفوما است. دانشگاه های سوئیس از سطح کیفی بسیار خوبی برخوردارند و تحصیل در آنها شما را تبدیل به یک متخصص عالی می کند.

در زیر می توانید با دانشگاه های ارائه کننده رشته آنکولوژی در سوئیس آشنا شوید:

دانشگاه های ارائه کننده رشته آنکولوژی در سوئیس

کار در رشته آنکولوژی در سوئیس

به عنوان یک کشور پیشرفته و مدرن، سوئیس همیشه به دنبال محققان و دانشجویان برجسته و با انگیزه است. با داشتن شایستگی و انگیزه می توانید به موقعیت های زیر دست پیدا کنید:

  • کارآموزی
  • بورسیه های دکتری
  • بورسیه های بالینی
  • بورسیه های فوق دکتری

اگر احساس می کنید که به خوبی در محیط تحقیقاتی پویای موسسات تحقیقاتی سوئیس جا دارید می توانید رزومه خود را مستقیماً برای مدیران گروه های آنکولوژی ارسال کنید. در حال حاضر موقعیت های مختلفی برا فعالیت در رشته آنکولوژی در سوئیس وجود دارد. همگی نیاز به داشتن تخصص در این رشته هستند. میزان درآمد کار در رشته آنکولوژی در کشور سوئیس بسیار بالاست. میزان حقوق ماهیانه کار در سوئیس در مشاغل مربوط به رشته آنکولوژی به صورت متوسط 29100CHF (فرانک سوئیس) در ماه است که سالانه حدود 394000CHF (فرانک سوئیس) می باشد. همچنین در حداقل میزان درآمد سالیانه کار مشاغل رشته آنکولوژی در سوئیس به میزان 183000CHF (فرانک سوئیس) و حداکثر به میزان 535000CHF (فرانک سوئیس) می باشد.

در نمودار زیر میزان مقایسه حقوق حرفه آنکولوژی در سوئیس با سایر مشاغل آورده شده است:

میزان مقایسه حقوق حرفه آنکولوژی در سوئیس با سایر مشاغل

موسسه تحقیقات آنکولوژی iOR در سوئیس

موسسه تحقیقات آنکولوژی یا سرطان شناسی (iOR)، که در سال 2003 در بلینزونا، سوئیس تأسیس شد. میزبان محققانی از سراسر جهان است که تحقیقات اولیه و ترجمه ای را در زمینه سرطان شناسی با تمرکز ویژه بر موارد زیر انجام می دهند:

  • زیست شناسی سرطان
  • ژنومیک
  • آنکولوژی مولکولی
  • درمان های تجربی

در این موسسه علم به طور مداوم در حال پیشرفت است تا درک ما از سرطان انسان را بهبود بخشد. تلاش محققان و منابع موسسه با تعهد به کشف راه حل های عملی و گسترده برای بیماری که هنوز بر زندگی روزمره مردم در سراسر جهان تأثیر می گذارد، در جهت این چالش است. در موسسه تحقیقات سرطان شناسی iOR، هدف از این مطالعه درک ما از سرطان انسان است. بیماری که بر زندگی روزمره مردم در سراسر جهان تأثیر زیادی می گذارد. علایق این موسسه بر روی ژنتیک و بیولوژی سرطان با تأکید عمده بر لنفوم و سرطان های اپیتلیال مانند سرطان پروستات، سینه و تخمدان متمرکز است. هدف از این مطالعات روشن ساختن مکانیسم های مولکولی دخیل در شروع و پیشرفت سرطان های انسانی و روشن ساختن فرایندهای مهم تنظیم سلولی است.

تحصیل رشته آنکولوژی و ایمونولوژی در دانشگاه لوزان سوئیس

عفونت ها و اختلالات ایمنی (آلرژی، خود ایمنی، نقص ایمنی) یکی از عوامل اصلی مرگ و ناتوانی در سراسر جهان است. نیاز شدیدی به توسعه واکسن ها و درمان های جدید وجود دارد. سرطان عامل اصلی مرگ و میر در کشورهای ثروتمند است و نیاز فوری به درمان های بهتر وجود دارد. پردیس دانشگاه لوزان در Epalinges میزبان یکی از بزرگترین مراکز اروپایی است که به ایمونولوژی و تحقیقات انکولوژی اختصاص دارد. این دانشگاه یک برنامه آموزشی گسترده در این 2 موضوع در سطح کارشناسی، کارشناسی ارشد و تحصیل دکترا در سوئیس دارد. دانشجویان کارشناسی ارشد به احتمال زیاد به مدرن ترین پردیس آموزش الکترونیکی در زمینه ایمونولوژی و انکولوژی دسترسی دارند. دانشجویانی که در زمینه ایمونولوژی و انکولوژی آموزش دیده اند، در شرایط مناسبی قرار دارند تا در فرصت های شغلی آینده در دانشگاه و صنعت رقابت کنند.

در پایان دوره، دانشجویان قادر خواهند بود:

  • دانش نظری و عملی در زمینه ایمونولوژی و انکولوژی.
  • تجزیه و تحلیل سیستماتیک مشکلات اساسی و بالینی در ایمونولوژی و انکولوژی، با شروع بیماری های مربوط به سیستم ایمنی یا تغییر سلول، توسعه داروها و درمان ها.
  • برای حل سوالات تحقیق (پروتئومیکس، سنجش های مبتنی بر پپتیدها، فلوسیتومتری، بافت شناسی و آمار زیستی) از تکنیک های اساسی تحقیق در ایمونولوژی و انکولوژی استفاده کنید.

تحصیل رشته آنکولوژی و ایمونولوژی در دانشگاه لوزان سوئیس

موسسه آنکولوژی جنوب سوئیس

این موسسه یک مرکز سرطان غیر جراحی است که نیازهای جمعیت ایتالیایی در جنوب بخشی از سوئیس را پوشش می دهد. این موسسه شامل 5 کلینیک است:

  • آنکولوژی پزشکی
  • آنکولوژی رادیولوژی
  • هماتولوژی
  • مراقبت های تسکینی
  • و تحقیقات

به طور کلی، 60 پزشک 5 تیم را تشکیل می دهند. مرکز اصلی در بیمارستان San Giovanni در Bellinzona است، جایی که بخش بیمارستان بستری (31 تخت)، جهت و مرکز تحقیقات واقع شده است، اما IOSI همچنین نیازهای انکولوژی 3 بیمارستان دیگر، در Lugano، Mendrisio و Locarno را پوشش می دهد. با توجه به ابعاد نسبتا کوچک آن، موسسه، اگر چه در یک حالت چند رشته ای کار می کند، آن را بخشی از یک بخش دقیق در تیم های تومور انجام می دهد. این موسسه در حال حاضر حدود 8000 بیمار، با حدود 2000 مورد جدید در سال دارد.

یک دوره آموزشی در موسسه به ویژه برای یک فرد علاقه مند به تجربه یک کارآزمایی بسیار متداول، چند رشته ای و سازمان یافته است. از این رو به واقعیت بیمارستان های متوسطه اقتباس شده است، نه تمرکز یک نوع سرطان، بلکه برای کسی که علاقه مند به بدخیمی های هماتولوژیک، پستان است سرطان پروستات، پروستات، توسعه داروهای جدید، یا انکولوژی رادیویی هستند.

برنامه های ارائه شده:

  • بدخیمی های هماتولوژیک
  • آنکولوژی تومورهای جامد
  • توسعه جدید دارو
  • آنکولوژی رادیویی

جهت بررسی شرایط مهاجرت به سوئیس و کشورهای مشابه سوئیس می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *