مهاجرت تحصیلی سنت کیتس

رشته آنکولوژی در سنت کیتس

رشته آنکولوژی در سنت کیتس

رشته آنکولوژی در سنت کیتس یکی از رشته های ارائه شده در دانشگاه های پزشکی این کشور است، سنت کیتس و نویس 2 جزیره خواهر در دریای کارائیب هستند. این کشور در حوزه پزشکی در منطقه زبانزد هستند. این کشور دارای دانشگاه های معتبر پزشکی در سطح منطقه است. می توانید رشته آنکولوژی را در سنت کیتس در برنامه های مختلف ارائه شده در بخش کلینیکی و تئوری در دوره های پزشکی بیابید. زبان تحصیل در این کشور انگلیسی است. این جزایر اساس 2 جزیره مهاجر پذیر هستند. برنامه های سرمایه گذاری در سنت کیتس موجب حضور پر رنگی از مهاجرین خارجی در این جزایر است. در این مقاله ارائه شده توسط تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید اطلاعاتی درباره رشته آنکولوژی در سنت کیتس و نویس بدست آورید.

تحصیل رشته آنکولوژی در سنت کیتس

رشته آنکولوژی مطالعه سرطان است. آنکولوژیست پزشکی است که سرطان را درمان می کند. مراقبت های پزشکی را برای افرادی که مبتلا به سرطان هستند ارائه می دهد. رشته آنکولوژی دارای 3 حوزه اصلی است:

3 حوزه اصلی انکولوژی

یک متخصص آنکولوژی سرطان را با استفاده از شیمی درمانی یا داروهای دیگر مانند درمان هدفمند یا ایمونوتراپی درمان می کند. یک انکولوژیست جراحی تومور و بافت مجاور را در حین عمل جراحی برمی دارد. او همچنین انواع خاصی از بیوپسی را برای کمک به تشخیص سرطان انجام می دهد. یک انکولوژیست پرتو درمانی سرطان را با استفاده از پرتودرمانی درمان می کند. انواع دیگر گرایشات آنکولوژی وجود دارد یک انکولوژیست زنان سرطان های زنان مانند سرطان رحم، تخمدان و دهانه رحم را درمان می کند. یک انکولوژیست کودکان سرطان بیماری ها شامل تومورهای مغزی خاص، سرطان خون، استئوسارکوم و سارکوم اوینگ را درمان می کند. انواع سرطان شایع تر در کودکان گاهی اوقات در بزرگسالان نیز رخ می دهد. یک متخصص خون و اکولوژیست خون سرطان خون را تشخیص داده و درمان می کند.

در جدول زیر می توانید با دانشگاه های ارائه کننده رشته آنکولوژی در جزایر سنت کیتس و نویس آشنا شوید:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه ویندسور
2دانشگاه پزشکی و علوم بهداشتی سنت کیتس

کار در رشته آنکولوژی در سنت کیتس

یک انکولوژیست در سنت کیتس مراقبت از بیمار را در طول دوره بیماری مدیریت می کند. این با تشخیص شروع می شود. نقش او شامل موارد زیر است:

  • تشریح تشخیص و مرحله سرطان
  • صحبت در مورد همه گزینه های درمانی و انتخاب ترجیحی او
  • ارائه مراقبت با کیفیت و دلسوزانه
  • کمک به بیمار در مدیریت علائم و عوارض جانبی سرطان و درمان سرطان.

انواع مختلف پزشکان اغلب با هم کار می کنند تا برنامه درمانی کلی بیمار را که ترکیبی از انواع مختلف درمان است، ایجاد کنند. به عنوان مثال، یک بیمار ممکن است نیاز به درمان با ترکیبی از جراحی، شیمی درمانی و پرتودرمانی داشته باشد. این تیم چند رشته ای نامیده می شود. تیم های مراقبت از سرطان همچنین شامل انواع دیگر متخصصان مراقبت های بهداشتی هستند:

  • یک آسیب شناس آزمایشات آزمایشگاهی را می خواند. این شامل بررسی سلول ها، بافت ها و اندام ها برای تشخیص بیماری است.
  • یک رادیولوژیست تشخیصی آزمایشات تصویربرداری را برای تشخیص بیماری انجام می دهد. این شامل آزمایش های اشعه ایکس یا سونوگرافی است.
  • پرستار انکولوژی
  • مددکار اجتماعی انکولوژی

این تیم همچنین ممکن است پزشکانی از سایر حوزه های پزشکی را درگیر کند. به عنوان مثال، متخصص پوست که در زمینه مشکلات پوستی تخصص دارد نیز ممکن است به درمان سرطان پوست کمک کند. گاهی اوقات تشخیص سرطان فرد پیچیده است. در این مورد، پزشک متخصص سرطان ممکن است از تیم آنکولوژی بخواهد که مورد را بررسی کند. این شامل متخصصان پزشکی از همه زمینه های مراقبت از سرطان می شود که برای تصمیم گیری در مورد بهترین برنامه درمانی گرد هم می آیند.

درآمد مشاغل رشته آنکولوژی در سنت کیتس

آنکولوژی رشته ای تخصصی و پزشکی است. لذا میزان درآمد کار در رشته آنکولوژی در سنت کیتس بالاست. میزان حقوق ماهیانه کار در سنت کیتس و نویس در مشاغل مربوط به رشته آنکولوژی به صورت متوسط 8840XCD (دلار کارائیب شرقی) در ماه است که سالانه معادل 106000XCD (دلار کارائیب شرقی) می باشد. همچنین در حداقل میزان درآمد ماهیانه کار مشاغل رشته آنکولوژی در جزایر سنت کیتس و نویس به میزان 4600XCD (دلار کارائیب شرقی) و حداکثر به میزان 13500XCD (دلار کارائیب شرقی) می باشد.

در نمودار زیر میزان حقوق حرفه آنکولوژی نسبت به میزان تجربه کاری در سنت کیتس آورده شده است:

میزان حقوق آنکولوژی نسبت به میزان تجربه کاری در سنت کیتس

شرایط کار در سنت کیتس را در اینجا بخوانید.

تقاضای رشته آنکولوژی در سنت کیتس و نویس

نیروی انسانی آنکولوژی در کشورهای عضو کشورهای دریای کارائیب CARICOM برای برآوردن خواسته های جمعیت فعلی کافی نیست. تشویق آموزش از طریق برنامه های منطقه ای یا بین المللی برای بدست آوردن اعداد مورد نیاز کلیدی است. ثبت سرطان به ارائه داده ها برای تأثیرگذاری بر سیاست عمومی و بهبود سیستم مراقبت های بهداشتی آنکولوژیکی کمک می کند. داده های سرطان منطقه ای برای کارائیب و آمریکای لاتین در مقایسه با آمارهای حاصل از آمریکای شمالی، اروپا و آسیا محدود بوده است. کشورهای در حال توسعه شیوع نسبتا بالایی از سرطان و افزایش میزان مرگ و میر دارند. اغلب از تجهیزات کافی برای مدیریت بهینه بار بیماری برخوردار نیستند. دریای کارائیب اغلب در بسیاری از مطالعات با آمریکای لاتین در ارتباط است. بنابراین جدا کردن داده های منحصر به فرد آن منطقه از گروه دشوار است.

CARICOM شامل کشورهای در حال توسعه است و در سال 1973 تأسیس شد. این شامل 15 کشور عضو و 5 عضو وابسته با تعدادی از خدمات شامل بسیج منابع برای حمایت از ادغام منطقه ای است. در زمینه شناسایی محدودیت های منابع و روش های بهینه سازی استفاده از خدمات موجود، این سازمان ها بسیار مهم هستند.

تقاضای رشته آنکولوژی در سنت کیتس و نویس

آنکولوژی بالینی و جراحی در سنت کیتس

آنکولوژیست های بالینی متخصص در درمان و مدیریت سرطان با استفاده از منبع متداول غیر جراحی، مانند:

  • شیمی درمانی
  • درمان بیولوژیکی
  • هورمون درمانی
  • درمان هدفمند

افرادی که درمان های سرطان دریافت می کنند، اغلب آنکولوژی های پزشکی را مشاهده خواهند کرد. پزشکی معمولا به عنوان ارائه دهنده خدمات بهداشتی اولیه برای افراد مبتلا به سرطان عمل می کنند. آنها برنامه های درمان سرطان را هماهنگ می کنند و به طور دقیق افراد را برای عوارض جانبی نظارت می کنند. آنکولوژیست های بالینی نیز پس از درمان آنها با افراد پیگیری می شوند.

آنکولوژی های جراحی جراحان هستند که در تشخیص، درمان و مدیریت سرطان تخصص دارند. بسیاری از افراد مبتلا به سرطان مشکوک ابتدا یک آنکولوژی جراحی را خواهند دید. پس از یک پزشک مراقبت اولیه، شواهدی از سرطان را پیدا می کند، آنها شخص را به یک آنکولوژیست برای ارزیابی بیشتر ارزیابی خواهند کرد. آنکولوژیست های جراحی می توانند تشخیص سرطان را تایید کنند و مرحله سرطان را تعیین کنند. برای انجام این کار، آنکولوژی های جراحی، بیوپسی ها را انجام می دهند که شامل حذف یک نمونه کوچک از بافت غیرطبیعی و بررسی آن به دنبال سلول های سرطانی می شود. آنکولوژیست های جراحی می توانند گزینه های مختلف درمان را بر اساس اطلاعاتی که از بیوپسی ها، آزمایش های تصویربرداری و سایر کارهای آزمایشگاهی جمع آوری می کنند، توصیه کنند.

شرایط ویزای دانشجویی سنت کیتس را در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مطالعه نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *