مهاجرت تحصیلی ایرلند

رشته آنکولوژی در ایرلند

رشته آنکولوژی در ایرلند

با توجه به اینکه سیستم آموزشی ایرلند مانند انگلستان است دانشجویان بین المللی تمایل به تحصیل رشته آنکولوژی در ایرلند را دارند. این کشور، از نظر برتری تحصیلی، تحصیلات مقرون به صرفه و فرصت های شغلی پردرآمد یکی از برگزیده ترین کشورهای جهان است. کالج دانشگاه دوبلین، کالج ترینیتی دوبلین، دانشگاه کالک کورک برخی از نام های پرطراوت در چشم انداز آموزشی ایرلند می باشند. قبل از برنامه ریزی سفر آموزشی خود به کشور، بررسی میزان هزینه آن بسیار مهم است تا بتوانید تصویری واضح از بودجه داشته باشید. در این نگارش موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارد شما را با جزئیات مربوط به تحصیل رشته آنکولوژی در ایرلند راهنمایی کند. با مطالعه این مقاله می توانید اطلاعات مفیدی درباره رشته آنکولوژی در این کشور بدست آورید.

تحصیل کارشناسی ارشد رشته آنکولوژی در ایرلند

کارشناسی ارشد رشته آنکولوژی در ایرلند، در زمینه سرطان شناسی تربیتی آموزش های با کیفیت بالا را برای دانشمندان و پزشکان پایه در جنبه های نظری و عملی علل و درمان سرطان ارائه می دهد. تمرکز اصلی برنامه بر اساس سلولی و مولکولی سرطان است. این دوره همچنین چالش های علمی و بالینی مربوط به مدیریت سرطان های موضعی و همه جنبه های درمان سرطان را از درمان های استاندارد گرفته تا درمان های مولکولی هدفمند و مبتنی بر ایمنی “فردی” پوشش می دهد. تمرکز این دوره آموزش های تحقیقاتی در جنبه های تحقیقات سرطان ترجمه است.

این برنامه مبتکرانه برنامه ای در Transcional Oncology برای دانشمندان و پزشکانی است که مایلند مهارت های تحقیقاتی خود را توسعه دهند، تخصص خود را در زمینه سرطان شناسی گسترش دهند، دانش پیشرفته ای را در زمینه های خاص سرطان شناسی علمی، ترجمه ای و بالینی توسعه دهند. این دوره فرصتی را برای فارغ التحصیلان از زمینه های مختلف فراهم می کند تا به طور خاص در زمینه سرطان شناسی ترجمه ای آموزش ببینند. ماژول ها با استفاده از روش های مختلف از جمله سخنرانی ها، آموزش ها، کارگاه ها و تمرینات آزمایشگاهی آموزش داده می شوند. سخنرانی ها توسط رهبران در زمینه آنکولوژی ترجمه از 2 زمینه علمی و پزشکی ارائه می شود.

این ماژول ها شامل موارد زیر می باشند:

  • مبنای سلولی و مولکولی سرطان
  • سرطان های خاص بیماری
  • چشم اندازهای علمی و بالینی
  • ایمونولوژی تومور
  • اشعه
  • شیمی درمانی و درمان های هدفمند مولکولی
  • اپی ژنتیک سرطان
  • تنظیم ژن
  • سلول های بنیادی

تحصیل کارشناسی ارشد رشته آنکولوژی در ایرلند

معرفی دانشگاه های رشته آنکولوژی در ایرلند

8 دانشگاه در این کشور وجود دارد که همه آن ها انواع مختلفی از دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد را برای 35000 دانشجوی بین المللی از 160 کشور ارائه می دهند. این کشور که در سواحل غربی اروپا واقع شده است، عضو اتحادیه اروپا است و پس از برگزیت، به زودی تنها کشور انگلیسی زبان در منطقه یورو خواهد بود. دانشگاه های این کشور تجربه فوق العاده ای از آموزش عالی را در محیطی منحصر به فرد زیبا ارائه می دهند.

مدارک این کشور همان معادل انگلستان است. بنابراین، مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد شما به همان اندازه ارزش دارد که کار خود را شروع می کنید. ابتکار هزینه های رایگان برای دانشجویان اتحادیه اروپا به کسانی که معیارهای لازم را دارند اجازه می دهد تا از پرداخت شهریه اجتناب کنند. دوبلین، پایتخت این کشور، در موارد متعددی به عنوان دوستانه ترین شهر جهان انتخاب شده است و بسیاری از بزرگترین شرکت های جهان مانند Google ،Medtronics و Microsoft در آنجا دفتر دارند.

دانشگاه ها رشته آنکولوژی در ایرلند در نمودار زیر نشان داده شده است:

دانشگاه ها رشته آنکولوژی در ایرلند

حرفه آنکولوژیست در ایرلند

پزشکانی که تومورهای سرطانی را بازرسی، تشخیص و درمان می کنند، به عنوان آنکولوژیست شناخته می شوند. آن ها ممکن است متخصصان در زمینه های زیر باشند:

  • آنکولوژی پزشکی
  • آنکولوژی زنان
  • آنکولوژی کودکان
  • آنکولوژی تشعشعی
  • آنکولوژی جراحی
  • هماتولوژی

سرطان شناسان پزشکی از روش های شیمی درمانی یا پزشکی برای درمان سرطان استفاده می کنند. متخصصان آنکولوژی کودکان در زمینه درمان سرطان در کودکان تخصص دارند. آنکولوژیست های پرتودرمانی از پرتودرمانی برای درمان سرطان استفاده می کنند. سرطان شناسان جراحی سرطان را از طریق روش های جراحی درمان می کنند. در حالی که متخصصان خون با بدخیمی های بافت های خون ساز و خون مانند سرطان خون سروکار دارند. داوطلبانی که مایل به تبدیل شدن به آنکولوژیست می باشند باید ابتدا مدرک دکترای پزشکی خود را از یک دانشکده پزشکی معتبر 4 ساله اخذ کرده و سپس آموزش های تخصصی را بگذرانند. می توان یک دوره پیش از پزشکی را انتخاب کرد یا موضوعاتی مانند زیست شناسی، شیمی آلی و ریاضیات پیشرفته را در سطح کالج مطالعه کرد.

حقوق ماهیانه کار در ایرلند برای متخصصان آنکولوژیست در نمودار زیر نشان داده شده است:

حقوق ماهیانه آنکولوژیست ها در ایرلند

هزینه تحصیل در ایرلند

مبلغ عمده ای از بودجه تحصیل در خارج از کشور برای هزینه تحصیل برنامه انتخابی اختصاص می یابد. شهریه یک دوره بسته به دانشگاهی که انتخاب می کنید ممکن است متفاوت باشد. عمدتا، دانشجویان دوره های UG ، PG و دکترا را در کشور دنبال می کنند. اگر دوره های معمول UG را در زمینه هایی مانند علوم انسانی، آموزش و غیره انتخاب کرده اید، سپس هزینه های تحصیلی شما می تواند کمتر از برنامه های حوزه مدیریت، علم، پزشکی و غیره باشد.

هزینه تحصیل در ایرلند در جدول زیر آمده است:

پارامترهزینه به یورو
دروه های UGبین 9850€ تا 2250€
تحصیلات تکمیلیبین 9950€ تا 350000€
دوره زبان انگلیسیبین 150€ تا 950€

به غیر از موارد گفته شده در جدول بالا، ممکن است دانشگاه ها مبلغ اضافی را از نظر هزینه معاینه یا هزینه های عملکردی مطالبه کنند. طرح هزینه های رایگان در این کشور، هزینه تحصیل شما را توسط اداره آموزش عالی این کشور به دانشگاه پرداخت می کند. برای واجد شرایط بودن در برنامه هزینه های رایگان، باید معیارهای زیر را برآورده کنید:

  • شما حداقل 3 سال از 5 سال گذشته در اتحادیه اروپا زندگی کرده اید.
  • دانشجو باید در اولین دوره یعنی کارشناسی ثبت نام کند.
  • دوره شما حداقل 2 سال طول می کشد و تمام وقت است.

با آگاهی از شرایط مهاجرت به ایرلند از سوی مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید به راحتی اقامت این کشور را بدست آورید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *