مهاجرت تحصیلی سنگاپور

رشته آنکولوژی در سنگاپور

رشته آنکولوژی در سنگاپور

رشته آنکولوژی در سنگاپور یکی از رشته های مهم پزشکی است که با توجه به اهمیت رشته آنکولوژی در درمان سرطان از رشته های مهم پزشکی شناخته می شود. دانشگاه ملی سنگاپور دارای موسسه ای مجزا به نام موسسه سرطان است که تحقیقات و دوره های مختلف بر روی رشته آنکولوژی را ارائه می کند. البته توجه داشته باشید که دوره های ارائه شده در رشته آنکولوژی در سنگاپور به تعداد محدودی ارائه می شوند. همچنین هزینه تحصیل در سنگاپور ارزان نیست. این هزینه حدود 70000$ (دلار) می باشد. با بررسی کشورهای ارائه کننده رشته آنکولوژی توسط مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید بهترین مقصد با توجه به شرایط خود را پیدا کنید.

تحصیل رشته آنکولوژی در سنگاپور

شرایط تحصیل در رشته آنکولوژی در سنگاپور آسان نیست. چرا که در ابتدا میزان تقاضا در این رشته زیاد است. ثالثا دانشگاه های ارائه کننده رشته انکولوژی در سنگاپور کم هستند. این باعث سخت تر شدن و رقابتی بودن تحصیل این رشته در سنگاپور است. نکته دیگری که در رابطه با تحصیل رشته آنکولوژی در سنگاپور باید مورد توجه قرار گیرد انگلیسی نبودن زبان تحصیل است. علاوه بر این نیز میزان هزینه آنطور که باید ارزان نیست. لذا می توانید در کشورهای دیگر رشته آنکولوژی را به زبان انگلیسی بخوانید. برخی از دوره های ارائه شده تخصصی در آنکولوژی 3 ساله هستند. اکثر دوره های این رشته در دانشگاه ملی سنگاپور ارائه می شود.

در جدول زیر می توانید با دانشگاه های ارائه کننده رشته آنکولوژی در سنگاپور آشنا شوید:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه ملی سنگاپور
2آکادمی پزشکی سنگاپور
3مدرسه پزشکی Duke NUS

کار رشته آنکولوژی در سنگاپور

همانطور که مشخص است رشته آنکولوژی یک رشته تخصصی و پزشکی برای درمان بیماری مهلک سرطان است. همچنین این رشته به پیشگیری از این بیماری و عواقب آن می پردازد. کار در رشته آنکولوژی آسان نیست. چرا که نیاز به کسب تخصص و تجربه در این خصوص و ارتباط با بیماران سرطانی است. پزشکان، متخصصین و کارمندان این رشته در مراکز درمانی، بیمارستان ها و آزمایشگاه های کار می کنند. میزان حقوق این کار مانند درآمد رشته های پزشکی در سنگاپور بالاست.

بدین ترتیب افرادی که در رشته آنکولوژی کار می کنند به صورت متوسط 20900SGD (دلار سنگاپور) در ماه حقوق دریافت می کنند. این مبلغ سالانه بالغ بر 251000SGD (دلار سنگاپور) می باشد. همچنین در حداقل میزان درآمد ماهیانه کار مشاغل رشته آنکولوژی در کشور سنگاپور به میزان 10700SGD (دلار سنگاپور) و حداکثر به میزان 32200SGD (دلار سنگاپور) می باشد.

در نمودار زیر میزان حقوق حرفه آنکولوژی نسبت به میزان تجربه کاری در سنگاپور آورده شده است:

میزان حقوق حرفه آنکولوژی نسبت به میزان تجربه کاری در سنگاپور

تحصیل رشته آنکولوژی در دانشگاه ملی سنگاپور

موسسه سرطان ملی دانشگاه سنگاپور (NCIS) محل گروه تحقیقاتی درمان سرطان است. یکی از معدود گروه های کارآزمایی بالینی در مراحل اولیه سرطان است که مراکز دانشگاهی پیشرو در سنگاپور، هنگ کنگ، کره، استرالیا و تایوان را در بر می گیرد. قدرت آن در تحقیقات به بیماران اجازه می دهد تا قبل از در دسترس بودن داروها و دستگاه ها به آنها دسترسی پیدا کنند. NCIS همچنین به موسسه علوم سرطان سنگاپور، دانشگاه ملی سنگاپور وابسته است. گروه هماتولوژی-آنکولوژی، یکی از 2 گروه معتبر است که توسط دانشکده تحصیلات تکمیلی، دانشگاه ملی سنگاپور و آکادمی پزشکی، برای آموزش های فوق تخصصی هماتولوژی و آنکولوژی پزشکی در سنگاپور شناخته شده است. این موسسات با همکاری هم برنامه های مختلفی را در زمینه آنکولوژی ارائه می کند.

هزینه تحصیل در سنگاپور در اینجا بررسی شده است.

برنامه دستیاری ارشد رشته آنکولوژی پزشکی در سنگاپور

این دپارتمان برنامه های 3 ساله آموزش دستیاری ارشد آنکولوژی پزشکی را اجرا می کند. برنامه متعهد به آموزش متخصصان انکولوژیست است که دارای صلاحیت، شفقت و توانایی مشارکت قابل توجهی در مراقبت از بیماران، آموزش و تحقیقات هستند. این برنامه 3 ساله برای برآوردن تمام الزامات آموزشی مورد انتظار از برنامه تأیید شده ACGME-I و آماده سازی فارغ التحصیلان آن برای صدور گواهینامه توسط هیئت اعتباربخشی تخصصی سنگاپور در زمینه سرطان شناسی پزشکی طراحی شده است. ویژگی های برنامه عبارتند از:

  • فرصت یادگیری مطلوب با ترکیب مورد و وسعت تجربه بالینی در محیط سرپایی در همه انواع تومور جامد.
  • محیط آموزشی عالی با فرهنگ تدریس قوی و استادان اختصاصی.
  • فرصت های غنی برای تحقیق و مشارکت در فعالیت های علمی.
  • برنامه آموزشی ساختاری که تعادل خوبی از سخنرانی های آموزشی، یادگیری خودکار و نظارت را فراهم می کند.
  • بورسیه های پیشرفته آنکولوژی در درمان های تکاملی و آنکولوژی گوارشی نیز برای پزشکانی که دوره آموزشی آنکولوژی پزشکی خود را گذرانده اند، در دسترس است.

همچنین برنامه ارشد هماتولوژی NUHS یک برنامه 42 ماهه است که برای برآوردن الزامات ACGME-I طراحی شده است و 18 ماه آخر برای برآوردن الزامات هیئت اعتباربخشی تخصصی برای صدور گواهینامه تخصصی هماتولوژی در سنگاپور طراحی شده است.

برنامه دستیاری ارشد رشته آنکولوژی پزشکی در سنگاپور

تحصیل آنکولوژی پرتویی در سنگاپور

دانشگاه ملی سنگاپور یکی از 2 مرکز شناخته شده است. همچنین در سطح ملی برای آموزش آنکولوژی پرتویی پس از فارغ التحصیلی است. دپارتمان انکولوژی تشعشعی تنها سایت خارج از استرالیا یا نیوزلند است که توسط کالج رادیولوژیست سلطنتی استرالیا و نیوزلند (RANZCR) تأیید شده است. برنامه ملی آموزش انکولوژی پرتویی 6 سال طول می کشد. آموزش تخصصی اولیه و پیشرفته را به طور یکپارچه ادغام می کند. همچنین شامل یک سال تحصیل اجباری خارج از انکولوژی تشعشعی برای افزایش وسعت یادگیری کارآموز در محیط بالینی چند رشته ای ما می باشد. کارآموزان در موضوعات قبل از بالینی از جمله آناتومی، فیزیک پزشکی، بیولوژی تشعشع و آسیب شناسی دانش و تخصص عمیقی کسب خواهند کرد. همچنین دانش اصلی و کاربردی در سرطان شناسی بالینی و سرطان شناسی پرتو را درک خواهند کرد.

  • این بخش برای فرهنگ تحقیق ارزش قائل است و کارآموز را در طیف وسیعی از فعالیت های تحقیقاتی، از جمله تحقیقات بالینی و برخی فرصت ها برای تحقیقات ترجمه ای مشارکت می دهد.
  • اجزای درجات تحقیق پیشرفته (به عنوان مثال کارشناسی ارشد، MCI ، PhD) را می توان در برنامه آموزشی، مشروط به تأیید، گنجانید.
  • پس از اتمام آموزش، داوطلبان پس از برآوردن نیازهای آموزشی مترقی و گذراندن هر 2 آزمون فاز I و II FRANZCR، بورسیه برخوردار می شوند.
  • توسعه کارآموزان به طور منظم با کمیته مشورتی ملی مورد بررسی قرار می گیرد تا به دانشجو اجازه می دهد به عنوان متخصص در هیئت اعتباربخشی تخصصی ثبت نام کند.

شرایط دریافت ویزای دانشجویی سنگاپور در مقاله ای مجزا توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شرح داده شده است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *